יום שלישי, 26 בנובמבר 2013

שפתון בצורת לב? יותר נכון לב שבור! - ביקורת - Review

Holika Holika - Heart Ful Moisture Lipstick

כל מי שמכיר אותי יודע שאני מכורה קשות לנפלאות האיביי (E-bay). אינספור האפשרויות, המחירים המדהימים, האמינות ומקוריות המוצרים, פשוט קנו אותי מהרגע הראשון. כחלק מהתמכרות זו גיליתי את עולם הקוסמטיקה הקוריאני. המחירים של הקוריאנים מצחיקים, והכי חשוב- האיכות שלהם לא יורדת מזו של חברות מוכרות ברמה עולמית! בגדול, החשיבה הקוסמטית של רוב חברות האיפור והטיפוח האסייתיות למיניהן (בעיקר יפן וקוריאה) היא שיופי מתחיל מבפנים, ושדבר ראשון יש לטפח את העור עצמו עם מוצרים טבעיים ומפנקים. אחת מהחברות הקוריאניות החביבות עליי היא Holika Holika. הם מתמקדים בעיקר בקהל הצעיר, ומשתדלים לתת למוצרים שלהם פן חמוד שלא מפחד מצבעים, לבבות וחתולים. הלוגו שלהם הוא מכשפה על מטאטא! אחת מסדרות השפתונים היותר פופולריים שלהם היא סדרת Heart Ful Moisture Lipstick. למה הם הפרידו בין המילים Heart ו-Ful? מוזר.. אולי באשמת האינגריש שלהם?












תמונות של הרכישה שלי
(מתנצלת על איכות הצילום הירודה, הפלאפון לא משהו)













כן, זה בצורת לב!!!!!!!! *____*




ההבטחה (בתרגום לעברית)

"צבע שמתפזר באחידות גבוהה יוצר צבע זהה לאיך שהוא נראה בשפופרת, ואפקט ה-SoftFit Reflection יוצר שכבה מאוד דקה אבל חזקה של צבע. מכיל תערובת שמני הזנה מזינים (שמן תפוזים, שמן אשכוליות, שמן זית) כך שהוא מעניק לחות רבה לשפתיים"
נשמע טוב.




מבחר הצבעים

השפתון מגיע במבחר של 6 צבעים, לא כולל הצבעים שבהמשך הסדרה תחת השם Glossy (שמכילה 7 צבעים נוספים, מאוד מבריקים). 6 הצבעים בסדרה מאוד יפים, אבל לדעתי המבחר קצת דל. אני מודעת לעובדה שהחברה היא מקומית (כמו, נניח, ביוטיקר אצלנו) אבל הם יכלו להשקיע בקצת יותר צבעים שאפשר לבחור מהם. מי שהצבעים האלה לא מחמיאים לה, תתבאס לגלות שבזה תם סיפור האהבה שלה עם השפתונים מהסדרה. מבחינת איכות הצבעים, אני קניתי רק אחד (Sweet Coral - CR301), והפיגמנטציה שלו חזקה. הצבע מאוד יפה! בדיוק כזה חיפשתי כבר כמה חודשים, והמחירים בארץ נראו לי מוגזמים.


זה הצבע שאני קניתי 
(כן, אתן יכולות להתלהב מהלק, גם הוא מאיביי וגם עליו אני אעשה ביקורת יום אחד)





מרקם

מאוד מזכיר לאבלו, רק בצבעים. מאוד לח, וכמו שהבטיחו לנו- נמרח בקלות ושכבה דקה מספיקה בשביל לתת המון צבע לשפתיים. אבל! לא משנה באיזה מצב השפתיים, תמיד איכשהו השפתון הזה ימצא את דרכו לחריצים ולסדקים האלה בשפתיים. בחיים לא קרה לי דבר כזה. יש לי שפתיים מאוד רכות, מאוד מטופחות, ולצערי הרב השפתון הזה פשוט מוציא את הרע שבי (או בשפתיים שלי). חוץ מזה, המרקם מרגיש מאוד שומני. כלומר,  יותר שומני מרוב השפתונים הרגילים. כמה דקות אחרי המריחה אני בד"כ מוחקת קצת ממנו עם נייר, כי השומניות הזאת גם זולגת מחוץ לתחום השפתיים.




ריח

אם יש משהו טוב בשפתון הזה מלבד צורת הלב המתוקה שלו, זה הריח. הריח שלו מדהים. באמת. איכשהו החברה הצליחה לרכז שדה פרחים פורח בתוך שפתון אחד קטן. לפעמים אני פשוט פותחת ומסניפה אותו כמה דקות. ממכר! הריח מתוק מאוד, מזכיר ערבוביה של סוכריות ופרחים.




