יום חמישי, 16 בינואר 2014

הפריימר לעיניים שכבש אותי - ביקורת - Review

Etude House - Proof 10 Eye Primer

לשם שינוי, היום אני אסקר מוצר שאינו מיועד לשפתיים! לכל אישה שאוהבת צלליות ביום-יום יש צורך בפריימר עיניים טוב שעושה את העבודה, ומומלץ כמובן שהוא יהיה במחיר מתאים לכל כיס. הרבה בלוגרים אחרים יצרו את ההשוואה בין הפריימר שאסקר היום לבין הפריימר של אורבן דיקיי, אבל אני לא יודעת אם יש אמת בדברים, פשוט מאוד כי התקציב שלי מוגבל והפריימר של אורבן דיקיי נראה לי מוגזם במחירו.


תמונות פרסומיות





תמונות של הרכישה שלי




ההבטחה (בתרגום לעברית)

"פריימר המכסה את העין מעצים את מראה הצללית והאייליינר והופך אותם לעמידים, עם תחושה חלקה ומלאת לחות."


מבחר הצבעים

יש רק צבע אחד, ובגלל שלא אמורים לשים המון חומר, הוא נראה שקוף לחלוטין על העפעף. יתאים לכל בהירות העור למיניהן, ואני חושבת שבשימוש מושכל- גם כהות עור יוכלו ליהנות מפריימר איכותי ונגיש.


מרקם

לא נוזלי יותר מדי, קצת סמיך- בדיוק במידה המאפשרת היצמדות טובה לעור ומריחה נוחה שלו.


ריח

מזכיר קצת דבק פלסטי, או הפלסטלינת-בצק הזאת שהיינו משחקים בה כשהיינו ילדים. ריח טיפה מעצבן אם מריחים ישירות מהמיכל, אבל אין שום סיכוי בעולם להבחין בריח הזה על הפנים או בכלל. עד ליום כתיבת סקירה זו אפילו לא שמתי לב שלפריימר הזה יש בכלל ריח, הוא ממש חלש ובקושי מורגש.


עמידות

הדבר הזה מדהים! אני מתאפרת (עם צלליות) בשש וחצי כל בוקר, והאיפור מחזיק לי יום שלם, ממש עד לשעות הלילה, בלי להימרח ובלי להימחק. הפס השומני המגעיל שמופיע בקפל העפעף כמה שעות אחרי ששמים צללית בלי פריימר? תשכחו ממנו. אני סבלתי מהפס הזה שנים ארוכות עד שגיליתי את נפלאות ה-Proof 10, ומאז שהתחלתי להשתמש במוצר הנהדר הזה, אני כבר לא זוכרת איך הפס הזה נראה או מרגיש על העפעף יותר.


מחיר

קניתי את המוצר ב-21.40 ש"ח, מהמוכר הבא באיביי: http://www.ebay.com/usr/worldmarket201010
כן, גם ממנו קיבלתי דוגמיות חינמיות של מוצרי קוסמטיקה קוריאניים, וכן, גם המשלוח שלו הגיע תוך שבועיים.
כבר אמרתי שאני מאוהבת בשיטת השירות של הקוריאנים? :)
חשוב לציין שבפריימר המקביל של אורבן דיקיי, הכמות כמעט זהה (11 גרם בהשוואה ל-10 של הפריימר המדובר בסקירה זו), אבל המחיר משולש! הכי זול שמצאתי באיביי הרגע זה 65 ש"ח. כלומר, בשביל מוצר שנותן 100% עבודה- עדיף לקנות שלושה זולים יותר במקום אחד יקר!


אריזה

כמו בתמונה, המיכל עשוי מפלסטי קשיח, מה שאומר שלא משנה כמה הידיים שלכן שמאליות וכמה פעמים תפילו אותו- לא יקרה לו כלום. מכסה השפופרת הוא מקל מוארך בצבע כחול כהה טיפה מבריק, ובקצהו ישנה ספוגית קטנה להוצאת הפריימר מהמיכל ולהנחתו על העפעף (כמובן שהמריחה עצמה מתבצעת עם האצבע).
מבחינת מראה- האריזה נראית קלאסית והולמת לכל תיק איפור, הבקבוקון צר וקטן כך שהוא לא תופס הרבה מקום.
המכחול הוא בעצם סוג של ספוגית קטנה ורכה, ומאוד נעים להניח איתו את הפריימר על העפעף.
חשוב לציין שמאז שקניתי אותו לראשונה עברו כמעט חודשיים, ועכשיו המוצר לאט לאט מתחיל להיגמר. אני מוצאת את עצמי מתקשית להוציא חומר מתחתית המיכל, מנסה לגרד אותו מהדפנות, בקושי מצליחה להוציא משם משהו, ויש שם אולי קצת פחות מחצי כמות. מיכל הפלסטיק הקשיח (שלא ניתן להשמדה) לא מקל על התהליך. אני אפילו לא יכולה לחתוך אותו על מנת להוציא את החומר בכוח ולהעביר אותו למקום אחר! אני חושבת שהפתרון שלי לא כל כך מקצועי, אבל אני טיפה מחממת אותו (ע"י הנחה במקום חמים, כגון מעל למחשב הנייח, ליד כוס הקפה בבוקר וכו') כדי שהחומר יתרכך ויהפוך להיות טיפה יותר נוזלי, וככה יותר קל "לקלף" אותו מהדפנות המעוגלות. ובכל זאת, אפילו המכשול הקטן הזה לא מנע ממני מלהזמין עוד ממנו! :)


קנייה חוזרת

לאחר שהזמנתי אותו בפעם הראשונה, והתרשמתי ממנו לטובה, הזמנתי 2 נוספים! המוצר באמת נהדר, עושה עבודה מצויינת, בעל צבע וריח נייטרליים לחלוטין. באמת שאין סיבה לא להזמין אותו שוב. במיוחד כאשר אני משתמשת בצלליות ביום יום.


תמונות להמחשה
הגושים האלה זה הקרם, אני פשוט מורחת אותו עם האצבע על כל העפעף העליון וטיפה על התחתון
ותסלחו לי בבקשה על הגבות השעירות, אני נותנת להן לצמוח בשביל עיצוב מחדש :)




אחרי מריחה (אתן רואות שזה שקוף לחלוטין? לגמרי מתאים לכולן)




6 בבוקר, מיד לאחר הנחת הצלליות




7 בערב, אחרי יום עבודה מלא וקניות מתישות.
שימו לב לזיעה המבריקה מעל לגבה, ועד כמה שהצלליות בכלל לא מוטרדות מכל המצב הזה. מעולה!



לסיכום

יתרונות

*מחיר הולם ביחס לתמורה
*עמידות יוצאת דופן
*צבע נייטרלי שיתאים לכל גוון עור
*אריזה יפה ואלגנטית
*מכחול רך ונעים על העין
*ריח בקושי מורגש


חסרונות

*מיכל שמאוד קשה להוציא ממנו שאריות חומר כשהוא נגמר
*לא נמכר בארץ


ציון: 5/5



תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


13 תגובות :

  1. בדיוק מה שחיפשתי! תודה רבה על ההמלצה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שעזרתי! אשמח לשמוע את דעתך כשפריימר יגיע :)

      מחק
  2. היי, אלכסנדרה יש לך בלוג נהדר. קניתי כבר מספר מוצרים בהמלצתך ואני מרוצה מאוד. הפריימר הזה מקסים. הגיע אליי לפני כמה ימים ואני מאוד מרוצה. מאוד אהבתי את הטסטרים שהסיילר שלח בנוסף לפריימר. תענוג לקרוא את המלצותייך. תמשיכי לכתוב להמליץ ולהזהיר (-; תודה רבה !

