יום חמישי, 8 באוקטובר 2015

כל סוף הוא התחלה חדשה



בגלל שכבר המון זמן אני לא קונה שום דבר חדש (זה מסביר גם את התמעטות הסקירות בזמן האחרון ;)), ואני בעיקר משתמשת בדברים פתוחים שכבר יש לי, אני מסיימת מוצרים בקצב מסחרר! אני מקווה שלא אכפת לכן... :)


כמיטב המסורת, אני מתחילה מהדברים הלא מוצלחים, משם עוברת ל"בסדרים", וכמובן- הטוב לסוף. אבל אבוי! המוצר הראשון הוא ל'אוקסיטן?! איך קרה דבר כזה?! :O


ובכן, כשמוצר הוא לא ממש מוצלח, אין טעם לייפות את זה מאחורי מותג מפונפן (גם אם הוא המותג האהוב עליי ביקום). 
במקרה הזה, חמאת פילינג השקדים הזאת, אולי אחד המוצרים הכי נמכרים של ל'אוקסיטן (בואו נודה בזה, כל סדרת השקדים היא להיט עולמי), פשוט לא משהו. 
כן, הריח הוא אותו ריח השקדים המהפנט. ותג המחיר הוא אותו תג מחיר יוקרתי ועושק (מי יכולה לסרב לקצת מוצרי יוקרה מדי פעם? ;)). 
אבל הוא משאיר את אותה תחושה שומנית וכבדה שכמעט כל הפילינגים משאירים, ולא משנה אם הם בעלי דם כחול או לא. 
התחושה השומנית הזאת מכבידה על העור השומני מלכתחילה שלי, וזה פשוט לא עבד בינינו. 
ציון זריז: 1/5

גם המוצרים הבאים הם של ל'אוקסיטן, והפלא ופלא! כולם ממשפחת מוצרי השיער!



אתן אולי יודעות שיש לי דרישות ממוצרי הרעמה שלי. שיריחו טוב. שלא יהיו בהם סיליקונים/פרבנים/SLS. שירככו את הרעמה שלי. שיהפכו אותה לקלה לסירוק. שלא יגרמו לי לנשירה (תתפלאו, רוב השמפואים גורמים לי לנשירה). שישמרו על הקצוות שלי. אם אפשר שלא יהיו יקרים. 
ובכן, שני השמפואים והמרכך בתמונה (השמפו הגדול יותר הוא מסדרת הוורבנה, והשמפו והמרכך הקטנים הם מסדרת הוורבנה-סיטרוס) נכשלו כמעט בכל הסעיפים שחשובים לי. 
שלושתם גרמו לי לכזאת נשירה, שגם עכשיו, שבועיים מאז שעברתי לשמפו ומרכך אחרים, אני נלחמת בה ומוציאה מהמסרק שלי גוש שיערות בגודל ארנב אחרי כל סירוק תמים. 
הם הפכו את השיער שלי לעמום ועייף למראה. 
הם הפכו את השיער שלי לגוש שיערות צפוף, מבולגן, עצבני ובלתי ניתן לשליטה. 
והם יקרים מדי לטעמי. מילא אם הם היו מוצלחים.. :( 
בכל מקרה- השמפואים והמרכך האלה פשוט נזק לשיער שלי. יש סיכוי שאני מפונקת ושהשיער שלי מצריך טיפול מיוחד, אבל אני לא הולכת להתנסות בהם שוב בחיים שלי. :(
ציון זריז: 0/5

המוצר הבא התקבל פעם במארז מוקטנים של וישי , ולמרות שכל שאר המוצרים היו מוצלחים ביותר, המוצר הספציפי הזה אכזב. מדובר בתחליב הגנה SPF50 לעור הפנים. 



כבר בשימוש הראשון ידעתי שהוא לא מתאים לי, כי הוא מאוד שומני והפך את הפנים שלי לשדה מוקשים (חצ'קונים, נו מה?).
חוץ מזה הוא גם הריח מאוד מוזר (חמצמץ בקטע כאילו-מקולקל). 
ציון זריז: 0/5

עכשיו אנחנו עוברות למוצרים ה"בסדר", וגם כאן אני פותחת במוצרים של ל'אוקסיטן (אני נהנית להכפיש אותם היום או מה?).



אני מאוד אוהבת את הסבונים המוצקים של ל'אוקסיטן, אבל לפעמים יש להם נפילות. לא נפילות קטסטרופליות או משהו משמעותי ממש, אלא יותר מעידות קלות. 
במקרה הזה, הריח פשוט לא מספיק חזק לטעמי. הוא ממש בקושי מורגש. 
הוא מאוד נעים אם מסניפים אותו ישירות מהסבון, שלא תבינו אותי לא נכון. הוא פרחוני ומעודן בדיוק כמו שאני אוהבת. אבל הוא מעודן מדי. ואני רוצה שכל חדר האמבטיה שלי יריח כמו שדה פרחי מלבבים. 
אגב, המרקם שלו מושלם כמו כל הסבונים המוצקים של ל'אוקסיטן. קרמי ועשיר, משאיר את הידיים מלוחחות ועושה קצף like it's nobody's business! :)
ציון זריז: 3/5

מוצר נוסף של ל'אוקסיטן, גם הוא "רק בסדר", הוא שמן הרחצה מסדרת השקדים. 



אני מודעת לכך שכל העולם מתלהב מהשמן הזה, אבל אני כנראה לא נכללת בעולם הזה. 
הוא בסדר גמור, אבל הוא לא כזה מדהים כמו שכל ההייפ סביבו גרם לי לצפות שיהיה. :( 
הריח שלו נעים ונשאר על הגוף, המרקם שלו מגניב ומיוחד לגמרי (שמן שהופך לקצף רענן במגע עם מים? תודו שזה מגניב!), אבל זה הכל. אולי אם היו מופיעות לפתע נערות עם עלי דקל ועושות לי רוח במקלחת הייתי מתרשמת קצת יותר. :) 
ציון זריז: 3.5/5


סיימנו עם מוצרי ל'אוקסיטן (בינתיים ;)), ועברנו למותג הבית של ישראל! 



מדובר בסקראב הבוץ לפנים של אהבה, וגם הוא "רק בסדר".
היו לי פילינגים הרבה יותר מוצלחים וזולים ממנו. הגרגירים שלו עדינים מדי בשבילי (אבל כנראה יהיו מעולים בשביל בעלות עור רגיש ו/או יבש), ולא הרגשתי את השפעת הבוץ (אם הוא ישנו במוצר בכלל). 
ציון זריז: 3/5

ומכאן למוצרים המוצלחים ביותר. כלומר, לאט לאט, בשלבים. בתמונה הבאה יש 2 בשמים "בסדר" ובושם אחד מעולה. 



הבשמים ה"בסדר" הם שני התחתונים- Carven, ו-Yellow Diamond של וורסצ'ה. 
הקרוון היה חמצמץ וצמחי, נהדר לקיץ, אבל קצת חסר פרחוניות לטעמי. יש סיכוי שאקנה אותו בתור בושם לאמא שלי ביום מן הימים.
ציון זריז: 4/5 

הוורסצ'ה היה חמוץ לגמרי ובסה"כ בסדר, אבל גם הוא חסר פרחוניות לטעמי. 
ציון זריז: 3/5

לעומתם, הבושם Paradiso של רוברטו קוואלי פשוט מעולה. הוא מתוק כמו שאני אוהבת, אולי אפילו על גבול ה"מתבגרות", אבל עם טוויסט מריר-חמים מיוחד לגמרי.
חוץ מזה הוא גם מאוד מזכיר לי בושם שאמא שלי פעם הייתה משתמשת בו, ואתן יודעות, נוסטלגיה וזה. 
נשביתי בקסמיו! :) 
ציון זריז: 4.5/5

מכאן כל המוצרים הם להיט, אז אפשר להתלהב. :) 



