יום רביעי, 1 ביולי 2015

ביקורת מוצרים - יוני - June Review


היי לכולן!! 
אני מרגישה שלא הייתי כאן מלא זמן (כי באמת לא הייתי כאן מלא זמן), הייתי בטיול בלונדון ומאז אני מחפשת דירה כי אני צריכה לעבור...תקופה מאוד לחוצה אבל צריך להישאר חזקים! הכל יעבור בסוף :)

בכל מקרה, בתקופה האחרונה יצא לי להתנסות בכמה מוצרים חדשים, שחלקם מאוד אהבתי, חלקם פחות, אז החלטתי במקום לעשות "מומלצי יוני" לרשום על כמה מוצרים שניסיתי, וככה להגיד לכן אם המוצרים שווים מבחינתי או לא :)




Mario Badescu - Facial Spray
על המיסט הזה שמעתי מקלייר מרשל ששיבחה אותו ועל כמה שהוא נהדר, אז כשראיתי אותו באורבן אאוטפיטרס (באמסטרדם) הייתי חייבת לנסות!
הוא מכיל תמציות צמחים, אלוורה ומי ורדים והוא אמור להרגיע את העור אם שמים אותו על עור נקי או לקבע את האיפור. 
הוא מאוד נעים כשאני שמה אותו בסוף כל מה שאני שמה על הפנים בלילה, ואם העור הרגיש קצת לא נעים או יבש, הוא מרגיע כמעט מיידית את העור.
לא יצא לי לשים אותו על האיפור בגלל שכשמרססים אותו הוא מכסה רק חלק מהפנים, אבל מוציא כמות די גדולה של ספריי, אז צריך לרסס כמה פעמים כדי לכסות את כל הפנים ואז כבר יש כמות די גדולה של מים על הפנים וזה ירגיש לי מוזר על האיפור.

בשורה התחתונה- נחמד, אבל לא מוצר מהפכני. אולי אם אנסה להשתמש בו על איפור או מתחת לאיפור הוא יעשה הבדל משמעותי, אבל לדעתי לא יעשה לי יותר מדי. אולי יעבוד יותר טוב לעור יבש.



Oxygenetix Foundation
אחרי אתגר ה30 ימים ללא מייקאפ, שהרגשתי מעולה אחריו ואני כמעט ולא רוצה אפילו לשים מייקאפ (כן! עד כדי כך אהבתי) חיפשתי מוצרים שיהיו מאוד קלילים על העור ולא יסתמו את הנקבוביות אבל מצד שני כן יתנו לי מראה אחיד לפנים, וגיליתי את המייקאפ הזה.
המייקאפ הזה במקור מותאם למי שעובר טיפולי פנים ואסור לו לשים איפור כדי לתת לעור להחלים, והוא לא סותם את הנקבוביות ואפילו ההיפך! אמור לעזור לעור להחלים מכל מצב שהוא נמצא בו לדוגמא- אם עברת פילינג עמוק, או אם יש לך אקנה (מייקאפים רגילים יכולים לסתום את הנקבוביות ולגרום להרעה במצב של האקנה).
הכיסוי שלו מעולה! מצד אחד מאוד קליל, ומצד שני מכסה בצורה מעולה כל פגמי עור. הפורמולה שלו כזאת שלא צריך אפילו פודרה מעל (ואני מדברת בתור אחת עם עור מאוד שומני).
אפשר להשיג אותו אצל רופאי עור ספציפיים.

בשורה התחתונה- הוא מעולה, ובשביל אנשים עם עור בעייתי הוא יכול להיות פצצה. הוא יותר יקר משאר המייקאפים בשוק (לצערי אין לי מחיר מדוייק לתת) אבל בשביל מי שעושה טיפולי עור (קוסמטיקאית וכו') לעיתים קרובות ולא רוצה "להרוס" את העור בין טיפולים, הוא יכול להיות מעולה.




John Freida FRIZZ EASE Secret Agent Touch-Up Creme
את הקרם הזה קניתי באמסטרדם, אבל אמרו לי שיש אותו גם בארץ (סופר פארם), כי שמעתי עליו כ"כ הרבה דברים טובים מיוטיובריות במהלך השנים, ובגלל שהשיער שלי מאוד פריזי בזמן האחרון החלטתי לנסות.
הקרם מריח נהדר! אבל מצד שני הריח לא חזק מדי אז מי שרגישה לריחות כנראה גם תאהב אותו. 
אני שמה אותו על שיער לח (אחרי מקלחת, אבל לא רטוב לגמרי) ושמתי לב שהשיער שלי הרבה יותר נעים למגע, מסתדר טוב יותר, והכי חשוב- לא מקורזל ונפוח!

בשורה התחתונה- וואו! 
הלוואי שהייתי יודעת על הקרם הזה קודם! היה חוסך לי כ"כ הרבה זמן של שיער מקורזל ונפוח, והלחות שיש בארץ גם לא מוסיפה, והקרם שולט גם בזה! מי שמסתבכת עם השיער חייבת לנסות! חייבת חייבת חייבת :)






Sleek - Matte Me Lip Creme
האהבה שלי לסליק לא קיימת מאתמול, וגם לא לשפתון הזה. לפני חצי שנה קיבלתי את ההזמנה השניה שלי מהאתר והחלטתי לנסות גם את האודם הנוזלי הזה. הזמנתי את הגוון Petal, שהוא ורוד בהיר, ואני מאוד אוהבת אותו אפילו שאני לא אוהבת לשים אותו לבד על השפתיים אלא רק מעל עיפרון כלשהו (האהוב עליי- Satin Mauve של אסנס! השילוב של שניהם אלוהי!) אבל הוא נהדר והופך כל אודם למאט אם שמים קצת מעל. הפורמולה מאוד נוחה, מאוד עמידה, ואפילו שבקצוות הפה הוא נהיה קצת דביק הוא נשאר ממש כל היום. בלונדון מוכרים את חברת סליק בדראגסטור, אז הייתי חייבת לקחת עוד שפתון כזה! לקחתי את גוון Fandango Purple שהוא מין פוקסיה כהה (לא סגול כמו שנראה באתר), שמאוד מחמיא לגוון העור שלי (ולפי דעתי יחמיא לכולן) ואותו אני דווקא אוהבת לשים לבד ובלי שום עיפרון מתחת.

בשורה התחתונה- מוצר מצויין! כל מי שמטורפת על אודמים מאט נוזליים לפי דעתי מאוד תאהב אותם, המחיר שלהם ממש שווה את זה (7 וחצי דולר!) והצבע החדש שקניתי פשוט משגע! :)



אני מקווה שהסקירה נתנה לכן קצת מושג לגבי המוצרים האלה, ושיהיה לכן המשך שבוע נעים :)


2 תגובות :

  1. הגעתי למסקנה שיש לי אובססיה קלה לשפתונים נוזליים שמתקבעים מאט!! SLEEK בכוונת שלי!! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. את חייבת אותם! הצבעים מהממים והפורמולה מדהימה! :)
      גם אני מכורה כבר..חחח

      מחק