יום ראשון, 12 ביולי 2015

מהפכה יד שנייה - ביקורת - Review

Lancome - Miracle Cushion

אני אוהבת את לנקום. מבחינתי לנקום היא אחותה הגדולה של ל'אוקסיטן, רק בגזרת האיפור במקום הטיפוח. שתיהן מהוות פסגת השאיפה הקוסמטית שלי מאז ומעולם, ושתיהן יותר מדי יקרות מכדי שאוכל להרשות לעצמי לרכוש מוצרים שלהן תדירות. 
אבל כשלפעמים פיסת פינוק שכזאת נופלת לחיקי (בד"כ בתור מתנות מקרובי משפחה שטסו לחו"ל, או בתור מתנות יום הולדת יוקרתיות במיוחד), אני מאושרת עד הגג, וכמעט תמיד מרוצה מהתוצאות.
בואו נראה מה המייקאפ המסתורי והמסקרן הזה מבטיח לנו, ואיך הוא עומד במבחן המציאות. :)


תמונות










רכיבים
AQUA / WATER, BUTYLENE GLYCOL DICAPRYLATE/DICAPRAT, METHYL TRIMETHICONE, DIMETHICONE, DIPHENYLSILOXY PHENYL TRIMETHICONE, GLYCERIN, LAURYL PEG-9 POLYDIMETHYLSILOXYETHYL DIMETHICONE, PENTYLENE GLYCOL, BUTYLENE GLYCOL, TRISILOXANE, PEG-10 DIMETHICONE, MAGNESIUM SULFATE, ACRYLATES/STEARYL ACRYLATE/DIMETHICONE METHACRYLATE COPOLYMEE, PHENOXYETHANOL, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, LAUROYL LYSINE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, POLYHYDROXYSTEARIC ACID, STEARIC ACID, ALUMINA, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, LECITHIN, ISOPROPYL MYRISTATE, ISOSTEARIC ACID, ETHYLHEXYL PALMITATE, ADENOSINE, POLYGLYCERYL- POLYRICINOLEATE, DISODIUM EDTA , PHENYLETHYL RESORCINOL , BENZYL SALICYLATE,  LINALOOL, BENZYL ALCOHOL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, PARFUM / FRAGRANCE
[+/- MAY CONTAIN CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES, MICA ]


ההבטחה
"בזכות השילוב יוצא הדופן בין פורמולת לחות יוקרתית לבין ספוגית חדשנית, לנקום פיתחה לראשונה ספוגית המכילה מייק-אפ נוזלי למראה אחיד, יפה יותר ורענן. מירקל קושן מייק-אפ במרקם קליל, המעניק כיסוי הנבנה בהדרגה בשימוש קל ונוח".
כמו כן, מבטיחים לנו שהמייקאפ הזה נטול שומן! :) עוד משהו מרשים הוא העובדה שניתן לקנות מילויים למייקאפ הזה (כלומר רק הספוגית הממולאת, בלי הפלסטיק והאריזות) במחיר יותר זול, ושאפשר להוציא את הספוגית מהמיכל שלה ולהפוך אותה בשביל לנצל את מלוא החומר בפנים! :)
ו.. רגע.... לנקום פיתחה לראשונה? :O ממתי? הקוריאנים המציאו את השיטה לפני שנתיים בערך! :O משהו פה חשוד. \:


מבחר
בסופר פארם ובמשביר ראיתי רק 4 גוונים, אבל באתר של לנקום-ארה"ב הופתעתי לגלות מגוון מרשים של 11 גוונים שונים לכל גוון עור אפשרי! מבלבל? מאוד. :( למה אין לנו יותר גוונים כהים? או יותר גוונים בעלי תת-גוון צהוב? :(
דווקא בישראל, עם כל המגוון העצום של אנשים מארצות שונות, הייתי מצפה ליותר גוונים. כלומר, לא כולן פה אשכנזיות עם תת-גוון ורדרד. :(
כששאלתי את דיילת היופי של לנקום בסופר פארם לפשר העניין, היא אמרה לי שהיא אפילו לא ידעה שיש 11 גוונים שונים למוצר, ושהיא מאמינה שיביאו את כולם בהדרגה, אבל שזה רק ניחוש שלה ואני לא אתפוס אותה במילה. \:


מרקם
קליל ו"נושם", בדיוק כמו שאני אוהבת! :) לא חונק כמו קולורסטיי ודאבל וור (איך אפשר לאהוב אותם בכלל?! העור מרגיש ממש איכסה איתם!).
התחושה אחרי המריחה היא כאילו לא מרחתן כלום, אני לא צוחקת. העור מרגיש ונראה ממש כמו עור נקי! זה מדהים!


ריח
הריח הזה, ללא שום צל של ספק, הוא ריח של קרם הגנה. עכשיו, לי אין בעיה עם זה, כי אני מתה על ריח של קרם הגנה, אבל אני יודעת שזה ריח שנוא על הרבה מאוד אנשים אחרים. 
אבל הי, הוא דווקא לא כל כך חזק, ומתנדף ברגע ששמים קצת פודרה מעל. 


תוצאה
אם אתן אוהבות את לוק ה-Dewy שכל כך טרנדי בקוריאה עכשיו, שיחקתן אותה עם מייקאפ מבריק לנצח. אם לא, נסדר את זה עם פודרה. אני גם ככה בעלת עור שומני ומבריק מטבעו, אז ישר הושטתי יד לפודרה השקופה הנאמנה שלי כדי להשיג מראה קצת פחות "טבלתי בשמן מנועים". אני חושבת שהוא טיפה'לה יותר מבריק ממייקאפים אחרים, אבל לא בהגזמה שגובלת בכוס קריסטל מקורצפת.
מבחינת עמידות, זהו ממש לא מייקאפ לבעלות עור שומני כמוני. כבר אחרי שעתיים התחלתי להרגיש שומניות בגזרת האף, ואחרי שעתיים נוספות הוא התחיל לנזול לי באזור שמעל לשפתיים (אזור השפם? ככה קוראים לזה?).
הכיסוי שלו קליל ביותר ולדעתי לא יתאים לבחורות שאוהבות כיסוי טיח ובטון בצבע עור. מבחינתי הכיסוי מושלם, כי לשמחתי הרבה (טפו-טפו-טפו) העור שלי חלק ואחיד בפני עצמו, ואני צריכה רק נגיעה קלילה ביותר של גוון כדי לטשטש את האדמומיות בלחיים. 
אסכם ואומר שמבחינת הכיסוי והמרקם המייקאפ הזה מושלם בשבילי בגלל העדפות אישיות, אבל הוא לא מצליח לעמוד בפני נהרות השומן שלי ובגלל זה הוא לא ממש מתאים לי.
בחורף בטח הוא יהיה מושלם בשבילי, כי בעונה הקרה העור שלי פתאום נהיה מיובש ואומלל.


מחיר
באתר של לנקום-ארה"ב מחיר המייקאפ עומד על כ-170 ש"ח, ואילו באתר סטרוברי המחיר הינו 200 שקלים.
כשנכנסתי לסופר פארם הקרוב גיליתי שהמייקאפ עולה כאן 230 שקלים (או לפחות זה מה שהדיילת אמרה לי). 
יותר מדי יקר באמות המידה הכלכליות שלי. :(
לעומת זאת, מייקאפים מקבילים ממותגים קוריאניים עולים הרבה פחות! כמה דוגמאות: מוצר מקביל של אטוד האוס עולה בערך 50 שקלים (עם האריזה, לא המילויים הנפרדים. כך גם כל שאר הדוגמאות.), מוצר מקביל של איניספרי עולה בערך 70 שקלים, מוצר מקביל של סקינפוד עולה בערך 70 שקלים, מוצר מקביל של מישה עולה בערך 40 שקלים, מוצר מקביל של ליאואלי עולה בערך 80 שקלים, מוצר מקביל מ-The Face Shop עולה בערך 70 שקלים, מוצר מקביל מהוליקה הוליקה עולה בערך 60 שקלים, מוצר מקביל מלנייז' עולה בערך 100 שקלים, מוצר מקביל של סיקרט קי עולה בערך 50 שקלים, ויש עוד מותגים קוריאנים רבים מספור שמייצרים מוצרים מקבילים במחירים לכל כיס. 


אריזה
האריזה ללא ספק יותר גדולה ומרשימה מהמייקאפים-בספוגית של אחיותיה הצנועות מקוריאה (לידיעתכן, המייקאפ הזה מיוצר בקוריאה, ואני לא מופתעת. כולנו יודעים שאת המייקאפים/ביביקרמים/סיסיקרמים/וואטאבר בכריות הראשונים, ייצרו הקוריאנים). 
המכסה כסוף ומבריק כמו מראה בפני עצמה, והחלק הפנימי שלו במלואו הוא מראה למהדרין - שזה נדיב ומכובד. אצל הקוריאנים לא תראו כאלה מראות עצומות. כמו כן, על המכסה ישנו הדפס לבן וקטן של הלוגו של לנקום. 
ברגע שפותחים את המיכל מתגלה לעינינו כרית עם רצועת בד לתפיסת האצבעות. מה שהכי הדאיג אותי בכרית הזאת (ולשמחתי התבדה מייד כאשר קראתי את נייר ההסבר המצורף) היה העניין ההיגייני. כמובן, זה לא מומלץ ולא נעים לחזור תמיד עם אותה כרית לאותה בריכת החומר, לתת לחיידקים להקים עליה מושבות, להתרבות כמו ג'וקים בחירייה ולזהם את הכרית, את הפנים שלנו, וכמובן את יתרת החומר שלתוכו נטבול את כרית הקסם המזוהמת. בגלל זה כדאי לשטוף אותה בין שימושים, וזה בדיוק מה שאני עושה. החברה טוענת שאין שום בעיה לשטוף את הכרית באמצעות סבון פשוט שבו משתמשים לשטיפת מברשות איפור, ובגלל שאני מנקה את המברשות שלי עם שמן ניקוי, גם את הכרית ניקיתי עם השמן, והתוצאה מרהיבה. היא חוזרת להיות נקייה וחלקה אחרי כל שימוש, כמו שהייתה בפעם הראשונה. 
שאר המיכל עשוי מפלסטיק לבן וחלק, כאשר בין הכרית וספוגית המייקאפ עצמה מפריד מכסה סגור היטב אך עם זאת קל לפתיחה. 
בסה"כ העיצוב נקי, מחושב, היגייני, ומרשים בצניעותו היוקרתית.


קנייה חוזרת
גם אם היה לי הכסף לכך, הייתי מסרבת. 
הוא נהדר מכל בחינה בשבילי חוץ מאחת, אבל היא האחת שהכי חשובה מכולם- המייקאפ הזה פשוט לא נועד לבעלות עור שומני כמוני (כן, גם לא עם פריימר ו"מוצרי מאט" למיניהם לפני). צר לי שהוא לא מקל על חיי הקיציים, אבל אני מלאת תקווה וציפייה שהוא יהיה מושלם לחורף הירושלמי הסוער. 


תמונות להמחשה
לפני המריחה

אחרי מריחת חצי פנים (צד ימין של הפנים, צד שמאל של התמונה)

אחרי מריחת הפנים במלואם 

נראות העור עם המייקאפ, ללא פידור

ומהצד השני גם כן 

המראה המושלם לאחר פידור, מסקרה, וגלוס מס' 144 מסדרת "Gloss In Love" של לנקום (שלא ראיתי הרבה זמן בחנויות, וחבל)


ואחרון חביב: סרטון שלי המראה את המוצר ומדגים את אופן השימוש בו


לסיכום

יתרונות
*מרקם קליל ביותר, מאוד נעים על העור ולא מרגיש כבד או חונק (אהמ, קולורסטיי ודאבל וור, אני מסתכלת עליכם)
*כיסוי קליל ועדין מאוד של גוון (מתאים לבעלות עור אחיד וחלק מלכתחילה, כמוני, שאוהבות את המראה הטבעי והקליל)
*נטול שומן
*מאוד נוח לנשיאה מחוץ לבית
*ניתן לקנות מילויים בנפרד בזול יותר
*ניתן לנצל את מלוא החומר ע"י הפיכת הספוגית במקומה
*מראה בגודל נדיב (כל הדופן הפנימית של המכסה)
*הכרית ניתנת לשטיפה מה שהופך את השימוש להיגייני יותר
*מכסה שמפריד בין החומר עצמו לבין הכרית (שוב, היגייני)
*עיצוב נקי אבל מרשים


חסרונות
*יקר, מאוד יקר
*מחסור חמור בגוונים בארץ (בחו"ל יש 11, כאן יש רק 4)
*פרסום מטעה ולא ברור (איזו מהפכה? הקוריאנים המציאו את זה לפני שנים!)
*לא מתאים לבעלות עור שומני
*לא מתאים לבנות שאוהבות כיסוי טיח ובטון


ציון: 3.5/5

גילוי נאות: קיבלתי את המוצר מהחברה בתמורה לסקירה שלי, ואני מקווה שאתן מבינות שאין לזה השפעה על איכות הכתיבה שלי, הכנות והאמינות שבה אני כותבת. 


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:



23 תגובות :

  1. מתה על הסקירות שלך!
    כל האמת בפרצוף!

    השבמחק
    תשובות
    1. מתה עלייך יותר!!!!!!! 3>

      אני מאוד מקווה שלנקום לא מחשיבים את זה כ"סקירה שלילית", כי המוצר כן מעולה, הוא פשוט לא מתאים לי.. \:

      מחק
  2. אלצ'קה את תמיד חדה כתער! סחטיין!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובתי!!! :*
      אני עדיין מחכה לסקירה שלך.. ;)

      מחק
  3. אני הרגשתי חייבת להגיב כאן :P קודם כל - אני יכולה להגיד שהתחברתי לטרנד הקוריאני הזה של המייק אפ בצורת ספוג, עבור העור הרגיל יבש שלי זה מתפקד לא רע בכלל ובעיקר ללכת עם ולהרגיש בלי, אני בטוחה שזה לא מסוג המוצרים שיתאימו ממש לעור שומני וזה בגלל שהוא מאוד לחותי/עתיר מראה חי כזה וזה מסוג המראות שפחות מחמיאים לעור שמן בייחוד בקיץ.
    לא יודעת אם ראית, אבל סקרתי CC קוריאני אצלי בבלוג שבדיוק אותו דבר כמו זה! האריזה ממש זהה, הצורה והכל. כמובן שהקוריאני וותיק יותר וזה הצחיק אותי לראות איך שזה ממש זהה. חוץ מהגוונים של האריזה שהם שונים אבל השאר ממש זהה.
    יכולה להגיד שהקוריאני דווקא יותר מתקבע למאט ונדרש פידור מאוד קל לגרום לו לשבת ולא לזוז ואני לאחרונה חזרתי להשתמש בו שוב כי בא לי על הקלילות הזו בימים שהעור שלי יחסית במצב טוב ולא דורש כיסוי גבוה.
    וזהו, אפסיק לחפור לך כאן *אייקון נבוך* ורק להגיד שהסקירה הייתה טובה וממצא(למרות שאני ולנקום לא חברים בכלל, הם לא תואמים לאג'נדה שלי) ונהניתי לקרוא ☺

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כבוד לראות אותך בבלוגי הקט!!! 3> 3>

      זה בדיוק כמו שאת אומרת! זה טרנד שמתאים לעור יבש עד רגיל, ופחות לשומני עד מעורב.. \:
      ת'אמת, לא ראיתי את הסקירה שלך! זה אומר שעכשיו אני כבר בדרך לשם.. :) ;)
      אני לא מופתעת שהקוריאני יותר עמיד ופחות נחוץ לפידור, פשוט כי בקוריאה קיץ שגרתי הוא 40 מעלות ביום-יום, אז המייקאפים שלהם הם לרוב ממש תותחים כבדים! ;) בעצם, עשית לי חשק לנסות את המייקאפ שאת מדברת עליו (כשאמצא אותו אצלך), ולו רק בשביל להשוות ללנקום.

      רב תודות על המחמאות!! :) לכבוד הוא לי! 3>

      מחק
    2. תרשי לי להיות מעט חוצפנית ולנסות להקל עלייך - לינק לפוסט על הסיסי הקוריאני אצלי: http://ellebeauty299.blogspot.co.il/2015/02/korean-care-first-experience.html

      ועכשיו חידשת לי! בחיים לא הייתי חושבת שבקוריאה יש קיץ קשה כמו אצלנו. תוה על המידע הזה. מרגישה קצת פחות מקופחת ושיש עוד מקומות בעולם שהחום הוא בלתי נסבל :P

      מחק
    3. זה ממש חוצפה מצדך, להקל עליי ככה. ;)

      אם פה בקיץ חום גיהנום, אז אצלם בקיץ זה חום שאליו שולחים את פורעי החוק של הגיהנום לסבול עוד יותר. :)
      מבחינתי קוריאה היא המקור הכי טוב למציאת ביביקרמים/מייקאפים/וואטאבר הכי עמידים לקיץ, כי הם באמת מודעים למזג האוויר הנוראי שלהם ומייצרים איפור בהתאם. כמעט כל איפור אצלם הוא עמיד! :) (ועם זאת, לא סיוט להסרה בסוף היום!)

      מחק
    4. מסכימה איתך בהחלט! ☺

      מחק
  4. ויי ממש הצחיקה אותי כל ההתלהבות מהעניין שהם הראשונים שהמציאו את זה ושזאת המצאה חדשנית והכל, אפילו קצת עיצבן אותי כשידעתי שיש מלא גרסאות לזה אצל הקוריאנים ושזה אפילו כבר לא נחשב חדש ... מבאס קצת לגלות שהוא לא כזה מוצלח לעור שומני. תמיד זה מבאס אותי ): עדיין מחפשת את המוצר המושלם שגם ייתן כיסוי קליל וגם לא ינזול ממני תוך כמה שעות ...
    סקירה מצויינת ! כיף לקרוא ^^ ואני דווקא אוהבת את זה ששולחים לך מוצרים לסיקור, דבר ראשון לדעתי מגיע לך כי את משקיעה המון בסקירות אז למה שלא תקבלי גם מידי פעם משהו בחינם חחחחח וגם יש עוד מוצרים שאת סוקרת שזה תמיד מבורך !!!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני אחותי, גם אני. זה כאילו שבעלות עור שמן נתקעות במרדף נצחי אחר המייקאפ הלביש לקיץ.. מה יהיה? :(

