יום ראשון, 5 ביולי 2015

פרצוף שומני זה לא מראה יפה - ביקורת - Review

Etude House - Dear Girls Oil Control Pact

אני מודה שאני לא הכי מבינה בפודרות. בגלל שהעור שלי שומני כמו טונה משומרת, כנראה שנידונתי לחיים מבריקים וקשים, שגם הפודרה הכי טובה ביקום מתקשה לשמור עליו יבש ומאט למראה. אבל לפעמים יש מציאות, וכפי שאתן מכירות אותי ואולי גם יודעות בעצמכן, רובן נמצאות במזרח הרחוק... :)


תמונות









רכיבים
הרשימה גדולה מדי (לא מבחינת כמות רכיבים, אלא מבחינת גודלה הפיזי של הרשימה, מישהו שם אוהב פונט גדול במיוחד) בשביל להעתיק לכאן, אז הנה הקישור, כולל דרגות סיכון של כל הרכיבים! :) 


ההבטחה
"זוהי פודרה סופחת שומן השומרת על עורך לא-מבריק, ומעניקה עור נקי, בהיר ורך במגע יחיד".


מבחר
בסדרת Dear Girls ישנם מוצרים רבים, ביניהם שפתוני לחות, עפרונות עיניים, עפרונות עיניים רחבים, פודרה עם גוון (בשונה מהפודרה הזאת, שמיועדת לספיחת שומן והיא נטולת גוון), ביביקרם, וכמובן הפודרה שעליה אני מדברת כאן היום. 


מרקם
אבקה דחוסה מאוד חלקה ולא גירית או מתפוררת מדי. על הפנים היא מרגישה קלילה ולא "חימרית" (כמו הפודרות של מייבלין או ביוטיקר), כאילו העור "נושם".


ריח
הריח מעט פרחוני ומתקתק, מאוד נעים ודי חלש. אני לא יודעת אם הוא יתאים לרגישות לריחות, בעיקר כי הריח נשאר טיפ-טיפה מורגש על העור לאחר השימוש, אבל מבחינתי הוא לא חזק מדי ולא מציק לאף שלי. 


תוצאה
בטווח הרחוק, הפודרה בתפזורת של איניספרי מעט יותר מוצלחת מבחינת מניעת שומניות, אבל שלא תבינו אותי לא נכון! אטוד האוס מעולים גם הם! אני בטוחה שההבדל נובע ממרקם הפודרות. הרי הפודרה של איניספרי היא בתפזורת, לכן גם במריחה הכי קלה תצא כמות יותר גדולה של פודרה על הפנים, ומן הסתם העמידות תיארך. 
הפודרה הזאת מעניקה לי מראה מאט לפחות ל-3-4 שעות (שזה מרשים מאוד בשביל פודרות על הפרצוף השומני להחריד שלי!), אבל בימים מאוד חמים ומיוזעים כמובן העמידות פוחתת. 
בכל מקרה, היא יותר מוצלחת ועמידה מכמה פודרות מערביות אחרות שניסיתי (אהמ, מייבלין).


מחיר
הכי זול הוא בסביבות ה-30 שקלים, שזה סביר ביותר לדעתי. (קישור)


אריזה
לא רק שהאריזה סופר חמודה עם כל הציפורים, הפרחים, הפפיונים, החריטה המקסימה וגווני הבייבי שלה, היא גם סופר פרקטית ונוחה לנשיאה. היא מצויידת במראה בגודל נדיב, כרית פידור נוחה עם "וו תפיסה" לאצבעות, ופלסטיק המפריד בין הכרית לבין הפודרה עצמה, למניעת התפרקות והריסת החומר.  


קנייה חוזרת
בהחלט! מצאתי מוצר שלא רק נראה טוב, אלא גם ניחן בהיגיינה מרשימה ואריזה סופר נוחה ופרקטית, והכי חשוב- עושה את מה שהוא אמור לעשות. 


לסיכום

יתרונות
*פודרה שקופה (אמורה להתאים לכל גוון עור, לי היא לא משנה את גוון המייקאפ ולא רואים אותה)
*ריח נעים ולא חזק (אבל אני לא בטוחה שיתאים לרגישות)
*זול!
*עיצוב יפהפה, מאוד פסטלי ועם אילוסטרציות מקסימות
*פרקטי (בעל מראה נדיבה וכרית פידור נוחה לתפיסה)
*היגייני (בעל מכסה שמפריד בין הפודרה לבין הכרית)
*עמידות נאה מאוד על הפרצוף השומני שלי (3-4 שעות בערך, תלוי במידת החום של אותו יום)
*מרקם קליל ולא "חימרי" או גרגירי מדי
**יש מבחר רב של מוצרים משלימים בסדרה


חסרונות
*אין! :) 


ציון: 5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


6 תגובות :

  1. בובי סקירה נהדרת!! תפרסמי גם בקבוצה הקוריאנית!

    השבמחק
  2. נו בגללך אני מבזבזת מלא כסף ! XD ובגלל שאני נוהגת לחפור אני אשאל גם פה, שמעתי תגובות מצויינות על הפודרה השקופה של ESSENCE, יצא לך לנסות ? עכשיו אני מתלבטת בינה לבין אטיוד (כי אין על אטיוד ^^). אגב, את מחדשת אותה במהלך היום וזה לא קייקי ? זה מה שאני מפחדת ממנו עם חידוש פודרות במהלך היום...
    וסקירה מצויינת כתמיד !!!

    השבמחק
    תשובות
    1. את לא הראשונה ששואלת אותי על הפודרה של אסנס! ;) לצערי, לא ניסיתי אותה עדיין, ועד שאני לא אסיים את הפודרה הזאת של אטוד אני לא מתכוונת לקנות עוד אחת, אז בינתיים זה הכל. :)
      אני אכן מחדשת במהלך היום וזה לא עוגתי בכלל!! :) פודרה מעולה וסופר קלילה. גם עמידה וגם קלילה.
      תודה יקירה! :)

      מחק
  3. ההטבעה על הפודרה הכי חמודה שראיתי!
    וראיתי הרבה אצל הקוריאניות..קניתי לחברה את זאת עם ההטבעת חתול...קשה להשתמש מרוב שזה חמוד

    השבמחק
    תשובות
    1. אני כל כך רוצה לנסות את הפודרה החתולית שלהם! כבר מלא זמן!! אבל קודם אני רוצה לסיים את הפודרה הזאת.. חיסכון כסף וזה. ;)

      מחק