יום חמישי, 11 ביוני 2015

הולוגרמות - ביקורת - Review

Etude House - Silk Scarf Hologram Hair Serum

אני עכשיו עוברת תקופה קשה מאוד, לא נעימה, לא משמחת. כן. גמילה מל'אוקסיטן. :( הגעתי למצב שכל חודש אני מזמינה אצלם מוצרים בשווי 500 שקלים, וכבר אין לי אפילו איפה לאחסן אותם!
המוצר האחרון שמאוד מאוד רציתי מהם הוא סרום השמן המשקם לשיער, וכפתרון חלופי החלטתי לחפש אלטרנטיבה קוריאנית והרבה פחות יקרה. גיליתי את המוצר הזה, שקרץ לי מבין עשרות סרומי שיער קוריאניים יפים אחרים, והחלטתי שאין לי מה להפסיד. 


תמונות




ההבטחה
"הסרום נוגד השוונצים הזה, שתוכנן עם תרכובות שמן מיוחדות ובעל ריח פרחוני, מעניק ברק מדהים לשיער תוך נעילת סיבי השיערות בשכבת לחות".


אופן השימוש
"למרוח באופן שווה על שיער לח שנוגב במגבת, ולהתרכז בקצוות".
לא ממש הבנתי אם הכוונה היא למרוח על שיער מעט לח, או על שיער יבש לגמרי, אז ניסיתי גם וגם. 


מבחר
בסדרה קיימים מוצרים רבים על הדרת טיפוח השיער, ביניהם מסכות שיער חד פעמיות באריזות נייר, כובעי רחצה, כובעי רחצה ספוגי חומר משקם (בואו נקרא לזה מסכה), "תמצית" (ההבדל היחיד בינה לבין הסרום שעליו אני מדברת היום הוא שאת התמצית שמים על השיער במהלך החפיפה, על שיער רטוב, ואז שוטפים. את הסרום לא שוטפים), תרסיס לליחוח השיער (ולפי מה שהבנתי, בעיקר להענקת ריח נעים), מסכה, אמפולות לשיקום שיער יבש וצבוע (גם סוג של מסכה), מסכה לשימוש על שיער יבש (ולאחר מכן שטיפה במים, אז מה הטעם?), וכמובן הסרום של היום. 


מרקם
ג'לי מדוזה, כמו שאני אוהבת (וגם הקוריאנים). הוא לא מרגיש כבד ולא "מפיל" על השיער, אבל כן טיפ-טיפה דביק על הידיים, וגם אז לא תשימו לזה לב. שמתי לזה לב רק אחרי ששטפתי ידיים ופתאום קלטתי שיש לי חומר כלשהו על העור. לפני זה לא היה לי מושג. 


ריח
ריח פרחוני-חמצמץ מאוד נעים, ומאוד "ויקרטוריה'ס סיקרט". אם אתן מחובבות הז'אנר המתוק-צעיר-סוכרייתי, זה הסרום בשבילכן. כמו כן, הריח די עמיד ומרגישים אותו על השיער שעות ארוכות לאחר המריחה. 


תוצאה
בשימוש על שיער יבש, מייד שמתי לב לכך שהשיער שלי עוד יותר חלק, והרבה יותר "קל לשליטה" ולסירוק. כמו כן, שוונצים נעלמו להם.
בשימוש על שיער לח, השיער מתייבש בחינניות יתרה, הרבה יותר קל לסירוק (אפילו יותר מכשמורחים את הסרום על שיער יבש), נראה יותר מלא (נראה קצת כאילו עשיתן פן והשיער קצת התנפח), ומחזיק יום אחד אקסטרה עד החפיפה הבאה כשהוא עדיין נראה טוב. 
בשני המקרים (גם על שיער יבש וגם על לח) הקצוות נראים הרבה יותר טוב, הם פחות מיובשים, והם פחות מקורזלים.
אני מעדיפה להשתמש בו על שיער לח, פשוט כי השיער נראה עוד יותר טוב ככה, ויש לי הרושם שהוא גם נראה נקי יותר זמן רב יותר ככה. 



מחיר
המחיר הכי נמוך שמצאתי באיביי למוצר הזה הוא כ-32 ש"ח (קישור). 
המחיר נמוך ומאוד נוח, במיוחד אם להשוות לשמן המשקם של ל'אוקסיטן (שנורא רציתי וויתרתי עליו כי הוא עולה משהו כמו 130 שקלים, וכפתרון חלופי הזמנתי את הסרום הזה).