      תודה לך!
      אין לי בעיה עם חינם, כל עוד השולחים מודעים לכך שאם אני לא אוהבת- אני אכתוב שאני לא אוהבת. :)

      יום מקסים! 3>

      מחק
  5. אני מתה עלייך, בסדר? הסקירות שלך מעניינות אבל התיאורים בהן הם פשוט סטנדאפ בפני עצמם ואני מצאתי את עצמי כמה פעמים אשכרה צוחקת בקול, שזה נדיר. אני אוהבת שאת כנה ולא נותנת ליח''צ וחינמיות לעוור לך את העיניים, הסקירה מעניינת כרגיל.

    אני תוהה מי עושה את הסקר שוק בישראל? תמיד מביאים הכל בחצי גוונים וחצאי קולקציות, כאילו פעם אחת עושה את הסקר שוק אשכנזי ורוד כמו טוסיק של תינוק שממורמר על חייו ורוצה לעשות לבנות ישראל עבודה קשה במציאת מייקאפ בגוון טוב, ופעם אחת עושה את זה מרוקאי עצבני עם תת גוון צהוב כמו השמש שעושה חיים קשים לNC15 ממאק.

    השבמחק
    תשובות
    1. שתדעי שאני מתה עלייך יותר. סוף.

      אין לי מושג מה נסגר עם המגוון. אפילו חשבתי לעצמי, בחו"ל יש איזה 4-5 גוונים כהים, אבל מה כהים, לא שחום-מרוקאי, אני מדברת איתך על אפרו-אמריקאיות שחורות לחלוטין. ופה אין אפילו שחום מרוקאי או שחום תימני. אין אתיופים בארץ? :( לא מגיע להם קצת לנקום???
      (צעקות "קיפוח נגד מזרחיייייייים!!!!" זה כאן)

      אכן יש בעיית גוונים קשה בארץ. זה ממש הזוי. מה הבעיה להביא יותר גוונים? או לפחות לעשות אפשרות הזמנה ספציפית מהאתר או משהו? :(

      מחק
  6. התלבטתי אם ללכת ולחפש את המייקאפ הזה... כי הקטע שלו דיי מגניב, ואני גם מחפשת את המייקאפ הקליל המושלם.
    אבל גם לי יש עור שומני אז נראה לי שאני אוותר ;)
    תודה על הסקירה המושקעת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שהצלחתי למנוע ממך בזבוז של כסף יקר על מוצר שלא הכי מתאים לנו! 3>
      תודה על המחמאות! :)

      מחק
  7. אני אוהבת את הסקירות שלך :) המייקאפ נראה עליך טוב בלוק הסופי, מאוד חי.
    ו״לנקום פיתחה לראשונה...״ מיועד לאנשים שלא שמעו מעולם על קומסטיקה קוריאנית, או לא צופים בליסה אלדריג׳

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה! :) הוא באמת נראה טוב, אבל חבל שהעמידות היא בעע.. :(
      ובדיוק מה שאמרת. בקיצור, מיועד לתמימי-קוסמטיקה כמו שאני קוראת להם.. ;)

      מחק
  8. סקירה כנה ונהדרת!
    dewy as dewy can be, מאוד קורן.
    כמובן שכבר לפני כמה שנים ראינו אותם באתרים הקוריאניים, וליסה אהובתנו לא התביישה להגיד שהיא שאבה השראה משם.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! :)
      ליסה אכן נהדר, אני מתה עליה ומתה על האמינות שלה. חבל שהפרסומאים של לנקום החליטו אחרת והעדיפו להתייחס לעצמם כמו האייזק ניוטון של המייקאפים.. :(

      מחק
    2. מה הם יגידו? לכו לבלוג של דובי ותמצאו קישורים לאותו מוצר ב-10$?

      מחק
    3. חחחחחחחח :)
      יכלו לכתוב "מהפכה בעולם האיפור המערבי" או משהו כזה. כאילו לא להוציא את עצמם הראשונים שאי פעם המציאו את זה בכל העולם.. :(

      מחק
  9. איזה יופי, איזה פירוט! :) המייקאפ נראה עלייך מצויין, טוב גם יש לך עור מצויין עבורו ;)

    השבמחק