יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

קופסאות זה כיף! ביוטיבוקס נובמבר 2015

BeautyBox November 2015

מבחינת עיצוב, ללא ספק מדובר בשיפור משמעותי לעומת החודש שעבר (עיניים שנלקחו מחלום בלהות). ומבחינת התכולה, ובכן, אין מופתעת ומרוצה ממני! :) 






לכל מי שלא מכירה, הביוטיבוקס נשענת על רעיון ישן ומוכר (וטוב, לדעתי), על פיו משלמים לחברה X סכום כסף ומקבלים בתמורה אלוהים יודע מה, בתוך אריזה חמודה ומתוקה, כששווי המוצרים בפנים תמיד יותר גבוה ממה ששולם על הקופסה כולה.
ובכן, הביוטיבוקס עולה 99 שקלים לקופסה (לפחות כרגע. למיטב זכרוני פעם [לפני המיתוג מחדש] המחיר היה אחר, נמוך יותר, אבל אני לא זוכרת בוודאות איזה), ובכל קופסה מקבלים בין 2-3 מוצרים בגודל מלא, ומספר דוגמיות בגדלים משתנים. מקור המוצרים הוא תמיד מחברות שונות, ובקופסאות השונות משולבות גם חברות ישראליות בד"כ.

שנתחיל? :)





ברגע שפתחתי את עטיפת הניילון של הקופסה, הנחיריים שלי הותקפו בארטילריה כבדה של פטצ'ולי, וכל האשמה נופלת על הבלוק החמוד והקטן הזה. 
אני חייבת להודות שלמרות שאני לא מחובבות הפטצ'ולי (בלשון המעטה), לפט'צולי הספציפי הזה יש ריח מאוד חושני ומפתה, בניגוד לפטצ'ולי המתועש "הרגיל" שיש בכל חור אפשרי (אני מסתכלת עליכם, סבון של פעם וללין).
אני עדיין לא יודעת איך יכולות ההקצפה וה"סבוניות" של הסבון הזה, פשוט כי הוא מריח כל כך נפלא שחבל לי לבזבז אותו על רחצה, והכנסתי אותו לארון כדי שיתן לבגדים ריח נעים. 
ציון זריז: 4/5 (נקודה אחת ירדה כי אני עדיין לא יודעת איך הוא מתפקד כסבון בפועל).
המחיר לגודל מלא הוא 20 שקלים (ואגב, מה שקיבלנו כאן הוא גודל מלא. לדעתי בשביל דף סבון, המחיר גבוה מדי. כלומר, באותו מחיר תקבלו סבון פי 2 יותר גדול, מל'אוקסיטן, וכולנו יודעים שיותר טוב מל'אוקסיטן אין). 






שני המוצרים הללו נכללו יחד כמוצר אחד בדף הפירוט של הקופסה, אז אני אכתוב עליהם יחד. :) 
הראשון הוא מעין שק-גב (כמו תיק גב, רק לא נסגר ולא מאוד פרקטי כי אין כיסים פנימיים. זה סתם שק עם חוטים לתלייה על הגב), נוח לחוף ים ותו לא. בסה"כ בסדר, אבל לא הייתי קונה כזה על דעת עצמי. 
אגב, משחק המילים חמוד למדי: המילה הראשונה נכתבה עם טעות מכוונת, כאשר במקור הכוונה היא ל-beggars ("קבצנים"), ומשמעות המשפט המקורית היא "קבצנים לא יכולים להיות בררנים", והטעות המכוונת הפכה את המילה הראשונה ל-baggers (שזה אומר משהו כמו "אנשים שאוהבים שקיות/שקים", בערך). אז בגלל שמדובר בשק-גב, המשחק שנון בהחלט. נחמד. :) 
ציון זריז: 2/5
המחיר הוא 40 שקלים. 

השני הוא קרם גוף ככל הנראה בריח דובדבנים (אם לסמוך על משחק המילים למטה), ועל הגוף מתקבל ריח מתקתק-עדין שלא דומה בכלל לשלל הויקטוריה'ס סיקרט (המבחילים לטעמי, יש לציין). למעשה, הייתי שמחה לקבל בושם בריח הזה. הוא מאוד מעודן ופרחוני בדיוק במידה ש"צריך" בשביל שאפילו הבחור הרגיש (ושונא הריחות המתוקים) שלי ירצה להתמרח בו! :) 
המרקם עשיר למדי, אך נספג מהר מאוד ומשאיר את העור מלוחח ולא שומני למגע! :)
ציון זריז: 5/5
המחיר לגודל מלא (250 מ"ל) הוא 70 שקלים (שזה מחיר בינוני בסה"כ).




הנה מוצר שהיו לי ציפיות גבוהות מאוד לגביו. 
באופן כללי אני מאוד מעריכה את אוון ואת מוצריה. כל מוצר שניסיתי עד היום עשה לעור שלי פלאים!
הרעיון של המוצר הזה הוא כמו של סרום האפרסקים המפורסם- נוזל לחות לעור שומני, שהופך אותו למאט. 
בפועל המוצר הזה הוא מעין ג'לי מימי קליל ואוורירי על העור, אך יש לי הרושם שהוא לא לגמרי נספג במלואו בעור, והוא גם לא הופך אותו למאט לגמרי (לפחות לא ברמה של סרום האפרסקים המהולל).
הוא בסדר, שלא תבינו אותי לא נכון. אבל המוצר הזה לא זול בכלל, ולא עושה את העבודה שלו ב-100%, אז מבחינתי אני מוותרת על רכישה שלו בגודלו המלא. 
זה יכול להיות אחלה מוצר ליחוח מתחת למייקאפ בחורף, לדעתי (לבעלות עור שומני כמוני, כן? אם יש לכן עור רגיל או יבש אז לכו על מוצרים יותר מלחחים).
ציון זריז: 3/5
המחיר לגודל מלא (50 מ"ל) הוא 149 שקלים. 




