יום שני, 30 בדצמבר 2013

כגודל הציפיות כן גודל האכזבה - ביקורת - Review

Lioele - Blooming Pop Tint

אם כבר אנחנו בקדחת הטינטים, הרשו לי לסקר עוד טינט קוריאני מוצלח, והרבה יותר פופולארי ומוכר. יש שיגידו שסדרת הטינטים הזאת היא בעצם חיקוי כמעט זהה לטינטים של בנפיט (רק במחיר עממי), ויש שיגידו שהחברה הצליחה לייצר מענה הולם משל עצמה בלי לשאוב השראה מאחרים. חיקוי או לא, הפופולאריות של המוצר עולה וגוברת במכירות באינטרנט, והמון בלוגרים יצרו את ההשוואה בין הטינטים של בנפיט לבין הפופ טינט של ליאואל. אני לא אשווה בין שני המוצרים, פשוט כי אין לי אף טינט של בנפיט, אבל אם להסתמך על ביקורות של אחרים- המוצרים באמת דומים מאוד מבחינת איכות ועמידות, אבל שונים במחיר, מה שהופך את הפופ טינט לאחלה אלטרנטיבה להמונים! :)








תמונות של הרכישה שלי






ההבטחה (בתרגום לעברית)


"רוצה שפתיים רכות עם ברק ורדרד, כתום או אדום כדובדבן? Lioele Pop Tint הוא נוזל חלבי רך ומלא לחות הנספג מהר. יש לו גוון מלבב (ורוד, כתום, או דובדבן) בשביל לתת לך בוהק בהיר שיעניק נשיקת גוון עדינה לשפתייך וללחייך. מעניק שעות של עמידות למים ולמריחות, מה שאומר שהוא לא יירד בקלות ויישאר להרבה זמן."
הטקסט תורגם מהאתר של ליאואל באנגלית, אבל כפי שראיתן בתמונות הפרסומיות, יש הרבה יותר מעבר למה שנאמר בהודעה הרשמית.


מבחר הצבעים


ורוד, כתום, ואדום. למען האמת, הייתה לי התלבטות בין הכתום לבין הורוד. למרות שכתום הוא לא הבחירה הטבעית שלי לצבע לשפתיים, ראיתי בבלוגים אחרים שהכתום הזה הוא יותר צבע אפרסק מאשר תפוז, ומעניק גוון מאוד חמים ועדין לשפתיים. בסוף הלכתי על בטוח ובחרתי בורוד, אבל בהזמנה הבאה שלי (אם תהיה כזו) אני אקנה את הכתום. הוא נראה מאוד צעיר וקיצי!
הורוד שקניתי מאוד עדין, ומאוד buildable כמו שאומרים- ככל ששמים יותר שכבות, הצבע יותר בולט. כלומר, מי שרוצה רק נגיעת צבע, שכבה אחת תספיק לה. אני בד"כ הולכת על 2-3 שכבות.
האדום, לעומת זאת, מאוד מאוד בולט. בבלוגים אחרים בנות כתבו שמריחה אחת ממנו נראית כאילו השפתיים זבות דם. זה מה שגרם לי להירתע מלקנות את האדום. אני אוהבת צבע, אבל לא עד כדי כך!
לגבי ההשוואה לטינטים של בנפיט, נטען (שוב, בבלוגים אחרים) שהאדום הוא הדומה מכולם לבנטינט, הורוד דומה לפוסיטינט, והכתום דומה לצ'ה-צ'ה-טינט.


מרקם


המרקם של הורוד ושל הכתום, הוא חלבי. נוזלי-סמיך באמצע כזה, ממש מזכיר לק. האדום לעומת זאת, הוא נוזלי, כמו צבע מאכל בבקבוק.
לגבי "הלחות" שהבטיחו לנו, יש לי רק דבר אחד להגיד:




עבדו עלינו. מרגע שמורחים אותו על השפתיים, יש מיידית תחושה כאילו הנוזל "שואב" את כל הלחות מהשפתיים, ומכניס במקומה צבע. אחרי פחות מחצי דקה תקבלו שפתיים יבשות, מקומטות, ואולי אפילו מתקלפות (תלוי באיזה מצב התחלתי השפתיים שלכן היו). חייב לשים מעל לאבלו או בליסטקס שקוף. או אפילו וזלין. ניסיתי ללכת פעם רק עם הטינט, אחרי חצי שעה השפתיים שלי נראו כמו שפתיים של מעשנת סדרתית בת 90, אבל ורודות. אין שום סיכוי לשרוד יום שלם בלי שפתון לחות כלשהו מעל.
והברק שבתמונות? שקר גס. אין שום שמץ של ברק על השפתיים לאחר מריחת הטינט. זה צובע את השפתיים ליום שלם, נטו. לא יותר מזה.


ריח


מתוק, ממש מזכיר מנטוס תות.
חשוב לציין שיש לו קצת טעם מריר על השפתיים. אני יודעת שיש בנות שנוהגות ללקק יתר על המידה את השפתיים כשהן יבשות או סתם להתעסק איתן, אז הטעם יכול להפריע להן. לי אישית זה לא מפריע.
עוד משהו, בדקה הראשונה אחרי המריחה אני מרגישה תחושת "עקצוץ" על השפתיים, כאילו שמתי חומר הרדמה או משהו כזה. תחושת נמק מוזרה כזאת.. אולי זאת רק אני? לא נתקלתי בתגובה הזאת אצל בלוגרים אחרים.


עמידות


עמיד! מאוד!! לפעמים קורה לי שגם אחרי צחצוח שיניים לפני השינה, הצבע עדיין שם! עדין, אבל כן, הוא שם. כמובן שאחרי שתיית תה חם או קפה הצבע מתפוגג קצת, אבל ממש אין צורך לחדש. המראה המתקבל לאחר שתיית משקאות חמים הוא כאילו השפתיים שלכן ורדרדות באופן טבעי.
עוד נטען בבלוגים אחרים שהאדום הוא העמיד מכולם, אולי בגלל המרקם הנוזלי יותר שלו, מה שמאפשר ספיגה יותר טובה.
בכל מקרה, ניסיתי רק פעם אחת לנסות את אפקט הסומק של הטינט הזה, ולא הצלחתי בכלל. 3 הנקודות ששמתי על עצמות הלחיים (במטרה לערבב אותן לתוך העור) נשארו בולטות גם אחרי מריחה וניסיונות כושלים לערבוב נסער, ונראיתי כאילו ניסיתי לצייר לעצמי נמשים לפורים. כנראה שלא הייתי זריזה מספיק והצבע נספג מהר מדי, אבל אחרי הפדיחה הזאת אין לי אומץ לנסות שוב.. כמו כן, קצות האצבעות שאיתן ניסיתי לערבב את המוצר היו ורודות במשך יום שלם וסירבו להתנקות. כאילו ליטפתי חד-קרן שרכב על קשת בענן.


מחיר


שילמתי על הטינט הזה 24.40 ש"ח באיביי, וקניתי מהמוכר הבא: http://www.ebay.com/usr/rinishop
זהו מוכר אהוב אצלי, הוא תמיד נותן לפחות 3 דוגמיות חינמיות של מוצרים חדשים, והמוצר תמיד מגיע אצלי עד שבועיים-שלוש גג.
המוצר מכיל 8 גרם, שזה כמעט כפליים בכמות מהטינטים של בנפיט באיביי, ועולה חצי מהמחיר שלהם. אחלה דיל!


אריזה


לצופה מהצד המוצר נראה כמו לק לציפורניים. מיכל גוץ, שמנמן ונמוך, מכיל מכחול כמעט זהה למכחולים הרגילים של הלקים, וגם התכולה שלו סמיכה-נוזלית. אמא  שלי בכלל חשבה שהשתגעתי והחלטתי למרוח לק ורוד על השפתיים. מטעה! אם כי כיף מאוד לראות איך כל הסובבים אותך נבהלים ובטוחים שהתחרפנת. :)
בטינטים הורוד והכתום, המיכל הוא בצבע אטום הזהה לצבע הטינט, עליו מודפס באותיות לבנות אטומות "Lioele Pop Tint" ולב לבן, והמכסה בצבע פנינה אטום.
בטינט האדום המיכל שקוף לחלוטין, ועליו מודפס באותיות לבנות אטומות אותו הטקסט של שאר הצבעים, עם לב ורוד, גם כאן המכסה בצבע פנינה אטום.
מבחינתי מיכל אטום הוא תמיד חיסרון, כי איך אני אדע שהמוצר נגמר בקרוב? מצד שני, נוזל סמיך בתוך אריזה שקופה אולי לא היה נראה כל כך טוב, ולכן החברה החליטה לעשות אריזה אטומה רק לשני הצבעים החלביים יותר.
לגבי המכחול, אני לא חושבת שבהתחשב במרקם הקרמי של הצבע הורוד והכתום, המכחול הזה מתאים. הוא לא ממש נוח למריחה של חומר סמיך, אולי הוא מתאים לנוזל, אבל לסמיך- בטוח לא. לפעמים קורה לי שהחומר נמרח מחוץ לגבולות השפתיים בגלל שהמכחול רך וגמיש ועשוי מסיבים סינטטיים ארוכים, מה שמקשה על מריחה מדויקת.


קנייה חוזרת


אני לא בטוחה. מצד אחד המוצר מאוד עמיד, הצבע מסרב להימחק, אבל מצד שני הוא כל כך מייבש את השפתיים שלפעמים זו ממש טירחה כל פעם לשים עוד ועוד שפתון לחות כל חצי שעה.
בכל מקרה, אם אני אחליט שאני מוכנה לקנות אותו שוב, אז אני אקנה את הכתום.


