יום שני, 3 באוגוסט 2015

על חלזונות - About Snails

היי בנות!!

היום אסקור שני מוצרים שהזמנתי יחסית מזמן מביוטינטקוריאה (לינק לפוסט על ההזמנה)- סרום וקרם עיניים חלזונות של מיזון!




על קרמים של חלזונות שמענו כבר מזמן, וכולם היללו את מיזון והגרסה שלהם לקרמים כאלה, אז הייתי חייבת לנסות אותם.
ריר של חלזונות ידוע בכך שהוא עוזר לשמור על מיצוק העור, עוזר לאחות פצעים ופגמים מהר מאוד ולתת לחות לעור.
כבר תקופה ארוכה שאנחנו שומעות על חלזונות כחלק משגרת הטיפוח של הקוריאניות, מקרמים וסרומים המכילים תמציות של חלזונות עד קיצוניות של טיפולי פנים של חלזונות שהולכים לך על הפנים.


איכס! אני לא חושבת שהייתי מסוגלת לעשות דבר כזה.
אבל את הקרמים הייתי חייבת לנסות.

תמונות




רכיבים
קרם עיניים:
Snail Secretion Filtrate, Glycerin, Butylene Glycol, Limnanthes Alba (Meadowfoam) Seed Oil, Niacinamide, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Glycerylstearate, Phytosqualene, Octyldodecyl Myristate, Cetearyl Alcohol, PEG-100 Stearate, Beeswax, Dimethicone, Stearic Acid, Sodium Hyaluronate, Polyacrylate-13, Polyisobutene, Polysorbate-20, Sodium Hyaluronate, Hydrolized Wheat Protein, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Seed Extract, Palmitoyl Pentapeptide-4, Portulaca Oleracea Extract, Betula Platyphylla Japonica Juice, Adenosine, 1,2 octanediol, Ethylhexylglycerin, Tropolone, Disodium EDT

סרום:
Snail Secretion Filtrate, Sodium Hyaluronate, Butylene Glycol, Glycerin, Alcohol, Panthenol, Glycereth-26, Punica Granatum Extract, Theobroma Cacao (Cocoa) Extract, Carbomer, Triethanolamine, Trehalose, Copper Tripeptide-1, Human Ogliopeptide-1, Palmitoyl Pentapeptide-4, Cornus Officinalis Fruit Extract, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Caprylyl Glyocol, Ethylhexylglycerin, Tropolone, Sodium Polyacrylate, Adenosine, Coptis Japonica Extract, Disodium EDTA

כמו שניתן לראות- המרכיב המרכזי בקרמים הוא ריר החלזונות! :) שניהם מכילים 80% ריר חלזונות.


ההבטחה
קרם עיניים:
מלחח, עוזר במניעת המראה של קמטוטים ועוזר בהבהרת כהויות בעיניים.

סרום:
עוזר בהעלמת צלקות אקנה, קמטוטים ועור בעייתי, מלחח ומשאיר את העור נעים וחי.

מבחר
בסדרה של החלזונות יש הרבה מוצרים חוץ מהמוצרים שברשותי- קרם לכל המטרות, ג'ל לפנים, ספריי מיסט, קרם BB, תחליב ניקוי, מסיכת שינה. בקיצור- כל מה שאפשר לבקש! :)

מרקם
קרם עיניים:
כמו קרם.
למרות שהוא מורכב רובו מריר חלזונות, הופתעתי שהוא במקרם מאוד נעים של קרם רגיל על גבול הג'ל. מי שקצת מרתיע אותה העניין של ריר החלזונות זה יהיה במיוחד בשבילה :)

סרום:
המרקם שלו הוא כמו ריר של חלזונות.
סורי. אין איך להפוך את זה ליותר מושך, זה פשוט ככה :(
הוא לא משאיר סימן לבן כמו שהיה נשאר אם הולך עליכן חילזון (מקווה שזה לא קרה לאף אחת! חחח) אבל המרקם כן מאוד מזכיר נזלת :(
לא מפריע לי ברמה שאני לא אשתמש במוצר, אבל זה לא הכי כיף לחשוב שאת מורחת ריר חלזונות על כל הפרצוף חחחח


ריח
גם לקרם העיניים וגם לסרום אין ריח מורגש. 

תוצאה
קרם עיניים:
אני מאוד אוהבת קרמים סמיכים וכבדים, וזה בדיוק מה שיש כאן. היופי בו הוא שאפשר לשים כמות קטנה ממנו והוא יהיה קליל (בגלל המרקם הג'לי שלו) ואפשר לשים כמות גדולה יותר והוא יהיה כבד יותר, למי שאוהבת :)
לגבי התוצאה שהוא נותן- המצב של העור מסביב לעיניים שלי לא נוראי, בגלל זה לא שמתי לב להבדל משמעותי.
הבעיה היחידה שלי עם הקרם הוא שלפעמים נכנס לי קצת ממנו לעין ואז זה שורף ואני חייבת לשטוף כדי להוריד אותו (אפילו שאני מנסה לא לשים מאוד קרוב לעין עצמה, לפעמים לידיים שלי יש מוח משל עצמן :( ). הוא גם טיפה מעקצץ על גבול השורף בזמן האחרון. אז או שנהייתי רגישה אליו או שהעיניים שלי אולטרה רגישות בזמן האחרון ולא מסוגלות לעמוד בו. בכל מקרה אני לא משתמשת בו הרבה כמו בהתחלה בגלל הסיבה הזאת.

סרום:
פה הופתעתי לטובה!
אני משתמשת בו נון-סטופ כבר כמה חודשים, ואני חייבת להודות שלקחתי אותו כמובן מאליו ולא ייחסתי לו יותר מדי חשיבות. רק כשהייתי עושה הפסקה קצרצרה של כמה ימים בודדים מהשימוש בו שמתי לב שהפצעים שיש לי (ויש לי לא מעט בזמן האחרון) פשוט לא מחלימים! וברגע שאני חוזרת להשתמש בסרום הם מתחילים להחלים כמו קסם! מיותר להגיד שאחרי התנסות-שתיים כזאת אני לא מסוגלת לנסוע לשום מקום בלעדיו.

מחיר
המחיר של קרם העיניים הוא 12.75 דולר, והמחיר של הסרום הוא 12.47 דולר. מחיר מאוד משתלם!

אריזה
קרם עיניים:
אריזה מזכוכית, המכסה מפלסטיק.
הקרם מגיע עם כפית להוצאה היגיינית של הקרם- שזה גם פלוס! :)

סרום:
מגיע בבקבוק טפטפת, גם מזכוכית. פה אין צורך בשום כפית או שאר אקססוריז להיגיינה כי אין צורך לגעת בסרום או בטפטפת.
מאוד נוח להוציא את הסרום עם הטפטפת!

קנייה חוזרת
קרם עיניים:
כנראה שלא. להתחשב בזה שהוא מגרה לי את אזור העיניים בזמן האחרון, קצת ירד לי ממנו.

סרום:
כן! אלף פעם כן! :) 
מוצר מדהים במחיר שאי אפשר להתחרות בו.


לסיכום

יתרונות
קרם עיניים:
*סמיך כמו שאני אוהבת את הקרמים שלי.

סרום:
*עוזר לאחות פצעים.
*לא יקר להתחשב בתמורה שמקבלים.
*מחזיק להרבה זמן.

חסרונות
קרם עיניים:
*שורף\מעקצץ לי בעיניים ובעור מסביב לעיניים.

סרום:
*יש לו מרקם של ריר חלזונות. בד"כ לא מפריע לי אבל יש בנות שיירתעו.

ציון: 
קרם עיניים:  5\1
סרום: 5\5


מקווה שזה היה שימושי לכן :)

5 תגובות :

  1. קיטי לא קלטתי שזו את, הייתי בטוחה שזו דובי! אני חייבת לומר שהתמונה עם החלזונות ממש לא עושה לי את זה, מה הם חשבו לעצמם כשהם צילמו אותה?!

    השבמחק
  2. ריר חלזונות.. ממ.. קשה לי עם זה משום מה..

    השבמחק
    תשובות
    1. זה הרבה יותר בסדר ממה שזה נשמע D:

      מחק
  3. לא יודעת אם זה מושך או מגעיל אותי,
    אבל אין ספק שמשהו בקרם שעשוי בצורה כה מיוחדת יוצר עניין.
    מעניין אותי גם לדעת מבחינה אישית, האם יש רכיבים
    שיכולים להיות מורכבים עבור אלרגנים?

    השבמחק