יום חמישי, 18 ביוני 2015

כל סוף הוא התחלה חדשה


כן כן, אני יודעת שבקושי עבר זמן מאז פוסט הריקים האחרון שלי, אבל הי, מה אני יכולה לעשות? אני באמת משתמשת במוצרים שאני קונה! :) 



קודם כל, החלטתי להפסיק לכתוב על מוצרים מחברות עלומות שם שאין דרך להשיגם יותר (אלא אם כן הם ממש ממש מהממים, אבל בכל מקרה בפוסט זה לא יהיו כאלה). חבל לי סתם לכתוב עליהם ולעשות לכן טיזינג מיותר.. ;)

אז יאללה, נתחיל!

שני המוצרים הראשונים הם תרסיסי מקדמי הגנה לגוף. כן, אני לבנה. לא, אני לא מעוניינת להשתזף. השמש לא עושה עמי חסד. בכל קיץ, ללא יוצא מן הכלל, אחרי 10 דקות בחוץ בשמש בלי מקדם הגנה, במקום לקבל שיזוף של אלה יווניה אני מקבלת שיזוף של ג'ינג'ים שגם מיטב האלוורות לא ירפאו. 


התרסיס מימין הוא תרסיס SPF30 של חברת לייף (מוצג הבית של סופר פארם, נדמה לי), והוא רק בסדר. יש לו ריח מהמם של מנגו בשל ועסיסי, אבל המרקם שלו ממש דביק ושומני, מה שמאוד הקשה על שימוש סביר (הכתמת בגדים, הכבדה על השיער, דביקות כללית של העור). וזה בדיוק מה שגרם לי לבחור במקדם ההגנה הבא. 
ציון זריז: 3/5

בחזית השמאלית אנו רואים תרסיס הגנה SPF30 של ד"ר פישר, שמתגאה בצמד המילים "Oil Free". נטול שמן? יס פליז!

המרקם שלו אכן קליל ורענן, לא דביק וכבד בכלל! הוא לא מכתים את הבגדים, אבל כן נתפס בשיער והופך אותו לרסטות עד החפיפה הבאה. אני לא יודעת לגבי "הריח האקזוטי" של התרסיס. הוא מריח כמו סתם דאודורנט לשירותים, אבל לפחות הוא לא חזק כמו ריח המנגו של לייף. 
מבחינתי התרסיס משמאל הרבה יותר טוב מהתרסיס הימני, אבל! וזה אבל גדול. לקחתי אותו איתי לחוף הים בשימוש הראשון, ואחרי השפרצה על 4 מבוגרים, הוא נגמר. המבוגר הרביעי רוסס רק בחלקו! המיכל אשכרה נגמר בשימוש הראשון. למזלי היו לי 2, בגלל זה הספקתי לגבש דעה על התרסיס הזה. 
ציון זריז: 4/5

אם כבר מדברים על תרסיסים, יש לי רק אהבה כלפי הבושם הזה- Royal Desire של כריסטינה אגילרה.




כן, אני גרופית של כריסטינה אגילרה לנצח. לא, אני לא מתביישת לקנות בשמים שלה. 
הוא לא ממש חזק מבחינת עמידותו ונפח הענן, אבל הריח שלו מפצה על זה לגמרי. הוא מריח כמו אביב נוזלי בבקבוק. לא מתוק מדי, פרחוני ותפוזי בו זמנית. מאוד משובב את הנפש ומעלה את מצב הרוח. 
הבושם הזה זכור לי לטובה מעוד סיבה- זה הבושם שהשפרצתי על עצמי בכל הדייטים הראשונים שלי ושל הבחור שלי. כשאני משפריצה ממנו קצת בהווה, הריח מחזיר אותי לפרפרים ולהתרגשות של פעם, ללילות חסרי שינה וציפייה בעיניים טרוטות לSMS המכיל מילות אהבה כנות. 
ציון זריז: 5/5

כן, אני אוהבת לחבר בין המוצר הקודם למוצר הבא, תירו בי. :)


אז דיברנו על ריחות משגעים, ומה משגע יותר מהריחות הנהדרים של ל'אוקסיטן? :)




מימין אנו רואים סבון מוצק מסדרת הנרולי-אורכידאה של ל'אוקסיטן-אהבת-חיי. זו הסדרה האהובה עליי ביותר מל'אוקסיטן, עם ריח מאוד אלגנטי- בוגר מספיק בשביל לא להיות ילדותי, אבל גם לא זקן. הוא פרחוני עדין, עם נגיעה חלבית מרגיעה. הוא חמים ומרוחק בו זמנית. מסקרן ומושך. אין לי מילים, ממש ככה. אני כל כך אוהבת את הסדרה הזאת, ומקווה לשים את ידיי על כל מוצריה יום אחד. 
הסבון עצמו הוא באיכות הכי טובה שלדעתי אפשר לבקש בסבונים מוצקים. הוא ממש לא מייבש את העור (כמו שסבוני "עמחה" מוצקים עושים תדירות), הריח שלו כל כך חזק שהוא מתפשט בכל חלל חדר האמבטיה, והוא גם מבשם את העור כהוגן לשעות ארוכות ונפלאות. יחסית למוצרי ל'אוקסיטן, המחיר שלו ממש צנוע ובהחלט אפשרי- 39 שקלים. אני חושבת שבתמורה לחוויה הנהדרת שהסבון הזה מעניק, מדובר במחיר הוגן לגמרי. הוא גם מספיק לנצח, והעניק לי אושר צרוף למשך חודשיים שלמים. 
ציון זריז: 5/5 (אם אפשר היה יותר, הייתי נותנת)