המוצר הזה הרגיש לי קצת "כלומניקי" בקופסה, עד שנזכרתי שקרן כתבה עליו. אם קרן ממליצה אז הוא חייב להיות מדהים, נכון? ;)
ובכן, הוא *מדהים*!!!!! 
הוא הופך את השיער למבריק ורך ברמה אחרת לגמרי, הרבה יותר טובה אפילו מסרום השיער המשקם של אטוד האוס שהתלהבתי ממנו בזמנו!
והריח שלו, אוי, הריח הזה.. אני צריכה בושם כזה! למה אין להם בושם כזה? :( 
ציון זריז: 5/5
המחיר לגודל 10 מ"ל (הגודל שבתמונה) הוא 20 שקלים (שזה יותר יקר מהשמן המשקם של ל'אוקסיטן, בחישוב פשוט. 100 מ"ל אצלם עולים 130 שקלים, 100 מ"ל של השמן המרוקאי הזה יעלה לנו 200 שקלים).




והנה מוצר שאני תמיד שמחה לקבל בקופסאות האלה, אבל החודש לצערי נחלתי אכזבה.
הריח הזה פשוט לא כוס התה שלי. אני אוהבת בשמים פרחוניים, אבל יש בו משהו שמזכיר לי ריח של ווזלין או פלסטיק שרוף- מוזר, כבד, זקן ולא מחמיא. 
אני לא יודעת מי קהל היעד של הבושם הזה, אבל הוא בוודאות לא נשים צעירות.
ציון זריז: 1/5
המחיר לגודל מלא (100 מ"ל) הוא 479 שקלים.








המוצר האחרון והמרגש מכולם (מה שכמובן בא ביחד ;)) הוא מוצר *איפור* לשם שינוי! :)
אני אוהבת עפרונות עיניים (רק איתם אני מצליחה לעשות אייליינר מדוייק וישר), אני אוהבת אותם חומים (כמו גם את המסקרות שלי), ואני אוהבת את פופה. וזה לא הכל! הוא מגיע עם ספוגית-טשטוש מובנית, שאפשר לשלוף בקלות, לשטיפה נוחה. רעיון נפלא ומאוד שימושי!
רק כמה חבל שבפועל, הוא לא עומד במבחן. :( 
העיפרון מאוד קשיח ובקושי נמרח (ברמה שזה כבר מתחיל להיות כואב). שימו לב לגושיות ולחוסר האחידות במריחה בתמונה. :( 
כמו כן, ספוגית הטשטוש לא באמת מטשטשת, היא פשוט מגרדת את המוצר מהעור ומוחקת אותו לגמרי. ניסיתי כמה פעמים כדי לוודא שאני לא עושה משהו לא נכון, ובכל פעם אותה תוצאה- הספוגית מוחקת את העפרון לגמרי. לא מטשטשת. לא "מעדנת גבולות". כלום. 
כגודל הציפיות כן גודל האכזבה.. :( 
ציון זריז: 0/5
המחיר לגודל מלא הוא 115 שקלים (מה שנראה לי כמו שקר, אבל ניחא).



אחרית דבר

הקופסה הזאת מושלמת מבחינתי, למרות שהתאכזבתי מכמה מוצרים. הרעיון שלה בפועל, ומכלול המוצרים (לא משנה מה איכותם, כרגע), פשוט מצויין.
לא זכור לי שאי פעם כל כך התלהבתי מקופסה כלשהי כמו שאני מתלהבת מהקופסה הנוכחית! יש פה סבון מוצק בגודל מלא (שכמו שאתן יודעות, אני אוהבת יותר מסבונים נוזליים) בריח נהדר ולגמרי מפתיע, בושם (שאני תמיד שמחה לקבל, אם לא בשבילי אז בתור פינוקים לחברות), קרם גוף מתקתק ונחמד בגודל מלא, שק-גב קצת מיותר אבל עדיין נחמד לקיץ הבא, עפרון עיניים בגודל מלא (שאמנם לא מתפקד כמו שצריך, אבל לפחות שמו לנו מוצר איפור סוף סוף!), שמן נפלא לשיער, ונוזל מאט לא רע לעור הפנים.
3 מוצרים בגודל מלא!
אין פה מוצר אחד שלא שמחתי לקבל (שק-הגב הוא חצי כוח, אבל בגלל שהוא נחשב חצי מאחד שלם ביחד עם קרם הגוף, אני מקבלת את קיומו בשתיקה. ולמרות שעפרון העיניים לא היה מוצלח, גם זאת התנסות נחוצה. לפעמים צריך גם להתאכזב ממוצרים, בשביל להעריך את המוצרים הטובים יותר). 
הקופסה הזאת היא 5/5! :) 

גילוי נאות: קיבלתי את הקופסה מהחברה בתמורה לסקירה שלי, ואני מקווה שאתן מבינות שאין לזה השפעה על איכות הכתיבה שלי, הכנות והאמינות שבה אני כותבת. 

אשמח מאוד לשמוע מה דעתכן על הקופסה הזאת, מה הייתן רוצות לקבל, אם יש לכן חלק מהמוצרים או בכלל כל דבר שיש לכן לומר בתגובה! :)


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה