יום שני, 23 בדצמבר 2013

האודם שלא יכולתי לחלוף על פניו בדוכן ולא לקנות אותו - ביקורת - Review

Bourjois Paris - Rouge Edition

בזמן האחרון אני מוצאת את עצמי קונה הרבה יותר שפתונים ממה שאני באמת צריכה. רק השבוע (וכן, השבוע התחיל אתמול) קניתי 3 שפתונים (Bourjois, Loreal, ו-Etude House). זה פשוט מעבר ליכולתי לסרב למוצר כל כך יפה, במיוחד כשבחנות התמרוקים המקומית הוא עולה רק 50 ש"ח!!








תמונות של הרכישה שלי



כן, המדבקה הארורה של החנות השאירה לי דבק מעצבן על השפתון.. :( 




בחרתי את גוון 17 - Rose Millesime. זהו גוון ורוד מעושן ובהיר (יותר משהוא נראה בתמונות), שמתאים ליום-יום וגם לאירועים. למעשה, קניתי את השפתון בשביל החתונה שלי! כן, בן זוגי מזה 3 שנים הציע לי נישואים, וכן, אני מתכוונת להתאפר במו ידיי. עוד על העניין בעתיד.



ההבטחה


"רוז' אדישיין שפתון עשיר בלחות וגוון למראה שפתיים מושלמות.
המרקם מחליק על השפתיים באופן מפתיע, מועשר בתמצית פרח הסחלב למריחה אידיאלית ולנוחות יוצאת דופן.
בנוסף, הנוסחה עוטפת ומחליקה את השפתיים ומותירה אותן חלקות, לחות ומוגנות באופן מושלם.
לחות מתמשכת למשך שעות רבות."



מבחר הצבעים

סדרת השפתונים מגיעה ב-17 צבעים לבחור מתוכם, בכל גווני הוורוד-אדום-חום ומה שביניהם, ועוד אחד שקוף (או שלא? לא כל כך הבנתי איזה צבע זה מהאינטרנט, ובחנות לא ראיתי אותו בכלל. יכול להיות שזה שפתון לחות בלי צבע, או שזה שקוף עם נצנצים? אין לי מושג..). למען האמת, כל הצבעים מצאו חן בעיניי, וגם הצבעים היותר בולטים בסדרה ניתנים לשילוב עם איפור עיניים יותר עדין למראה יותר שיקי ומאופק. הייתה לי התלבטות בין גוון 18 - Violene Strass, צבע יותר כהה לכיוון הסגול-חום מעושן, אבל לבסוף החלטתי שעדיף ללכת על בטוח ולבחור משהו יותר עדין לחתונה.



מרקם

בחיים שלי לא היה לי שפתון עם מרקם יותר רך ומפנק מהשפתון הזה. ברצינות! כשניסיתי אותו בפעם הראשונה תקפה אותי נוסטלגיה ונזכרתי בחוויות של צביעה בצבעי פנדה בילדות. ממש כך. השפתון מחליק בקלות על השפתיים, והוא כל כך רך ונעים! ועוד היום קמתי עם שפתיים טיפה יבשות בגלל מזג האוויר וצינון קל שפקד אותי, ובכל זאת לאחר מריחת השפתון הזה הן נראו חלקות לגמרי, רכות ועדינות. נשיות, זו המילה שחיפשתי. הבטיחו לנו שפתון עשיר בלחות וזה בדיוק מה שקיבלנו! זהו! נגמר עידן הפחד מיציאה מהבית ללא בליסטקס, כי עם השפתון הזה אין שום צורך בעוד מוצרי שפתיים נלווים למשך היום!



ריח

אני חושבת שלא סתם נזכרתי בצבעי פנדה כשמרחתי את השפתון הזה. יש לו ריח לוואי, אם כי ממש מזערי ומתנדף בקלות, של חומרי כימיים כאלו או אחרים. לא מפריע לי אישית, אבל תמיד יש בעולם בנות עם רגישות גבוהה יותר ממני לריחות.



עמידות

אמנם הבטיחו לנו "לחות מתמשכת למשך שעות", אבל דווקא במקרה הזה מתגלה אכזבה. אחרי שעה וחצי וכוס תה אחת, לא נשאר שום זכר ללחות (או לצבע, אם כבר בעמידות עסקינן).



