יום ראשון, 19 ביולי 2015

ירוק לנשמה - ביקורת - Review

It's Skin - Clinical Solution AC Serum

את הסרום הזה ניסיתי לאחר שפשוט נמאס לי מהסרומים האחרים שהיו לי עד אז, וכשהם נגמרו אצתי-רצתי לממלכת איביי לחפש לי נוזל-מלכות חדש. 


תמונות




רכיבים (סליחה על התמונה המטושטשת, זה הכי טוב שיצא לי)


ההבטחה
"סרום אקנה המרגיע אדמומיות והתפרצויות פצעונים, ומנקה את עורך. מעניק 'אנרגיית יופי מובחנת' (גם לי אין מושג מה זה אומר) לעור באמצעות שיטת שלבים. היא מדרבנת עור יפהפה באמצעות שיטת פתרון משופרת ומקצועית (מה??) לעור שמסייעת לשמוע על עורך בריא. סדרת ה-AC (קיצור של acne) מטפלת באופן מושלם בבעיות עורך באמצעות שליטה על הפרשות שומן והרגעת עור לחוץ".
מיותר לציין שזה מאוד לא ברור, בעיקר בגלל האנגלית המביכה שלהם. 


מבחר
בסדרה הזאת ישנם מוצרים רבים ייעודיים לטיפול באקנה, בהם טיפול נקודתי, תמצית, משחה טיפולית, תרסיס לעור הפנים, תכשיר ניקוי לעור הפנים, טונר, תחליב לעור הפנים, וכמובן הסרום שעליו אני מדברת היום. 


מרקם
יותר מימי מקרמי, מה שמאוד נעים על עור שומני וחנוק כמו שלי! :) הוא נספג בשניות בעור ומשאיר אותו רענן, קליל ושמח. ברכה לכל הסובלות מעור שומני ומיוזע!


ריח
למרות שבשימוש הראשון נפלטו לי "מה זה הריח הזה??" והבעה נגעלת, מהשימוש השני כבר הייתי מאוהבת. הריח מאוד צמחי-רפואי, קצת כמו תה ירוק ששפכו לתוכו משחת בן-גיי. אני לא יודעת איך לתאר את זה בלי שזה יישמע הזוי ומוזר, אבל ככה זה. הריח באמת כזה במציאות. 
מבחינתי הוא נעים, אני מאוד אוהבת אותו, והייתי שמחה למצוא גם שמפו ודאודורנטים בריח הזה. אני די בטוחה שלאנשים פחות יצורים הוא יהיה שיא הגועל. 
לפחות הוא לא חזק! הוא מתנדף בשניות.


תוצאה
אני לא בטוחה למי האחריות לעור שלי, שנהיה יותר נקי מהרגע שבו התחלתי להשתמש בסרום הנפלא הזה, פשוט כי בו בזמן התחלתי להשתמש גם בעוד 2 מוצרי ניקוי פנים חדשים. 
אולי זה המוצר הזה, אולי זה אחד מהמנקים, אולי זה השילוב של שלושתם יחד, ואולי זו בכלל התזונה היותר בריאה שלי לאחרונה. מי יודע? :)
בשורה התחתונה, העור שלי פחות שומני מאז שאני משתמשת בסרום הזה, ולא צץ לי אפילו חצ'קון עבריין אחד על הפנים בינתיים (אבל שוב, לא ידוע אם זה בגלל הסרום, המנקים, או התזונה). 


מחיר
הכי זול הוא בסביבות ה-50 שקלים. (קישור)
אני מודה שזה לא ממש זול ביחס למוצרים קוריאניים בד"כ, אבל זה ממש זול ביחס למוצרי טיפוח רפואיים בארצינו. 50 שקלים לסרום? מתי בפעם האחרונה ראיתן מחיר כזה לסרום כאן בישראל? ועוד אחד שמטפל ייעודית בעור בעייתי הנוטה לאקנה? בדיוק. אף פעם. 
אז מבחינתי המחיר סביר. 


אריזה
מסתבר שרכשתי את המוצר בגרסתו הישנה. בדיוק בשבועות האחרונים החברה החליטה לשנות את העיצוב של הסרום הזה.
המיכל עשוי זכוכית מאט ירקרקה ורפואית למראה, ממש כמו משהו שבתי חולים לא היו מתביישים להשתמש בו. המשאבה עשויה פלסטיק לבן ומוברגת למיכל בטבעת מתכת משוייפת. 
בסה"כ העיצוב נקי, היגייני, וכמובן- רפואי למראה. 


