יום שני, 13 בינואר 2014

הדובדבן שבקצפת - ביקורת - Review

TonyMoly - Mini Berry Lip Balm

היום החלטתי לסקר פריט נוסף מסלסילת הפירות המתוקה שלי.
בפעם הקודמת סקרתי את שפתון האוכמנית.




תמונות של הרכישה שלי






ההבטחה (בתרגום לעברית)

"הוסיפי לחות לשפתייך על ידי הגנה מאידוי והפכי אותן למלאות חיים בעזרת צבע טבעי".
כמו כן, המוצר מכיל מקדם הגנה SPF15.
הם כנראה מתכוונים להגיד שהלחות "ננעלת" בשפתיים בלי להתנדף.


מבחר הצבעים

יש רק אוכמנית בעלת גוון ורדרד (שסיקרתי בפעם הקודמת), ודובדבן בעל גוון קורל (שאני מסקרת היום), שאמורים לתת צבע. בנוסף, יש גם אפרסק מזערי וחמוד שנותן לחות נטו, הוא שקוף לחלוטין, והמוצלח מבין השלושה. סקירה תבוא בעתיד! :)


מרקם


לא יודעת למה, אבל יש לי הרושם שהדובדבן טיפה יותר רך מהאוכמנית. אני חושבת שבגלל שהיום טיפה יותר חמים מביום שבו כתבתי את הסקירה על האוכמנית. בכל מקרה, המרקם דומה לכל שפתון לחות אחר כגון לאבלו ובליסטקס מוצק, אם כי הלחות הרבה פחות טובה.


ריח

הרבה יותר חמצמץ מהריח של האוכמנית, ויותר מזכיר פטל מאשר דובדבן. בכל מקרה, הריח מאוד חלש ומתנדף כמעט מידית, ועל השפתיים לא תרגישו אותו בכלל, חוץ מקצת טעם מתקתק שגם כן נעלם על הזמן.
בכל מקרה, הריח הזה לא רע בכלל, אבל הריח של האוכמנית יותר מוצא חן בעיניי. אני תמיד מעדיפה את המתוק יותר! :) 


עמידות

בדיוק כמו באוכמנית, העמידות על הפנים ואני מחדשת כל שעה בערך. את הצבע הזה לא רואים עליי בכלל, ולכן אין לו לאן להתפוגג. 


מחיר


קניתי בערך ב-25 ש"ח מאותו המוכר באיביי שממנו קניתי את האוכמנית: http://www.ebay.com/usr/iamlove-shop
שוב, קיבלתי טסטרים חינמיים במתנה והמשלוח הגיע מהר מאוד.


אריזה


כנראה הדבר היחיד הטוב בשפתון הזה. האריזה פשוט מתוקה, יותר חמודה מהאוכמנית (כי לא כולם יודעים מה זה אוכמנית, אבל דובדבן? כולם מכירים!). אני מתכוונת לשמור את האריזות של האוכמנית והדובדבן כשאני אסיים את השפתונים (למרות שבקצב הזה ייקח לי נצח ככל הנראה, אני כמעט ולא משתמשת בהם) ולאחסן בהם אלוהים יודע מה. אין שום ספק שאני אמצא מה לעשות עם המיכלים החמודים האלה! :)
יש צורך לטבול אצבע או מכחול על מנת להוציא חומר, מה שלא טוב בשני המקרים. בראשון זה פשוט לא היגייני, ובשני- מי רוצה להסתובב עם מכחול כל היום? \:


קנייה חוזרת

לא.
למען האמת, אני ממש מתחרטת שמלכתחילה נכנעתי ליצר וקניתי לי את כל השפתונים של הסדרה, כי עכשיו יש לי שני שפתונים (השלישי שונה, ובסקירה הבא אני אסביר מדוע) שכן, הם ממש חמודים ולגמרי מהווים חומר פותח שיחות (במיוחד בחברת בנות), אבל לא נותנים לי שום לחות, ובמיוחד עם הדובדבן שמאוד קרוב לצבע השפתיים הטבעי שלי, אני סתם מרגישה שאני מורחת כלום על השפתיים. לגמרי בזבוז של כסף.
אני מתכוונת להחביא את הדובדבן והאוכמנית בעמקי שידת האיפור שלי, ולחזור אליהם בקיץ. בקיץ הרי השפתיים פחות סובלות מיובש וממראה כללי חיוור, אז אולי כן ישימו לב לצבע של השפתון הזה, ואולי השפתיים יזדקקו פחות ללחות כך שאוכל להשתמש בדובדבן ובאוכמנית בלי לדאוג ליובש.


תמונות להמחשה
לפני מריחה



(נדמה לי, או שיותר יפה לי גבות שופעות מאשר דקיקות?)



אחרי שכבה אחת נדיבה של השפתון
שימו לב שלא רואים שום צבע, כאילו השפתון שקוף



לסיכום


יתרונות

*אריזה מתוקה
*מכיל מקדם הגנה
*מחיר סביר
*ריח טעם נעימים מאוד, אם כי חלשים


חסרונות

*לחות בינונית בלבד
*אין שום עמידות, לא מבחינת לחות ולא מבחינת צבע (שלא רואים בכלל)
*אריזה פתוחה ולא היגיינית 
*צבע שקרוב מדי לצבע השפתיים הטבעי שלי
*לא נמכר בארץ


ציון: 3/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה