יום שני, 29 ביוני 2015

כל סוף הוא התחלה חדשה


טוב נו, זה כבר נהיה מגוחך! אני מסיימת מוצרים בקצב ממש מטורף! מה נהיה, כל שבועיים פוסט "ריקים"?? :)

סתם סתם, זה בגלל שלא רציתי להעמיס עליכן פוסט ריקים אחד ענק שיתיש את כולנו.. ;) 


על המוצר הנהדר הזה כבר דיברתי כל כך הרבה בבלוג, שלדעתי אין צורך להרחיב במילים. מדובר בתמיסת המיסלר של גרנייה. 


למה אני אוהבת אותה?
היא לא מגרה את אזור העיניים הרגיש שלי, היא מסירה את רוב האיפור בקלות יחסית (כלומר, לא מייקאפ עמיד ולא מסקרה או אייליינר עמידים. אבל זה בסדר, אני בכל מקרה לא מחובבות האיפור העמיד), היא לא יקרה, והיא מספיקה להמון זמן (יש פה כמעט חצי ליטר!).
האם אקנה שוב? כן, כנראה עד סוף חיי! :)
ציון זריז: 5/5

מוצר ניקוי פנים נוסף הוא הקצף הבא מסדרת אימורטל של ל'אוקסיטן (אבל שלא תטעו, הוא לא מסיר איפור ולא אמור להסיר איפור). 




את הקצף הזה קיבלתי בשקית ההפתעות של ל'אוקסיטן בזמנו, וכמה שאני שמחה על כך. אם לא שקית ההפתעות ההיא, בחיים לא הייתי מנסה את הקצף היקר להחריד הזה, ובחיים לא הייתי יודעת כמה הוא מעולה. 
הוא עושה כל מה שמוצר ניקוי עדין אמור לעשות, ולא מגרה או מייבש את העור. הוא מריח נפלא, והוא מגיע במיכל יפהפה והיגייני.
האם אקנה שוב? לא, אבל רק כי הוא יקר מדי לכיסי. 
האם אפשר למצוא לו מחליפים? כן, ללא ספק. יש מוצרים מקבילים לניוואה ולרבים אחרים.
ציון זריז: 5/5

המוצר הבא הוא טונר (מי פנים) לעור רגיל מבית ד"ר פישר. 




אני לא חושבת שקיים מישהו בעולם שלא אוהב את ד"ר פישר. המוצרים שלהם מעולים, היפואלרגניים, ופעמים רבות יש בהם רכיבים מים המלח (גאווה ישראלית)!
את מי הפנים האלה קניתי בהמלצתה של סיגל המקסימה, שגילתה לי עולם חדש של טונרים מעולים ויחסית לא יקרים! יש שם טונר לכל סוג עור וקבוצת גיל, ואני אישית קניתי לי כמה בשביל לנסות כמה שיותר. 
הטונר הזה מיועד לעור רגיל והתחלתי להשתמש בו עוד כשהיה קצת קריר והעונה עוד לא נסגרה על עצמה. 
הוא נספג בעור בשניות, הוא לא מגרה ולא מייבש אותו בכלל, הוא מריח רענן ולא אלכוהולי (הידד!), ואפשר למצוא אותו במחירים סבירים של כ-20 שקלים בתמרוקיות ולפעמים גם בסופר-פארם. 
ציון זריז: 5/5

טונר נוסף שסיימתי לאחרונה הוא הטונר "Breath Of Fresh Air" של לאש.




ובכן, אני ממש חדשה בכל הנוגע לחברת לאש. זמן רב מאוד הייתי מתנגדת נחרצת למוצרים שלה ומתכחשת לכלל קיומה, בגלל הצהרות שונות ומשונות שהיו לה לגבי "פלסטין" (ועכשיו זה גם בכלל לא ברור אם הן נאמרו או לא נאמרו. לכו תבינו אינטרנט..), ואילולא קרן אהובתי הנצחית, לא הייתי מנסה אף מוצר שלהם לעולם. 
לשמחתי הרבה היא פתחה את עיניי בכל הקשור ללאש, לגישה הסביבתית והטבעונית שלהם, לדאגה לסביבה ולמוצרים האורגניים. מודה, נשביתי מהר. 
הטונר הזה לא היה רע, אבל לצערי הוא לא התאים ממש לסוג העור שלי. הוא לא הזיק, זה בטוח. הוא לא גרם לי להופעת חצ'קונים או גירויים שונים. אבל הוא ייבש את העור שלי טיפ-טיפה יותר מדי. אני חושבת שאולי לא השתמשתי בו בעונה הנכונה, וצר לי שלא הבנתי את זה מוקדם יותר. 
ציון זריז: 3.5/5

גם על המוצר הבא דיברתי פעמים רבות בבלוג, אז גם פה לא ארחיב יותר מדי. מדובר במסיר לק ללא אצטון של לייף (מותג הבית של סופר פארם). 




הוא זול, הוא עושה עבודה מעולה, הוא מריח יחסית בסדר בשביל מסיר לק (למרות שהבחור נחנק ומתלונן בכל פעם), והוא לא מייבש את הציפורניים יותר מדי. 
ציון זריז: 5/5

המוצר הבא הוא קרם הידיים של אהבה. 




מי רצתה סקירה ולא קיבלה?
הלוואי והיה לי הכסף לקנות את קרם הידיים האלוהי הזה כל חיי! הוא מריח כמו נוסטלגיה בשבילי (אמא שלי הייתה משתמשת בו כל הזמן כשהייתי ממש קטנה), הוא מלחח מאוד, לא מרגיש שומני או כבד על הידיים, ונספג בשניות!
ציון זריז: 5/5

עוד מוצר שגיליתי רק בזכות קרן, הוא השמפו הבא. זהו שמפו של חברת CNP Laboratory. 




הסיבה היחידה שאני כותבת עליו למרות שאף אחד לא מכיר את החברה הזאת, היא כי הוא באמת מעולה. 
יש לי קרקפת מאוד שומנית (כמו הפנים שלי), וזה גורם להצטברות שומן וזיעה על עור הקרקפת, שבסופו של דבר נקרשים והופכים לגושי קשקשים שומניים. כן, יש דבר כזה. 
כל חיי אני נלחמת בקשקשים שומניים ולא מוצאת אף מוצר שיקל על התופעה, עד שקיבלתי לידיי את המלאך הקטן הזה. תוך שימוש אחד הוא העלים קשקשים שחיו על הראש שלי שנים!
אני לא יודעת מה יש בו שכל כך יעיל נגד השומניות הארורה הזאת, אבל הרגשתי שמץ של מנטה גם בתחושה שהייתה לי כשהוא נגע בעור שלי (וגם בריח).
לצערי המחיר שלו פשוט נוראי מרוב שהוא מגוחך, כ-150 שקלים למיכל בגודל 250 מ"ל, ולכן אין שום סיכוי בעולם שאי פעם אוכל לקנות אותו שוב. אמשיך לחפש מוצרים יעילים בטווח מחירים ריאלי יותר. 
ציון זריז: 5/5

המוצר הבא הוא הפתעה גמורה בשבילי, בעיקר כי לא ציפיתי לראות מארז שמכיל אותו ועוד 3 חברים מהסדרה בגודל זהה, במחיר מצחיק של 59 שקלים בסניף חנות הטבע המקומי שלי! :O מדובר בג'ל רחצה מסדרת ה-Citrus Verbena של ל'אוקסיטן. 




הוא מריח כמו לימונים שממש הרגע נחתכו ונמחצו פנימה לתוך המיכל, אבל פה נגמרים היתרונות שלו. 
הוא לא משאיר שום ריח על הגוף. 
זה סיוט להקציף אותו, הוא פשוט מסרב להפוך לקצף! הוא נשאר ג'ל לא משנה מה תעשו. להקציף עם היד לא עוזר, להקציף עם ליפה לא עוזר, להקציף עם מברשת לא עוזר. ממש ביאוס!
הוא גם נורא יקר. :(
אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל יש אשכרה מוצר של ל'אוקסיטן שאני לא אוהבת בעולם! :O 
ציון זריז: 2/5

עוד מוצר של ל'אוקסיטן שאכזב אותי נורא, הוא הסבון מסדרת פריחת הדובדבן. 



אני שרופה על הסדרה של פריחת הדובדבן של ל'אוקסיטן, ואני ממש אוהבת את הסבונים המוצקים של ל'אוקסיטן, אז היו לי ציפיות גבוהות למדי מהסבון המוצק הזה. 
כנראה שהציפיות שלי היו גבוהות יותר מדי. :(
הסבון הזה לא מריח בכלל כמו שאר מוצרי הסדרה. הוא מריח כמו סתם קוקוס-חלבי. ריח מאוד סתמי ובנאלי. 
מבחינת מרקם, הסבון מאוד רך ומפנק, כמו שאר הסבונים המוצקים של ל'אוקסיטן, אבל עניין הריח באמת הרס לי את כל החוויה. :(
ציון זריז: 2/5

אי אפשר לכתוב על ל'אוקסיטן בלי לשבח לפחות מוצר אחד! המוצר הזה הוא סבון בניחוח חלב מסדרת הבון-מר.



