יום ראשון, 14 ביוני 2015

קופסאות זה כיף! ביוטיבוקס יוני 2015

BeautyBox June 2015

קודם כל, אני חייבת להגיד משהו. כנות היא, כידוע לכל, אחד הדברים הכי חשובים אם לא ה- בחיי היום-יום שלנו. ולכן אני לא אסתיר מכם דבר. קיבלתי את הקופסה הזאת לסקירה מהחברה, as in, בתמורה לכתיבה שלי. נותר לי רק לקוות שאתן יודעות בכל מאת האחוזים שאני לא נותנת למקרים כאלה לטשטש את הבהירות והצלילות שבה אני כותבת את הסקירות שלי, ושאין לעובדה הזאת שום השפעה על הכנות שבה אני כותבת. 








לכל מי שלא מכירה, הביוטיבוקס נשענת על רעיון ישן ומוכר (וטוב, לדעתי), על פיו משלמים לחברה X סכום כסף ומקבלים בתמורה אלוהים יודע מה, בתוך אריזה חמודה ומתוקה, כששווי המוצרים בפנים תמיד יותר גבוה ממה ששולם על הקופסה כולה.
ובכן, הביוטיבוקס עולה 99 שקלים לקופסה (לפחות כרגע. למיטב זכרוני פעם [לפני המיתוג מחדש] המחיר היה אחר, נמוך יותר, אבל אני לא זוכרת בוודאות איזה), ובכל קופסה מקבלים בין 2-3 מוצרים בגודל מלא, ומספר דוגמיות בגדלים משתנים. מקור המוצרים הוא תמיד מחברות שונות, ובקופסאות השונות משולבות גם חברות ישראליות בד"כ.

שנתחיל? :)





זה לא מפתיע שהמוצר הראשון שאליו הושטתי את ידי הוא הסבון המוצק והריחני להפליא הזה. לפני כחצי שנה עברתי לסבונים מוצקים (עם קצת עזרה מל'אוקסיטן, כמובן.. :) ריחות משגעים ומרקמים חמאתיים ענוגים ומלחחים שלא ראיתי כמותם מעולם בסבונים מוצקים אחרים הם המומחיות שלהם!), ואני מאוד שמחה לבשר שסוף סוף מצאתי לי בית בנישה המוזרה הזאת שרוב האנשים מקטלגים כמוצרים לזקנים שלא מוכנים להתקדם כמו שאר העולם. 
לשמחתי הרבה קיבלתי סבון בריח שקדים, שבאופן לא מפתיע מאוד מזכיר את ריח השקדים של ל'אוקסיטן. המרקם חמאתי ומוקצף בקלות, מלחח את העור ולא מייבש אותו בכלל (בניגוד לסבונים מוצקים "בנאליים" וזולים שנמכרים בסיטונאות). הריח לא נשאר על העור יותר מדי זמן, ואחרי חצי שעה אין זכר לריח השקדים עדין והנעים (ואני לא מתלוננת. בכל זאת, הסבון הזה עולה "רק" 20 שקלים, בניגוד לל'אוקסיטן).
אני מתפתה לקנות לי עוד כמה ריחות מהסבונים האלה של ז'אן אן פרובנס. :)
ציון זריז: 5/5
המחיר לגודל מלא הוא 20 שקלים (הסבון שוקל 100 גר'). 




מאוד שמחתי לראות לק בקופסה הנוכחית, ויש לי הרושם שהנהלת ביוטיבוקס הקשיבו לנו (הבלוגריות באשר הן) ולעצות שלנו, כלומר שמו יותר מוצרי איפור (מבחינתי לק זה איפור גם. בכל זאת, צבע). 
מבחינת איכות הלק עצמו, הופתעתי לרעה. כל העולם מתלהב מהוד-מעלתה אסי, ואני פשוט לא מצליחה להבין על מה כל המהומה. כן, הוא מתייבש מהר והצבע גורג'ס. אבל המרקם שלו כל כך דליל וגושי בו זמנית (כן, זה אפשרי) שמאוד התקשיתי למרוח שתי שכבות אחידות וחלקות, והמברשת כל כך דקה שהרגשתי כאילו מדובר בלק פרנץ' בכלל. לא יודעת. אם היה מדובר בלק שעולה 10 שקלים, מילא, אבל מדובר בלק שעולה הרבה יותר מזה ומבחינה חברתית יושב בצמרת האולימפוס על כס האליטה של המניקור. אבל הי, לפחות הצבע יפהפה. 
ציון זריז: 3/5
המחיר לגודל מלא הוא 56 שקלים. 




אני חובבת בשמים לא קטנה, ובמיוחד אני מעריכה דוגמיות בשמים מתוקות וסופר נוחות לזריקה בתיק. אם מישהי פה אי פעם תיכנס לביתי הקט ותעיף מבט בתוך ארון הבשמים שלי (כן, יש לי ארון לבשמים), היא תופתע מאוד לגלות אצלי עשרות דוגמיות פיציות וחמודות של בשמים כגון זה. :) 
בכל מקרה, מיד לאחר גילוי הבושם היפיוף הזה בקופסה הנוכחית, השפרצתי ממנו על פרק כף ידי והסנפתי אותו במהלך כל הערב. הוא העיר אצלי משהו רדום במוח, איזה זיכרון נושן, כאילו שאני כבר מכירה אותו. אבל מאיפה? הוא הרי חדש לגמרי בשוק! הסנפתי והתרכזתי. חשבתי במשך שעות ארוכות מה הוא מזכיר לי. ואז זה נפל עליי. זה העתק מדוייק כמעט לגמרי של הבושם Happy Spirit מבית Chopard. ממש אבל. היה לי אותו (את ההפי ספיריט, כמובן) בתקופה הזאת בחטיבה, כשאת רוצה להיות הכי בולטת ומושכת, ובגלל זה את מבקשת מאמא לקנות לך את הבושם הכי מתוק וצעקני שיש על המדף בסופר פארם. AKA בושם קיץ לפקאצות בהתהוות. 
הוא כל כך מתוק, שבוודאות הייתי רצה לקנות אותו אם הייתי אני לפני 10 שנים. אבל עכשיו אני כבר יודעת אילו בשמים מתאימים לי, לאישיות שלי, וכמובן לכימיית הגוף שלי. הבושם הזה הוא לא אחד מאלה. הוא לא "שלי".
הוא נעים, בזה אין ספק. אבל הוא נעים על אחרות. עליהן הוא יריח חושני וסקסי וכמו כל מה שרוברטו מנסה לעורר בקהל היעד שלו. עליי הוא מריח כמו מאמץ נואש להיות הילדה המקובלת. 
ציון זריז: 2.5/5
האם אקנה בגודל מלא? נופ. כאמור, היה לי בושם כמעט זהה פעם, וגם אם בתאוריה מאוד אהבתי את הריח שלו, במבחן המציאות הוא לא הריח עליי טוב בכלל. 
המחיר לגודל מלא הוא 249 שקלים ל-50 מ"ל.




אני מאוד אוהבת מוצרים לטיפוח השיער, ולכן שמחתי מאוד לקבל מסכת שיער בקופסה הנוכחית. מעולם לא ניסיתי מוצרים של וולה פרופשיונל (חברה מקצועית שמייצרת מוצרים רבים לטיפוח השיער) עד אז, ולכן השמחה שלי הייתה כפולה. 
קודם כל, לפני השימוש הראשון במסיכה, הצצתי ברכיבים. חשוב לי מאוד שבמוצרים לטיפוח השיער שלי לא יהיו סיליקונים, פרבנים, SLS, או לפחות שיהיו כמה שפחות מהחולירעות האלה. סיליקונים מעניקים נפח ומרקם חלק לשיער, אבל רק כי הם מצפים כל שיערה ושיערה בחומר, שבסופו של דבר נדבק לשיער, נאגר על הקרקפת, והופך לאיכס אחד גדול. הרגשתן פעם כאילו השיער שלכן "כבד" יותר לאחר חפיפה? ייתכן שבמוצרי השיער שלכן יש סיליקונים. אני חושבת שעל רוע הפרבנים כולנו שמענו. ו-SLS (סודיום לאוריל סולפט בראשי תיבות. בד"כ זהו הרכיב הראשון או השני בכל מוצרי השיער האפשריים, ולפעמים גם בסבונים לגוף) הוא חומר מקציף זול שמזיק יותר משהוא מועיל. 
אז במסכה הזאת אין SLS ואין סיליקונים, שזה נהדר ומבורך, אבל יש פרבנים. בכל מקרה, זהו הרע במיעוטו ולא חששתי לנסות את המסכה.
היא מריחה נהדר, כמו המון אגסים עסיסיים ובשלים. חוויה. חוץ מזה, היא הופכת את השיער לחלק ורך כמו משי, מה שמאוד הפתיע אותי במוצר נטול סיליקונים. אני חושבת שזו מסכה לא רעה בכלל, ואם לא פרנציפ ה"ללא זה וללא זה וללא זה" שלי, הייתי קונה אותה בגודל מלא ללא ספק.
ציון זריז: 5/5

