יום חמישי, 23 בינואר 2014

שחורים או לבנים, על האף כולם שווים - ביקורת - Review

The Face Shop - New Zealand Volcanic Clay Black Head 
Clay Nose Pack

ניחנתי באף מיוחד במינו, שמשובץ באבני חן מהטבע בדוגמת המון נקודות שומן שחורות ולבנות. כשהייתי בחטיבה, חברותיי הציעו לי פתרון- מדבקות של חברת ביורה להסרת נקודות השומן האלה, שנמכרות בחנויות הפארם השונות, בד"כ בסכומי כסף מוגזמים (חבילה של 8 מדבקות ב-60 ש"ח? קצת הגזמתם, ביורה, אתם לא עד כדי כך טובים..). ניסיתי את המדבקות, ונוכחתי לדעת שלא תמיד חברות גדולות מקיימות הבטחות. במהלך השנים ניסיתי עוד ועוד מדבקות לאף מחברות שונות ומשונות, אפילו את אלה של ביוטיקר, ולא ראיתי שום הבדל משמעותי בתפקוד בין מדבקות יקרות ללא יקרות, כי שום חברה לא הצליחה באמת לנקות לי את האף ברמה שהייתי רוצה. כאשר גיליתי שחברה קוריאנית שאני מאוד אוהבת מייצרת מוצר שמיועד לניקוי נקודות השומן הנבזיות האלה, אבל מגיע במרקם שונה מכל מה שאני רגילה אליו, הרגשתי שמחובתי לנסות ולקוות שאולי הפעם מצאתי מוצר מנצח.





תמונות של הרכישה שלי




ההבטחה (בתרגום לעברית)

"סדרת ניקוי מושלמת היעילה בהסרת נקודות שומן שחורות ותאי עור מתים. רצועה להסרת נקודות שומן שחורות מסוג קילוף ששואב נקודות שומן שחורות ולבנות לחלוטין ומטפל בנקבוביות (זהה למוצר מסדרת הבוץ הקודמת)."
כמו כן החברה מבטיחה שכל מוצרי הסדרה מכילים חמר געשי מניו-זילנד. אין לי מושג מה זה אומר באמת, אבל סבבה, שיהיה.
לגבי השימוש, אנחנו מורחים את החומר על האף (או כל מקום בעייתי אחר) בשכבה בעובי של כמ"מ אחד, נותנים לזה לשבת על העור 10-15 דקות עד לייבוש מלא, ופשוט מקלפים את זה, יחד עם כל נקודות השומן.


מרקם

המרקם ממש מזכיר דבק פלסטי. כן, מהסוג שהיינו משתמשים בו בשיעורי יצירה ביסודי. הוא צמיגי-דביק, די נוח למריחה אבל מתחיל להתייבש ולהתגבש ממש במהירות כך שמרגע ההוצאה מהמיכל, צריך להשתדל למרוח את החומר כמה שיותר מהר על האף כדי שלא יהיו לכם גושים שייקח להם שנה להתקלף. בגלל שהחומר ממש דביק ונצמד לכל דבר שומני שזז, תמצאו את עצמכן עם קצות אצבעות דביקות ולבנות שדי קשה לשטוף במים, כי החומר הזה פשוט קרצייה דביקה. אבל אחרי כמה שפשופים נמרצים במים הכל יורד. :)
מה שהכי טוב במרקם, זה שאפשר להגיע איתו לכל פינה נסתרת בעור הפנים שלנו. המדבקות הרגילות שכולן מכירות, למשל, אף פעם לא מצליחות להיצמד לי לקפל הזה בין הנחיר ללחי, כי הוא ממש עמוק, אבל החמר הניו-זילנדי הזה כן! מה שאומר שעכשיו גם האזורים המקופחים יחוו טיפוח ואהבה! :) כמו כן, אין חובה להשתמש בחמר הזה רק על האף. ניסיתי על המצח- עובד מעולה. ניסיתי בשקע הזה שעל הסנטר ומתחת לשפתיים, עובד עוד יותר טוב כי תמיד יש שם נקודות שומן לבנות סמויות ומרושעות.


ריח

מצחיק, אבל גם הריח ממש מזכיר דבק פלסטי. מין חמצמץ-כימי כזה. אני חשה פה רכיב סודי? ;)
הוא לא מגעיל, אלא די מוזר ונייטרלי. הריח לא מפריע לי, ולאחר ייבוש הרצועה הריח נעלם לחלוטין. 


התוצאה

אף פעם לא ראיתי שינוי משמעותי לאחר שימוש במדבקות הרגילות לאף של ביורה (או של כל חברה אחרת, לצורך העניין), אבל עם החמר הניו-זילנדי האזור שטיפלתי בו תמיד מרגיש יותר נקי ו"ערום", וזאת תודות לכל השיערות המזעריות והשקופות שהחמר הזה הואיל בטובו לתלוש. בפעם הראשונה שהשתמשתי בחמר בכיתי, ולא שרציתי, פשוט השיערות שעל האף רגישות במיוחד וכשהן נתלשות כולן ביחד, זה כנראה עושה משהו לבלוטות הדמע וגורם להתפרצות בלתי נשלטת של דמעות. מיותר לציין שהכאב לא היה נעים במיוחד.
אחרי הפעם הראשונה הכאב כבר לא כל כך מורגש (אולי כי עכשיו המוח לא מעיז להצמיח לי שם שיערות, מהפחד). לגבי נקודות השומן, החמר מתמודד היטב עם נקודות שחורות, אבל לא כל כך טוב עם הלבנות. ככל שהנקודות יותר "קשות"- יותר קל לו לשאוב אותן. לכן, בגלל שהנקודות הלבנות יותר שומניות ולחות מאשר מוצקות וקשות, הוא לא ממש מצליח להעלים לי אותן..
בקצרה- הביצוע לא מדהים, אבל שוב, גם המדבקות הרגילות אף פעם לא נתנו לי תוצאה דומה או טובה יותר, אז בכל זאת אני מעדיפה את השפופרת עם החמר.


מחיר

המוצר השימושי הזה נקנה בכ-18 ש"ח אצל המוכר הבא באיביי: http://www.ebay.com/usr/ideaseller_kr
כמובן שקיבלתי טסטרים בחינם והמשלוח הגיע מהר מאוד :)
למיטב זכרוני המדבקות הרגילות לאף של חברת ביורה נמכרות בכ-60 ש"ח בסופר פארם, מה שאומר שיש לנו פה מציאה של ממש מבחינת תמורה למחיר!


אריזה

אריזת שפופרת פשוטה, נוחה ובגודל טוב. אני חושבת שהרבה יותר נוח להשתמש במוצר שנמצא בתוך שפופרת מאשר בתוך מליון ואחת אריזות וניילונים, וכל מדבקה ארוזה אינדיבידואלית, וצריך להיזהר עם הציפוי הפלסטי השקוף, ובסוף יש כל כך הרבה זבל וניירות בחדר האמבטיה שזה כבר לא כיף. כמו כן, המכסה הוא  מכסה לחץ (שפותחים וסוגרים ע"י הפעלת לחץ מהאצבע) ולא מכסה מסתובב, מה שמונע מצבים מביכים שהמכסה נופל ומתגלגל לעזעזל.
עוד משהו- המיכל מכיל בתוכו 50 גרם של מוצר, שזה המון. בפעם אחת אני מורחת על האף והסנטר גוש חמר בגודל אפונה, לפחות פעם אחת בשבוע. אני משתמשת במוצר הזה כבר חודשיים והמוצר אפילו לא קרוב ללהיגמר.


קנייה חוזרת

כן, כי למרות שהוא לא ממש מקיים את כל ההבטחות המדהימות שהוא מבטיח, אני מוצאת שהאף שלי מרגיש יותר נקי וחלק אחרי השימוש בו, והוא הרבה יותר נוח לשימוש, זול, ומספיק ליותר זמן מאשר המדבקות הרגילות.


תמונות להמחשה



מבריק!







כשהמדבקה יבשה לחלוטין, אני פשוט מפעילה עליה המון לחץ ע"י הזזת הסנטר והאף והיא מתחילה להתקלף מעצמה. כמובן שאת השאר אני מורידה בעצמי.




לא תמיד כל הרצועה מתקלפת באופן אחיד, זה תלוי בעובי הכמות שמורחים, ולפעמים קורה שצריך לקלף חלקיקי רצועה בנפרד, עם מים (להורדה יותרה עדינה ופחות כואבת).



כנראה שמרחתי יותר מדי בחלק אחד, והוא לא הספיק להתייבש, וחיכיתי עוד 10 דקות בשביל שרק החלק הזה יתייבש עוד ולהוריד אותו. שימו לב לפירורי החמר על הסנטר שלי, צריך מים בשביל להוריד את זה.



