יום ראשון, 1 בנובמבר 2015

סיסי הנסיכה - ביקורת - Review

SeboCalm - CC Cream

למרות שכל העולם כולו (ובמיוחד בעלות העור השומני, כמוני) מתלהב מהביביקרם של סבוקאלם, אני דווקא לא התחברתי אליו. הוא נראה עליי נורא מקומח ושומני בו זמנית, וסירב להחזיק עליי יותר מחצי שעה. 
בגלל זה לא היו לי ציפיות מהסיסיקרם הזה; חשבתי שהוא יהיה דומה לביביקרם שלהם. 
לשמחתי, טעיתי. :) 



תמונות





רכיבים


ההבטחה
"קרם מייקאפ רב תכליתי, המטפח את העור, מעניק לו גוון אחיד, מסייע במניעת פיגמנטציה ומגן עליו מפני קרני השמש. 
כיסוי - מכסה כתמים ופגעי שמש, ומעניק לעור מראה חלק, אחיד, ללא ברק וללא שמנוניות.
מניעת פיגמנציה - מועשר בקומפלקס מינרלים ייחודי: אבץ, מגנזיום ונחושת, התורמים למניעת פיגמנטציה ולהגנה מפני השפעתם המזיקה של הרדיקלים החופשיים. 
הגנה מהשמש - מכיל מסנני קרינה UVA למניעת פיגמנטציה והזדקנות מוקדמת של העור. 
היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש."


מבחר
ישנם רק 3 גוונים- בהיר, בינוני, ושזוף. 
מבחר דל מדי, וממש לא מספק לדעתי. :( 
אני, אגב, לקחתי את הבינוני, לאחר שבקיץ האחרון השתזפתי להפליא! בד"כ אני מהמאדימות בקיץ, אבל משהו בקיץ האחרון התפקשש שם בגזרת הגנים הרוסים שלי והתחלתי להשתזף כהלכה. אז אני כבר לא לבקנית כמו שהייתי, ואני נאלצת לפתוח את השער אל גוונים קצת פחות לבנים. 


מרקם
כשמוציאים קצת ממנו הוא נראה די סמיך וקרמי, אבל ברגע שמתחילים למרוח אותו על העור הוא כאילו "נמס" לתוך הפנים שלנו, נספג ונטמע כמו קרם פנים, ונראה סופר טבעי ומחמיא. ההיפך הגמור ממקומח וכבד. 
על העור הוא מרגיש ממש כמו סרום, או קרם פנים קליל אם תרצו. לא חונק בכלל! :)


ריח
חמצמץ-כימי בקושי מורגש (אלא אם תסניפו את החומר ישירות לאף.. ;)).
אני מניחה שאין לו ריח "מבושם" בגלל שסבוקאלם אמורים להתאים לעור רגיש, ועור רגיש בד"כ לא מגיב טוב לשלל המבשמים, אז סבוקאלם העדיפו לא לבשם את המוצרים שלהם. 


תוצאה
הוא ממש כמו עור שני, בחיי. מרגיש חלק מהפנים, לא מסכתי, לא כבד ולא מקומח. 
מבחינת הכיסוי- הכיסוי הוא בינוני עד מלא! בהמשך תראו שהוא הצליח לכסות ציסטה אדומה, נפוחה ומעצבנת, כמעט לגמרי, ומרחוק לא ראו אותה בכלל! :) 
לגבי העמידות- היא ממש ממש מרשימה! אתן יודעות שיש לי עור שומני, ולכן אני תמיד סקפטית כשמייקאפ (או כל חבר שלו) מתיימר להיות "ללא ברק וללא שמנוניות", אבל הסיסיקרם הזה אכן עומד בהבטחות! הוא כן טיפ-טיפה מבריק על העור, אבל לא יותר משהעור שלנו מבריק באופן טבעי. עור לא אמור להיות מאט לגמרי, זה לא אנושי. הוא נראה טבעי, זה הכל. 
עדיין צריך להספיג שומניות עודפת בנייר סופג אחרי 3-4 שעות, אבל מבחינתי זה עדיין הישג (במיוחד בהתחשב שהביביקרם שלהם לא החזיק עליי יותר מחצי שעה ביום קריר). יותר מ-3-4 שעות של עמידות עוד לא נרשמה במחוזותיי.. 
אני מאוד מאוד מרוצה. :) 


מחיר
מחירו בסופר פארם הוא 120 שקלים לפי מה שראיתי בשבוע שעבר, אבל ייתכן מאוד שזה מבצע היכרות ושבעתיד המחיר יעלה.
על כל פנים, 120 שקלים לדעתי זה לא זול בכלל, והייתי שמחה אם המחיר היה נמוך יותר, אבל בהתחשב בכך שלי אישית לוקח כמעט שנתיים לגמור מיכל של 30 מ"ל- אפשר לסלוח על המחיר, כי כמה כבר נקנה? ;)



אריזה
הדבר האחד שמשמח אותי כאן הוא נוכחות המשאבה. זה כל כך היגייני ונוח שאני לא מבינה איך יש עדיין מותגים שעוד לא עברו להשתמש במשאבות. 
דבר אחר, שדווקא די מאכזב אותי, הוא העובדה שהמיכל עשוי פלסטיק. זה נראה קצת זול ו"ילדותי" (במיוחד כשהוא בצבע ורוד/סגול). 
כמו כן- אין דרך לדעת כמה נשאר בפנים. זה בעיה כשרוצים לדעת מתי צריך לקנות מיכל חדש. :( 


קנייה חוזרת
ללא ספק כן! 
אני מאוהבת לגמרי בסיסיקרם הזה. התאמת הגוון מושלמת (לשם שינוי! כל כך קשה לי לפגוע בול בגוון שאני צריכה, במיוחד בעונות מעבר!), המרקם קליל ונעים כמו שאני אוהבת, הכיסוי נפלא, העמידות בהחלט מרשימה על העור השומני שלי, המחיר נסבל למרות שהוא יקר. 