מחיר

אני קניתי אותו ב-50 שקלים בלבד, בחנות התמרוקים המקומית, או בשמה המוכר- "עדיקה קוסמטיקה, סופרמרקט וכולבוטק". היא נמצאת בירושלים, בדיוק במפגש הרחובות יפו וקינג ג'ורג. אני מאוהבת בחנות הזאת! יוצא לי להיכנס לשם לפחות 3-4 פעמים בשבוע, לא רק בשביל איפור (כמובן) אלא גם בשביל מוצרי מזון או היגיינה. זה סוג של סופר-פארם בחזית, ושופרסל בפנים. יש שם הכל, ובמחירים מצחיקים! לגבי איפור, יש שם עמדות של בורז'ואה, לוריאל, ג'ייד, מייבלין, גרנייה, ורבלון. הכל במחירים מעולים, בד"כ עד 50 ש"ח לשפתונים (בכל החברות), ועד 80 ש"ח למייקאפ.



אריזה

אוח, הדיכאון שבניסיונות כושלים להוריד את הדבק של החנויות מהאריזה.. אין מספיק מילים בשפה העברית בשביל לתאר עד כמה התעצבנתי כשניסיתי להוריד מכל ארבעת (!!!) הצדדים של השפתון מדבקות בלתי ניתנות להסרה. 1- מדבקה מצפצפת למניעת גניבה. 2- מדבקת "תודה שולם" שנדבקה עקום, כיסתה רק עשירית מהמדבקה הראשונה ואת רוב הצד השני של השפתון. 3- מדבקה עם רשימת המרכיבים בצרפתית. 4- מדבקה בעברית. כן, 4 מדבקות, לא פחות ולא יותר. מילא אם השפתון היה נמכר באריזת קרטון דקה שעליה היו שמים את כל המדבקות האלה וככה היה אפשר ליהנות ממוצר נקי מג'יפה דביקה לנצח, אבל לא. חייב להדביק את זה ישירות על הפלסטיק ולגרום לעוגמת נפש רצינית. אני הולכת לבלות את כל השבוע הקרוב בניסויים במקלות אזניים, אצטון, ואלכוהול 70% בתקווה שמשהו מכל זה יעזור.
אם להתעלם מכל הבכיינות שלי ולהתייחס לאיכות האריזה ולא ההרס שלה- מתקבלת אריזה שחורה, אלגנטית, מבריקה, שמצד אחד כתוב Bourjois בחריטה על הפלסטיק, ועל צד נוסף שצמוד לצד הראשון כתוב Rouge Edition באדום וורוד. בתחתית השפתון אנו רואים את הצבע של השפתון עצמו וכמו כן את מס' הגוון התואם. אריזה יפה ושיקית.



קנייה חוזרת

כן! אולי לא בצבע הזה ספציפית, כי בכל זאת יש עוד המון צבעים יפים ומחמיאים בסדרה. המרקם המדהים, המדהים!! הוא שכבש אותי. להתראות לאבלו! לא עוד שפתיים יבשות סדוקות וחיוורות בחורף!



תמונות להמחשה

לפני מריחה (השפתיים וורודות קצת כי שעתיים לפני זה שמתי טינט ורוד של Lioele על השפתיים, צפו פגיעה בתחום הסקירות הבאות)




אחרי מריחה ראשונה




תחת אור שמש טבעי




לאחר שעה וחצי (וכוס תה אחת).. אין זכר לקיומו של שפתון..



מחדשת שפתון..



כמו חדש!



לסיכום

יתרונות

*הו, הלחות!
*נמרח באופן אחיד ולא נכנס לסדקים של השפתיים
*לא משאיר טבעת צבע מציקה מסביב לשפתיים כשהוא נמחק
*מחיר מעולה
*מגוון צבעים רחב ומתאים לכל טעם
*היפואלרגני
*הצגת צבע השפתון בתחתית האריזה. מקל על אחסון נוח!


חסרונות

*ריח לוואי קלוש (למי שזה מפריע לה)
*המדבקות הארורות האלה שמדביקים בכל מקום אפשרי ושלוקח עידנים להסיר
*לא עמיד בעליל



ציון: 4.5/5 
(חצי נקודה ירדה רק בגלל המדבקה שקשה נורא להסיר מהפלסטיק)


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה