יום חמישי, 30 ביולי 2015

דו קרב - ביקורת - Review

Loreal
-
Skin Perfection BB Cream
&
Skin Perfection CC Cream



יש לי יחסי שנאה/אהבה עם מייקאפים/ביביקרמים/סיסיקרמים וכל דבר שבא לשפר את נראות העור שלנו. הם נראים טוב, אבל אני פשוט עצלנית נורא, במיוחד בבקרים. וכדי להוסיף אש למדורה, אני גם בעלת פרצוף שומני בטירוף, שמהווה מכשול גדול בפני רוב המייקאפים וחבריהם. השילוב הזה של עצלנות ועור שומני מדי שבכל מקרה הכל יבריק עליו תוך שעתיים, גרמו לי לזנוח את כל המייקאפים ושות', ולהסתובב עם עור עירום לחלוטין בחודשים האחרונים. 
בואו נראה אם אחד מהם (או אולי שניהם? :)) הגשים את כל המשאלות שלי! :) 







תמונות



רכיבים
BB Cream:

CC Cream:


ההבטחה
BB Cream:
"קרם ה-BB הראשון מלוריאל פריז המעניק 5 פעולות במוצר 1. הקרם מועשר במרכיבים פעילים (ויטמין Cg, L.H.A) לשיפור איכות מראה העור באופן מיידי הנראה לעיל:
- לחות עד 24 שעות
- כיווץ מראה נקבוביות
- מעניק מראה אחיד ומואר לעור
- מקדם הגנה SPF25 להגנה יומיומית מפני קרינת השמש
הקרם מתמזג עם גוון עורך לכיסוי טבעי לאורך כל היום."

CC Cream:
"קרם ה-CC הראשון מלוריאל פריז, המסייע לתקן את גוון עורך ולהפיג את סימני העייפות באופן מיידי. לאורך זמן, הקרם אף יסייע בשיפור מראה איכות עורך. 
קרם הלחות מכיל מיני-קפסולות המתמזגות עם העור ליצירת גוון עור אחיד ולתיקון מיידי של סימני עייפות: כהויות, אדמומיות וגוון עור עמום.
הפורמולה מועשרת בנגזרת של ויטמין E ומעניקה לחות מתמשכת עד 24 שעות למראה עור מלא ונינוח, בשילוב PERLINE-P, המכיל 3 רכיבים פעילים המסייעים בתיקון ובשיפור מראה פני העור ב-3 ממדים: נקבוביות, מרקם עור וגוון העור, למראה העור המושלם שלך."


אופן השימוש
כן, אני יודעת שזה נראה כמו סעיף מיותר בתכלית, אבל תאמינו לי שלא. 
יש תופעה אחת שמציקה לי בשני המוצרים האלה שאני חייבת לשתף, והבנתי שאני ממש לא היחידה שנתקלה בה. כשמתחילים למרוח אותם עם האצבעות על הפנים הכל טוב ויפה במשך חצי דקה בערך, אבל בשלב מסויים החומר מתחיל "להתכדרר" ולהיאסף לגושים שמסרבים להימרח בצורה אחידה ומחמיאה על העור. בסופו של דבר אתן נתקעות עם כיסוי לא מחמיא, לא אחיד, גושי ומוזר.
הטריק להימנעות ממצב מביך זה? למרוח את החומר על הפנים במשך לא יותר מחצי דקה (כלומר במהירות ודיוק מושלמים), ואם אפשר- לא עם האצבעות. גיליתי שדווקא עם האצבעות הסיכוי ל"כידרורים" וגושים לא אחידים, הרבה יותר גבוה. עם הביוטיבלנדר (או חיקויים מוצלחים כמו שיש לי מלייף), לעומת זאת, המריחה הרבה יותר אחידה ומהירה מאשר עם האצבעות, ובגלל זה אני מסיימת את עבודת המריחה תוך שניות ספורות במקום דקות, והחומר לא מספיק "להשתגע".
אני לא יודעת למה זה קורה, אני רק יודעת שאני לא היחידה, שלכל אחת "שיטה" לגרום לביבי/סיסיקרם שלה להימרח באחידות, ושהמכנה המשותף לכל ה"שיטות" הוא לא להשתמש באצבעות. 
קחו בחשבון!


מבחר
בסדרה יש קרם יום, קרם עיניים, סרום, פריימר, וכמובן הסיסיקרם והביביקרם (שמגיע בשני גוונים- בהיר וכהה) שעליהם נדבר היום. בסה"כ סביר ומכובד. 


מרקם
BB Cream:
קרמי קליל שמאוד מזכיר מרקמים של ביביקרמים קוריאניים! למעשה, אני מופתעת מאוד, ולטובה כמובן. מפתיע מאוד לראות חברות מערביות שמייצרות מרקמים כאלה קלילים, בהתחשב בכך שהאישה המערבית הממוצעת אוהבת את הפרצוף שלה חנוק ומכוסה בשכבת בטון של מייקאפ (ראה ערך: קולורסטיי או דאבל-וור).
מבחינתי המרקם הזה הוא בשורה מבורכת, אבל עדיין לא מספיק קלילה ונושמת לטעמי. בטח כל בחורה אחרת תגיד- "מה!? זה המרקם הכי קליל שאי פעם נח על עורי הענוג!!" אבל אני אוהבת אפילו יותר קליל מזה. 

CC Cream:

קרם מימי קליל ביותר (יותר קליל ומימי מהביביקרם, מרקם ממש כמו על גבול סרום!), מרגיש כמו נגיעת אלוהים על העור! :) זה בדיוק המרקם שאני אוהבת על העור השומני והמיוזע שלי. לא חונק את העור, לא מזהם את הנקבוביות, לא גורם לתחושת "שפכטל" על הפרצוף. מעולה!
לאחר ההנחה הוא די מבריק אז פודרה היא בגדר חובה מבחינתי.


ריח
BB Cream:
ריח של כמעט-כלום. ישנו ריח קלוש ביותר שמזכיר ריח קרמים בסיסי (נו, מהריחות האלה שאי אפשר לתאר אותם.. ;)) אבל הוא כל כך חלש שאני בספק אם הוא יפריע למישהו. מעולה לרגישות! :) 

CC Cream:

ריח קל של מקדם הגנה. אני דווקא אוהבת ריח של מקדם הגנה, אבל אני בטוחה שיש כאלו שלא ממש ישמחו. 


תוצאה

BB Cream:
הכיסוי בינוני ומצליח להסתיר לגמרי נקודות אדומות על הלחיים (אבל מסתיר פיגמנטציית ציסטות לשעבר רק באופן חלקי). מבחינתי הכיסוי מספיק, כי אני אוהבת להיראות כאילו העור שלי נראה ככה כל הזמן ולא כאילו טייחתי את הפרצוף שלי. 
העמידות לא רעה, אבל יכלה להיות יותר טוב. הפנים נראות טוב מרחוק יום שלם (ברצינות! יום שלם!), אבל מקרוב, אחרי בערך 6-7 שעות על העור, הוא מתחיל להיראות קצת מקומח ומזוייף, במיוחד באזור הנקבוביות. כמו כן, בערך באותו זמן צידי האף והמצח התחילו להבריק אצלי.
בסה"כ אני מרוצה, כי אין פשוט מלהספיג שומניות עודפת או זיעה בחתיכת נייר סופג, אבל שוב, יכל להיות יותר טוב. 

CC Cream:
הכיסוי קליל אבל ניתן לבנייה מקומית (בתנאי שעובדים מהר ובמדויק, בגלל כל עניין הכדרורים שדיברתי עליו קודם), מה שמאוד מוצא חן בעיניי כידוע לכן. :) 
עכשיו, לגבי העמידות. אני לא מבינה למה, אבל יש לי הרושם שהסיסיקרם עמיד יותר מהביביקרם, מה שמאוד תמוה ומוזר בעיניי, בהתחשב בכך שהסיסיקרם מבטיח שפע של לחות (מה שבד"כ נראה רע מאוד על עור שומני ומיוזע כמו שלי, במיוחד בחודשי התנור). הפה שלי פעור, אני בהלם, ואין לי מושג מה להגיד. אולי המרקם המימי אחראי על העמידות המרשימה? אולי העובדה שהוא לא חונק את הנקבוביות ולא גורם לייצור עודף של שומן משפרת את העמידות? תירו בי, אני לא יודעת. 
העור נראה חי, טבעי, נושם ובריא, במשך יום שלם. 9-10 שעות רצופות והעור נראה פצצה. לפעמים האף או המצח שלי מתחילים להבריק קצת (בד"כ אחרי 7-8 שעות), אבל טפיחת מפית על האזור החוליגני מחזירה את המצב לקדמותו במהרה ואף אחד אפילו לא חושד שיש לי משהו על העור. 



מחיר
בתמרוקייה המקומית שניהם (כמו גם כל שאר מוצרי הסדרה) עולים 78 שקלים בדיוק, וברשת ניתן למצוא אותם אף ביותר זול. 


אריזה

BB Cream:
שפופרת שמנמנה בצבע לבן וורוד פוקסיה מרהיב וצועק למרחקים. 
אני אוהבת שפופרות כי הן היגייניות, נוחות לנשיאה, לא נשברות בנפילה, ומאוד קל לשלוט על כמות החומר היוצא. אין לי תלונות. 

CC Cream:
שפופרת רזה וגבוהה יותר מהביביקרם, בגווני פוקסיה וכתום יפהפיים, כשהקצה שלה דקיק וכנראה תוכנן להנחה מדוייקת (מה שקצת מוזר לי, בהתחשב בכך שבכל מקרה נטשטש את החומר על העור ושאף אחד לא באמת מורח סיסיקרם באופן נקודתי).
שוב, שפופרות הן דבר גאוני כי הן היגייניות, נוחות לנשיאה, עמידות בפני תלאות, ומאוד נוחות לשליטה על כמות החומר היוצא. 



קנייה חוזרת

BB Cream:
לא. הוא לא רע בכלל, אבל יש טובים ממנו. למעשה, כמעט ואין לי תלונות עליו, אבל לפעמים אין כימיה ואין ניצוצות אהבה, אין מה לעשות. ;)

CC Cream:
כן! בעבר ניסיתי מוצרים מקבילים מחברות אחרות (כמו למשל הסיסיקרם של גרנייה, או הסיסיקרם של טוני מולי), וסוף סוף נתקלתי באחד שתת-הגוון שלו מתאים לי בול, שהמרקם שלו לא עשיר מדי ולא דל מדי בשבילי, שהכיסוי שלו קליל+ כמו שאני אוהבת, שהמחיר שלו סביר בהחלט, ושנגיש גם אצלינו בפארמים.


תמונות להמחשה

BB Cream
לפני מריחה

לפני טשטוש 

אחרי טשטוש

המראה המושלם לאותו יום


CC Cream
לפני מריחה

לפני טשטוש

תראו איזה יופי זה מחליף צבעים

אחרי טשטוש

המראה המושלם לאותו יום


לסיכום

יתרונות


BB Cream:
*מרקם קל ונושם (לא מספיק לטעמי, אבל בטח לנשים אחרות, במיוחד בעלות עור רגיל, הוא בטח ירגיש סופר קליל)
*לא יקר ברוב התמרוקיות וברשת
*מגיע בשפופרת- היגייני, נוח לנשיאה, לא נשבר בנפילה, נוח לשליטה על כמות החומר היוצא
*כיסוי בינוני
*עמיד עד 6-7 שעות
*מבחר סביר של מוצרים בסדרה
*ריח כמעט של כלום (יתאים לרגישות)

CC Cream:
*מרקם מימי קליל ביותר, אין קליל מזה! מעולה לבעלות עור שומני ומיוזע במיוחד, שמחפשות רק מוצרים אווריריים
*כיסוי קל וסופר טבעי, שניתן לבנייה מקומית עד לכיסוי בינוני
*מחליף צבע בהתאם לגוון העור שלך  
*לא יקר ברוב התמרוקיות וברשת
*מבחר סביר של מוצרים בסדרה
*מגיע בשפופרת- היגייני, נוח לנשיאה, לא נשבר בנפילה, נוח לשליטה על כמות החומר היוצא
*בהחלט עמיד! נראה נהדר על העור גם אחרי 9-10 שעות ומבריק רק בקטנה על האף והמצח
*נראה מאוד טבעי, צופה מהצד עלול לחשוב שבכלל לא התאפרת! :) 


חסרונות


BB Cream:
*אם מורחים עם האצבעות יותר מדי זמן, החומר מתכדרר ולא נמרח באחידות. מצריך שיטת מריחה מדוייקת ומהירה
*נראה קצת מזוייף ומקומח אחרי 6-7 שעות


CC Cream:
*תת-גוון כתום לא מתאים לכולם
*אם מורחים עם האצבעות יותר מדי זמן, החומר מתכדרר ולא נמרח באחידות. מצריך שיטת מריחה מדוייקת ומהירה
*ריח של מקדם הגנה (אני דווקא אוהבת, אבל רוב האנשים כנראה לא כל כך)


ציונים
BB Cream: 4/5
CC Cream: 5/5


גילוי נאות: קיבלתי את המוצרים מהחברה בתמורה לסקירה שלי, ואני מקווה שאתן מבינות שאין לזה השפעה על איכות הכתיבה שלי, הכנות והאמינות שבה אני כותבת. 

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


6 תגובות :

  1. אני רוצה לומר שהBB קרים דווקא לדעתי מושלם!! סשנקה את כבר יודעת, אני חושבת שהוא דיופ מדהים לורוד של SKIN79, אבל בהחלט ממה שאת מתארת הCC קרים נשמע אלוהי! במילים אחרות - מתה עלייך אוהבת אותך ושרופה עלייך ^_^ נשיקות אהובה!

    השבמחק
  2. וואו, בהחלט עשית חשק ללכת ולקנות את הסיסי קרים!

    השבמחק
  3. רק התחלתי בניסוי וטרם גיבשתי דעה, מה שכן, אני יכולה להעיד שלא נתקלתי בתופעת הכדוריות שציינת. מעניין..

    השבמחק
    תשובות
    1. גם קרן (פיץ' פליז) אמרה לי שלא קרה לה הקטע עם הכדרורים.. :O

      מחק