    השבמחק
    תשובות
    1. הי!! :) אני מאוד מאוד שמחה שאהבת את המוצר ומודה לך על השבחים ;) גם אני מאוד אוהבת כשהם שולחים טסטרים בחינם אפילו שהם לא חייבים!

      מחק
  3. תודה על ההמלצה, בזכותך קניתי ואני מאוד מרוצה, הוא באמת עמיד בטירוף

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע! :) אני חולה עליו, בדיוק פתחתי עוד אחד חדש שהזמנתי לי :)

      מחק
  4. היי אלכס חולה על הבלוג שלך יש לך מלא דברים מעניינים!))) השאלה שלי האם המרכיבים של כל המוצרים הקוריאניים הם טובים איכותיים ובטוחים לשימוש? לא הייתי רוצה מוצרים בסגנון מרכיבים של ביוטיקאר, תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. התגובה שלך הזכירה לי להעלות את הקישור לאתר שאני הכי אוהבת להתייעץ איתו כשאני לא בטוחה לגבי מרכיבים! בתכלס, כל המוצרים שאני כותבת עליהם בבלוג מן הסתם נוסו עליי, אם הייתה לי תגובה חריגה כלשהי כמובן שהייתי כותבת עליה :) מבחינת איכות רכיבים, החברות הקוריאניות האלה אמנם ממש זולות במונחים שלנו, אבל אם להשוות את זה לרמת איכות של חברות שאנחנו מכירות, אז לא הייתי אומרת שהן דומות לביוטיקר או וואו, אלא לבנפיט, Bath and body, או אם את מחפשת מקבילה שיש בארץ אז בורז'ואה הכי דומה מבחינת "רמת היוקרתיות". לגבי הרכיבים עצמם, הרי במפעלי הייצור משתמשים כמעט כברכיבים זהים בין כל החברות, המינון הוא השונה. יש פה רשימה שם רכיבי הפריימר, ומימין רשומה לך מידה הסיכון של הרכיב הספציפי (ולשיקולך אם להתעלם ולנסות בכל זאת) http://www.cosdna.com/eng/cosmetic_524a57284.html
      ממליצה על האתר הזה בהזמנת כל מוצר, לא רק קוריאני!

      מחק
  5. תודה רבה עשית לי סדר בראש!))
    יש מוכר ספציפי שאת קונה קבוע ממנו מוצרים? או חברות קבועות שאת קונה ויכולה להמליץ? או להפנות אותי לקישור, אני משמ אשמח! תודה מראש)

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה! :)
      יש לי כמה מוכרים שאני אוהבת לקנות אצלם מוצרים קוריאניים (כי הם דוחפים דוגמיות בנוסף :)), ואם אני מחפשת משהו ספציפי אז אני פשוט רואה אצל מי מהם המחיר הכי טוב ובוחרת אותו. ספציפית את הפריימר הזה קניתי פה: http://www.ebay.com/itm/Etude-House-Proof-10-Eye-Primer-10g-freebie-/330940300788?pt=US_Makeup_Eyes&hash=item4d0d943df4
      אוהבת את המוכר הזה, שולח ממש בזריזות.

      מחק
  6. היי- אחלה בלוג!:)

    רציתי לשאול אם התנסית או מכירה על עיפרון שחור לעינים טוב? כזה שלא ייעלם לי מהעין אחרי חצי שעה..
    ?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!! :)

      למען האמת, אני אף פעם לא משתמשת בעיפרון שחור! אז לצערי אין לי על מה להמליץ.. \:
      יש לי גם ככה עיניים קטנות אז אני לא צריכה להקטין אותן עוד יותר ;)

      מחק
    2. לגבי עיפרון שחור...אני לא זוכרת באיזה בלוג הוא עבר סקירה אבל ממליצה על :
      Holika Holika Jewel light wateroof eyeliner
      אני מניחה אותו בקו המיים התחתון הוא נשאר שם עד סוף היום. . מוצר קוריאני אגב;)

      מחק