יום רביעי, 12 באוגוסט 2015

סקירה- מוצרי שיער הודיים - Review

Dabur - מוצרי שיער הודיים


המרדף הבלתי פוסק אחר שיער מושלם מעסיק את כולנו, ולאחר שבחים בקבוצות בפייסבוק הייתי חייבת לנסות. אחרי הכל, להודים יש שיער כזה מהמם, כנראה שאלו הגנים, אבל אולי הם יודעים משהו שאנחנו, הישראלים, לא יודעים?





תמונות













ההבטחה

שמן אמלה:
מצאתי אתר שמפרט על כל היתרונות של השמן (לינק) אבל בתמצות:
"יעשה את השיער מבריק יותר, נעים יותר, ויותר קל לניהול. מעולה לאנשים המחפשים מוצר שיעזור להילחם בנשירת שיער ושבירתו. בשימוש קבוע יעשה את השיער נעים יותר, מבריק יותר, עם פחות קצוות מפוצלים ונושר הרבה פחות."

מסיכת שמן זית ושקדים:
"עשיר בשמנים טבעיים המזינים את השיער מהקרקפת לקצוות, עוזרים עם קצוות מפוצלים ומשקמים שיער פגום ויבש"


מבחר
לחברה יש המוןןןן מוצרי שיער, משמנים עד מסיכות, שמפואים וכו' , עם חומרים "לא קונבנציונליים" בתוכם. כמו- פרי האמלה, שום, חינה וכו'.


  


מרקם
שמן אמלה:
השמן, למרות היותו שמן, מאוד קליל. מרגיש דליל מאוד על הידיים, וברגע ההנחה על השיער מרגיש טיפה שמנוני אבל תוך כשעה נספג ואין זכר לשמנוניות!

מסיכת שמן זית ושקדים:
המסיכה לא נוזלית מדי ולא "קשה" מדי. די סטנדרטית.


ריח
שמן אמלה:
יש לו ריח חזק, מתארים אותו כperfum-y (דומה לבושם). אני לא יכולה לשים את האצבע על איזה מהחומרים נותן את הריח, אני רוצה לנחש שהאמלה כי בחיים לא הרחתי את הפרי. באתרים שונים מזהירים מפני הריח ואומרים שלא כולם אוהבים אותו ולא כולם יכולים לסבול אותו.
אני לא יודעת מה עם כולם, אני מתה עליו! הוא אמנם חזק, אבל אני אוהבת אותו.

מסיכת שמן זית ושקדים:
את הריח שלה אני דווקא פחות אוהבת. גם לה יש ריח חזק מאוד, שילוב של שמנים למיניהם, אבל הוא מאוד לא נעים לי.


תוצאה
השיער שלי שמנוני אבל יבש בקצוות כתוצאה מחמצון וצביעה מתמדת של השיער.

שמן אמלה:
קמות בבוקר והשיער יבש, בלתי ניתן לסידור ופשוט לא נעים? השמן הזה בדיוק בשבילכן. בשניה ששמים אותו על השיער ישר מרגישים שהוא נעים יותר, רך יותר, ובריא יותר, מבלי להכביד עליו.
השגרה שלי היא כזאת: אחרי המקלחת אני לא שמה את השמן, אני מחכה שהשיער יתייבש (לפחות קצת) ואז אני שמה. כשהשיער רטוב הוא סופג פחות מוצרים ששמים עליו, בגלל זה אני מנסה לחכות קצת שהוא יתייבש ואז לשים כל מוצר שאני רוצה. בימים שאני לא חופפת, אני שמה את השמן לפני השינה (כמה טיפות בודדות) או בבוקר כשאני קמה. אני אישית מעדיפה לשים אותו לפני השינה ככה כשאני קמה הוא נעים ורך, כי לוקח לו קצת זמן להיספג ובבוקר לא כ"כ בא לי לצאת מהבית עם הרגשה טיפה שמנונית בשיער, אפילו שאחרי שעה היא נעלמת.

מסיכת שמן זית ושקדים:
כמעט כל מסיכה שאני אשים על השיער תהיה נעימה בזמן המקלחת. זה מין חוק לא כתוב שכזה. המבחן האמיתי הוא כשיוצאים מהמקלחת. השיער מאוד נעים, מסתדר מעולה ורך. אני מאוד אוהבת להשתמש במסיכות לשיער כקרם לשיער (הרי אם נשטוף את כל המסיכה במקלחת, איך היא תמשיך לעבוד?) והיא לא נכשלה גם כאן. כשאני שמה אותה קצת אחרי שהשיער התייבש אחרי המקלחת, אני קמה עם שיער ככ נעים, ככ יפה, שנראה כאילו עברתי פנפון אצל ספר לפני השטיח האדום. הלחות הזאת נשארת כ24 שעות ומסווה כל סימני יובש, קצוות מפוצלים או פריזים כתוצאה מחימצון השיער.
למרות שקל יותר לסדר את השיער, הנפח שלו לא יורד. השיער מרגיש קליל, לח, ולא כבד כתוצאה מחומרים ששמנו עליו.
אבל הריח :(


מחיר

שמן אמלה:
עלה לי באזור ה-20 ש"ח במרכז המזון בנצרת עילית ל300 מ"ל. אפשר להתווכח עם מחיר כזה בכלל?!