עמידות

תשכחו מזה. השפתון הזה אפילו לא הבטיח להחזיק מעמד אחרי תה. אני מוצאת את עצמי בוחנת את המראה כל חצי שעה בפחד שהאנושות תראה את שפתיי במערומיהם. כמובן שאני לוקחת אותו אתי לכל מקום בשביל האפשרות למריחה חוזרת. לא שציפיתי ליותר מזה, כן?



מחיר

אני קניתי אותו ב-28.30 ש"ח מהמוכר הבא באיביי: http://www.ebay.com/usr/makozzang
אפילו קיבלתי טסטר של BB Cream קוריאני במתנה! מרוצה מאוד 3: 
אין ישראלי שלא אוהב חינם. ודרך אגב, בקניית קוסמטיקה קוריאנית, מאוד מקובל לתת טסטרים כאלה בחינם ללקוחות. זו חווית קנייה כמו שצריך!
הפריט הגיע ממש מהר, תוך שבועיים מיום ההזמנה קיבלתי את החבילה.
כרגע השפתונים האלה הכי זולים אצלו. מחיר ממש זול בשביל שפתון שמתיימר להיות מוצר איכות מאחת מחברות הקוסמטיקה הוותיקות והמצליחות בקוריאה.


אריזה

השפתון הזה מזערי (כמו שראיתם בתמונות למעלה), יותר קטן מלאבלו, אבל תמיד יש בנות שיחפשו את השפתונים הפיציים האלה שיכנסו אפילו לארנק בשביל מריחה חוזרת פה ושם. לי אישית לא מפריע הגודל, אני מעדיפה שפתונים קטנים שייגמרו יותר מהר בשביל שאני כבר אוכל לקנות חדשים יותר. 



קנייה חוזרת

לא, לא, לא. אלף פעמים לא. הצבע מהמם והריח מדהים, אבל השפתון הזה פשוט לא שווה את כל הטרחה שכרוכה במריחה שלו ובמאמץ לגרום לו להחמיא לשפתיים. אני מפחדת לצאת אתו מהבית, פן מישהו שאני מכירה יראה אותי ויחשוב שיש לי שפתיים מקומטות, סדוקות, ויבשות, כשבעצם ההפך הוא הנכון. מעולם לא התאכזבתי כל כך ממוצר שקניתי באיביי, ועוד במיוחד כאשר כל הביקורות שקראתי עליו בבלוגים אחרים באינטרנט היללו ושיבחו את השפתון. אולי קיבלתי דפקט כלשהו, אולי במהלך תלאות ההגעה לארץ משהו רע עבר עליו, אבל הצלקת שקיבלתי ממנו כל כך עמוקה שאני יותר לא אקנה שום שפתון מהחברה.


המלצה

כשאני כן מעזה לצאת אתו מהבית, אני מורחת המון המון לאבלו שקוף מתחתיו, ובמקום למרוח אותו באופן הרגיל שבו בד"כ מורחים שפתון, אני "טופחת" את קצה השפתון על השפתיים, כך שהוא ייספג יותר מאשר יימרח מעל לשפתיים. מתקבל צבע עדין, אבל בהחלט רואים אותו.


תמונות להמחשה

לפני מריחה



אחרי לאבלו ושכבה דקה מאוד של השפתון



אחרי עוד שכבה דקה של השפתון
(סלחו לי על הדאק-פייס, ניסיתי לגרום לחריצים להראות את עצמם, אבל כנראה שהמצלמה באמת על הפנים)






אתן רואות איך הוא טיפה גולש החוצה מהשפתיים? :(



עוד יום במשרד...




לסיכום

יתרונות

*מחיר 
*צבע  (קניתי רק אחד, אבל אני מאוד אוהבת אותו)
*ריח
*קיבלתי טסטר במתנה!
*קטן ונכנס לכל תיק או ארנק
*חמוד!! זה לב קטן!! 3>


חסרונות

*לא ניתן לקנות בארץ
*נמרח באופן לא מחמיא
*שומני יתר על המידה
*לא עמיד (אבל שוב, לא הבטיחו לנו אחרת, נכון?)



ציון: 3/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


2 תגובות :

  1. אני מזהה את הלק! זה של אטוד האוס, מהסדרה של הגלידות, נכון??
    יש לי כזה, אני שמה אותו לצבא ובורחת ממ"צ בשם האופנה! 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. איזו בקיאות!! :) דומה, אבל הלק דווקא של חברה אחרת~ The Face Shop, מסדרת היוגורט! גם אני הייתי מסתתרת ממ"צים עם ציפורניים מרהיבות ^.^

      מחק