האם אקנה גודל מלא? לא, אבל רק כי היא מכילה פרבנים ואני לא ממש מעוניינת לקנות מוצרים עם הרכיב הזה (ועוד כמה אחרים שלא נמצאים פה). חוץ מזה היא מעולה. 
המחיר לגודל מלא הוא 40 שקלים ל-30 מ"ל, ו-190 שקלים ל-400 מ"ל.



אם יש קופסה שנכון ומתאים להכניס לתוכה מקדם הגנה, אז זו הקופסה הזו, קופסת הקיץ. יש איזו אגדה אורבנית שטוענת שהעונה שבה נולדנו גורמת לנו לקרון, אבל לא. נולדתי בשיא החום, סוף אוגוסט, ובמקום שהשיער שלי יהפוך לזוהר וזהוב, ובמקום שהעור שלי ייראה כמו השתקפות מהממת של השמש בקיץ, בפועל אני נראית כמו סחבת רצפה תשושה ורטובה, מבריקה כמו בקבוק זכוכית, עם שיער מבריק משומן וזיעה ומבט מיוסר ועייף בעיניים. 
אני רוסייה לבנבנה עם נטייה לאדמומיות, מה שאומר שכל דקה בחוץ בלי מקדם הגנה הופכת אותי קודם לעגבנייה, אחרי זה ללובסטר מבושל, ואחרי זה לשלט "ברוכים הבאים לגיהנום", בדיוק דקה לפני שאני נשרפת ומתחילה להתפורר כמו וופל בן 200 שנים. מקדם הגנה הוא החבר הכי טוב שלי. הניחוח ה"אקזוטי" של תרסיס מקדם ההגנה של ד"ר פישר הפך ל-signature scent שלי, ואני תמיד תרה אחר נוזל ההגנה האולטימטיבי לפנים. זה שלא יסתום את הנקבוביות שלי. זה שלא יגרום לי להבריק כאילו הרגע סיימתי מרתון על השמש. זה שלא יגרום לי להתחצ'קן כאילו בזה הרגע הכתה בי הבגרות.
זה האחד!
למרות שהריח שלו לא כל כך נעים (אבל הי, הוא גם לא ממש נוראי. אפשר להתעלם ממנו), המרקם שלו כל כך קליל ועדין על העור שאני לא מרגישה את קיומו על הפנים שלי בכלל, וזה מבחינתי הדבר הכי חשוב במקדמי הגנה לפנים. :)
ציון זריז: 5/5
האם אקנה גודל מלא? לא, אבל רק כי אני לא יכולה להרשות לעצמי מחיר כזה בשביל כמות כה מועטה. תחליב מקדם ההגנה של קרליין מכיל פי 3 בכמות ועולה חצי. 
המחיר לגודל מלא הוא 83 שקלים ל-50 מ"ל.







כשראיתי את המוצר הזה, התגובה שלי הייתה כזאת..




