יום ראשון, 18 באוקטובר 2015

כל סוף הוא התחלה חדשה


שוב פוסט ריקים, והפעם בהמשך לפוסט הקודם, כי אני לא רעה מספיק בשביל להפיל עליכן 40 ומשהו מוצרים בבת אחת.. ;)



את המוצר הזה קניתי בעקבות אינספור שבחים והתלהבות מטורפת ברשת, אבל אני דווקא התאכזבתי. 


קודם כל, הוא לא איחד את גוון העור שלי ולא הפחית חצ'קונים וציסטות כמו שהוא אמור לעשות (אם לסמוך על המון סקירות אחרות). 
ושנית, הוא עקצץ ושרף בעור הפנים שלי, לא ברמה של "אומייגאד יש לי רגישות!!!" אלא ברמה של "זה מעצבן אבל לא מספיק בשביל להוריד את זה מהפנים. בטח זה אמור לעקצץ כי זה אומר שהחומר פועל או משהו..". אז נתתי לו חודשיים רצופים לנסות ולשנות את חיי, ואחרי שזה לא קרה, הוא הפך לקרם רגליים. או יותר נכון קרם שמורחים לפני קרם הרגליים. והרגליים שלי נראו נפלא! מצאתי שימוש נהדר לחומצה הזאת, והיא על הקצה השני מעור הפנים שלנו. :)
אז למה בכל זאת הוא מקבל ציון רע? ובכן, אני לא מתכוונת לחזור ולרכוש אותו אי פעם בחיים שלי, וזה אומר משהו, לא? הוא פשוט מיותר לדעתי. 
ציון זריז: 2/5

מוצר אחר, שפעם דווקא אהבתי אבל עכשיו אני לא רוצה אפילו להסתכל עליו, הוא הסבון המוצק בריח שקדים של ז'אן א פרובנס. 




קניתי אותו באפריל בתקווה שהוא יהווה תחליף זול יותר לסבון השקדים המפורסם של ל'אוקסיטן, ובהתחלה גם חשבתי שהוא די מוצלח. הוא נתן קצף נדיב, הוא הריח ממש כמו השקדים של ל'אוקסיטן, והוא היה הרבה יותר זול.
אבל אחרי בערך חודש של שימוש, כשנשאר חצי סבון, פתאום הוא התקשה נורא, הפסיק להוציא קצף, וגם הפסיק לתת ריח. הוא פשוט הפך לגוש מוצק של סבון לא יעיל ולא ריחני. מאכזב. 
לפחות הוא לא היה יקר..
ציון זריז: 2/5

עוד מוצר שכל העולם התלהב ממנו חוץ ממני הוא הביביקרם של סבוקאלם. 




כל העולם טוען שהוא מתאים לעור שומני, ובתור אחת עם עור שומני אני יכולה להגיד לכן שזה קקי-שור בריבוע. 
הוא נראה נורא מסכתי ומקומח על העור, נמס מהפנים תוך שעה ביום קר ותוך רבע שעה ביום חם.
הוא גם לא ממש זול, אז מה הטעם בכלל לקנות אותו? \:
ציון זריז: 1/5

עכשיו אנחנו עוברות למוצרים ה"בסדר", והראשון שבהם נרכש בטיול האחרון שלי לצ'כיה! :)




המגבונים האלה לא רעים, אבל הם גם לא מזיקים. 
הם זולים, הם מרעננים את הפנים (אם כי לא מספיק לטעמי), והם מריחים כמו פירות. 
לא הייתי רצה לקנות עוד מהם גם אם הייתה לי האופציה לקנות אותם שוב.
ציון זריז: 3/5

את המוצר הבא קיבלתי במתנה מקרן אהובתי, כאשר היא קיבלה אותו באחד מהמימיבוקסים לפני מיליון שנה ולא הייתה מעוניינת בו. 