מסיכת שמן זית ושקדים:
עלתה לי 45 ש"ח בתחנה המרכזית בנתניה. לא זול, אבל שווה את זה. לא בדקתי במקומות אחרים אבל יכול להיות זול יותר בחנויות הודיות או במרכז המזון (נצרת עילית או ירכא). 

אריזה
שמן אמלה:
מפריע לי באריזה שאין משאבה, ושהפתח של הבקבוקון גדול יחסית. אם לא שמים לב אפשר לשפוך בטעות הרבה ממנו. כשאני משתמשת בו אני צריכה להצמיד את היד, להפוך את הבקבוקון, להחזיר את הבקבוקון למצב מאונך ולהוריד את היד. ככה יש לי עיגול בגודל של 10 אגורות, המכיל 2-3 טיפות של השמן. בד"כ זה לא מספיק לי אז אני צריכה לחזור על התהליך.

מסיכת שמן זית ושקדים:
אני תמיד סולדת ממסיכות שבאות באריזה עם פתח גדול מלמעלה, שגורמת לי לטבול את האצבעות בכל המסיכה, לגרום לה להיכנס לי בציפורניים וכל שאר הדברים ה"נעימים" שבאים עם התהליך. אני משלימה עם זה כי אני יודעת שמסיכות "חמאתיות" לא יעברו בחיים לשפופרת, כי הן בדכ סמיכות מדי כדי לצאת מחור קטן פצפון. אני מציינת את זה כי זה הדבר שאני הכי לא אוהבת במסיכות לשיער. :(


קנייה חוזרת
שמן אמלה:
ברור! במחיר כזה ותוצאות מהממות, אין התלבטות אפילו.

מסיכת שמן זית ושקדים:
נראה לי שלא.
יש הרבה מסכות אחרות שאני הרבה יותר אוהבת, ובגלל שלא מאוד נגישות לי החנויות שבהן אפשר לקנות את המסיכה- כנראה שאוותר.


לסיכום

יתרונות
שמן אמלה:
*תוצאות מדהימות.
*זול בטירוף.

מסיכת שמן זית ושקדים:
*תוצאות טובות.


חסרונות
שמן אמלה:
*האריזה הלא נוחה.
*ריח חזק שמפריע להרבה בנות (לי ספציפית לא).
*החנויות שבהן ניתן לקנות את המוצר לא נגישות.

מסיכת שמן זית ושקדים:
*ריח רע.
*אריזה מציקה של מסיכות לשיער (שאין מנוס ממנה).
*לא זול כמו שהייתי מצפה.
*החנויות שבהן ניתן לקנות את המוצר לא נגישות.


ציון:
שמן: 5\5
מסיכה: 4\5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!

9 תגובות :

  1. אם אני לא טועה אין לחברה אישורים ממשרד הבריאות. זה נכון?

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת??! אין לי מושג. הם נמכרים בארץ בכל מיני חנויות אז קשה לי להאמין...

      מחק
    2. מוכרים בבאר שבע בשוק חנות של הודים

      מחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. האם אחרי שבקבוק השמן אמלה נפתח לשימוש, יכול (אחרי חודשים מספר) להשתנות במרקם?

    כי, כמה שעות אחרי השימוש ,תגובה אלרגית ,גרודים. (בעור הקרקפת והזרועות, )

    לא היה שימוש אחר חריג היום במוצר אחר. בעוד,בשמן הזה לא השתמשתי הרבה זמן עד אתמול. אשמח לקבל מיידע. תודה

    השבמחק
  4. שמן אמלה מעולה לשיער!
    אני משתמשת באופן קבוע,
    מורחת פעם בשבוע ומשאירה למשך שעתיים.
    הריח חזק, ובלתי נסבל. אבל התוצאות מדהימות.
    כבר בשימוש ראשון ניתן לראות שהשיער מבריק, נעים למגע וקל יותר לסירוק.
    בשימוש לטווח ארוך יותר האמלה מונע נשירה וקצוות מפוצלים. והשיער צומח בריא, חזק וארוך יותר.

    השבמחק
  5. איפה אפשר לקנות באיזור המרכז . אשמח לדעת. תודה רבה לכל העונים מראש

    השבמחק
  6. איפה יש חנות קרוב לחדרה שאפשר לקנות

    השבמחק
  7. יש ליד כולבו יהודה בעיר חנות טואלטיקה קטנה ממש באותה,תוכלי למצוא שם

    השבמחק