יום שני, 31 באוגוסט 2015

אדמונית מאוהבת - ביקורת - Review

מארזי ראש השנה של ל'אוקסיטן

כששמעתי של'אוקסיטן מתכוונים להוציא כמה מארזים חדשים לכבוד ראש השנה, התחלתי לקפוץ במקום מרוב התרגשות. מארזים של ל'אוקסיטן פשוט עושים לי את זה! :) המוצרים המעולים, הגדלים הקטנים והחמודים, האופציה להתנסות בכמה מוצרים שונים במחיר של מוצר אחד, האריזות המתוקות. מי לא אוהבת מארזים? ;) 
לסקרניות, אגב, יש פה עמוד שלם באתר של ל'אוקסיטן שמוקדש למתנות לאישה! :)

הופתעתי במיוחד לגלות של'אוקסיטן החליטו לפנק אותנו במבחר ממש עצום של מארזים שונים עם מוצרים שונים בפנים! אני רגילה לשמוע על 2-3 מארזים לחג, אבל הפעם יש לנו לא פחות מ-5 מארזים שונים! :O


אז אילו מארזים יש לנו? :) 

-מארז עם מוצרים שונים מסדרות הלוונדר, וורבנה ואדמונית בתוך דלי פח (מכיל קרם ידיים בגודל מלא - 30 מ"ל, ג'ל לחיטוי ידיים בגודל מלא - 30 מ"ל, סבון מוצק בגודל מלא - 100 גר' ופצירה)
-מארז וורדים בתוך תיק איפור (מכיל בושם בנפח 7.5 מ"ל, תחליב גוף בגודל 75 מ"ל, ג'ל רחצה בגודל 75 מ"ל, קרם ידיים בגודל 10 מ"ל וסבון מוצק בגודל מלא - 75 גר')
-מארז אדמונית בקופסת קרטון עגולה (מכיל בושם בנפח 5 מ"ל, תחליב גוף בגודל 75 מ"ל, ג'ל רחצה בגודל 75 מ"ל, קרם ידיים בגודל 10 מ"ל וסבון מוצק בגודל מלא - 125 גר')
-מארז פריחת הדובדבן בקופסת קרטון עגולה (מכיל בושם בנפח 7.5 מ"ל, תחליב גוף בגודל 75 מ"ל, ג'ל רחצה בגודל 75 מ"ל, קרם ידיים בגודל 10 מ"ל וסבון מוצק בגודל מלא - 50 גר')
-מארז לוונדר בקופסת קרטון עגולה (מכיל תחליב גוף בגודל 75 מ"ל, ג'ל רחצה בגודל 75 מ"ל, שקיק ריח לארון בגודל מלא - 35 גר', תרסיס לכרית בנפח 15 מ"ל וסבון מוצק בגודל מלא - 75 גר')




מבין המבחר הנהדר הזה הכי נמשכתי לריח האדמונית. מדובר בריח הכי פחות מוערך בל'אוקסיטן, וחבל, כי הוא מקסים! 

אם אתן אוהבות ריחות נקיים, כאלה שמזכירים כביסה נקייה שמתייבשת בגינת פרחים רעננים בשעת בוקר מוקדמת, זה הבושם שלכן! לא הייתי קוראת לו פרחוני למהדרין, אלא ממש כמו כביסה בשדה פרחים. אפילו יותר כביסה מפרחים. הוא לא מתוק מדי, לא חמוץ מדי, לא מריר מדי. הוא האיזון המדויק והמושלם בין רענן לפרחוני. 





אז מה יש לנו פה?
-סבון מוצק (גודל מלא - 125 גר')
-ג'ל רחצה (75 מ"ל)
-תחליב גוף (75 מ"ל)
-קרם ידיים (10 מ"ל)
-בושם (5 מ"ל)




הסבון המוצק היפהפה הזה ניחן בעיצוב פנטסטי. הוא נראה ממש כמו פרח האדמונית- אלגנטי ומופנם, ומהלך עליי קסם בכל שימוש. 
יכולות ההקצפה שלו נהדרות, המרקם שלו לא מייבש כמו רוב הסבונים המוצקים, ואני נהנית להשתמש בו בתור סבון לגוף (בניגוד לרוב האנשים, שמעדיפים סבונים מוצקים בתור סבוני ידיים בלבד).
הריח שלו הוא אותו ריח אדמונית מהפנט, ומפיץ ענן חמים ונעים ברחבי חדר האמבטיה שלנו גם כשהוא "סתם יושב שם".