קנייה חוזרת
אני נוטה להגיד שכן. עד כה לא נתקלתי אפילו במשהו אחד שלא מוצא חן בעיניי בסרום הזה, ואין לי סיבה להתנכל לו. אני מרוצה מהתפקוד שלו, הוא שומר על העור שלי נקי מפרזיטים, הוא מריח נהדר (לדעתי), והמחיר שלו נורמלי ומקובל עליי. 


לסיכום

יתרונות
*הריח לא חזק, והוא מתנדף במהירות
*ריח נעים לדעתי - צמחי/רפואי
*מחיר סביר
*מוצרים רבים בסדרה
*מרקם קליל ומאוד עדין ורענן על העור
*עוזר בשמירה על עור חלק ונקי ממוקשים
*עיצוב היגייני ורפואי למראה (כמו המוצר עצמו)


חסרונות
*הריח כנראה לא ימצא חן בעיני רוב בני האדם (למרות שמבחינתי הוא מעולה וסופר נעים)
*הבטחה מסורבלת ולא ברורה (קוריאנים, בעיות אנגלית וזה)


ציון: 5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


10 תגובות :

  1. מהמם! אני תוהה אם כדאי לי לקנות את הסרום הזה, אם אין לו הבטחות אנטי איג'ינג הזויות וזה לא לבנות 50 פלוס כנראה שכן!

    השבמחק
    תשובות
    1. אם יש לך אקנה ועור שומני, אז למה לא בעצם? :) אני ממליצה 3>

      מחק
  2. מדהים אותי שהוא ייעודי לאקנה, יש בנות שממש ישמחו להכיר את מוצר הפלא הזה!

    השבמחק
    תשובות
    1. וואלה, נתת לי רעיון. *רצה לפרסם בקבוצות המכורות השונות* :)

      מחק
  3. טוב, אז דבר ראשון שאלה לא קשורה. היום כשהפוסט הזה פורסם הגבתי פה, אבל הייתה אפשרות להגיב דרך הפייסבוק. חפרתי כתמיד, אבל עכשיו אני רואה שהתגובה לא קיימת. אני משתגעת ?
    וסקירה נהדרת כתמיד ! ^^ עד שהזמנתי את סרום האפרסק את מפרסמת סרום שנשמע עוד יותר טוב לעור שלי חחחח. עדיין לא לגמרי בטוחה מה סרום עושה, שמים אותו אחרי הניקוי ולפני הקרם לחות ?

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי ממש בעייה עם הפלאגין הזה של פייסבוק. אין לי עליו שליטה, אני לא יכולה לנהל אותו בכלל (כנראה נמחקו לי ההרשאות בטעות ואין לי מושג איך לתקן את זה), הוא מנהל את עצמו ולפעמים נמחק בחלק מהפוסטים. אין לי מושג מה הולך שם. אני אפילו לא רואה תגובות שמופיעות בזה של הפייסבוק! :( אני גם לא מצליחה למחוק את החרא הקטן.
      את סרום האפרסקים אני שמה בבוקר לפני שאני יוצאת ליום עבודה חם ומיוזע, ובערב אני משתמשת בסרום שכתבתי עליו בפוסט.
      כן, שמים אחרי ניקוי ולפני קרם לחות! :)

      מחק
    2. אוייש איזה באסה, דווקא ממש התלהבתי מהאפשרות להגיד דרך הפייסבוק. וטוב, עוד קניה שמצטרפת לרשימה הנורא ארוכה של דברים שאני רוצה לקנות מההמלצה שלך חחחח.
      ושאלה מוזרה, את באמת חושבת שזה תורם להבדל ? כאילו, שגרת הטיפוח שלי פשוטה יחסית בהשוואה לאינטרנט אבל ארוכה בהשוואה לחברות שלי אז אני תמיד מתלבטת אם אני מגזימה עם המוצרים או לא. מצד שני העור שלי מאוד בעייתי ואני תמיד רק מחפשת איך לעזור לו ולשפר את הנראות שלו ....

      מחק
    3. אני חושבת שזה תורם, כי כשהתחלתי להשתמש בו הייתי מכוסה בחצ'קונים (שנוצרו כתוצאה מטונר לא מוצלח של ד"ר פישר), והם נעלמו תוך שבוע. :)

      מחק
  4. מה ההבדל בין השלישי לרביעי בעמוד? איזה לקנות?

    השבמחק