זהו קרם לניקוי הפנים על בסיס קיווי, של חברת ליידי-קין הקוריאנית. 
הוא אכן ניקה את הפנים שלי ביסודיות יתרה (לפעמים הרגשתי שאפילו יותר מדי), הריח שלו היה נפלא וחמצמץ כמו שהוא אמור להיות, והוא לא עולה המון כסף בפני עצמו. 
הבעיה היחידה שלו היא שבמעט הפעמים שבמקרה במקרה קצת ממנו נגע לי בעין (קורה, נו מה נעשה), הרגשתי כאילו עוד רגע העין שלי עולה באש. 
ציון זריז: 3/5

את המוצר הבא קיבלתי מקרן גם כן, אבל אני לא יודעת של מי הוא וכמה הוא עולה, או איפה משיגים אותו בכלל. 




הוא ריכך והבריק את השיער שלי, אבל לא ממש עזר לי בהתמודדות עם הנשירה שנגרמה ע"י השמפואים של ל'אוקסיטן, אז הוא מקבל ממני ציון בינוני. 
ציון זריז: 3/5

את המוצר הבא רכשתי באיביי כאשר חיפשתי תחלופה נגישה לשמפואים המוצקים של לאש.




השמפו הזה היה לא רע בכלל! למעשה, אני חושבת שאני ארכוש עוד ממנו לקראת הקיץ הבא (אם אצטרך, כן? כרגע יש לי יותר שמפואים משאוכל לסיים בכל חיי, אני חוששת).
הריח שלו היה צמחי ונחמד ביותר, הוא הפיק המון קצף בכמה שפשופים בודדים על שיער רטוב, הוא העיף את האמ-אמא של השומניות מהקרקפת שלי (והי, זה הישג נדיר! אגב, יש לחברה הזאת שמפואים מוצקים נוספים, לסוגים שונים של שיער וקרקפת, אז אם אתן מתכננות להשיג כזה, קחו זאת בחשבון), והוא היה זול מאוד. 
הסיבה היחידה שבגללה הוא לא נכלל בקטגוריית ה"מצויינים" בפוסט היא כי לפעמים הוא העיף את השומניות יותר מדי. ברמה שהשיער שלי הפך ליבש ומת למראה. כמובן, סרום שיער משקם סידר את זה במהרה, אבל לפעמים הרגשתי שהשמפו הזה מייבש קצת יותר מדי. אבל זאת שוב אני עם הדרישות המוגזמות שלי.. ;) 
הוא באמת לא רע, נשבעת. 
ציון זריז: 3.5/5

המוצר הבא והאחרון בקטגורייה הנוכחית הוא בושם שקיבלתי במתנה מחברת משפחה שטסה בזמנו לבולגריה. 




אני אוהבת ורדים ואני אוהבת בשמי ורדים. אבל לפעמים המעבר שלהם לעולם הקוסמטיקה קצת מרושל ומאכזב. 
במקרה הזה הבושם מזכיר יותר דאודורנט אסלות מאשר בושם, אבל עדיין השתמשתי בו בתור בושם לעבודה (כי מי מבזבזת את הבשמים היקרים והאהובים עליה על משהו שולי כמו עבודה? ;)).
ציון זריז: 3/5

ועכשיו עברנו למוצרים הנהדרים שאני אוהבת אוהבת אוהבת! :) 

המוצר הראשון הוא מוצר מעולה (ורכישה חוזרת) מד"ר פישר. 



מי הפנים האלה באמת מרעננים כמו שכתוב עליהם. הם לא מייבשים את העור שלי (כמו שהטונר המקביל לעור שומני ייבש אותו). הם גם לא יקרים (עולים 23 שקלים על בסיס קבוע בתמרוקייה המקומית שלי). מה יש לא לאהוב פה? מוצר מעולה שללא ספק אחזור וארכוש!
ציון זריז: 5/5

הנה מוצר נוסף שחזר איתי מצ'כיה, אבל הוא הרבה יותר מוצלח מהקודם. מדובר בקרם פילינג לרגליים מבית בלאה.