מג'ל הרחצה לא היו לי ציפיות גבוהות במיוחד, בעיקר כי מכמה ניסיונות קודמים שלי עם ג'לי הרחצה של ל'אוקסיטן, משום מה הם לא ממש ניתנים להקצפה. הם נשארים ג'לי ולא הופכים לקצף רך ומפנק כמו ג'לי רחצה אחרים.
מצד אחד זה טוב, כי זה מעיד על פחות SLS משיש בג'לי רחצה אחרים (כידוע לכל, או לפחות כאמור להיות ידוע לכל, SLS הוא הרכיב שאחראי על הקצפת המוצר במגע עם מים ושפשוף, ולהרבה מאוד אנשים יש רגישות גדולה לרכיב הזה. בד"כ היא מתבטאת בגושים אדומים/לבנים תת-עוריים באזור המרפקים והברכיים שנראים כמו חצ'קונים אבל הם לא חצ'קונים ואי אפשר לפוצץ אותם. כמו כן גירוד ושאר גירויים הם תופעה נפוצה בשימוש בחומרים עם SLS).
מצד שני, לי אישית אין רגישות ל-SLS ואני מחובבות הקצף הסמיך והריחני. אבל לא נורא, נחיה עם זה. 
הכי חשוב- הריח זהה לשאר מוצרי הסדרה ולכן הוא מאוד מוצא חן בעיניי, הוא נשאר על העור ובהחלט מורגש עליו זמן מה לאחר היציאה מהמקלחת. 
בסה"כ אני מרוצה כי הריח נהדר, וכי כמה שפחות רכיבים רעים = חווייה יותר בריאה ומשמחת לבב חרדתית כמוני. ;)




המרקם של תחליב הגוף קצת נוזלי משציפיתי, אבל זה לא דבר רע בכלל! בקיץ אין לי רצון להשתמש בקרמים סמיכים וכבדים, במיוחד כאשר העור שלי גם ככה נורא שומני. למרות מרקמו הנוזלי, הליחוח בהחלט מורגש ואפילו בבוקר שאחרי הרגליים שלי הרגישו מעט לחות (ולא מחום, בירושלים נעים בערבים האחרונים.. ;)).
הבעיה שלי איתו נובעת מכך שהריח שלו קצת יותר חמצמץ משאר מוצרי הסדרה ועלול להתפרש כ"מיוזע", לצערי. יכול להיות שהוא לא עובד טוב עם כימיית הגוף שלי. 




את קרמי הידיים של ל'אוקסיטן אני אוהבת מאז ומעולם, וריח האדמונית לא יוצא דופן. המרקם מספיק עשיר בשביל ללחח את עור הידיים כהוגן, אבל מספיק דליל וקל בשביל לא לחנוק אותן ולא לתת תחושה שומנית ומעצבנת על הידיים. 
בשבילי זהו הקרם המושלם לקיץ שכן הוא נספג ממש מהר ומשאיר את הידיים נעימות ולא שומניות למגע! :)
הריח, אגב, הוא אותו ריח נעים ולא ממש דומה לקרם הגוף החמצמץ במעט. 



המוצר האחרון הוא תמיד הטוב מכולם! ;)
זוהי לא ההיכרות הראשונה שלי עם הבושם הזה ואני מאושרת שדרכינו הצטלבו שוב.
תמיד כשאני שמה על עצמי קצת ממנו, אנשים מרימים את ראשם ומנסים להבין מה זה הריח הנעים הזה. זה לא ריח בושם "טיפוסי", שאפשר להסניף ולהכריז "הא! זה 1 מיליון/אליין/מירקל ושות'!", זה בושם שמעלה סימן שאלה מסתורי אחד גדול, שמריח נפלא. 
החיסרון היחיד הוא חוסר העמידות שלו. בערך אחרי שעה כבר לא מרגישים אותו. אם אתן שואלות אותי, זה לא ממש נורא כי אני מאוד אוהבת לחדש בשמים במהלך היום ואין לי בעיה לקחת איתי את הבקבוקון המתוקון הזה לעבודה. :) 

המארז בתור יחידה- נפלא. ריח יחיד ואהוב (עליי לפחות), מוצרים איכותיים בגדלים נוחים, והשוס הגדול- לא יקר. 
בכלל, כל המארזים לראש השנה לא יקרים! :) 
המחיר של כל המארזים הינו 99 ש"ח בלבד, שזה לדעתי המחיר הכי משתלם שאי פעם ראיתי על המארזים של ל'אוקסיטן.
בינינו, במחיר הזה הייתי מוכנה לקנות אפילו עוד 2-3 מארזים אקסטרה, ככה בתור מתנה לחברות ובנות משפחה אהובות. זה מחיר סביר ביותר למתנות, וכמובן, האיכות של המוצרים פשוט נהדרת וללא ספק נעים לקבל אותם במתנה. 



ציונים
סבון מוצק: 5/5
ג'ל רחצה: 4/5
תחליב גוף: 3/5
קרם ידיים: 5/5
בושם: 5/5


גילוי נאות: קיבלתי את המארז מהחברה בתמורה לסקירה שלי, ואני מקווה שאתן מבינות שאין לזה השפעה על איכות הכתיבה שלי, הכנות והאמינות שבה אני כותבת. 

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


4 תגובות :

  1. אהבתי נורא את האזכור לאדמונית מאהובת של ליסה סי!! ואין על לאוקסיטן!!

    השבמחק
  2. לאוקסיטן לאוקסיטן.. הורגים אותי עם המחירים, אבל המוצרים כל כך נראים טוב!!! ובמיוחד אחרי כל מה שכתבת והציונים האלו!

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא המארזים האלה במחירים סבירים לגמרי! :) ממליצה בחום לנסות.. ;)

      מחק