יום חמישי, 26 בדצמבר 2013

טינט זו לא מילה גסה - ביקורת - Review

Holika Holika - Pure Mellow Moisture Tint

כבר ביקרתי בעבר מוצר אחר של החברה, אבל הפעם יהיה זה מוצר מוצלח הרבה יותר.
בשנה האחרונה נכנסנו חזק לתוך אופנת ה-"טינט". טינט הוא בעצם סוג שול נוזל (יש סמיכים ויש סמיכים פחות), שמעניק גוון טבעי לשפתיים. נגיד ככה- שמים את זה כמו גלוס, אבל זה נראה כאילו השפתיים שלך יפות מטבען בלי ששמת עליהן משהו. מי שרוצה להשיג את מראה ה-"בכלל לא התאמצתי, ככה אני נראית בטבעי שלי בלי להתאפר בכלל", חייבת לקנות טינט עכשיו!








תמונות של הרכישה שלי




ההבטחה (בתרגום לעברית)

"Holika Holika Pure Mellow Moisture Tints נוצרו בהשראת מיני-מרשמלו צבעוניים ליצירת לחות עמידה וצבע בעל פורמולה קרמית. עכשיו את יכולה לעטוף את שפתייך בריח ובצבע האהובים עלייך בכמה משיכות מכחול בודדות. הצבעים והריחות הפירותיים והכיפיים מכתימים את שפתייך קלות לימים ארוכים בחוץ. אז הוסיפי קצת חמודיות לשפתיים ולתיק שלך באמצעות הטינטים דמויי המרשמלו האלה!"


מבחר הצבעים

בכל הסדרה יש רק 4 צבעים- ורוד, כתום, קורל, ואדום.
אני לא יודעת למה, אבל כמעט בכל מוצר לשפתיים מקוריאה יש אופציה לצבע כתום. ממש צבע מוזר לשפתיים, לדעתי.
חבל שאין יותר צבעים, אבל אני חושבת שקשה למצוא צבעים נוספים לטינט שייראה טבעי על השפתיים.
אני בחרתי את גוון 03 - Coral.


מרקם

כמו בתיאור של המוצר, באמת יש תחושה של ג'ל קרמי קליל. הוא נספג בשפתיים במהירות, כמעט מיידית, אבל לא נותן תחושה של ייבוש! לא רק שהוא לא נותן תחושה של ייבוש, אלא אפילו ההיפך! כשאני שמה אותו אני מרגישה כאילו מרחתי לאבלו, גם אם אני משתמשת בממש קצת חומר. השפתיים נשארות לחות, ובשילוב עם גלוס שקוף, האפקט המתקבל על השפתיים- שילוב מנצח!


ריח

מתוק, מאוד מזכיר ריבת תותים. מהסוג שמשתמשים בה לסופגניות. כששמים אותו על השפתיים, מריחים אותו כמה שניות, אבל הוא מתנדף מהר מאוד. חשוב לציין שלא מרגישים שום טעם על השפתיים. מניסיון, להרבה טינטים יש טעם-לוואי מריר, ודווקא לטינט הזה אין! בהחלט נקודת בונוס מבחינתי.


עמידות

הוא עמיד בדיוק במידה. הצבע נשאר על השפתיים כל היום, אבל כמובן שהלחות מתפוגגת ממנו אחרי כמה שעות. נשאר צבע קל על השפתיים, ומספיק למרוח מעל לאבלו שקוף או גלוס בכל צבע בשביל להחזיר חיים לשפתיים. אני מאוד אוהבת לשלב עם הטינט הזה ספציפית, את הגלוס של ללין בגוון 02 - Kir Royal.
רק לשם השוואה, לפניכן תמונות של קצת מהחומר ששמתי על היד בבוקר, ואותו הכתם אחרי 6 שעות ושטיפות ידיים עם סבון מדי פעם. (שתי התמונות הראשונות צולמו ביחד, פשוט בשנייה הכתם נראה יותר מבריק).
ולגבי השריטה המאיימת, החתול של הוריי הוא האשם.




כן, הכתם יותר בהיר, אבל הוא לא נמחק! הוא עדיין שם!