שיחה קצרה עם עובדת סניף ה-DM שבו נרכש קרם הפילינג העלתה כי מוצרי הרגליים של בלאה מיוצרים באותו מפעל שבו מיוצרים מוצרי שול, וזה לא הפתיע אותי. 
זה פילינג נהדר, פנטסטי, ומאוד חבל לי שאין דרך להשיגו בארץ! :( 
הוא רענן את הרגליים שלי, ליחח את העור באזור העקבים והאצבעות, טיפל בעור הישן, והיה מאוד נעים לשימוש. הגרגירים היו גסים בדיוק במידה המצופה ממוצר לרגליים, והקרם שבו הם הגיעו היה רך ומאוד נעים למריחה ולשטיפה. 
מוצר מעולה!
ציון זריז: 5/5

והנה הגענו לגולת הכותרת של הפוסט! בשעה טובה סיימתי את כל סבוני הביצה של הוליקה הוליקה. 




אני מרגישה שהמוצר הזה הוא הבייבי שלי. למיטב ידיעתי, אני הבלוגרית הישראלית הראשונה שדיברה עליו בכל הבלוגיספרה הישראלית (אבל תקנו אותי אם אני טועה), ואני מרגישה שיש לי איזו אחריות מסויימת עליו. 
ובכן, גם עכשיו, שנה וחצי אחרי שהסט הזה נרכש, ואחרי שניסיתי את כל 4 הביצים שבו, אני יכולה להעיד שזהו סט מצויין. 
נכון, לא כל הביצים מתאימות בצורה אוניברסלית לכל סוג עור אפשרי. כמובן שזה לא יכול לקרות. אבל הסט הזה נותן את האפשרות להתנסות בכולן ולגלות בעצמך מה הכי מתאים לך. אני למשל, נתקלתי בהפתעה גמורה כשהבנתי שהביצה החומה (שמיועדת לעור יבש ובוגר) אהובה עליי יותר מהביצה השחורה (שמיועדת לעור שומני, שזה מה שיש לי בתכלס). 
במקרה הכי גרוע אפשר לתרום את הביצים הלא מתאימות לחברות או בנות משפחה. 
הביצה הטובה מכולן לטעמי הייתה הביצה החומה, אחריה השחורה, אחריה הירוקה, והביצה שלא אהבתי בכלל היא הביצה הלבנה. 
ציון זריז: 5/5

את המוצר הבא קיבלתי בזמנו בביוטיבוקס, ובזכות הקופסה המסוימת ההיא גיליתי מוצר שאחזור וארכוש פעם אחר פעם.



הריח שלה פנטסטי, המחיר שלה מעולה (18 שקלים בתמרוקייה המקומית), אבל הכי חשוב- מרככת את השיער כמו שבחיים לא תיארתי לעצמי שהיא תרכך. תוך דקה אחת השיער שלי הפך מיבש ועמום למבריק ומלא חיים! :O 
מציאה של ממש. 
ציון זריז: 5/5

את המוצר הבא אני חוזר וקונה בכל פעם שהוא נגמר, כבר כמה חודשים טובים. 



המגבונים האלה מרעננים את עור הפנים השומני והמיוזע שלי בימי קיץ חמים ומסריחים, ואני אסירת תודה למי שהמציא אותם. מעולה לימים נטולי איפור. :) 
ציון זריז: 5/5

והנה מוצר שהיה לי נורא עצוב לסיים, אבל לשמחתי קניתי לו גיבוי בטיול בצ'כיה. 



אני מודה שבהתחלה לא אהבתי אותו בכלל, אבל עם בוא הקיץ והימים השומניים והמסריחים, גיליתי למה הוא באמת טוב ואהוב ברחבי העולם כמו שהוא. כי הוא מצויין ונפטר מכל טיפת זוהמה ולכלוך בנקבוביות שלנו, זה למה. 
הריח שלו, שבהתחלה עצבן אותי מאוד, כבר לא כל כך מעליב אותי, ואני מוצאת שהוא אפילו די נעים. הוא הפך לריח שמסמן עור פנים נקי ומטופח, אז למה שאני אשנא אותו, עכשיו שאני אוהבת את המוצר הנפלא הזה?
זו הוכחה חיה שלפעמים צריך לתת צ'אנס נוסף למוצרים שאנחנו לא כל כך אוהבות. אולי לחכות לעונה אחרת (כמו שקרה אצלי), אולי לחכות שהעור ישתנה ולנסות שוב בתקופה אחרת. 
בכל מקרה, אבקש מכל קרוב משפחה שיטוס לחו"ל אי פעם להביא לי שפופרת כזאת, שיהיה. כבר עכשיו אני באמצע של השפופרת השנייה שלי (כן, זאת שהבאתי מצ'כיה לפני חודש). 
ציון זריז: 5/5