מדובר בסדרה עם אג'נדה נפלאה! היא מיועדת לבעלי עור רגיש במיוחד (מתאימה גם לסובלים מאקזמה), והריחות מאוד עדינים ולא מגרים. 
בחרתי בריח החלב דווקא כי רציתי לשם שינוי סבון עם ריח לא דומיננטי במיוחד (מה לעשות, גם זה נמאס לפעמים), ולמטרה הזאת הוא התאים מאוד. הריח סופר עדין, ולדעתי בכלל לא מזכיר חלב. הוא לא מזכיר שום דבר כי הוא מריח כמעט כמו כלום, מה שמעולה לימי מחזור עמוסי גועל וסלידה מניחוחות חזקים, או לימים של כאבי ראש ועייפות, שבהם לא מתחשק כלום חוץ משקט ושלווה. 
המרקם אלוהי ביותר, ומבין כל הסבונים שעד היום התנסיתי בהם מל'אוקסיטן, מדובר בסבון המלחח והמטפח מכולם! זה כנראה בגלל שהוא מיועד לעור מאוד רגיש, ומה שמתאים לרגישים מתאים גם לי. 
אני ממליצה בחום להיכנס לנקודת ל'אוקסיטן הקרובה ולבחור אחד מהריחות בסדרה! יש המון ריחות והם כולם מאוד נעימים ועדינים. לי בפינה יושב ריח דבש, שמחכה לרגע התהילה שלו. :)
ציון זריז: 5/5

מוצר אחרון ודי להיום, שיגעתי אתכן.. ;) 



המוצר האחרון הוא בושם של שאקירה, כן, גם אני הופתעתי. קוראים לו WILD ELIXIR, אבל שימו לב שלא בטעות תיקחו להסניף את האליקסיר המקורי הרגיל, כי הוא מסריח נורא! :O 
חוץ מהבשמים של כריסטינה אגילרה, אני לא ממש מחובבות ז'אנר בשמי הסלב המתוקים להחליא (אהמ, בריטני וג'ניפר לופז, אני מסתכלת עליכן!), והבושם הזה הוא יוצא דופן. 
שאר הבשמים של הגברת הם שוב, מתוקים להחליא, כמו הבשמים של שאר חברותיה, אבל משהו בבושם הזה פשוט כבש אותי. 
הוא מריח כמו גרסת יום ל-Very Irresistible של ג'יבנשי (עוד בושם שאני סוגדת לו). מתקתק וחריף בו זמנית. 
ועוד יתרון גדול: הוא כמעט תמיד עולה 100 שקלים במבצעים לבקבוק בגודל מלא. מציאה!
ציון זריז: 5/5


אחחח.. זהו! כן, הגזמתי עם כמות המוצרים שסיימתי בזמן האחרון, אבל זה מה שקורה כשבאמת משתמשים בכל המוצרים הפתוחים בבית! ;) 
מי פה ניסתה חלק מהמוצרים שדיברתי עליהם? מסכימות? לא מסכימות? אשמח לשמוע! :)


תודה לכולכן על הזמן שהקדשתן לקריאה, ושיהיה לכן יום טוב!


4 תגובות :

  1. איזה באסוש שלאש עשה לך יובש :(

    השבמחק
    תשובות
    1. חס וחלילה יובש!!! :O לא יובש, בכלל לא! רק טיפ-טיפה ייבש יותר מדי, אבל בגבול הטעם הטוב שעוד אפשר לסדר עם טיפה-יותר קרם לחות אחרי השימוש.. :)
      סליחה שהעלבתי! :O 3>

      מחק
  2. יש לי את מי הפנים מסדרת אימורטל, ויש להם ריח פשוט מדהים! עכשיו סיקרנת אותי לגבי הקצף... [חבל שאין לי כסף לאף אחד מהמוצרים של לאוקסיטן]
    אם אהבת את מסיר הלק של לייף, יש מצב שתאהבי גם את המסיר twist שלהם, מרגע שהשתמשתי פעם אחת במסיר twist אני מסרבת לחזור לשיטה הרגילה ;)
    ואני מודה [וקצת מתביישת אפילו] שאני מטורפת על הבושם הראשון של בריטני ספירס. כן, הוא מתוק באופן מחליא... אבל הוא עושה לי טוב בלב. אני אנסה את הבושם של שאקירה בהזדמנות, ולו בגלל המחיר האטרקטיבי שלו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הטוויסט זה הזה שטובלים בפנים אצבע, מסובבים, והלק יורד בשניות? :) לא ניסיתי בחיים, לא יודעת מה מונע בעדי כל הזמן הזה חחחח... אולי זה כי ביחס לכמות החומר בפנים, מדובר במחיר לא ממש זול? :O
      רק לשים לב שאת מנסה את גרסת הWILD של האליקסיר, כי האליקסיר המקורי מסריח נורא חחחח.. :)
      את הבושם של בריטני אהבתי כשהייתי בכיתה ז'! :)

      מחק