באגף השמאלי אנחנו רואים בקבוקון-קטנטון (גודל מיוחד, לא למכירה) של תחליב רחצה מסדרת הארלסיין של ל'אוקסיטן, סדרה על טהרת השילוב המשולש של ורדים-אדמוניות-זעפרן. 

בהסנפה ראשונה, לא הייתי בטוחה שאוהב את הסדרה הזאת. אבל אחרי כמה שימושים בתחליב הרחצה הזה, נשביתי בקסמיו של הניחוח. הוא לא ריח "סטנדרטי", אבל הוא ממכר. הוא "גדל" על הלב, מחמם ומרכך אותו, ובסוף מתיישב שם לנצח נצחים. 
אני לא יודעת איך לתאר את הריח מבלי שהוא יישמע מוזר ודוחה, אבל באמת שהוא הרבה יותר נעים מהתיאור העלוב שלי. הוא פרחוני-מריר חמים. באמת שעדיף להריח מאשר לסמוך על המילים שלי! 
המרקם של התחליב מאוד רך ונעים (מזכיר את המרקם של התחליבים של קרמה, אם זה אומר לכן משהו), נותן המון קצף, מלחח כהוגן, והריח נשאר ונשאר על העור שעות ארוכות אחרי המקלחת!
ציון זריז: 5/5

המוצר הבא הוא שוב של חברת ל'אוקסיטן-חביבת-נפשי, ושוב מסדרת הארלסיין המופלאה. הפעם זה קרם ידיים. 




רבות כבר נכתב ונאמר על קרמי הידיים האגדיים של לא'וקסיטן, אז אני אספר ממש בקצרה. 
על הריח אתן כבר יודעות מה אני חושבת- הוא מצויין. הוא גם נשאר על הידיים שעות ארוכות (גם אם משתמשים בהן! נשבעת!).
המרקם יותר קליל מסמיך, אבל הוא מלחח כמו גדול, גם את עור הידיים הגס ביותר. הוא נספג תוך דקה ומשאיר את הידיים לא שומניות ולא רטובות למגע, אבל כן הרבה יותר רכות וענוגות. 
ציון זריז: 5/5

דיברנו על מוצר לידיים, אז אנחנו עוברים בהליכה קלה למוצרי ציפורניים! :) המוצר הבא הוא תרסיס מייבש לק מהיר של חברת שיק. 




הוא מעולה, אין לי מילה אחת רעה להגיד עליו! הוא מריח כמו דובדבנים מתוקים (למרות שאני כן מרגישה קמצוץ של ריח גז מהתרסיס הזה), הוא לא משאיר ווילון שומני על הציפורניים (כמו התרסיס מייבש הלק של לייף). הוא לא ממש זול ביחס לתרסיס של לייף (שתמיד אפשר למצוא במבצעים), אבל סבבה. :)
ציון זריז: 4/5

אם כבר מוצרי ציפורניים, אז גם ללקים צריך לתת מקום. 



מימין נמצא מחזק הציפורניים הטוב ביותר שאי פעם השתמשתי בו! כן, הוא של חברת ביוטיקר, וכן, הוא עולה משהו כמו 5 שקלים בודדים. האם זה גורע מאיכותו? ממש ממש ממש ממש אבל ממש לא. לי אישית הוא יותר טוב מהמחזק של תפוח, יהלום וסאלי הנסן. והוא כל כך זול! ממש מציאה. 
ציון זריז: 5/5

משמאל נמצא הלק של חיי, בגוון הכי מהמם והכי יפהפה שאי פעם נח על ציפורניי הקצרצרות. מדובר בגוון Sunset Light (סליחה, כרגע אני לא זוכרת את המספר) של ג'ייד, והוא גוון ניוד מושלם לגוון העור שלי. שתי שכבות מספיקות לאטימות מלאה, ואני תמיד מקבלת עליו אינספור מחמאות! לשמחתי הוא עדיין נמכר במלאי כרגע, אני ממליצה שתצטיידו. לי יש 2 בקבוקים שלמים! :)
ציון זריז: 5/5

המוצר הבא לא ממש קשור לציפורניים, אבל לא הצלחתי לעשות קישור יותר מוצלח. 



מדובר במגבוני רענון של חברת B-fresh הישראלית, שלא שמעתי עליה מעולם לפני כן. ראיתי את המגבונים האלה במבצע בתמרוקייה המקומית, 4 ב-10 ש"ח, ובגלל שאני גם ככה עכשיו בתקופה של בלי מייקאפ ובלי שום איפור פנים בכלל חוץ מאודם ומסקרה, הרעיון של מגבוני רענון במהלך היום נשמע לי לא רע בכלל. לשמחתי הרבה המגבונים האלה התבררו כמוצלחים ביותר למרות מחירם הזול, הבד שלהם מאוד רך ולא מגרה או עוקץ בכלל (כמו בהרבה מגבונים להסרת איפור שיצא לי לנסות לצערי), הריח מאוד לימוני ורענן, והמגבונים משאירים את עור הפנים מלוחח קלות (אבל לא רטוב) ונקי. 
ציון זריז: 5/5

אם כבר במגבונים עסקינן, דווקא המגבונים הבאים לא ממש מוצלחים. מדובר במגבונים להסרת איפור של גרנייה (האריזה הכחולה. יש להם מגבונים כאלה גם באריזה ירוקה). 




זה בדיוק סוג המגבונים שלא טובים לי, כי הבד שלהם גס מדי ומגרה את עור הפנים שלי (שדווקא לא כל כך רגיש). איכות הסרת האיפור סבירה, המחיר ממוצע (10 ש"ח לחבילה), אבל הבד הזה פשוט לא עושה לי טוב. אחרי השימוש אני אדומה ונפוחה לגמרי. 
ציון זריז: 1/5

עוד מוצר שהתאכזבתי ממנו הוא הטונר המנקה של חברת סבון של פעם. 



קניתי אותו פעם במהלך איזה מבצע קופות של סבון של פעם, "בקנייה מעל בלה-בלה-בלה הטונר הזה ב-20 שקלים בלבד" (או לפחות אני חושבת שהוא עלה 20. אני די בטוחה שאני צודקת אבל אל תתפסו אותי במילה. בכל מקרה המבצע כבר לא תקף).
הוא לא טוב בגלל שחוץ מקצת לעקצץ לי בפנים, הוא לא באמת עשה שום דבר. לא ליחח את העור, לא וויסת את השומניות, לא ניקה במיוחד, ממש כלום. הוא כאמור עקצץ לי מעט על העור, אבל יש לו עוד מינוס- הריח שלו כל כך חזק שהשימוש בו היה מאוד לא נעים ודי חונק.
ציון זריז: 1/5

מוצר הפנים הבא הוא תחליב לחות של שיסיידו, שקיבלתי בביוטיבוקס מאי 2015.



השימוש בו היה מאוד מעצבן (כי המיכל קשה כמו אבן וכי אין דרך נוחה להוציא את החומר מבפנים. הכי קרוב ל"נוחה" היה להשתמש במקל אוזניים בשביל למשוך משם חומר בכוח), אבל המוצר עצמו לא רע. הוא לא מצוין, אבל הוא גם לא רע. ליחח את הפנים בלי להיות שומני יותר מדי, הוא לא גירה את העור שלי, והריח שלו היה נעים. 
ציון זריז: 3/5

מוצר פנים נוסף ואחרון להיום הוא הסרום לעור שומני מבית It's Skin הקוריאנית. 



הסרום הזה היה פשוט נהדר ואין לי אף מילה רעה להגיד עליו. הוא וויסת את השומניות שלי בלי לייבש את העור בכלל, הריח נעים ו"ירוק", המרקם שלו היה קליל ו"קוריאני" (ג'לי מדוזה, כמו שאני אוהבת), המיכל היה היגייני ומאוד נוח לשימוש עם הפיפטה, והמחיר שלו מצוין. מוצר נהדר ומומלץ בחום לכולן! גם לסבתא שלי אני מזמינה תדירות סרום אחר מהסדרה שלהם, שמיועד לעור מבוגר יותר, והיא מרוצה עד השמיים. 
ציון זריז: 5/5

זהו יקירות, זה הכל להיום! :) אבל חכו חכו, הריקים האלה מצטברים אצלי מאוד מהר, אז צפו פגיעה בקרוב שוב! ;)


תודה לכולכן על הזמן שהקדשתן לקריאה, ושיהיה לכן יום טוב!


4 תגובות :

  1. אכן כן המוצר של שסיידו עיצבן גמאותי!

    השבמחק
    תשובות
    1. מה עשית איתו? :) כמוני, עם מקל אזניים? :)

      מחק
  2. תמיד תהיתי איך אפשר לצלם סבון מוצק לempties. מזל ששמרת את אריזת הקרטון.
    ובתור מישהי שהשתמשה בהרבה מוקטנים כאלה של שייסידו (מאוד מאוד מזמן) אני לגמרי מבינה למה את מתכוונת...

    השבמחק
    תשובות
    1. עלית עליי! :) חוץ מזה, יש סבונים שבאים סתם באיזה צלופן או משהו, אז אני אביא תמונה מהרשת בעתיד כשלא תהיה לי אריזה לשמור. :)

      מחק