המוצר הבא (או יותר נכון המוצרים, למרות שהם נמכרו בזמנו כמארז אחד), לא מפורסם ולא מוכר ממש, של חברה מקומית אהובה- ללין. 



קודם כל, אני מתה על בשמים ברולר. הם סופר נוחים לנשיאה בתיק ולחידוש במהלך היום (יותר מבשמי שפריצר, שבד"כ יחנקו את הסובבים אתכם). 
שנית, הם נמכרו במארז (יחד עם בושם שלישי שלא ממש אהבתי ולכן הוא נתרם לאמא ולא נמצא כאן היום), ואני מאוד אוהבת מארזים.
שלישית, הריחות שלהם היו נפלאים. למיטב ידיעתי רק הבושם הראשון (שנקרא "001") הפך להיות "בושם בגודל מלא" אצל ללין, אבל לצערי הבושם השני בתמונה (שנקרא "003"), שמצא חן בעיניי אפילו יותר מהראשון- הוא קצת יותר מתקתק. אבל רק קצת. הבושם הראשון הריח מאוד נקי, ממש כאילו בזה הרגע יצאתי ממקלחת. בושם נפלא לימי מחזור, כשכל ריח מעצבן אותך ואת רוצה ריח עם כמה שפחות נוכחות, אבל שבכל זאת תרגישי אותו כשתקרבי את היד לפנים. 
חבל שהפסיקו לייצר את המארזים האלה, וחבל מאוד שלא עושים גרסה גדולה לבושם 003. 
ציון זריז: 5/5

והמוצר האחרון להיום הוא מוצר אהוב ביותר. מדובר בשפתון לחות אפרסק מבית טוני מולי.



אהבתי את המוצר הזה מהרגע שבו ניסיתי אותו לראשונה ועד לשימוש האחרון. זהו מוצר מעולה וללא ספק ארכוש אותו שוב כשייגמרו כל שפתוני הלחות שיש לי כרגע בארסנל!
הוא נספג יחסית מהר בשפתיים, הוא לא שעוותי מדי, הוא לא שומני מדי, הוא בדיוק האיזון המושלם ביניהם. הוא מריח ממש כמו אפרסק אמיתי, הוא זול מאוד, והעיצוב שלו כובש לבבות. מה יש פה לא לאהוב? ;)
ציון זריז: 5/5

זה הכל להיום אהובות. האם יש פה מוצרים שיש לכן? האם אתן מסכימות עם מה שכתבתי? אולי דווקא לא מסכימות? אשמח לקרוא כל מה שיש לכן להגיד בתגובות! :)




תודה לכולכן על הזמן שהקדשתן לקריאה, ושיהיה לכן יום טוב!


4 תגובות :

  1. אני מופתעת שהביבי לא היה טוב לך. לי יש עור מעורב והוא מצוין עליי.
    מצד שני גם לי הביצה החומה הייתה הכי טובה (קניתי בהמלצתך) מעניין מה זה אומר

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי כי החומה הכי פחות מייבשת? :) השאר באמת מייבשות קצת בהגזמה.. :O

      מחק
  2. תראי בעקרון האתר של חברת פרימן עושה משלוחים. לא הבנתי מהאתר שלהם אבל זה כנראה רק מקומי (בארצות הברית).
    אבל הזה עצמו זול יחסית אז גם אם תזמיני דרך חברת שילוח זה כנראה יצא סביר.

    השבמחק
    תשובות
    1. הבחור שלי השבוע טס לאמסטרדם אז אני אבקש ממנו לקנות לי עוד 2 שפופרות של הפילינג הזה.. :) ואז בטוח יספיק לי עד לטיסה הבאה שלי! :)

      מחק