יום רביעי, 30 בספטמבר 2015

כל סוף הוא התחלה חדשה




כן, תדירות הפוסטים ירדה מאוד בזמן האחרון. אני יודעת. 3> אבל זה רק כי בזמן האחרון אני לא קונה בכלל שום איפור ושום טיפוח. ולמה זה? ובכן, כי יש לי מלאים מטורפים של מוצרים שאני צריכה לסיים קודם. 
אז עכשיו רוב הפוסטים הבאים שאני אפרסם יהיו קשורים למוצרים כאלה ואחרים שסיימתי. 
אני לא יודעת אם זה משמח אתכן כקוראות, אבל זה בהחלט משמח אגרנית קוסמטיקה כפייתית כמוני.. ;)


את הטונר הזה רכשתי בתקווה שיהיה עוד יותר מדהים מהטונר לעור רגיל של ד"ר פישר, דווקא בגלל שהוא מיועד לעור שומני (שזה מה שיש לי). 


לצערי הרב נחלתי אכזבה גדולה, שכן הוא שרף ועקצץ בעור שלי, גרם לעוד יותר אדמומיות בפנים שלי, ובאופן כללי פשוט לא עשה שום דבר טוב ויעיל. :( 

ציון זריז: 1/5


המוצר הבא רק נראה מלא, אבל הוא למעשה ריק לגמרי, כי יש שם קצת חומר שנצמד לדפנות וסירב לצאת מהמיכל. מדובר בקרם גוף מסדרת הסיטרוס-וורבנה של ל'אוקסיטן (כידוע, חברה אהובה עליי עד מאוד). 



גם כאן מדובר במוצר עם הרבה רצון טוב אבל אפס כימיה בינינו בפועל. המרקם נעים וקליל כמו כל הקרמים של ל'אוקסיטן, אבל הריח הזה פשוט לא משתלב עם ריח הגוף הטבעי שלי, ומתקבל ריח זיעה-חמוצה די מגעיל ולא חינני בעליל.
ציון זריז: 1/5 



מוצר נוסף עם ריח וורבנה (גם אם קצת אחר ;)) הוא פילינג הגוף מסדרת למון-גראס וורבנה של ללין. 



כאן הריח והמרקם מתחלפים במקומות שלהם, כאשר הריח היה נהדר וקלע בול לטעם שלי (ולא הריח על העור שלי כמו זיעה חמוצה, תודה לאל), אבל המרקם היה שומני מדי לאחר השטיפה. 

לא יודעת מה קרה כאן. הגרגירים בסדר גמור, הם לא מייבשים את העור, אבל לאחר השטיפה העור מרגיש עוד יותר שומני, דביק ומלוכלך משהוא היה לפני המקלחת.. :(
ציון זריז: 1/5 



והנה מוצר שבהתחלה די אהבתי, אבל עם הזמן הרגשות התחלפו. מדובר בקרם הגנה לעור הפנים מבית לה-רוש-פוזה. 



בהתחלה חשבתי שהוא נהדר, כי הוא נספג בעור די מהר, אבל הוא קצת שומני מדי בשביל העור שלי, ובטווח הרחוק גרם להתפרצות לא מחמיאה של חצ'קונים וציסטות. 

ציון זריז: 2/5 


המוצר הבא הסתובב אצלי בתיק די הרבה זמן, פשוט כי אני לא מחובבות הלאבלו (במיוחד מאז שהם שינו את שפתון הדובדבן שלהם והוא כבר לא מהמם כמו שהוא היה פעם).




השפתון הספציפי הזה שייך לסדרת ה"ויטמין שייק" שלהם, שבה הם בוחרים כמה פירות לכל שפתון, השפתון נראה צבעוני ו"משוייש" (מלשון שיש) בצבעים שונים, אבל על השפתיים מתקבל גוון אחיד ולרוב מחמיא. במקרה הזה הוא פשוט שקוף (וזה בסדר, אם אין בכוונתי לצאת מהבית). 

המרקם שלו שומני-שעוותי כמו כל שפתוני הלאבלו, ולצערי הוא לא מספיק מלחח בשבילי. אני אוהבת תותחים יותר כבדים ללילה (כי ביום אני לא משתמשת בשפתוני לחות). 
ציון זריז: 2/5


אני בד"כ לא מדברת על דאודורנטים בבלוג, אבל על זה הייתי חייבת לדבר. מדובר בדאודורנט-קרם של ביוטיקר. 



זה הדבר הכי נוראי ולא יעיל שהשתמשתי בו אי פעם, בכל החיים שלי כולל גם בכל החיים הקודמים שלי. 

אין דאודורנט פחות יעיל מזה. 
קודם כל, הוא שעוותי וקשה בקטע מאוד מעצבן- נורא קשה למרוח את זה על העור, ועוד יותר קשה לשטוף את הדבר הזה מהידיים אחרי זה. :( שנית- לדאודורנט הזה יש אפס עמידות. אפס. כבר אחרי כמה דקות אני מתחילה להזיע (נו, קיץ) ובתי השחי שלי הופכים לרטובים ו"ריחניים" כאילו לא השתמשתי בדאודורנט בכלל. 
מזעזע. 
ציון זריז: 0/5


המוצר הבא, להפתעתי הרבה, שייך לחברת סמסונג. כן, חברת האלקטרוניקה ההיא, שמייצרת מכשירים סלולאריים ומה לא. ממתי הם עשו הסבה מקצועית למוצרי קוסמטיקה? ולמה לא ידעתי על זה? :O 
(סליחה, הלוגו נמצא בדיוק בחלק שתלשתי כדי לפתוח את המוצר. מתנצלת מכל הלב! 3>)



המסכה הייתה בסדר. לא הכי מדהימה בעולם, אבל יש גרועות ממנה. 

לא שמתי לב לאיזה שינוי מיוחד אחרי השימוש. למעשה, לא הרגשתי שום צורך לרוץ לאיביי ולהזמין עוד מאלה. כנראה שעדיף שסמסונג ישאירו את האף שלהם במקומו הטבעי... ;) 
(אגב, למקרה ואתן לא מאמינות לי, הנה קישור לאיביי, שם רואים את המוצר בשלמותו ביחד עם החלק התלוש שכתוב עליו "סמסונג".. ;))
ולמקרה ותהיתן- בחיים לא הייתי מנחשת שסמסונג התחילו לייצר מוצרי פנים. למעשה, את המסכה הספציפית הזאת קיבלתי לגמרי בחינם באחת מההזמנות הקוריאניות שלי בזמנו (נו, אתן יודעות, המוכרים הקוריאנים האלה נדיבים.. ;)).
ציון זריז: 3/5 



והנה מסכה מוצלחת הרבה יותר! :) 
וכן, גם אותה קיבלתי לגמרי בחינם באחת מההזמנות הקוריאניות שלי בזמנו. תענוג המוכרים הקוריאניים האלה. תענוג. 3>



אין לי מילה אחת רעה להגיד על המסכה הזאת. 

למעשה, כל כך התרשמתי מהמרקם החלק של העור שלי אחרי השימוש, מהריח הנעים, ומהמחיר הנוח באיביי, שהחלטתי להזמין לי כמה מסכות כאלה בעצמי! :) כמה חבל רק שמשהו במשלוח התפקשש (לא אתפלא אם דואר ישראל אשר) ולא קיבלתי מעולם את ההזמנה שלי. לא לדאוג- קיבלתי החזר כספי מהמוכר. אבל קצת התבאסתי, מודה. 
בכל מקרה- המסכות האלה של וונדו פשוט נהדרות! יש מגוון פשוט עצום של מסכות עם תמציות שונות (משהו כמו 20 מסכות שונות!) לכל סוג עור. 
המסכה הספציפית הזאת היא עם תמצית פנינה, והיא הפכה את עור הפנים שלי לרך כמו תחת של תינוק. 
ציון זריז: 5/5


על מגבוני רענון הפנים האלה דיברתי בבלוג לא אחת, ובצדק. 



הם פשוט מעולים!