תמונות להמחשה

לפני מריחה ראשונה




אחרי שכבה אחת



אחרי שכבה שנייה (בשפה העליונה רואים הבדל)



אחרי שתי כוסות תה וסנדוויץ'



(תסלחו לי על המראה המדוכא בבקשה, אני קצת מצוננת)



לסיכום

יתרונות


*מחיר זול
*עמיד בטירוף
*צבעים יפים
*ריח טוב
*כיף מאוד להלחיץ אנשים ולגרום להם לחשוב שאת מורחת לק על השפתיים
*מוצר מולטי-שימושי, גם לשפתיים וגם ללחיים (למי שיודעת איך משתמשים. אני הסתבכתי..)



חסרונות


*מייבש את השפתיים
*טעם מריר
*בצבעים הורוד והכתום, האריזה אטומה, מה שמקשה על מעקב אחר הכמות הנותרת
*מכחול לא נוח בכלל
*מחסור בהוראות שימוש אם מעוניינים להשתמש בו כסומק. לפני מייקאפ? אחרי? מתחת לקרם לחות? איך? :(
*תחושת נמק זמני מוזר (אולי זאת רק אני?)
*לא נמכר בארץ


ציון:3/5
מילה אחרונה: בשביל מוצר שקיבל כל כך הרבה שבחים, הילולים, והייפ כללי עצום באינטרנט, אני די מאוכזבת..
אם לא העמידות היוצאת מן הכלל, הייתי נותנת לו נקודה אחת בלבד.



תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


5 תגובות :

  1. א. כל הכבוד שאת מסקרת מוצרי איפור אסיאתיים!!! חיכיתי שנים להתקל בבלוג ישראלי שיעשה את זה TT_TT
    ב. ניסית פעם את הטינטים של סקינפוד? או מוצרים של סקינפוד באופן כללי? אשמח לשמוע את דעתך עליהם ^___^

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני חיכיתי שנים עד שהבנתי שזה לא הולך לקרות ולקחתי על עצמי את האחריות ;)
      מבחינת סקינפוד, יש לי שפתון לחות טיפולי מסדרת הדבש שלהם, הוא פשוט מדהים ועושה עבודה מצויינת, שיקם לי את השפתיים לחלוטין וגם יש לו טעם וריח דבש מעלף! הבעיה היחידה היא שגם המרקם שלו זהה לדבש, ולכן הוא דביק ובלתי אפשרי לשים אותו ביום-יום כשיוצאים מהבית. אני שמה אותו לפני השינה, וכשאני קמה אני עדיין מרגישה את הדביקות על השפתיים. בכל זאת, כשהוא ייגמר אני אקנה עוד אחד כי הוא פשוט עשה פלאים לשפתיים שלי. היה לי גם טסטר של סרום רימונים לפנים, ששמים לפני השינה מתחת לקרם לחות, הוא הספיק לי ל-3 שימושים בלבד ודווקא לא הרשים אותי. סתם נתן תחושה של ג'לי מתקתק על העור, למרות שתמיד יכול להיות שרואים הבדל רק אחרי כמה שבועות, והטסטר פשוט לא סיפק את האפשרות לכך. מוצר שלהם שאני מתה לנסות- סומק במרקם קרם שלהם. שמעתי שהוא פשוט מעולה, עמיד, ממש פיגמנטי (מספיק קצת חומר בשביל המון צבע), וכמובן בעל ריח מדהים. כשאקנה אסקר :) תודה רבה שקראת! :)

      מחק
    2. היי אנונימית אם תרצי אני נוסעת ליפן ככה שתוכלי לראות עוד מוצרי איפור אסתיים בבלוג שלי בקרוב, דובי גם את מוזמנת - אגב, סורי שאני לא קשורה חחחחח

      מחק
    3. דובי - אני קוראת את הבלוג שלך הרבה זמן ואני מאוד אוהבת, ולמעשה נתת לי השראה לפתוח בלוג משלי כי הרבה זמן רציתי ופתאום ראיתי שיש שוק לדברים שאני אוהבת כמו מוצרים קוריאניים! אגב, ניסית את הmemebox?

      מחק
    4. אווווווווווו הקנאה!! :O חלום חיי להגיע ליפן, כמה חבל שהחצי השני ממש לא מתעניין בכל מה שקשור למזרח הרחוק.. יום יבוא ואני אטוס לשם איתו או בלעדיו!!! >< אחכה בקוצר רוח לסקירות שלך, אני בטוחה שהן יהיו מרתקות (אני קוראת אצלך גם :)). את הממבוקס לא ניסיתי אף פעם, אני מעדיפה לעשות מחקר מעמיק וממוקד לפני שאני מזמינה מוצר כלשהו, ובממבוקס הכל אקראי אז אין לדעת.. וגם לא ראיתי שם מוצרים חמודים כמו אלה של טוני מולי או אטוד האוס, ואני כמובן מעדיפה את כל מה שחמוד ומתוק בעולם! :) מוצרים קוריאניים are the best!

      מחק