שני המוצרים בתמונה הם בעצם אותו מוצר, אבל בגדלים שונים. מדובר בתרסיס המים התרמליים של אוון. 
אני חושבת שכבר דיברתי על התרסיס הזה כמה פעמים בבלוג בעבר, והדעה שלי נשארה כשהייתה. 
הוא מעולה. הוא ה-go to שלי לרגליים שורפות ומעקצצות אחרי גילוח. הוא הפתרון שלי לעקיצות יתוש שלא מפסיקות לגרד ולהציק. הוא המשיח שלי לכל אזור שנפצע בגילוח. הוא האלוהים של האדמומיות בלחיים שלי. 
מאז שאני משתמשת בתרסיסי מים תרמליים, אני לא משתמשת בסרום. אני פשוט לא רואה צורך בהם. התרסיסים עושים די והותר בהפיכת העור שלי להכי קרוב לשלמות שהוא יכול להיות. 
אה והם גם לא ממש יקרים! :) המיכל הגדול עלה לי 35 שקלים, והקטן עלה לי 15. 
ציון זריז: 5/5

המוצר הבא גם הוא של אוון, הפעם ג'ל ניקוי נטול סבון לעור שומני (שקיבלתי פעם במתנה בהזמנת התרסיסים מקודם, באתר מדי-לינק). 



הוא היה נפלא! הוא שמר על העור שלי פחות שומני מבד"כ, הוא לא גרם לאדמומיות גדולה יותר מבד"כ, הוא היה מאוד נעים על העור, ומחירו במבצעים סביר לגמרי (במיוחד באתר מדי-לינק. מומלץ לגמרי האתר הזה!).
ציון זריז: 5/5

ועכשיו נעבור למוצרים שאני חוזרת אליהם בכל פעם מחדש. אחד מהם הוא מסיר לק ללא אצטון, השני ספריי לייבוש לק, שניהם של חברת לייף (מותג הבית של סופר פארם).



אין לי מה להגיד יותר מדי. שניהם עושים בדיוק את מה שהם מבטיחים, ושניהם הרבה יותר טובים ממתחרים רבים אחרים בשוק. 
ציון זריז לשניהם: 5/5

על המוצרים הבאים כבר דיברתי בעבר ואני אדבר עליהם שוב. הם הדבר הכי טוב שקרה לקשקשים שלי (שכבר אינם יותר, הידד!).



צמד השמפואים הזה- סבוסל וצטרימיד, העלימו את הקשקשים שלי תוך שבוע. כמובן שהמשכתי להשתמש בהם לאורך כל הטיפול, כמו שרופאת העור שלי הורתה לי, אבל האפקט מדהים בכל מקרה. 
רק הריח לא משהו, אבל באמת שזה שולי לעומת התוצאה. 
אפשר לקנות אותם גם בלי מרשם, בבתי המרקחת של סופר פארם. מחירם הוא כ-20 שקלים לבקבוק, אבל זה לגמרי סביר אם אתן רוצות שיער יפה ונקי מ"שלג". 
ציון זריז לשניהם: 5/5

המוצר הבא הוא חביב נצחי כנראה. אמשיך לקנות אותו כל חיי, כל עוד אסנס ימשיכו לייצר אותו. מדובר בטיפול הלילי הנקודתי לחצ'קונים. 



הוא מאוד קל לתפעול (רק לערבב ולמרוח), הוא עושה את העבודה שלו באופן מיידי (הו כן, השריפה הזאת על העור, אי אפשר לטעות איתה), ובבוקר אני קמה עם חצ'קון קטן משמעותית ממה שהוא היה בערב, אם הוא בכלל נשאר שם למרות ההתעללות בו. 
מיותר לציין שהוא עולה כלום כסף כי אסנס. ;)
ציון זריז: 5/5

גם את המוצר הבא שיבחתי לא אחת בבלוג, ובצדק. זהו קרם הרגליים האהוב עליי בעולם כולו, והוא של חברת סבון של פעם. 



המרקם שלו קליל ורענן כמו שאני אוהבת (במיוחד בקיץ). הריח שלו צמחי-מנטי כמו שאני אוהבת. המחיר שלו נסבל (לא הכי זול בעולם, אבל נסבל) כמו שאני אוהבת. 
ציון זריז: 5/5

ומכאן אנחנו עוברות למוצרים האחרונים והטובים מכולם, ואיך לא, הם כולם של ל'אוקסיטן. :)
גם על המוצר הבא דיברתי המון פעמים בבלוג, וגם הוא מעולה! למעשה, אני מתכננת לרכוש לי אחד כזה בגודל מלא במבצע הבא שיהיה עליו. מדובר בבושם הורדים של ל'אוקסיטן. 



אני חייבת להגיד שזה כנראה הבקבוק הכי יפה שאי פעם ראיתי אצל בושם מיניאטורי. 
חוץ מזה הוא גם מריח כמו גן עדם מוורדים, והוא אחד מהבשמים האהובים עליי אי פעם כנראה. כל הכבוד, ל'אוקסיטן. סוף סוף בושם שעושה כבוד לוורדים במקום לקטלג אותם כריח שרותים. :)
ציון זריז: 5/5

המוצר הבא הוא קרם הידיים על בסיס שקד. 


זה קרם מעולה, מה אני אגיד. בכלל, ל'אוקסיטן מייצרים את קרמי הידיים הטובים בעולם (או לפחות בין הטובים בעולם. בכל זאת, לא ניסיתי את כולם עדיין.. ;)) אז אין פה הפתעות. 
הריח הוא אותו ריח השקדים המצויין, המרקם הוא אותו מרקם קליל ואוורירי שמלחח כמו מלאך עלי אדמות.
רק המחיר קצת מוגזם לדעתי, אבל נחיה עם זה. 
ציון זריז: 5/5

עוד מוצר מסדרת השקדים הוא תחליב הלחות לגוף, ולא ציפיתי שאוהב אותו כמו שאני אוהבת אותו עכשיו. 



הריח שלו קצת שונה מריח השקדים ה"רגיל", אבל הוא מעודן יותר ואני חייבת לציין שכנראה גם חביב עליי יותר. הוא משאיר את העור מבושם באופן קליל ביותר, כמעט לא מובחן. 
לגבי הליחוח- בשבילי זה המרקם המושלם. קליל ואוורירי כמו שאני הכי אוהבת. לא מכביד או חונק את העור. 
ציון זריז: 5/5

ומוצר אחרון חביב (להיום ;)) הוא שמן הגוף, גם כן על בסיס שקדים. 



אני מודה שבשימושים הראשונים לא הבנתי על מה כל ההתלהבות. הוא הרגיש לי שומני מדי, כבד מדי, חונק מדי, עשיר מדי. 
ואז טסתי לשבועיים בצ'כיה. ובצ'כיה היה קריר. והזדקקתי למשהו קצת יותר מלחח מקרם הגוף "הרגיל", כי עונות מעבר לא עושות חסד עם העור של אף אחד. 
ושלפתי את הבקבוקון הראשון מבין השניים שסיימתי. והתאהבתי. הוא הפך את העור שלי לחלק כמו משי, רך, עסיסי, ריחני, מפתה. אמנם קצת שומני, וזה למה צריך להשתמש בו רק לפני השינה, אבל לא כמו שומני כמו שהוא הרגיש לי בקיץ. 
יום יבוא ואולי אחסוך מספיק כסף כדי לקנות מיכל שלם של השמן הזה. 
ציון זריז: 5/5


זה הכל בינתיים יקירות! אני כבר מודיעה שזה רק החלק הראשון של המוצרים שסיימתי, ושבשבוע הבא יהיה לכן עוד פוסט ריקים. :) 
האם יש פה מוצרים שגם אתן התנסיתן בהם? מה חשבתם עליהם? מסכימות? שוללות? אשמח לשמוע את כל מה שיש לכן לומר! 3>


תודה לכולכן על הזמן שהקדשתן לקריאה, ושיהיה לכן יום טוב!


10 תגובות :

  1. הלוואי עליי לסיים רבע מימה שאת מסיימת :( אני פשוט לא מצליחה לסיים מוצרים בקצב נורמלי(אחת לחודש/חודשיים וכן הלאה). זה לא עובד לי. ואני מודה - אני בקושי משתמשת, פעם מקפידה שבוע מלא ואז חודש כלום ובסגנון הזה.
    אז די גאה בך על שימוש רצוף וקבוע ללא עצלות לסיים מה שאמור באמת להסתיים.
    חייבת להסכים איתך לגבי סבון בכללי, לא ניסיתי קרם רגליים שלהם אבל שומעת הרבה המלצות וכנראה שזה יקרה מתישהו בקרוב.
    אני בכללי מכורה לסבון גוף שמן שלהם בריח מאסק וכל המוצרים שלהם די קורצים ועושים נעים בלב בעיקר בגלל התחושה היוקרתית בלי להוציא משכנתא ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי בעיה עם ריחות מאסק, ולמעשה, חוץ מהמאסק של ללין, אני שונאת את כל המאסקים של כל שאר החברות! :O הם פשוט לא מתאימים לי לצערי.. :(
      מוצרי סבון הם באמת מאוד יוקרתיים בתחושה שלהם אבל לא יקרים כמו ל'אוקסיטן.. ;)

      פעם הייתי יותר מתלהבת מדברים חדשים ופותחת משהו בכל יום, אבל בשנה האחרונה ההתלהבות קצת נרגעה ואני מעדיפה להשתמש במוצרים שכבר פתוחים. אני מרגישה שככה התוקף גם נשמר יותר זמן ומוצרים לא מתקלקלים בקצב מהיר. :)

      מחק
  2. ואוו איזו כמות מכובדת!
    נתת לי עוד כמה רעיונות לשימושים במים של אוון.
    אני חייבת להגיד שנורא קשה לי עם המחירים הפסיכים של לאוקסיטן, אבל מה נעשה? :(
    פוסט נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בד"כ מוצאת נחמה במארזים היחסית לא נורא יקרים של ל'אוקסיטן. גם אפשר לנסות כמה דברים בו זמנית אז זה נחמד :)

      תודה יקירה! יום מקסים! 3>

      מחק
  3. מתה על פוסטים כאלו!! הם הכי טובים וכפיים שיש!! אני גם ממש אוהבת את המים הטרמיאליים ( או איך שורשמים את זה ) של אוון...פשוט מעולים!! פוסט נהדר בובה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אהובה!!!! :) :) :)
      המים התרמליים, חלום!

      מחק
  4. כמות מטורפת! מי יתן ואני אסיים עשירית ממה שיש לי :(

    השבמחק
    תשובות
    1. אם תתמקדי רק במוצרים פתוחים במקום לקנות חדשים (אני מודעת לכמה שזה קשה, זה בהחלט דורש תרגול), בטוח תסיימי המון! :)

      מחק
  5. השמפו של לאוקיסטן ורבנה מ-צ-ו-י-ן. התחלתי בדוגמית וקניתי את הגודל המלא. מאז אני לא משתמשת בסרומים פשוט אין תורך השיער חלק ונעים כמו משי ובמקרה שלי הפחית מאוד את הנשירה.
    תודה על הפוסט המצוין. אם אפשר בקשה- לצלם את המוצרים על רקע אחיד ובהיר. תודההההה

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שהשמפו עבד בשבילך! אצלי זה לא המקרה לצערי.. :(

      לגבי הרקע- אני חושבת שזה דווקא נחמד וכיף לשם שינוי לראות תמונות צבעוניות ושמחות ולא רק רקע לבן או זכוכית וזהו, לא? וגם, הרקע תלוי לגמרי במפת השולחן שפרוסה באותו רגע. :)

      מחק