לסיכום

יתרונות

*מרקם מאוד נוח לשימוש ולמריחה במקומות אסטרטגיים שהמדבקות לא תמיד מגיעות אליהם
*ריח נייטרלי
*מצליח להתמודד עם נקודות שומן שכבר התקשו בתוך הנקבוביות
*שפופרת מאוד נוחה לשימוש ואחסון
*כמות חומר עצומה, תספיק לי לפחות לחצי שנה
*כלום כסף


חסרונות

*לא מצליח להתמודד עם נקודות שומן in the making
*השימוש הראשון כואב בגלל תלישת כל השיערות הדקות
*המדבקה לא מתקלפת באופן אחיד
*במקומות רגישים מאוד, כואב להסיר את המדבקה עם הידיים, ועדיף לשטוף את החומר במים (מה שכמובן מקשה על הורדת נקודות השומן)


ציון: 3.5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


15 תגובות :

  1. נהדרת את!! תודה רבה!
    אפשר אולי לינק לקניית המוצר עצמו? לא מוצאת אותו בחנות ורוצה להזמין מיד!

    סופיה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :)
      כמובן שאפשר לינק! מחיר המוצר הוא קישור ישיר למוצר, אבל אני אוסיף לך אותו גם פה 3>
      http://www.ebay.com/itm/THE-FACE-SHOP-New-Zealand-Volcanic-Clay-BLACK-HEAD-CLAY-NOSE-PACK-50g-PEEL-OFF-/370700628352?pt=US_Skin_Care&hash=item564f7ab180

      מחק
    2. מצאתי! קניתי! תודה :)

      שוב סופיה.

      מחק
    3. בכיף! :) בכל שאלה או מענה, אני תמיד כאן!
      אשמח לשמוע את דעתך על המוצר כשהוא יגיע! 3>

      מחק
  2. איזו פירוט והשקעה, וגם התמונות - נהניתי לקרוא, חוושתני שהכאב שתיארת לא בעבורי וזנחתי גם את המדבקות היקרות. מסיכות חימר...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה תודה! :)
      אני מאמינה שיום יבוא והאנושות תצליח למצוא פתרון הולם ופחות כואב להעלמת החצ'קונים :)

      מחק
  3. היי. השאלה שלי אם זה טוב שזה מסיר את השיערות?? אני הבנתי שלא כי הם יכולות לצמוח שוב ויותר הרבה כמו שתמיד הוא עושה בכל מקום אחר.... חשוב לי לדעת כי אני די חוששת מהקטע של השערות אולי זה יתפשט

    השבמחק
    תשובות
    1. תכלס, אין דבר כזה ששיערות צומחות במקומות שהן לא צמחו שם לפני כן. אז למה בעצם אנשים אומרים את זה? מבורות. השיערות לא מופיעות משום מקום, הן חוזרות לצמוח מאותו המקום שהן צמחו בו קודם לכן, אבל בגלל שהסיב "טרי" והקצה שלו "פתוח" (עוד לא הספיק להתיישן), כשהשמש פוגעת בו היא משתקפת חזרה כה שהשיערה נראית שחורה ועבה יותר. וזה לא נכון. זו אשליה אופטית.. :) אז לי זה לא מפריע שהשיערות חוזרות לצמוח שוב, כי אני הרי בין כה וכה לפחות פעם בשבועיים עושה את הדבר הזה לאף ומורידה אותן שוב :)

      מחק
  4. קניתי את המוצר בהמלצתך, התלהבתי ממנו מאוד. הוא איכותי יעיל וזול. תודה רבה לך, תמשיכי לסקר לנו עוד מוצרים כאלו.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך! :) אני מאוד שמחה שהמוצר מצא חן בעינייך! :)

      מחק
  5. אוי מעולה, הסקירה שלך נהדרת! כבר הרבה זמן רציתי לנסות את המסכה השחורה שמסתובבת ברחבי איביי ולא ממש העזתי(אחרי שהזמנתי את ה"מדבקות" השחורות שלא עשו שום כלום).
    עכשיו בטוח אלך על הניו זילנדית הזאת, תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :)
      אם לומר את האמת, המסכה הזאת לא מיועדת לכל עור הפנים, ניסיתי להוציא עם זה שחורים ופצעונים מזוהמים שקפצו לי על הלחי למשל, וזה עבד, אבל זה ממש ממש כאב ותלש לי את כל השיערות הקטנות משם! :(
      אז לקחת בחשבון שזה קצת עינוי.. :)
      אבל כפתרון לאף, זה מעולה! ומספיק לנצח!

      מחק
  6. תודה, קניתי מספר מוצרים שאת ממליצה עליהם וביניהם גם את החומר הזה. הסקירות שלך עינייניות ואני מחכה לשמוע על עוד מוצרים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על המחמאות! :) מה דעתך על המוצר? והמוצרים האחרים שהזמנת בגללי?
      תודה!

      מחק
  7. אני בן וקניתי, תודה!

    השבמחק