יום ראשון, 2 באוגוסט 2015

אני טסה לחו"ל לשבועיים וחצי! רוצות לראות מה אני לוקחת איתי? :)

לארוז יופי לתוך תיק נסיעות

מחר אני אטוס לשבועיים למריאנסקי-לאזני, עיירת נופש פיצית הממוקמת כשעתיים נסיעה מפראג (בירת צ'כיה), וזה אומר שכבר עכשיו אני זוממת על רשימת קניות (קוסמטיות, כמובן!) עמוסה לעייפה, ושחצי ממוצרי הטיפוח בגדלים מיוחדים שיש לי כבר ארוזים יפה-יפה בתוך תיקי איפור קטנים וחמדמדים. 

אז איך אני בכלל מתחילה לארוז את מוצרי הקוסמטיקה הנבחרים שלי? ואיך בכלל אני בוחרת מוצרי קומסטיקה נבחרים? אני אגיד לכן כאן הכל היום. :) 




אם הייתן שואלות אותי לפני חודש מה אקח איתי לטיסה, הייתי אומרת לכן ללא היסוס שהייתי לוקחת כמה מוצרים בגדלי נסיעה ומוקטנים למיניהם מ"קופסת השלל המיניאטורי" (נו, הקופסה הזאת שיש לכולן באיזו פינה נסתרת, עם מלא דברים קטנים וחמודים בפנים). 

אבל בימים האחרונים שיניתי קצת את שגרת הטיפוח שלי, החלפתי כמה מוצרים, ונתקלתי במכרה זהב. העור שלי עכשיו במיטבו, הוא חלק כמו חרסינה, אין עליו חצ'קון אחד והוא אחיד לשם שינוי! 

אין ספק שנורא קשה למצוא שגרת טיפוח שמתאימה ב-100% לעור שלנו ושגורמת לעור לקרון. עוד יותר קשה לשמור על שגרת טיפוח בריאה במהלך טיסות וחופשות בחו"ל- שינויי לחץ ומזג האוויר מחרפנים את העור. 

בגלל זה החלטתי שהפעם אקח איתי את הדברים "הבדוקים", במקום ללכת על עיוור ולהשתמש במוצרים שלא ידוע אם יהיו טובים או לא טובים לעור שלי, שגם ככה לא הכי פשוט וסתגלני בעולם. 

אז איך נראית שגרת הטיפוח שלי ומה מתוכה אני לוקחת איתי? :) 




שגרת הטיפוח שלי בבוקר נראית ככה:

1. ניקוי הפנים עם חומר ניקוי עדין מאוד (החומרים היסודיים יותר שמורים לערב, בסופו של יום עבודה מסריח ומיוזע) (בתמונה: ג'ל ניקוי על בסיס ענבים של גרנייה).
2. טונר (בתמונה: מי פנים לרענון מיידי לעור רגיל).
3. תרסיס מים טרמליים להרגעת העור האדום והמגורה תמידית שלי (בתמונה: תרסיס מים טרמליים של לה רוש פוזה).
4. מוצר מאט כלשהו (בתמונה: ג'ל לחות מאט מסדרת פיור-סקין של אסנס, והנה סקירה). 
5. מקדם הגנה לפנים (רק במידה ואני זקוקה לו באותו יום. אני מעדיפה כמה שפחות להשתמש בהם אם אני לא ממש מתכוונת להיות בשמש באותו יום, כי הם חונקים את העור שלי ומוציאים חצ'קונים. כן, גם הקלילים והאווריריים שבהם!) (בתמונה: קרם הגנה SPF50 של קרליין).
6. טיפול נקודתי עדין (פצעונים וכאלה) (בתמונה: ג'ל שקוף לטיפול נקודתי מסדרת פיור-סקין של אסנס, והנה סקירה).




במהלך היום אני משתמשת במגבוני רענון לעור הפנים (בתמונה: מגבוני רענון של B-fresh, שמיוצרים בארצינו הקטנטונת והמיוזעת :)), וחוזרת על הטיפולים הנקודתיים אם צריך. 





כשאני חוזרת הביתה מהעבודה אני מייד מנקה את הפנים עם שמן ניקוי לפנים, בשביל ניקוי יסודי במיוחד, ולהסרת איפור אם ישנו. שלב הכרחי אם באותו יום הייתי עם מקדם הגנה על הפנים! שום דבר אחר לא מוריד את קרמי ההגנה האלה מהעור! (בתמונה: שמן ניקוי מסדרת פלוריה של טוני מולי, והנה סקירה).





שגרת הטיפוח שלי בערב נראית ככה:

1. ניקוי הפנים עם חומר ניקוי נוסף, יותר עדין משמן הניקוי מקודם, אבל יותר יסודי ממנקה הפנים של הבוקר (בתמונה: קרם-קצף ניקוי על בסיס קיוי של חברת ליידי-קין הספק קוריאנית ספק פיליפינית).
2. טונר (שוב ד"ר פישר). 
3. תרסיס מים טרלמיים (שוב לה רוש פוזה).
4 סרום מייצב שומניות כלשהו (בתמונה: סרום לעור שומני הנוטה לאקנה של חברת It's Skin הקוריאנית, והנה סקירה).
5. קרם פנים סופר עדין וקליל, בד"כ במרקם ג'ל קוריאני או דומה לו (בתמונה: טיפול ספא ליום של וישי, והנה סקירה).
6. טיפול נקודתי אינטנסיבי (בתמונה: טיפול נקודתי לילי מסדרת פיור-סקין של אסנס, והנה סקירה).




בערך פעם בשבוע אני עושה במקלחת פילינג עדין ביותר לעור הפנים (בתמונה: פילינג שיבולת שועל ודבש של המלכה הלן מאייהרב).


בערך פעמיים בשבוע אני עושה מסכת פנים כלשהי (בימי הקיץ בד"כ מדובר במסכת בוץ סופחת שומן) (בתמונה: מסכת בוץ של איניספרי, והנה סקירה).


ומה הלאה? זה הרי לא הגיוני לסחוב כל כך הרבה מוצרים במזוודה אחת! :( 


אז ככה, כמו שרשמתי קודם, שגרת הטיפוח שלי כרגע מושלמת וגורמת לעור שלי להיראות מיליון דולר, אבל אני יודעת בדיוק אילו מהמוצרים אחראים לכך (כי שיניתי רק 2 מוצרים בשגרת הטיפוח ומייד שמתי לב לשינוי לטובה), ועליהם אני יודעת שלא אוותר. לעומת זאת, יש מוצרים שהם "ככה-ככה" ושאפשר בכיף להחליף במוצרים מקבילים במיכלים קטנים יותר שמסתתרים אצלי בקופסת המוקטנים והגדלים המיוחדים. 


שתי השגרות מתחילות בניקוי העור: בשגרת הבוקר אני משתמשת בסבון עדין, ובשגרת הערב אני משתמשת בסבון יותר אגרסיבי.





בשביל הבוקר אני אקח איתי את המנקה 3 ב-1 הזה של אהבה. הוא עדין, לא מגרה את העור, מנקה אותו בקטנה ומשאיר אותו רווי ולח למגע (והנה סקירה). 
לערב אני אקח איתי את הסבון הזה של אוון, שמיועד לעור שומני שנוטה לאקנה ואדמומיות (אני!). קיבלתי את הגודל המתוק הזה במתנה ממדי לינק כשקניתי מהם יותר מ-2 מוצרים של אוון. :) 




המוצר הבא בשתי השגרות הוא טונר, ולאחרונה מצאתי את הטונר המושלם לעור שלי ואני לא מוכנה "להתסכן" ולהשתמש במשהו אחר. כמו כן, לא אעביר אותו למיכל יותר קטן בגלל שאני ממש בזבזנית בטונרים ואוהבת להרגיש שהפרצוף שלי "רטוב" אחריהם, אז אני שמה ממש הרבה על הפנים.

אני לוקחת איתי את הטונר לעור רגיל של ד"ר פישר. הוא נותן לעור תחושה מאוד רעננה ונקייה, אבל גם מרגיע ומייצב אותו מבחינת אדמומיות ופצעונים. 
אגב, לפניו השתמשתי בטונר אחר של ד"ר פישר, שמיועד לעור שומני ודווקא עשה לי בלגן שלם על הפנים. הוא ייבש את העור שלי עד לרמה שהעור התחיל לייצר שומניות עודפת וכל הפרצוף שלי התמלא בחצ'קונים וציסטות. הוא גם הסריח כמו אלכוהול וחנק את הנחיריים שלי בכל שימוש. לא נעים ולא מומלץ! :( 




המוצר הבא הוא תרסיס מים טרמליים, וכרגע תרסיס המים שאני נאמנה לו הוא התרסיס של לה רוש פוזה, שעושה פלאים לעור האדום והמגורה שלי בקיץ.

מכירות את ה"גבעות" האדומות הקטנות האלה שצצות על הלחיים סתם ככה, שהן לא באמת חצ'קונים, לא כואבות, לא מגרדות, אבל ממש ממש מציקות בעין ולא נראות טוב? אז לפני חודש הייתי מוכסה בהן. 
ומכירות את זה שאזור ה-T שומני ומיוזע, אבל משום מה הלחיים מתעקשות להיות מיוחדות ולהתייבש בלי קשר לחיים? וחוסר האיזון הזה מטריף וממש מקשה על שגרת הטיפוח ועל שמירה על עור בריא ויפה? אז סבלתי מזה הרבה מאוד זמן. 
יש לי הרושם שהתרסיס של לה רוש פוזה (שהוא הרפואי מבין שלושת התרסיסים הטרמליים שניסיתי- אוון, וישי, ולה רוש פוזה כמובן) הוא אחד משני השינויים בשגרת הטיפוח שלי שבאמת הצליחו לעזור לעור הפנים שלי. הוא מטפל בחוסר איזון של העור ובדברים הקטנים האדומים והמעצבנים האלה שמופיעים מאמצע שום-מקום תוך ימים ספורים. אם הנסים האלה לא מספיקים, הוא גם נספג בעור בכזאת מהירות וחינניות, שהעור השומני שלי מודה לו בכל שימוש ושותה אותו כמו ספוג מיובש. 
לה רוש פוזה (וגם וישי) מוכרים את המים הטרמליים שלהם במיכלים של 150 מ"ל בלבד, שזה נוח ובסדר לשימוש ביתי, אבל לנסיעות זה לא ממש נוח ופרקטי, ולכן בנוסף למיכל הגדול של לה רוש פוזה (שיחכה לי בחדר המלון לשימושים בבוקר ובערב), אקח איתי גם את התרסיס של אוון, במיכל נשיאה פיצי ומתוק בגודל 50 מ"ל (שיסתובב איתי בתיק ברחבי העיירה). אפשר להכניס אותו למטוס (בתיק הנשיאה, לא רק במזוודה) ולהציל את העור כל כמה זמן כשהוא זקוק לכך.  

כאן שתי השגרות מתפצלות וכל אחת הולכת לדרכה.




בשגרת הבוקר אני ממשיכה עם "מוצר מאט" כלשהו (כלומר, מורחים על הפנים והוא מעניק לחות קלילה לצד אפקט מאט לעור, שזה דבר נהדר לעור שומני ומבריק כמו שלי). 
ג'ל המאט האהוב עליי כרגע, שייך לסדרת ה-Pure Skin של אסנס. בגלל שאני לא זקוקה לשפופרת במלואה כי כמות קטנה מספיקה לפנים במלואן, אני מעבירה מעט לג'ארה אחרת, קטנה יותר.

בשגרת הערב אני ממשיכה עם סרום מייצב שומניות כלשהו,וכרגע האחד שמקל על החיים שלי הוא הסרם הטיפולי לעור שומני שנוטה לאקנה של It's Skin הקוריאנים. הוא קליל, הוא עושה את העבודה, והוא מעולה. 
שוב, בגלל שאני לא זקוקה למיכל הענק הזה לשבועיים בודדים, אני מעבירה כמות מספקת למיכל אחר. 




שגרת הבוקר ממשיכה עם מקדם הגנה, וכאן אני בוחרת בקרם ההגנה של קרליין. אני מודה שקניתי אותו בטעות, כשבמקור תכננתי לרכוש את הג'ל השקוף ההוא שכולן התלהבו ממנו בשנה שעברה. הוא נראה זהה לחלוטין וזה בלבל אותי. עכשיו אני תקועה עם קרם סמיך מהסוג שאני לא אוהבת לשים על העור שלי (חצ'קונים וציסטות כבר אמרתי?), אבל זה מה יש. אם זה מנחם, הוא פחות שומני ומבריק מרוב קרמי ההגנה האחרים (כמו למשל קרם ההגנה של לה רוש פוזה או וישי). 


שגרת הערב ממשיכה עם קרם פנים קליל, וכאן אנחנו נתקלות במוצר השני שדרבן את המהפך בעור שלי, ושהתברר להיות הדבר הכי טוב שקרה לי בזמן האחרון בגזרת הקרמים. 

אני לא בטוחה איך וישי רוצים שנקרא לקרם הזה בעברית, אבל "טיפול ספא ליום" נשמע הכי נאמן למקור כרגע. זהו קרם קליל, "ג'לי מדוזה" אם תרצו. ;) הוא מתאים לעור השומני שלי כמו כפפה ליד ומטפל במפגעים כגון נקודות אדומות ממקור לא ידוע, נקודות יובש וקילופים, וחוסר איזון לחותי. 
שוב, אין לי כוונה להיסחב עם מיכלי ענק, אז אני מעבירה קצת למיכל קטן יותר. 



השלב האחרון בשתי השגרות הוא טיפול נקודתי נגד חצ'קונים ושאר פורעי חוק, אז אני לוקחת את שני המוצרים האהובים עליי למטרה זו. שניהם של אסנס ושניהם משמשים אותי גם בשגרה הנוכחית. בונוס- שניהם די קטנים ולא תופסים הרבה מקום.

עכשיו, לגבי "מוצרי ביניים", אני פשוט לוקחת תחלופות קטנות יותר במקום המוצרים הענקיים שאני משתמשת בהם בד"כ.





אז במקום שמן הסרת איפור ענק בנפח 250 מ"ל, אני לוקחת את שמן הניקוי של ל'אוקסיטן בגודל נסיעות, שלדעתי יספיק לי בדיוק לשבועיים. 





מוצר נוסף שאני לוקחת אבל לא בשבילי אלא בשביל אמא שלי הוא תמיסת המיסלר האהובה עליי ביקום כולו. הוא מגיע בבקבוקון קטן וחמוד שנוח במיוחד לטיסות כי הוא לא טופס הרבה מקום ולא שוקל הרבה כמו המיכל בגודל המלא. 




במקום פילינג בשפופרת עצומה שתתפוס חצי מתיק הנסיעות שלי, אני לוקחת שפופרת קטנטנה של הפילינג של אהבה, הגומל בתוכו גרגירים רכים בתוך קרם חמאתי, רך וסופר עדין, ולדעתי יתאים גם לעור הרגיש ביותר (והנה סקירה). 


במקום מסכת הבוץ הרגילה שלי, תכננתי לקחת מסכות קוריאניות שמגיעות ארוזות בנפרד ויכלו להיות מאוד יעילות בטיסה עצמה (עוד מישהי שהעור שלה מתחרפן בטיסה?), אבל לצערי דואר ישראל מעכב לי את החבילה כבר חודשיים וחצי והמסכות לא יזכו לטוס איתי. אולי בחיים הבאים. בסופו של דבר בחרתי לא לקחת מסכת פנים בכלל. 





אגב, מוצר בונוס שאני בד"כ לא כוללת בשגרת הטיפוח הרגילה שלי כי הוא מוצר פינוק, הוא מדבקות ההידרו-ג'ל האלה לטיפוח העור שמתחת לעיניים. כל שימוש בהם הוא תענוג רצוף, והאפקט המקרר שהן נותנות לעור הוא לגמרי כיף חיים (והנה סקירה). 


את המגבונים לרענון פנים אני לוקחת איתי כמו שהם, פשוט כי אני לא יכולה בלעדיהם וגם כי האריזות שלהם מאוד קטנות ונוחות לנשיאה. :)



**********

אבל אלכס!! מה עם איפור???? :O 


תפסתן אותי. 


אתן בטח יודעות שאני גם ככה לא מתאפרת יותר מדי ביום-יום (יותר מדי = יותר מאודם ומסקרה), ובחופשה אני מורידה מה"עומס" אפילו עוד יותר. 


אני לא לוקחת איתי שום מייקאפ, קונסילר, עפרונות עיניים, אייליינרים, צלליות, סמקים, ברונזרים, היילייטרים. שום דבר מאלה. 

לשמחתי הרבה בורכתי בעור יחסית נקי וחלק (טפו טפו טפו), אז ניצלתי מהצורך להיסחב עם בקבוקים ו"מוצרי טיח ובטון" בהישג יד. 

אני כן לוקחת איתי פודרה שקופה אחת שתשמש אותי בימים חמימים אם יהיו, וכמה אודמים שימושיים שיהיו יפים לכל אירוע ויום. 




אני לוקחת איתי את הפודרה השקופה המעולה של אטוד האוס. היא עושה את כל מה שהייתי מצפה מפודרה שקופה לעשות- הופכת את העור שלי למאט, לא מייבשת, עמידה, שקופה (אז אין בעיות התאמת גוון), והעיצוב הקוריאני חמוד להפליא (והנה סקירה).



אני גם לא רוצה לסחוב איתי הרבה אודמים (גם כי, ובכן, מן הסתם אני אקנה שם המון אודמים חדשים ;)), ובגלל זה אני מתפקסת על מוצרי שפתיים בודדים שהם על תקן holy grail אצלי. אני טסה רק לשבועיים, אז כמה כבר אודמים אני צריכה? 5-6 יספיקו בהחלט. 





טינט-אודם מלחח במיוחד של סיקרט קי הקוריאנים, בגוון 03 (פוקסיה-סגלגל משגע) שמשום מה מחמיא לי במיוחד (בניגוד לרוב הוורודים והפוקסיות. כנראה שהסוד טמון בגוון הסגלגל במעט :)), והמרקם הרך והחמאתי הופך אותו לאודם המושלם לימים של שפתיים קצת מסכנות ועייפות. 






שני גוונים מנצחים (Fab Orange ו-Fuchsia Desire) מסדרת העפרונות השמנמוכים של מייבלין (חכו חכו, איך שאני חוזרת צפויה לכן סקירה! :)), שמרקמם הוא כמו חמאה רכה, עשירה ומלחחת, שלא מכתימים את השיניים, שלא נוזלים לי מעבר לגבולות השפתיים, שאטומים בשכבה אחת דקה, ושמאוד נוחים למריחה מדוייקת בגלל הצו
רה שלהם.





"אודם החתונה שלי", כי אני אמנם מתקמצנת עליו, אבל אני חוזרת לטיול באותה מדינה שבה התחתנו, אז איזה תרחיש הולם יותר מאשר זה?! ;) המרקם שלו רך כמו פרוות ארנבון צעיר, הגוון ורדרד-קריר שמחמיא לי מאוד, וכל מריחה שלו על השפתיים מרגישה כמו סצנה מסיפור האהבה המרגש ביותר שראיתן בחייכן (והנה סקירה). 





פלאמפול של מאק, שגם עליו אני מתקמצנת אבל זו אחלה הזדמנות לשלוף אותו מהארסנל ולהמם את כל תושבי מריאנסקי-לאזני בשפתיים חציליות ואופנתיות במיוחד (והנה סקירה). :) 





צ'אבי של רבלון בגוון Smitten פשוט כי הוא יפהפה, כי הוא משאיר סטיין קל על השפתיים, וכי לדעתי הוא מספיק מלחח (והנה סקירה על גוון אחר מהסדרה). 





אגב, מוצר שלא ידעתי אם לתקוע כאן או בפרק של טיפוח הפנים, הוא שפתון לחות. אני לוקחת איתי את שפתון הלחות הנהדר הזה של H&M, כי המרקם שלו מספיק קל בשביל להיות השפתון המושלם מתחת לכל אודם, וכי אפשר לבנות איתו שכבה עבה יותר על השפתיים בשביל לקבל טיפול לילה משקם ולח במיוחד. 

המרקם שלו שומני בדיוק כמו שאני אוהבת, והוא נספג תוך כמה דקות (אם לא העמסתן, כמובן, שכבה עבה במיוחד). הריח שלו פירותי ומשגע, והוא עלה לי כלום כסף. 
אני ממש ממליצה לכל אחת מכן, אם מתישהו תהיו בH&M בחו"ל, לקנות את אחד משפתוני הלחות האלה שלהם. הם נהדרים, אבל לצערי ליין הקוסמטיקה של H&M לא עבר אישורים של משרד הבריאות (שזה כמו כשרות בארץ. לא מעיד שום דבר על בריאות או כשרות, אלא רק האם החברה הייתה מוכנה לשלם כמה אלפי שקלים אקסטרה בשביל לקבל אישור אחד קטן. אני מבטיחה לכן שהמוצרים שלהם לא מזיקים) ולכן הם לא נמכרים כאן. 



**********

אבל מה עם שאר הגוף? מה עם מוצרי רחצה וקרמים?

בגלל שמדובר בחופשה של פעם במיליון שנה, אני לוקחת ממיטב מוצרי הגוף והרחצה שלי ולא בוחלת באמצעים בדרך לפינוק האולטימטיבי. מה זה הפינוק האולטימטיבי? ל'אוקסיטן, כמובן. רוב מוצרי הטיפוח לגוף שאני לוקחת איתי, שייכים לבית הטיפוח הצרפתי הריחני והיוקרתי מכולם. 





לרחצה אני לוקחת איתי שני בקבוקונים של שמן הרחצה מסדרת השקד, וחמאת-פילינג מסדרת השקד גם כן (והנה סקירה על שמן הרחצה).





לטיפוח הגוף אני לוקחת שפופרת ומיכל של חלב הגוף המרוכז מסדרת השקד, ולליחוח-לילה רציני אני לוקחת שני בקבוקונים של שמן הגוף הממצק מסדרת השקד (והנה סקירה על שמן הגוף הממצק). 







לטיפוח השיער אני לוקחת שמפו מסדרת הוורבנה, שמפו ומרכך מסדרת הסיטרוס-וורבנה (כן, יש הבדל. הסיטרוס-וורבנה טיפה יותר מתקתק מהוורבנה אבל הם מאוד דומים בכל מקרה), מסכת שיער של לוריאל בגודל הרגיל שלה (כן, אני יודעת שזה גדול, אבל יש לי הרושם שהיא תיגמר ממש מהר בגלל המרקם הדליל שלה ובגלל זה אני לא רוצה להסתכן בלקחת מעט מדי, מה גם שאני הולכת לחלוק אותה עם אמא), תרסיס שמן משקם לשיער מסדרת הארלסיין (זה הגודל הרגיל של המוצר, אבל הוא די קטן וקומפקטי), וסרום משקם לקצוות השיער מבית אטוד האוס הוורודים והמתוקים (שוב, זה הגודל הרגיל והוא מאוד קומפקטי) (הנה סקירה על השמפו מסדרת הוורבנה של ל'אוקסיטן) (והנה סקירה על הסרום המשקם לקצוות השיער מבית אטוד האוס). 






אני מוותרת על לקים. אני כן לוקחת איתי המון קרמי ידיים מלחחים במיוחד (כולם של ל'אוקסיטן, שניים  בנפח 30 מ"ל והשלישי בנפח 10 מ"ל שיעלה איתי למטוס, בריחות שקד, אדמונית ופריחת הדובדבן), פצירת-קרטון שיכולה להיכנס איתי למטוס (כי אני ביש-מזל מהלך והציפורניים שלי נוטות להישבר דווקא-כאילו-בכוונה כשאין עליי פצירה. כבר קרה לי פעם שעליתי על מטוס בלי פצירה בכלל, ו-5 דקות לתוך הטיסה שתי ציפורניים נשברו לי והציקו לי במשך טיסה שלמה שארכה 4 שעות), ג'ל לחיטוי הידיים בניחוח אדמונית, ואת הדבר המוזר הזה שאין לי מושג איך קוראים לו אבל שמיועד לסידור העור מסביב לציפורניים.





לטיפוח הרגליים אני לוקחת אבן לשפשוף העור במקלחת, ואת קרם הרגליים המקרר של סבון של פעם (אחד הקרמים הכי אהובים עליי בכל הזמנים! מעולה לסובלות מרגליים מיוזעות במיוחד, כי יש בו מנטול לנטרול ריחות, וגם כמובן האפקט המצנן). 





לבישום אני לוקחת איתי בשמים בגדלי נסיעות ודוגמיות. הנבחרים שלי הם פריחת הדובדבן, אדמונית, ארלסיין, וורדים (כולם של לא'וקסיטן). הגדלים האלה פיציים ונוחים במיוחד לנשיאה בתיק לכל מקום אליו אלך (כן, גם במטוס!), הריחות פרחוניים עדינים בדיוק כמו שאני אוהבת, ולמרות שהם לא עמידים בכלל, אין לי בעיה לחדש אותם במהלך היום.



**********

מה עם אביזרים ושאר פיצ'פקעס שכל חובבת טיפוח זקוקה להם? 





אני לוקחת איתי חבילה נדיבה של מקלות אזניים, מקל מתכת להוצאת שחורים מהפנים שרכשתי לי בביוטיקר (כנראה הדבר הכי טוב שאפשר לרכוש אצלם!), ו-2 חבילות של פדים לפנים של באלונס (אני לא מסוגלת להשתמש בשום פדים אחרים לפנים! אלה הכי טובים לדעתי, ואחרי אינספור ניסיונות למצוא מוצלחים מהם אני מודה בתבוסה, ומשלימה עם העובדה שאלה הפדים הכי עבים ונוחים לשימוש, שלא משאירים שום סיבים על הפנים, ושלא נמסים ממסיר הלק כשרוצים להחליף מניקור).



**********

אז זה הכל יקירות, אני אוטוטו עולה על המטוס ומלאת התרגשות. אני לא אהיה זמינה או פעילה במהלך השבועיים וחצי הקרובים, אבל כשאחזור מבטיחה לפצות בהמון פוסטים מעניינים, וכמובן תמונות מחו"ל! :) 


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


8 תגובות :

  1. ידעתי ידעתי ידעתי שלא תוותרי על פלאמפול! חחחח במקומך סשנקה לא הייתי לוקחת כלום אלא קונה ה-כ-ל שם! אני מזה מקנאה שאת נוסעת גם לי בא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  2. כמה טיפוח!!! יואו, כמה צפוי ממך. אצלי זה בדיוק ההפך. כמה מוצרים לפנים, וכל סטאש האיפור ואחותו אצלי בתיק. מטורף.

    השבמחק
    תשובות
    1. את מכירה אותי.. ;)
      בדיעבד אני מבינה שלקחתי יותר מדי אודמים לול! :)

      מחק
  3. חופשה נעימה ותהני הרבה! ותתחדשי מראש על הקניות העתידיות!

    השבמחק
  4. כמה מוצרים!!!! זה המווווווווון! אבל אין ספק שאת סופר יסודית.
    מקל השחורים הזה מביוטיקייר סיקרן אותי..

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב נו, בכל זאת, 16 ימים שלמים! ;)
      ובכל זאת, מסתבר שלקחתי יותר מדי, כמובן.. ;)

      מקל השחורים גאונות לשמה! ממליצה בחום. סופר זול ועושה עבודה מעולה.

      מחק