הריח שלהם ירוק-חמצמץ, מעין לימוני-צמחי, פשוט נהדר ומרענן. הם מנקים את הפנים, משאירים את העור מאט לגמרי (שזה נהדר לבעלות עור שומני כמו שלי), ועולים כלום כסף (4 חבילות ב-10 שקלים בתמרוקייה המקומית)! בימים שבהם אני לא מתאפרת (שזה 90% מהימים) המגבונים האלה הם גלגל הצלה לעור המיוזע והשומני שלי. במיוחד כשמדובר בימים חמים במיוחד. :)
ציון זריז: 5/5


מגבונים אחרונים הם המגבונים האלה להסרת איפור מבית לוריאל. 



פעם אהבתי את המגבונים האלה פחות, עכשיו אני כבר אוהבת אותם לגמרי. 

הם מסירים איפור ביעילות ובלי שאצטרך לשפשף בכוח ולהילחם עם העור שלי. כמו כן, הם בכלל לא מגרים את העור הבכיין שלי (אפילו לא טיפת אדמומיות!). החלק הכי טוב- הבד לא גס בכלל ולא גורם סבל במהלך השימוש! :) וגם, כפי שאתן רואות, הם לא יקרים! :) 
ציון זריז: 5/5


את מדבקות האף האלה קיבלתי בחינם בכמה רכישות קוריאניות שונות מאיביי, ובאיזשהו שלב הצטברו לי כל כך הרבה מהן שנאלצתי להשתמש בהן. כל אספניות הדוגמיות מבינות על מה אני מדברת.. :) 



המדבקות האלה היו מעולות, בדיוק כמו מדבקות האף של ביוטיקר, אבל בגלל צבען השחור- כל הלבנים שנתלשו מהאף נראו אפילו יותר בולטים ונראים לעין. 
בקיצור, תענוג גדול לכל המגעילות שניהנות כמוני מלהסתכל לג'יפה בעיניים. :)
ציון זריז: 4/5



בשונה מהדאודורנט מקודם, המוצר הבא דווקא די מוצלח ("למרות" שהוא מביוטיקר, הא?). מדובר בג'ל אלוורה עם מנטול. 



הריח שלו מנטי ו"קריר" בדיוק כמו שהייתי מצפה ממנו להיות, המרקם שלו ג'לי קליל ומרענן בדיוק כמו שהייתי מצפה ממנו להיות, הוא נספג בעור מהר ועושה ניסים לעור שרוף ומסכן, בדיוק כמו שהייתי מצפה ממנו להיות. 

מעולה, אין לי תלונות. 
ציון זריז: 4/5


עוד מוצר מוצלח למדי של ביוטיקר הוא בושם ה-Catsuit שלהם (נו, מסוג בשמי ה"חיקוי של..."). במקרה הנ"ל, זהו חיקוי לאחד הבשמים של ז'אן פול גוטייה. 



הוא מריח מתוק ותוסס במידה שמתאימה בדיוק לשנות ה-20 שלי, לדעתי. הוא לא ילדותי מדי, אבל בשום צורה גם לא בוגר או מתוחכם. 

הוא עולה כלום כסף ונכנס לתיק שלי בלי לתפוס יותר מדי מקום. 
יירכש שוב. :) 
ציון זריז: 4/5


את מסכת השיער הבאה של וולה קיבלתי באחת מהביוטיבוקס האחרונות, והיא הספיקה לי ל-4 שימושים. 



היא הייתה בסדר, אבל לא ממש מדהימה ומצדיקה רכישה חוזרת. כן, השיער היה רך אחרי השימוש, אבל הנשירה שלי התגברה (מה שלא אמור לקרות כשאני משתמשת במוצרי שיער איכותיים) אז מבחינתי אני לא רוצה להשתמש בה יותר בחיים. 
ובכלל, היו שם סיליקונים ופרבנים, מה שתמיד מפתיע אותי בחברות מקצועיות לטיפוח השיער. :( 
לא ארכוש שוב.
ציון זריז: 2/5



זמן מקלחת בשבילי הוא כיף גדול, ואני תמיד מחפשת מוצרים שישדרגו אותו אפילו יותר. סבון הקצפת הבא בריח "קוקטייל טרופי" של ללין הוא אחד מהמוצרים האלה. 



באופן כללי, מוצרי האמבט של ללין בד"כ מעולים ונדיר שאני לא אוהבת משהו מהם (חוץ מהפילינג מקודם, כמובן ;)). הקצפת הזאת לא יוצאת דופן בעניין הזה והיה כיף גדול להשתמש בה! :)
אחרי שמשקשקים את המיכל היא יוצאת ממנו בתור קצפת גדולה וסמיכה, נמרחת על העור בקלילות ורכות מפנקים, ומשאירה את העור ריחני ורענן. 
הריח היה לא רע בכלל, אם כי "קוקטייל טרופי" לא בדיוק נשמע כמו הגדרה מובנת. הייתי קוראת לו אולי אננס-מלון או משהו כזה. 
אגב, היה מאוד נחמד להשתמש בו בתור קצף לגילוח הרגליים. אתן בטח מכירות את התחושה הזאת, כשאתן מגלחות והעור שורף אחרי זה. אז כשמשתמשים בקצפת הזאת הן לא שורפות! :)  
ציון זריז: 5/5


המוצר הבא הוא רכישה חוזרת למעשה. כבר קניתי את ג'ל הניקוי הזה על בסיס אשכוליות של גרנייה לפני כמה שנים, אבל משום מה לא חזרתי לקנות אותו שוב. לפני כמה חודשים נזכרתי בקיומו, שאלתי את עצמי למה לא קניתי אותו שוב (כי זכרתי בוודאות שנהניתי להשתמש בו), ואצתי-רצתי לקנות בקבוק חדש כי אני עכברה סקרנית. 



הדבר שהכי אהבתי במוצר הזה הוא ריח האשכוליות החלומי שלו. ריח מעורר ומאוד נעים בשעות הבוקר המנומנמות. שטיפת הפנים במוצר הזה תמיד העירה אותי באופן מיידי. :)

שנית, המחיר שלו פשוט נהדר. 
שלישית- הוא עושה עבודה מצויינת! הוא עזר לעור השומני שלי להיות שומני קצת פחות, הוא ניקה את העור ביסודיות ויעילות מרשימות בהחלט, הוא השתדל מאוד לשמור על הנקבוביות שלי מטופחות ולא נורא רחבות בימים מהבילים. 
היה תענוג להשתמש בו בכל בוקר, והמרקם שלו היה מאוד נעים ורך. 
ללא ספק יירכש שוב! :)
ציון זריז: 5/5


את מסכת השיער הזאת של בודי שופ הישראלית קיבלתי במתנה מקרן אהובתי, לאחר שזו גילתה שאני מתה על סדרת השיער הזאת שלהם. 



זו הייתה מסכה מעולה! 
היא מריחה כמו גן עדן פרחוני רענן וצעיר, השיער אחריה מאוד רך ונעים, וחלק אפילו יותר משהו בד"כ. הוא גם יותר חזק והנשירה מופחתת (אני סובלת מנשירה די רצינית בד"כ). 
אני בטוחה שאחזור וארכוש אותו שוב בעתיד! :)  
ציון זריז: 5/5


הבושם הבא ניתן במתנה לאמא שלי לפני כמה שנים, אבל אמא שלי לא חובבת בשמים (בכלל, קטע כזה של רגישות לריחות) אז הוא מצא אצלי בית חם ואוהב. מדובר בבושם Le Bouquet Absolu של ג'יבנשי. 



הבושם הזה כל כולו הוא שיר הלל לורדים וזה נהדר, כי אני מאוד אוהבת בשמי ורדים. 

הריח שלו הוא מסוג הריחות האלה שתזהו מייד בהמון, כי הוא ייחודי לגמרי ואין דומה לו. 
הריח שלו הוא ריח "חם" (אם זה הגיוני בכלל :)) והוא מתאים לחורף במיוחד. בחורף התווים התחתונים שלו מתפרצים החוצה בעדינות מיוחדת במינה והם נשארים מורגשים. בקיץ התווים קצת עמוסים מדי בשביל החום.
הוא נשי ובוגר, ואני בטוחה שהנערה הממוצעת לא ממש תעריך את התחכום שלו. 
הבנתי שהבושם הזה לא נמכר בארץ, ויש סיכוי גבוה שאקנה אותו שוב בחופשה הבאה שלי בחו"ל.  
ציון זריז: 4/5


ומכאן לריחות קלילים יותר. הפעם אדבר על התרסיס לגוף בריח מאסק של ללין. 



אפתח ואומר שאני שונאת מאסק. תמיד שנאתי מאסק. מאסק הוא האויב מספר 1 שלי (לצד צנוניות וחרקים).

אבל מסיבה שלא ברורה לי, התרסיס הזה פשוט כבש אותי. 
הוא לא דומה לשום מאסק אחר שהרחתי בחיי. והרחתי הרבה מאוד בשמי מאסק, מבטיחה. 
הוא מאוד "נקי" ולא חונק בכלל (כמו שרוב ריחות המאסק חונקים). הריח שלו די "קריר" ולא נותן לי אסוציאציות של אולם ספורט מסריח, אפלולי וטחוב ביום קיץ. 
בכל פעם שהשפרצתי על עצמי את התרסיס הזה, נשאלתי ע"י זרות כמה פעמים במהלך אותו היום מה זה הריח הנפלא הזה ואיפה קונים כזה בושם. 
נהדר. 
אה, וגם- העמידות שלו פשוט מדהימה. יום שלם הוא מחזיק עליי. יום שלם. למרות שהוא "כולה" תרסיס לגוף. 
הוא לא פחות מרשים מבשמים של המעצבים הכי גדולים, אם אתן שואלות אותי. :)
ציון זריז: 5/5


ועכשיו נעבור לשני מוצרים שמטפלים נקודתית באויבים הכי גדולים שלנו- הפצעונים! אחד של גרנייה ואחד של אסנס. שניהם, כמובן, זולים להפליא. :) 



הוא היה בסדר. בהתחלה מאוד אהבתי אותו אבל עם הזמן האהבה קצת שכחה ומאז שהוא נגמר התנסיתי במוצרי חצ'קונים אחרים ומוצלחים יותר. 
הוא היה די זול וגם עזר קצת עם החצ'קונים. הוא לא היה הכי אינטנסיבי בעולם, אבל זה עדיף מכלום..
חוץ מזה, גרנייה הפסיקו לייצר אותו אז מה הטעם בכלל לדבר עליו? :(
ציון זריז: 4/5


המוצר הזה מעולה. אמשיך לרכוש אותו לעולמים ולעד. למה?
הוא זול. 
הוא מאוד אינטנסיבי. מאוד. שורף את האמ-אמא של הפרזיטים הקטנים. 
הוא אשכרה יעיל.
עוד לא נתקלתי במוצר יותר טוב נגד חצ'קונים ממנו. :) 
ציון זריז: 5/5

התרסיס המתוק הזה הוא תרסיס רענון לעור פנים שומני מבית טוני מולי הקוריאנים. תודו שזה הדבר הכי חמוד שראיתן אי פעם. :)



בהתחלה אהבתי אותו, עם הזמן קצת שכחתי ממנו, ולאחרונה פתאום נזכרתי בו והתחלתי להשתמש בו שוב. 

אני בכלל לא מבינה למה מלכתחילה זנחתי אותו!
גיליתי שהאפקט שלו הכי נראה לעין אחרי ניקוי הפנים והטונר. כלומר, לפני הסרום והקרם. הוא פשוט מאזן את העור ומחזיר אותו למצב רווי ורך בלי להיות רטוב מדי (כמו שקורה לפעמים עם תרסיסים זולים). 
משהו בטונר הזה באמת עובד מעולה עם העור השומני שלי.
הקוריאנים האלה משהו! :) 
ציון זריז: 5/5


אחד המוצרים שהכי הפתיעו אותי בשנת 2014, או בכלל בכל החיים, הוא קרם הידיים הבא של OPI בריח מנגו (שבאותה מידה יכול להיות גם תחליב גוף נהדר).
למיטב ידיעתי קרם הידיים הזה די קשה להשגה בארצינו, אבל התקבל מספר פעמים בקופסאות הגלוסיבוקס השונות בעבר. חברת משפחה אהובה (שהייתה מנוייה לגלוסיבוקס אז) קיבלה כמה ממנו וחלקה איתי את השלל! :)



קודם כל, ריח המנגו פה פשוט אלוהי. הוא לא מתוק יתר על המידה, כמו שמנגו בד"כ מריח במוצרי קוסמטיקה שונים. הוא מדוייק ומאוזן לגמרי. אם אתן אוהבות את ריח המנגו ונעלבות מהייצוג המבחיל שהוא מקבל בעולם הקוסמטיקה, זה המוצר שיכפר על כל העוול שנעשה! :)

שנית, המרקם דליל וקליל, אפילו כמעט מימי, בדיוק כמו שאני אוהבת! מושלם לקיץ. 
השילוב של המרקם הקליל והריח החלומי פשוט צועק קיץ ונותן פייט רציני להרבה קרמים אחרים שניסיתי השנה. 
ציון זריז: 5/5


המוצרים הבאים כולם הם של ל'אוקסיטן, וזה כבר אומר שהגענו לשיא של הפוסט! :) 
מימין אנו רואות קרם הרגליים מסדרת שיאה, ומשמאל קרם ידיים מסדרת שיאה בניחוח ורדים. 



קרם הרגליים הזה מצא חן בעיניי עד מאוד, אבל לא ארכוש אותו שוב. למה? כי הוא מאוד מזכיר לי את קרם הרגליים של ללין, שעולה הרבה פחות ונותן תוצאות זהות.

המרקם זהה- קליל ונספג בשניות.
הריח די דומה (אצל ללין זה ריח "האוקיינוס" שלהם, ואצל ל'אוקסיטן זה מריח כמו ריח האוקיינוס של ללין רק עם תוספת עץ).
רק המחיר שונה, וזה מה שבאמת מכריע במקרה הזה. 
אגב, למקרה ותהיתם, קרם הרגליים הזה מאוד קליל ואוורירי ולא יעזור במקרים חמורים של רגליים סופר יבשות ומקולפות (כמו שקורה לי בחורף). זה קרם רגליים מעולה לקיץ, בשבילי.
וגם- זה יכול להיות אחלה קרם רגליים בתור מתנה למישהו אהוב. מסוג המתנות שלא הייתם מסוגלים לקנות לעצמכם כי יקר, אבל על אחרים לא מתחשבנים.. ;)
ציון זריז: 4/5

קרם הידיים הוא בעל מרקם קצת יותר עשיר מהמרקם "הרגיל" של ל'אוקסיטן, אבל עדיין נכלל בקטגוריה של "קרמים קלילים ועדינים לימים חמים" אצלי. 

הריח הוא ריח ורדים אותנטי ולא מזכיר בכלל את ריח שלל הדאודורנטים לאסלות "בניחוח ורדים".
אין לי תלונה אחת! :)
ציון זריז: 5/5


עכשיו אדבר על המוצר הכי נמכר והכי אהוב של ל'אוקסיטן אי פעם! :)

כנראה אין בחורה על כדור הארץ שלא שמעה על שמן הרחצה המופלא הזה, בריח השקדים הממכר והמרקם הייחודי שלו.. ;)



הוא נמרח על הגוף כמו שמן רגיל, ובמגע עם מים הופך לקצף ריחני ועדין. הוא משאיר את העור מלוחח להפליא לאחר הרחצה, מה שכנראה מהווה בשורה מאוד משמחת לכל בעלות העור היבש! :) 

כמו כן, העור נשאר ריחני-שקדי שעות לאחר הרחצה (במיוחד אם תוסיפו גם איזה קרם גוף מסדרת השקד לכל העסק ;)).
אני חייבת רק להגיד שמרוב התלהבות והייפ ברשת סביב השמן הזה, היו לי ציפיות ממש גבוהות ממנו, שלא התממשו. כלומר, עם כאלה ביקורות נלהבות ושבועות אמונים לשמן הזה, הייתי מצפה שאיזה ג'יני ייצא משם, יאכיל אותי ענבים ויעשה לי נעים בגב בזמן הרחצה. כן, הוא טוב, זה בטוח, אבל הוא לא כזה מגה-וואו שיצדיק קנייה מחודשת שלו (במיוחד במחיר הזה..).
ציון זריז: 4/5

תאמינו או לא, אני אוהבת את סבון השקדים בגרסתו המוצקה (והפילינגית! יש שם בפנים חתיכות מרוסקות של קליפות שקדים) אפילו יותר משאני אוהבת את הגרסה הנוזלית! כבר אספר לכן למה. 




הגרגירים הם במידת הגסות המושלמת בשבילי (אני אוהבת אותם די גסים, ולא אחת שמעתי תלונות על סבון הפילינג הספציפי הזה מבנות בעלות עור רגיש יותר), והשוס הגדול- הוא לא משאיר תחושה שומנית על הגוף (כמו שפילינגים רבים אחרים לגוף משאירים)! :) 

אמשיך לקנות אותו כל חיי, ככל הנראה. מצאתי את הפילינג המושלם לעור שלי, והמחיר שלו יחסית סביר מבחינתי. 
רק דבר אחד נוסף על הנסיך הזה- הגרגירים אמנם גסים יחסית, אבל לא מספיק בשביל כפות רגלי-הפיל שלי. אז אם אתן בעלות עור רגליים פחות נוראי משלי, יכול להיות שתאהבו את הסבון הזה בתור סבון-פילינג לרגליים! :) 
ציון זריז: 5/5


זה בכלל לא סוד שאני מתה על הסבונים (המוצקים והנוזליים כאחד) של ל'אוקסיטן, וגם הסבון הזה, בריח תפוז וקינמון, לא מאכזב. המרקם ה"נועדתי להקציף את החיים שלך" שאני כה אוהבת, ענן ריח חלומי שמפיץ אווירה אקזוטית בכל הבית וגרמה גם לבחור (שונא הקינמון הנצחי) לשאול למה אני מריחה כל כך נחמד. 



אני חושבת שזה אחד הריחות הכי פחות מוערכים אצל ל'אוקסיטן (לצד ריח האדמונית), והייתי מאוד רוצה לקבל עוד כמה מוצרים בריח הנפלא הזה. הוא לא תפוזי מדי ברמה שתהפוך אותו לריח "סיטרוסי" מדי, אין הגזמה בקינמון, הריח מאוזן להפליא ולגמרי מפתיע. 
ללא ספק שילוב מיוחד במינו, ומתנה נהדרת לכל חובבות האקזוטיקה והמוצרים המגניבים. 
ציון זריז: 5/5


תודה לכולכן על הזמן שהקדשתן לקריאה, ושיהיה לכן יום טוב!


8 תגובות :

  1. איזה כיף לסיים מוצרים!
    גם אני ממש התאכזבתי כששינו את הלובלו..עדיין יש לי את הדובדבן הישר גמעט גמור (היישר למוזיאון).

    השבמחק
    תשובות
    1. את יכולה להתעשר מהשפתון הזה באיביי :)

      מחק
    2. פוסט מקסים אך חייבת לציין משו השתמשתי בשני המשחות לפצעים גרנייה היה מזמן אז לא ממש זוכרת מה עשה לפצעים שלי אך את של אסנס מתעבת בהתחלה הוא היה סבבה ואהבתי ואפילו המלצתי לחברה אך לאט לאט גרם לי להתפשטות של הפצעים וגם לחברה ! חוויה לא נעימה..

      מחק
    3. אוי ואבוי, צר לי כל כך :(
      אצלי בוודאות לא הייתה השפעה כזאת, אני מאוד אוהבת את המוצר. :(

      מחק
  2. הוווו זו המסכה לשיער שאני קניתי לך?!?!

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן כן!!!!!!! :)
      מסכה מעולה אהובתי, תודה רבה לך!

      מחק
  3. אוווו הסבון אשכוליות של גרנייה! שכחתי לגמרי שהוא קיים... גם אני מטורפת על הריח שלו :) האמת שעכשיו אני לא ממש מצליחה לזכור אם אהבתי אותו או לא...
    ואני חולקת איתך את האהבה לקרמים של OPI [או במקרה שלי קצת יותר התמכרות...]

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא לגמרי פצצה :)
      אילו עוד קרמים של OPI ניסית? יש כאלו מומלצים במיוחד שאני פשוט חייבת לנסות גם? :)

      מחק