מחיר

קניתי אותו ב-24.38 ש"ח, מאיביי (אלא מה?), מהמוכר הבא: http://www.ebay.com/usr/biz-inside
יוצא לי לקנות אצל המוכר הזה די הרבה, ועד כה אני מאוד מרוצה. הוא כמעט תמיד שולח לי דוגמיות חינמיות של מוצרים קוריאניים חדשים, מה שכמובן מעלה את הרצון להמשיך ולקנות אצלו. מומלץ!
בשביל כמעט 10 מ"ל של חומר, זהו מחיר זול מאוד! רק לשם השוואה, הטינט של בנפיט עולה 44.15 ש"ח באיביי, כרגע הכי זול, ועוד בשביל 2.5 מ"ל חומר, שזה בעצם כמעט רבע כמות בכפליים מחיר.


אריזה

הבקבוקון עצמו הוא בצבע מבריק של הטינט, כך שבמקרה שלנו- צבע קורל. סוג של ורוד עם נוכחות כתומה. המכסה מפוספס בפסים כסופים מבריקים על גבי רקע ורדרד עדין במאט. מרשמלו! ראש המכסה גם כן כסוף מבריק.
האריזה עצמה נראית די זולה ולא מזמינה, זה לא נראה כמו משהו שהייתן כנראה מתפתות לקנות בדוכן בסופר פארם. אני חושבת שהם היו צריכים ללכת על אריזה יותר קטנה ושמנמנה, כדי שגם בגודל זה יזכיר מרשמלו, ואולי לחשוב על שקעים היכן שהורוד והכסוף במכסה נפגשים, שוב, בשביל אפקט המרשמלו.
אני מתארת לעצמי שישנן בנות שאריזה מהווה קריטריון חשוב ביותר במהלך בחירת מוצר, וחבל. זהו מוצר מעולה, ויכול מאוד להיות שהוא לא כל כך הצליח מבחינה שיווקית בדיוק מסיבה זו.


קנייה חוזרת

כן! אני מאוד מרוצה מהמוצר הזה, מבחינתי זהו הטינט הטוב ביותר שניסיתי עד כה. מעניק צבע נפלא, בעל ריח נהדר, נספג במהירות, לא מייבש את השפתיים, ונשאר עמיד לאורך כל היום. מה עוד אפשר לבקש? ;)
אני רק מקווה שלא יפסיקו לייצר אותו עד שייגמר לי הבקבוקון הנוכחי..


תמונות להמחשה

לפני מריחה 
תסלחו לי בבקשה, שמתי בבוקר את הטינט, שכחתי לגמרי שצריך לצלם לפני מריחה, ואז ניסיתי בכוח להוריד אותו עם משחות שיניים, מסירי איפור, מגבונים, ומים, אבל בכל זאת נשארה קצת טבעת של צבע מסביב לשפתיים.. אבל הי, זה רק מוכיח כמה הוא עמיד!




אחרי מריחת שכבה דקה ראשונה



שכבה דקה שנייה (לא רואים כמעט הבדל, אבל מרגישים יותר לחות על השפתיים)



אתן רואות איך השפתיים מבריקות ויפות? וזה בלי שפתון נוסף מעל!
אחרי כמה דקות הברק נעלם והשפתיים נשארות בצבע כזה אבל במאט, כמו שפתיים טבעיות.



לסיכום

יתרונות

*עמיד
*זול
*לא מייבש!
*נספג מהר מאוד
*ריח נעים
*נראה מודגש אם כי עדיין בגדר הטבעי על השפתיים, במיוחד כאשר הלחות מתפוגגת ומתקבל מראה מאט
*אין טעם לוואי


חסרונות

*מבחר דל של צבעים
*לא ניתן לרכוש בארץ
*אריזה לא הכי מזמינה


ציון:4.5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


4 תגובות :

  1. בא לי גם. תודה על המידע.

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה! :)
      אם תקני אותו אשמח לשמוע את דעתך על המוצר גם כן!

      מחק
  2. צבע קורלי לא אמור להיות משהו סוג של אפרסקי, דהיינו עם טיפה כתום? זה נראה כמו אדום בהיר בואכה ורוד

    השבמחק
    תשובות
    1. תאמת כן, הם קצת התבלבלו עם השמות לדעתי. זה סוג של בורדו-דובדבן (מזכיר את הלאבלו דובדבן של פעם, עם הצבע העמוק יותר), עם גוון חמים. אחרי כמה שעות מתקבל אפקט יפהפה על השפתיים כאילו אכלתי ארטיק דובדבן :)
      נסלח לקוריאנים שהם לא יודעים אנגלית, כי בכל זאת הם הביאו לנו פה טינט מעולה.

      מחק