תמונות להמחשה
לפני הנחה
(שימו לב לדבר המעלף שיש לי על הראש! נקנה מאיביי, וסופר נוח כשרוצים להעיף כל שערה מהפנים בבית)

שימו לב לציסטה הכואבת הזאת (כן, נגעתי בה. אני ילדה רעה)

לפני טשטוש

לאחר טשטוש מלא
(רציתי לטשטש רק צד אחד ולצלם לכן, אבל הוא מתייבש כל כך מהר שפחדתי לא להספיק)

לאחר הוספת שכבה שנייה רק לאזורים שזקוקים לכך  

איפה הציסטה? ;)

המראה המושלם לאותו יום

ומהצד
תודו שהכיסוי מדהים!



לסיכום

יתרונות
*כיסוי בינוני-מלא
*מכיל מקדם הגנה
*מחיר סביר, אם כי לא זול
*ריח כמעט לא מורגש (לדעתי יתאים לרגישות)
*משאבה- נוח והיגייני!
*מרקם קליל ולא חונק בכלל
*מקדם הגנה SPF30
*עמיד 3-4 שעות על העור הסופר-שומני שלי (ואחרי זה מספיק להטפיח קצת את השומניות העודפת והוא חוזר להיראות נפלא) :) 


חסרונות
*מגוון דל מאוד של גוונים (בהיר, בינוני, ושזוף)
*מיכל פלסטיק ורוד- זול וילדותי למראה
*המיכל אטום לגמרי- אין דרך לדעת כמה חומר נשאר בפנים


ציון: 5/5


ועל הדרך, אם כבר אתן כאן, בבקשה עשו לעצמכן טובה, תיקחו בחינם לגמרי דוגמית (בגודל שליש מהמיכל המלא!) בכל קנייה בסופר פארם (כן, גם דאודורנט נחשב קנייה).


גילוי נאות: קיבלתי את המוצר מהחברה בתמורה לסקירה שלי, ואני מקווה שאתן מבינות שאין לזה השפעה על איכות הכתיבה שלי, הכנות והאמינות שבה אני כותבת. 


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:



10 תגובות :

  1. תשובות
    1. תודה לאב! 3>
      אני מחכה לסקירה שלך עכשיו ;)

      מחק
  2. אם תפרקי את כיסוי הפלסטיק בתחתית המכל תוכלי לראות את מיקום המחיצה ביחס אליו (היא עולה מעלה ככל שהמשאבה שואבת ומוציאה חומר וזאת כיוון שמדובר במשאבת ואקום ולא כזאת עם צינורית). סתם לידע כללי כיצד לדעת פחות או יותר כמה חומר נשאר...

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה טיפ נהדר!!! 3>
      אין עלייך בעולם ביב, תודה! :)

      מחק
  3. תגידי, גם לך הוא הפך למעין בהיר-לבן לרגע לפני שמתמזג עם העור? וגם נשאר לי לבן על האצבעות.
    גם אני הייתי בהלם מכמה הכיסוי שלו טוב

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי זה משהו שקורה כשמורחים עם האצבעות? :O
      כי אני משתמשת בחיקוי (מוצלח) של ביוטי-בלנדר ולא קרתה לי התופעה שציינת!

      מחק
  4. אני ממתינה בסבלנות לקבל את הדוגמית שלו וכבר לנסות, כל מוצר איפור של סבוקלם מסקרן אותי ואני עושה מאמצים להוציא מהם דוגמית ;)
    הוא נראה מדהים עלייך! באמת, לא מורגש שיש עלייך בכלל מייק אפ ורמת הכיסוי שלו לצד הפגמים פשוט מרשימה.
    אני שמחה שמצאת מוצר שממש עונה על הצרכים שלך ועדיין נראה נפלא ובריא על העור ☺

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי בינתיים תקחי דוגמית מהסופר פארם באמצעות הקופון? :)
      למרות שיש מצב שהיא תהיה צהובה לך מדי (כי הגוון שמחלקים לא נתון לבחירה, והוא הבינוני שבהם, שמתאים לי, למזלי ;))

      אני בטוחה שתאהבי אותו גם!! :) הוא באמת נראה סופר טבעי, והמרקם שלו נפלא ולא חונק בכלל (אני משונאות הדאבל-וור והקולורסטיי, לנצח ;)).
      מחכה כבר לפוסט שלך! :)

      תודה! 3>

      מחק
    2. הציעו לי כמה פעמים לקחת את הדוגמית מהסופר פארם, יש בעיה - אני לא נגישה לסופר פארם ושונאת ללכת לשם, זה במקרים חריגים ביותר ודיברתי איתם כבר והם שולחים לי כמו שתמיד הם שולחים אז הם חוסכים לי ללכת ולסבול בפארם ;)
      אני באמת אדאג לכתוב עליו בבלוג, יהיה מעניין לראות איך הוא יתפקד על העור הרגיל יבש שלי ☺

      מחק
    3. מחכה בקוצר רוח! :)
      אני שלגמרי במקרה הייתי צריכה לקנות תרופות נגד צינון בסופר פארם (שזה הדבר היחיד שאני בעצם קונה שם), אז על הדרך גם אספתי דוגמית לחברה. :)

      מחק