יום שלישי, 6 באוקטובר 2015

קופסאות זה כיף! ביוטיבוקס אוקטובר 2015

BeautyBox October 2015

אני חושבת שזו הקופסה הכי מפחידה שאי פעם ראיתי בחיים שלי. העיניים האלה נראות כמו משהו שלקוח מסרט אימה. :(








לכל מי שלא מכירה, הביוטיבוקס נשענת על רעיון ישן ומוכר (וטוב, לדעתי), על פיו משלמים לחברה X סכום כסף ומקבלים בתמורה אלוהים יודע מה, בתוך אריזה חמודה ומתוקה, כששווי המוצרים בפנים תמיד יותר גבוה ממה ששולם על הקופסה כולה.
ובכן, הביוטיבוקס עולה 99 שקלים לקופסה (לפחות כרגע. למיטב זכרוני פעם [לפני המיתוג מחדש] המחיר היה אחר, נמוך יותר, אבל אני לא זוכרת בוודאות איזה), ובכל קופסה מקבלים בין 2-3 מוצרים בגודל מלא, ומספר דוגמיות בגדלים משתנים. מקור המוצרים הוא תמיד מחברות שונות, ובקופסאות השונות משולבות גם חברות ישראליות בד"כ.

שנתחיל? :)



אני אוהבת מסכות שיער, ואני לא מתנגדת כלל וכלל לקבלת מסכות כאלה להתנסות. אני אוהבת להשקיע בשיער שלי, אני אוהבת לראות אותו מסודר ורך. לשמחתי הרבה, המסכה הזאת לא רעה בכלל. 
היא עדיין לא מדהימה כמו מסכת השיער של לוריאל שקיבלנו לפני חודשיים, אבל היא די טובה. 
הריח שלה מאוד נעים וחלבי, כמו כל מוצרי השיער של דאב (בזמנו הייתי משתמשת בשמפואים ובמרככים שלהם). 
אחרי השימוש השיער רך, חלק, קל יותר לסירוק, ומריח נפלא. 
אז למה אני מעדיפה את המסכה של לוריאל בכל זאת? ובכן, היא מריחה יותר טוב (כמו פירות יער חמצמצים-מתקתקים), והשיער קצת יותר מבריק לאחר השימוש בה. 
ציון זריז: 4/5
המחיר לגודל מלא הוא 40 שקלים. 




המוצר הבא הוא מלח אמבט של חברת פרימייר הישראלית, ואני כבר יכולה להגיד לכן שהמיכל מעלף! אני בוודאות הולכת לשמור את המיכל לשימושים חוזרים, אולי אפילו לאחסון מלחי אמבט אחרים שלא קיבלו כזה בית יפה.. ;)
מה שמפתיע אותי כאן הוא המחיר המוגזם לחלוטין שרשום על הגלויה. כל מלח אמבט של חברות ים-המלח השונות נמכר במחיר של כ-10-15 שקלים לחצי קילו מלח. ופה אין אפילו חצי קילו! :( אני לא יודעת אם זה המחיר האמיתי של המלח, או ששוב ביוטיבוקס מנפיצים מחירים לא הגיוניים כדי לנפח למראית עין את שווי הקופסה (מה שכבר קרה לא אחת). מה שבטוח הוא שבמחיר כזה אני בחיים לא אקנה שום מלח אמבט, ומצדי שיהיה עשוי מהקקי הקדוש של קיסר יפן. 
על כל פנים, עוד לא התנסיתי במלח הזה כי אני אוהבת לשמור מלחי אמבט לימים קרים שדורשים גיגית מהבילה ומפנקת לרגליים, וכולנו יודעות שהימים הקרים האלה עוד רחוקים מאיתנו... ;) 
בינתיים יש לי ציפיות גבוהות מאוד ממלח שמתומחר ככה, ומגיע במיכל הורס.  
ציון זריז: 3/5 (כי אני עדיין לא יודעת אם הוא מושלם. נכון לעכשיו, כל עוד לא ניסיתי אותו, הוא חצי-מושלם)
המחיר לגודל מלא הוא 90 שקלים. 




והנה מוצר שדווקא כן התנסיתי בו בקופסה! זהו תחליב גוף עשיר של חברת ניוטרוג'ינה. 
תשמעו, הקרם הזה מדהים! ואני אומרת קרם כי המרקם שלו מאוד מאוד סמיך ולא מזכיר תחליב בכלל. 
כשמוציאים ממנו על היד, הוא מרגיש סמיך וסופר קרמי ועשיר, אבל כשמתחילים למרוח אותו פתאום הוא מתחיל להידלדל ולהיספג כמו מים לתוך העור. אני לא יודעת איך להסביר את זה. המרקם הזה מיוחד לגמרי ובחיים לא נתקלתי במשהו דומה עד היום! :O
העור שלי שתה אותו כמו סוס מיובש (אחרי גילוח, מה נעשה.. ;)) ומייד הפסיק לעקצץ ולגרד. כמו כן, העור לא הרגיש שומני כלל וכלל אחרי המריחה! שזה דבר מדהים. 
אני בטוחה שארכוש את הקרם הזה בגודלו המלא, כי הוא נהדר. 
אגב, הריח שלו מאוד מזכיר לי קרם הגנה וזה נפלא מבחינתי. 
ציון זריז: 5/5
המחיר לגודל מלא הוא 45 שקלים. 




כמיטב המסורת של ביוטיבוקס, יש פה גם דוגמית של בושם. הפעם זו גם דוגמית רלוונטית, כי הבושם חדש בשוק וכרגע מעורר סקרנות אצל הרבה מאוד חובבות חידושים (כמוני). מדובר בבושם "אולימפאה" החדש של פאקו רבאן (פאקו רבנן ;)). 
לשמחתי הרבה זהו גם בושם שאהבתי בהסנפה ראשונה.
הוא מתקתק ופרחוני כמו שאני אוהבת, אבל לא מתקתק-סכרת-מתבגרות אלא מתקתק-אביבי-מעודן. יש בו גם נגיעה של מרירות מזערית (אולי פטצ'ולי או ג'ינג'ר?) מה שמשווה לבושם בגרות ומיסתורין. 
אהבתי, אהבתי, אהבתי. כבר מתחילה לחפש מבצעים עליו ברשת! ;)
ציון זריז: 5/5
המחיר לגודל מלא הוא 549 שקלים (אם כי עד היום ראיתי אותו ב-400 שקלים בסופר פארם).




כשראיתי את הדוגמית הזאת, ישר התבאסתי. עוד הפעם דוגמית שאי אפשר להשתמש בה כי המיכל קשה ופתח היציאה פצפון וזה פשוט לא הגיוני? כן, זה קרה שובאמנם הפעם הדוגמית גדולה פי שתיים, אבל היא עדיין לא נוחה בעליל. 
הפעם מדובר בתחליב יום לפנים, שנועד להילחם בקמטים.
המרקם שלו חלבי-מימי ונספג ממש מהר בעור, אבל בשבילי הוא כבד ועשיר מדי גם בתור קרם לילה, אז הוא ייתרם לסבתא שלי. בכל מקרה אין לי קמטים עדיין.. ;)
באופן כללי, המחירים של שיסיידו כל כך מוגזמים, שאני בספק אם אי פעם אקנה מהם משהו בכלל. 
ציון זריז: 2/5 (בעיקר כי האריזה מעצבנת נורא)
המחיר לגודל מלא הוא 675 שקלים. 




ועוד מוצר כמיטב המסורת של ביוטיבוקס- לק! (לק משמח לבב דובי, אתן בטח כבר יודעות.. :))
הפעם קיבלנו לק של OPI בגודל מלא, שזה די נדיב ומפתיע. הקוקלציה שפוזרה בין הקופסאות היא קולקציאת ניאון, אז בנות חובבות ורדרדים ופסטלים לא ממש ישמחו. למיטב הבנתי, הצבעים שפוזרו הם הכתום שקיבלתי, ירוק-ליים מטורף (כמו שקיבלה פיץ' אהובתי!), וצהוב מרקר זועק למרחקים. 
אני אוהבת כתומים ואני מודה בזה, והכתום הזה כל כך "אני" שזה מדהים. הוא לא בהיר מדי, הוא לא כהה מדי. הוא נראה כמו פאפאיה מיובשת ויפהפיה על הציפורניים שלי. 
בכלל, משהו בנאונים האלה מאוד מחמיא לגוון העור החיוור שלי. פתאום יש צבע על הגוף הלבן הזה. :) 
לגבי המרקם- פה אנחנו בבעיה. מצד אחד, הלק מתייבש במהירות מפתיעה וזה נחמד בהחלט. מצד שני, הוא מתייבש בגימור סמי-מאט (שזה משהו בין מבריק למאט) מוזר ולא כל כך מובן. זה כאילו "בין הכיסאות" כזה. אין לי בעיה עם לק מאט. אין לי בעיה עם לקים מבריקים. יש לי בעיה עם לקים שלא סגורים על עצמם. \:
ציון זריז: 4/5
המחיר לגודל מלא הוא 64 שקלים. 



אחרית דבר

היו קופסאות מוצלחות יותר, היו קופסאות מוצלחות פחות. נקרא לקופסה הזאת בינונית ובזה נסגור עניין.
ואני עדיין מחכה לקופסה המיוחלת שתכיל יותר מוצרי איפור מטיפוח. או לפחות מוצר איפור כלשהו בכלל.. :( 
הקופסה הזאת מקבלת ממני 3/5

גילוי נאות: קיבלתי את הקופסה מהחברה בתמורה לסקירה שלי, ואני מקווה שאתן מבינות שאין לזה השפעה על איכות הכתיבה שלי, הכנות והאמינות שבה אני כותבת. 

אשמח מאוד לשמוע מה דעתכן על הקופסה הזאת, מה הייתן רוצות לקבל, אם יש לכן חלק מהמוצרים או בכלל כל דבר שיש לכן לומר בתגובה! :)


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


4 תגובות :

  1. הווו אהובה! דבר ראשון תודה על האזכור ודבר שני, גמאני הייתי נותנת לה את הציון שלך, קלעת בול!

    השבמחק
    תשובות
    1. את מרוויחה אצלי אזכור כמעט בכל פוסט כי מגיע לך וכי אני אוהבת אותך!!! 3> ;)

      מחק
  2. העיניים הללו באמת מפחידות קצת....למה לשים עיניים על הקופסא?! חוץ מזה פוסט נהדר :)

    השבמחק