אריזה
מיכל פלסטיק שקוף ומאוד קשיח (מעולה כפליים! אפשר לראות כמה חומר נשאר, *ו* המיכל ממש לא עדין ולא יישבר או ייסדק בנפילה הראשונה), בעל משאבה (שוב מעולה! היגייני!), ומעל המשאבה פקק. 
ועכשיו לעיצוב- לא אהבתי. מצד אחד המיכל חמוד וורוד ויפה, אבל מצד שני, לדעתי קצת הגזימו עם הוורוד והמוצר נראה כמו מוצר לעיצוב שיער של ברבי ולא של בני אדם בוגרים. אני יודעת שקהל היעד של אטוד האוס הוא לא בדיוק נשות עסקים בנות 40+, אבל ראבק, תגרמו למוצר שלכם להיראות כמו משהו שראוי למגע אדם, באמת. כמו כן, הכיתוב על הנייר כמעט שקוף. הנייר הוא בגוון ורוד-בייבי, והכתב לבן, והוא פשוט נבלע בתוך הוורוד והיה לי נורא קשה לקרוא את מה שכתוב שם. ממש כאבו לי העיניים אחרי זה. :(


קנייה חוזרת
אני לא חושבת שאני יכולה להגיד שהמוצר הזה שינה את חיי, אבל כן, אשמח לקנות אותו שוב. השיער שלי נראה יותר בריא, יותר מלא, הקצוות נראים מעולה, השיער נראה נקי וחלק יותר. אז אולי האפקט הוא לא לנצח, ואולי הוא בכלל למראית עין בלבד ובפועל אין שום שינוי משמעותי בשיער עצמו. אבל מה זה משנה? אם זה נראה טוב, זה מספיק בשבילי. :)


לסיכום

יתרונות
*מכיל משאבה ופקק (היגייני)
*מיכל פלסטיק שקוף וקשיח (ניתן לראות כמה חומר נשאר בפנים, והמיכל הוא לא מאלה שנשברים בנפילה הראשונה)
*מחיר מאוד נמוך
*ריח מתוק סטייל ויקטוריה'ס סיקרטס (סוכרייתי-צעיר), והוא גם די עמיד
*בשימוש על שיער יבש השיער יותר חלק, יותר "צייתני", יותר קל לסירוק, השוונצים נעלמו, והקצוות נראים מעולה
*בשימוש על שיער לב השיער עוד יותר קל לסירוק, נראה מלא יותר (מעט נפוח), הקצוות נראים נהדר, והשיער נראה נקי יותר




חסרונות
*הכיתוב על האריזה לא בדיוק קריא
*עיצוב מאוד ילדותי, יותר מדי אפילו בשבילי


ציון: 4/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


12 תגובות :

  1. ג'ל מדוזה?!
    נפלתי מהכיסא!!!!

    השבמחק
  2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי את התרגום שלך "הסרום נוגד השוונצים הזה" חחחחחחחחחח סשה את קורעת!

    השבמחק
    תשובות
    1. LOL :D
      אבל זה בדיוק מה שהם כתבו באנגלית במקור!! :) ;

      מחק
  3. ואון נראה טוב, יש לי הרבה סרומים שונים ומוצרים, אבל הייתי קונה אותו עם לא היה לי! ואני אהבתי את האריזה, באלי שיער ברבי ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לך *כמה* לשיער? :) כמה כבר צריך?? ;)
      יש לך המלצות במקרה? :) ומה עם איזה פוסט על מוצרי שיער? ;) אשמח לקרוא!
      המון תודה! 3>

      מחק
  4. רק מלהסתכל על הבקבוק אפשר לדמיין איך הוא מריח..ואין לי ויקטוריה סיקרט..

    השבמחק
  5. זה לא קצת בעיה לשים מוצר על בסיס שמן על השיער בקיץ?
    אני מבינה שהוא לא חוטף מלנומה אבל עדיין איכשהו זה מרגיש לי כמו להסתובב עם שמן תינוקות על הגוף

    השבמחק
    תשובות
    1. לשמחתי הוא דווקא לא שומני בכלל! אין שמץ לשומניות על השיער! :)

      מחק
  6. אז אני לומדת למבחנים וזה תמיד מביא אותי לקניות נוספות באיביי (בכסף שאין לי חחח), אפשר את הקישור שהזמנת ממנו ? או שאת חושבת שזה לא באמת משנה ממי להזמין ?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני סתם הזמנתי מהמוכר שאצלו היה הכי זול, וזו תמיד השיטה שלי אצל הקוריאנים. עד היום בלי תקלות, טפו טפו! :)

      מחק