יום חמישי, 30 בינואר 2014

האפרסק שהתחזה לציץ - ביקורת - Review

TonyMoly - Mini Peach Lip Balm

הפריט השלישי מסלסילת הפירות המתוקה שלי הינו שפתון לחות חמוד בצורת אפרסק. בפעם הראשונה שהוצאתי את השפתון על מנת להשוויץ איתו בפני חברה, היא חשבה שזהו שפתון בצורת ציץ.







תמונות של הרכישה שלי





ההבטחה (בתרגום לעברית)

למען האמת, לא מצאתי הצהרה רשמית של החברה לגבי ההבטחות שלה (האתר בבנייה), אבל אני יכולה לתרגם את מה שכתוב באיביי ובתמונות הפרסומיות:
"מכיל חמאת שיאה ושמן היביסקוס, וריח האפרסק המתוק-חמצמץ יהפכו את שפתייך ללחות יותר.
אפרסק הינו רכיב הזנה עשיר מלא בויטמינים, סיבים, ומינרלים. חמאת שיאה מעולה להענקת לחות, רכות וגמישות לעור." 


מבחר הצבעים

סדרת שפתוני הפירות "Mini Berry Lip Balm" של טוני מולי כללה במקור רק 2 צבעים לבחירה: אוכמנית (בצבע ורוד לילך), ודובדבן (בצבע אדמדם כתום). כמה חודשים לאחר מכן החברה החליטה להוציא שפתון נוסף, הפעם שקוף לחלוטין, ולא כל כך ברור מה הקשר שלו ל-berries (גרגירי יער), אבל ניחא, נסלח להם. גם האפרסק חמוד מאוד ודורש השווצה בפני חברות :)
המראה שמתקבל טבעי ביותר, אין שמץ של צבע, ולכן אני ממליצה למרוח מעט טינט לפני השימוש בו. 


מרקם

המרקם טיפה שונה ממרקמם של האוכמנית והדובדבן. הוא יותר מוצק, ויותר קשה "להוציא" אותו מהמיכל, כי הוא יותר סרבן וקשיח. על השפתיים השפתון נמס והופך לג'לי במרקם חמאתי רך, נספג מהר ומשאיר תחושה רכה ונעימה על השפתיים. 


ריח

הריח של האפרסק מטריף. יותר טוב והרבה יותר דומיננטי מהריחות של האוכמנית והדובדבן. ריח וטעם האפרסק יורגשו על השפתיים שלכן לפחות כמה שעות טובות, גם אחרי האכילה!!! למזלינו הריח (והטעם) מעולים וממש לא מעוררים בחילה. חייב לציין שהריח מעט כימי בהתחלה, אבל אחרי כמה דקות מתעדן ויותר דומה לאפרסק. מבחינת קירבה למקור, הייתי אומרת שהם קלעו ב-80% בריח של האפרסק, ו-60% בטעם.
אני שרופה על השפתון הזה.


עמידות

השפתון הזה הרבה יותר טוב משאר הפירות. הלחות מורגשת על השפתיים כפליים יותר זמן מאשר האוכמנית והדובדבן, אפילו הברק לא נעלם כל כך מהר. אני לא יכולה שלא לתהות אם בשפתונים האחרים מה שהפריע לתפקוד תקין של השפתון היה נוכחות הצבע. כי בתכלס זה המשך של הסדרה, אבל בלי צבע. בכל מקרה, הלחות נשארת בכיף יום שלם, כשאני ממעיטה לאכול ולשתות מספיק לי למרוח פעם אחת בבוקר את השפתון, ופעם נוספת בצהריים לחידוש.
מבחינתי זהו השפתון היחיד בסדרה שאני גאה להמליץ עליו בלי שמץ של היסוס!


מחיר

קניתי את האפרסק המתוק הזה בכ-20 ש"ח מאיביי, אולם המוכר הפסיק למכור אותם אחרי שהם אזלו מהמלאי שלו :(
כתחליף ניתן לחפש דיל מפתה כאן.


אריזה

כמו שכבר אמרתי בתחילת הסקירה, חברה שלי בהתחלה חשבה שזה שפתון בצורת ציץ :)
אבל אם להתעלם מהאמירה המצחיקה (והבודדה) הזאת, הוא די דומה לאפרסק אסייתי (לא ראיתי כאן כאלה, אבל אני יודעת שביפן לפחות, ככה בדיוק נראים אפרסקים - בהירים, עם מעט צבע בקודקוד).
החיסרון היחיד הוא שזהו מיכל פתוח שמחייב שימוש לא כל כך היגייני, או לא נוח: או שתטבלו אצבע (לא היגייני), או שתיקחו איתכן מברשת שפתיים לכל מקום (לא נוח). אני משתמשת במברשת.


קנייה חוזרת

כן! חבל שלא ידעתי שהשפתון הזה כל כך מעולה, אחרת הייתי לוקחת במקום האוכמנית והדובדבן, 2 אפרסקים נוספים לחלק לחברות (במיוחד כאשר חברה אחת כבר ביקשה שאזמין לה אפרסק-ציץ חמדמד שכזה) :)


תמונות להמחשה
לפני הנחה



אחרי הנחה



עם הטינט הנפלא הזה מתחת



לסיכום

יתרונות

*ריח (וטעם) מטריפים
*אריזה מתוקה
*לחות נהדרת שלא מתפוגגת מהר
*לא נוזל מהשפתיים
*נספג במהירות בלי לייבש את השפתיים


חסרונות

*לא נמכר בארץ
*מחייב טבילת אצבע או מברשת


ציון: 4.5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה