יום חמישי, 3 בספטמבר 2015

לא ציפיתי לזה - ביקורת - Review

Maybelline - Color Drama Velvet Lip Pencil

אני יודעת שכל העולם התלהב מהאודמים השמנמוכים האלה כשהם יצאו לאוויר העולם, אבל אני מאלה שהולכות נגד הזרם בכל הנוגע לאופנות רועשות, והתעלמתי מהם בהפגנתיות. 
אבל כשגלוסברי התלהבה מהם באחד הפוסטים שלה, כבר לא יכולתי להתעלם מהם יותר. הייתי צריכה אחד. רק אחד. "רק אחד". 



תמונות










רכיבים
RICINUS COMMUNIS OIL / CASTOR SEED OIL , GLYCERYL RICINOLEATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CANDELILLA CERA / CANDELILLA WAX, CERA ALBA / BEESWAX, MYRISTYL MYRISTATE, COPERNICIA CERIFERA CERA / CARNAUBA WAX, CETYL ALCOHOL, MYRISTYL LACTATE, TOCOPHEROL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER / SHEA BUTTER, TALC, ASCORBYL PALMITATE, [+/- MAY CONTAIN CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE, MICA, CI 15850 / RED 7, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES, CI 15985 / YELLOW 6 LAKE, CI 15850 / RED 6, CI 75470 / CARMINE, CI 45410 / RED 28 LAKE, CI 19140 / YELLOW 5 LAKE, CI 42090 / BLUE 1 LAKE


ההבטחה
"עפרון צבע אינטנסיבי במרקם קטיפתי ובגימור מאט עדין".


מבחר
11 גוונים (למרות שזה לא ממש בטוח. הבנתי שבכל מדינה יש כמות אחרת של גוונים, ובאתר המקורי של מייבלין לא כתוב עליהם כלום בכלל. אני מבולבלת. בכל מקרה, בארץ יש 11) שמכילים צבעים מייצגים ממשפחות האדומים, הסגולים, הורודים והנייטרליים-ניודיים. לדעתי המגוון לא רע בכלל, אבל עדיין הייתי שמחה לראות פה עוד כמה גוונים (כמו למשל סגול משוגע, או צבעי לילך-סגלגלים, או ורודים שהם לא ברבי/מסטיק בוהקים למרחקים, או כתמתמים עדינים ליום-יום, או אדמדמים-קורליים שקטים ופחות in your face כמו אלה שיש פה). 
דבר שמפריע לי פה הוא שחלק מהצבעים ממש דומים לאחרים בסדרה. נגיד, שלושת "הסגולים" כמעט זהים לחלוטין, היה מוטב אילו הייתי בוחרת רק אחד מהם. גם הכתום ושני האדומים לא הכרחיים כולם, יכולתי להסתפק באחד משלושתם. 
יש סווטצ'ים בהמשך כדי שתבינו על מה אני מדברת. 

Nude Perfection
Love Me Pink
Fuchsia Desire

Fab Orange
Light It Up
Red Essential

Keep It Classy
Pink So Chic
Berry Much


מרקם
רובם נמרחים על השפתיים כמו חמאה, וגם מרגישים ככה יום שלם. אני אפילו לא מרגישה שאני צריכה שפתון לחות מתחת, למרות שהם אודמי כמעט-מאט! :) 
אגב, ואת זה גיליתי אחרי שניסיתי 9 מתוך 11 הגוונים בסדרה, בחלק מהגוונים המרקם קצת שונה. למשל, בגוון Fuchsia Desire המרקם יותר שעוותי מחמאתי, ואני מוצאת את עצמי תוהה כמה פעמים במהלך היום אם אני אולי בכל זאת זקוקה לעוד שפתון לחות מתחתיו, ואם הוא לא עבר לשיניים שלי בטעות (מה שאף פעם לא קורה, אבל הפחד כן מקנן בי).


ריח
ריח משגע שמזכיר פירות יער. טיפה'לה סינטטי אבל די קרוב למציאות! :) מעולה!


תוצאה
לא רק שהם (ברובם) חמאתיים כמו עוגיות צרפתיות ומריחים נהדר, הם גם כל כך פיגמנטיים שזה מדהים. אפילו הצבעים הבהירים! שכבה אחת דקה מספיקה לכיסוי מלא ועשיר של צבע, שכלל לא מצריך חידוש במשך שעות על גבי שעות עד שאוכלים! (אגב, בגלל החמאתיות המדהימה שלהם, הם גם יורדים מהשפתיים בשנייה שאוכל נכנס בשערי הלוע. אני לא מחשיבה את זה כמינוס. אני מעדיפה חמאתיות על פני עמידות!)
אני נשבעת לכם שמעולם לא היה לי אודם כזה, שבמשך יום שלם נראה ומרגיש בדיוק איך שהוא נראה והרגיש ברגע המריחה (כל עוד לא אוכלים).


מחיר
בתמרוקייה המקומית כל שמנמן כזה עולה 34 שקלים בודדים! מרשים בהחלט! :)
בסופר פארם, אגב, המחיר גובל ב-80 שקלים. בושה. \:


אריזה
עיפרון עץ שמנמוך שמצריך חידוד (מחדדים כאלה אפשר לקנות אצל אסנס, למשל. אני קניתי והם מעולים! הם גם מגיעים עם מיכל שאוסף את כל החידודים, מה שמאוד נוח לנסיעות וכאלה), ובקצהו טבוע גוון האודם (ברוב המקרים הגוון זהה לגוון האמיתי של האודם, אבל לפעמים יש פספוסים מטעים). 
העיפרון מגיע עם פקק פלסטיק שחור שעליו כתוב מס' ושם הגוון. 
מה אני חושבת על האריזה? שהיא מעולה. אני מתה על כל קטע העפרונות השמנמנים (כמו רבלון וקליניק), ודווקא אין לי בעיה עם חידוד. 
אודמי עפרון שמנמנים סופר נוחים למריחה מדוייקת (במיוחד אחרי החידוד, אבל אני לא מחדדת רק בשביל השפיץ החד. חבל לי על הבזבוז.. ;)), ובגלל שהם קטנים וחמודים הם גם נוחים לנשיאה (יותר נוחים לנשיאה מהעפרונות השמנמנים של רבלון, זה בטוח. בגלל שההם של רבלון לא מתחדדים, המון שטח מתבזבז על אריזה ריקה שנשארת גדולה גם כשהחומר על סף חיסול). 


קנייה חוזרת
ברור! יום אחרי שקניתי את האודם הראשון שלי מהסדרה, חזרתי וקניתי עוד 8 גוונים! אני עכשיו בעלים גאה של 9 גוונים מהסדרה (את השניים הנותרים לא קניתי כי הם לא יתאימו לי, ואת זה אני יודעת מראש. פרוסטי לא עושה עם צבע העור שלי חסד, וכתום-ורוד נאוני לא יפה לאף אחד, ברצינות).


תמונות להמחשה
לפני הנחה

Nude Perfection

Love Me Pink 


Fuchsia Desire

Fab Orange

Light It Up 


Red Essential 


Keep It Classic 


Pink So Chic

Berry Much


ועכשיו שוב מההתחלה, כדי שתראו את ההבדלים בפועל ולא רק מקרוב :)

Nude Perfection

Love Me Pink
(הוא לא באמת כזה סגול-נאוני במציאות, הוא יותר דומה לתקריב השפתיים מקודם בחיים האמיתיים)

Fuchsia Desire

Fab Orange 


Light It Up 


Red Essential 


Keep It Classic

Pink So Chic 


Berry Much

אני חייבת להגיד שבדיעבד הייתי לוקחת רק את הגוונים:
Fuchsia Desire (גוון פוקסיה סגלגל שבוהק למרחקים ומחמיא לי מאוד, בניגוד לרוב הורודים)
Fab Orange (כתום צועק? זאת אני!)
Light It Up (אדום בהיר, מחמיא מאוד לגוון העור שלי אם כי לא הכי קלאסי בעולם)
Keep It Classic (מעין ורוד-סגול עמוק, מאוד יפה ולדעתי יחמיא לכל גוון עור)
ואחרון חביב הוא Pink So Chic (סגול כהה עם נצנוץ כחול שלא ממש נתפס במצלמה לצערי. הוא מהפנט, מרהיב, ייחודי ביותר וללא ספק מציאה)
יכולתי להסתפק רק באלה, אבל לא, אני חזרזירה גרידית והייתי צריכה לקנות כמעט את כל הקולקציה... \:


לסיכום

יתרונות
*ריח משגע של פירות יער (מעט סינטטי, אבל קרוב למציאות)
*נמרח כמו חמאה ומרגיש ככה יום שלם (לא מייבש בכלל)
*סופר פיגמנטי
*מגוון לא רע של משפחות צבעים שונות (אדומים, ורודים, סגולים, ניוד)
*לא יקר במקומות סבירים (כלומר, לא בסופר פארם וחברותיה. תמרוקיות קטנות ואינטרנט הן מילות המפתח כאן)
*גוון האודם מוטבע בקצה העפרון- נוח לשליפה מהירה של הגוון הרצוי 

חסרונות
*בחלק מהמקרים הגוון על האריזה לא מדוייק וזה מטעה ברכישה
*בחלק מהגוונים המרקם קצת שונה
*יותר מדי גוונים שדומים אחד לשני


ציון: 4.5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:



6 תגובות :

  1. ואוו! פירגנת להם! טוב בסדר אני אנסה!

    השבמחק
  2. אני לא אוהבת את השפתונים האלו בכלל, הם רוע בעיפרון! מתעופפים להם מהשפתיים למצח, יחד עם זאת אני כן שמחה שאת אהבת אותם :]

    השבמחק
    תשובות
    1. כמה חבל שאת לא אוהבת אותם! :(
      אם לא היה לי את הגוון שאת קנית גם כן, הייתי לוקחת לך אותו... ;)

      מחק
  3. אוי הגוונים מהממים!!! פוסט נהדר והשפתיים שלך יצאו מהממות בתמונות!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אילו מחמאות!!! :) המסת אותי יקירה.. ;)
      תודה! 3>

      מחק