ג'ל מרגיע לעקיצות יתושים? מה? למה? זה לא קופסת יופי? מה הקשר ליתושים? :O 
כלומר, אני יודעת שאני אישית הולכת להשתמש בג'ל ההרגעה הזה המון (בתור קורבן יתושים לנצח), אבל אני לא חושבת שמקומו של המוצר הזה בקופסת יופי. לדעתי מוטב היה ללכת על, למשל, תרסיס ההרגעה של אוון (שמיועד לא רק לעור הפנים אלא לגוף כולו, ויש לו המון שימושים שונים ומאוד יעילים), שלא רק שהוא יותר רלוונטי לקופסה (בתור מוצר טיפוח מהשורה), אלא הוא גם עולה אותו הדבר ואפילו יותר זול (המיכל הקטן ביותר עולה 30 שקלים), או אפילו אחד מהמוצרים החדשים של אסנס (שמיועדים לעור שמן שנוטה לאקנה ונקבוביות מורחבות. סופר רלוונטי לקיץ!). 
ועכשיו אדבר קצת על המוצר עצמו. בהתחלה ציפיתי למיכל ספריי, אבל לאחר פתיחת הפקק גיליתי משאבה. החומר הוא לא תרסיס אלא ג'ל. הוא מריח כמו אלכוהול סופר חריף וחזק, מה שלא נעים בכלל במריחה על עקיצה על עור הפנים (שורף בעיניים וחונק את הנחיר הקרוב), אבל במריחה על איברי גוף אחרים הוא לא מגרה בכלל והריח שלו פחות מורגש. הוא מרגיע את העקיצה כמעט באופן מיידי, ולאחר כמה ניסיונות על עקיצות שונות הגעתי למסקנה אחת: הדבר הזה עובד. במשך כמה ימים מרחתי את הג'ל הזה על *חלק* מהעקיצות שקיבלתי במתנה בלילה שלפני. העקיצות שנמרחו בג'ל לא גירדו ולא הציקו, ואילו העקיצות שלא נגעתי בהן גירדו כל היום ולא יכולתי להוריד מהן את ציפורניי. 
בגדול, אני חושבת שלמרות ההלם שלי מנוכחות המוצר הזה בקופסה, מדובר במוצר טוב ויעיל, ואני לא אהיה מופתעת אם אחליט לקנות אותו שוב אחרי שהמיכל הזה ייגמר. 
ציון זריז: 5/5
המחיר לגודל מלא הוא 56 שקלים. 



אחרית דבר

אני מאוד חלוקה בדעתי.
מצד אחד, ג'ל ההרגעה לעקיצות יתושים ממש לא קשור לקופסה, אבל מצד שני, יש פה המון מוצרים מעולים אחרים.
יש פה מוצר שאני ממש חייבת לשבח את הימצאותו כאן- הסבון המוצק של ז'אן אן פרובנס. זהו מוצר של חברה חדשה בשוק הישראלי, מה שהופך את המוצר למאוד רלוונטי ומסקרן בקופסה. חברות חדשות שעושות עלייה לארץ הן תמיד סיבה למסיבה, ולדעתי ביוטי-בוקס עשו בשכל כשהם בחרו להביא לנו מוצר שלהם. 
יש פה לק בגוון טרנדי (במקרה שלי. יש בנות אחרות שקיבלו לק בגוון חום כהה חורפי לגמרי) של חברה מקצועית ומוכרת (עזבו רגע את העובדה שאני לא הכי התרשמתי מאיכות הלק. רוב בנות האנוש מתות על אסי).
יש פה מקדם הגנה של חברה יוקרתית ואיכותית ביותר, מה שמאוד מתאים לקופסה שמתגאה בשם "קופסת הקיץ".
דוגמיות בשמים תמיד מתקבלות בברכה אצלי, וגם מסכת השיער לא תשב מוזנחת בשידה של חדר האמבטיה. 

כלומר, בסה"כ, יש רק מוצר אחד מיותר בקופסה הזאת, לדעתי (מיותר מבחינת רלוונטיות. הרי מה ליתושים וליופי? אבל המוצר כן רלוונטי מבחינת העונה, אז ייתכן שאני קצת יוצאת מפרופורציות בהלם שלי מהמוצר הזה). 

אז אני נותנת לקופסה הזאת 4/5.

אשמח מאוד לשמוע מה דעתכן על הקופסה הזאת, מה הייתן רוצות לקבל, אם יש לכן חלק מהמוצרים או בכלל כל דבר שיש לכן לומר בתגובה! :)



תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


4 תגובות :

  1. סקירה מעולה!! אני מסכימה עם הרבה ממה שכתבת אהובה :]

    השבמחק
  2. הצבע של האסי מהמם!
    מה שאני בעיקר אוהבת בקופסאות כאלה שיש אפשרות לנסות צבעים שלא הייתי קונה בעצמי כמו הלק

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת?? :) כשראיתי לק כחול עשיתי "פףףףף", כי יש לי בערך כל גוון כחול אפשרי. ;) למזלי הגוון הזה ייחודי ולא דומה לשום דבר אחר שיש לי.
      את צודקת לגמרי. נגיד נוזל היתושים. בחיים לא הייתי קונה ככה סתם. או הבושם.

      מחק