יום שני, 1 ביוני 2015

ההזמנה הראשונה שלי מBeautyNetKorea!



היי לכולן! :)
לפני כמה שבועות קיבלתי את ההזמנה הראשונה שלי מביוטינטקוריאה, והייתי חייבת לשתף :)
חייבת להודות, עד לפני כמה חודשים לא הייתי כ"כ בנאדם של קוסמטיקה קוריאנית. הזמנתי כמה מוצרי איפור פה ושם ולא הבנתי יותר מדי את ההתלהבות, אבל כשהגעתי לאתר הייתי חייבת לעשות הזמנה! והיה מאוד קשה לא להגיע ל75 דולר..(שבסוף אני לא בטוחה כמה זה משנה, כי רשמו  לי על החבילה שסך התכולה היה 10 דולר).

טוב בלי דיבורים מיותרים! בואו נגיע לעיקר ;)




המוצר הראשון שאדבר עליו הוא אמפולת החלזונות (לינק למוצר), שזה המוצר שהכי התרגשתי להזמין!




המוצר טוען שהוא מחדש את העור מהר יותר, מונע מ"בעיות" (שזה די כללי..אבל אני מניחה שזה מדבר על פצעים) מחזיר לעור את האלסטיות שלו ומונע קמטים.
המרקם שלו מרגיש כמו האיכסה של חילזון, וזה הגיוני כי המוצרים בסדרה הזאת מיוצרים מ80% איכסה של חילזון! (אשמח אם מישהי תגיד לי מה המילה העברית ל"איכסה של חילזון" חחחח)
לגבי הקמטים, ברור שאין לי דעה כי אין לי קמטים :)
אבל באמת שמתי לב שאחרי פצעים, העור מתחדש הרבה יותר מהר והצלקות מהפצעים עוברות מהר יותר.
העור שלי מאוד לבן (על גבול השקוף) ובגלל זה פצעים שהיו לי נשארים על העור יותר.
אני שמה אותו על העור אחרי שאני שוטפת את האיפור ושמה מי פנים, ומעליו אני שמה קרם לחות. ואני משתמשת בו רק בערב.
בהחלט השקעה טובה לכל מי שסובלת מצלקות שלא נעלמות! :)



המוצר הבא הוא קרם העיניים מסדרת החלזונות (לינק למוצר).



גם הוא מיוצר מאיכסה של חילזון, אבל פה המרקם פחות מורגש וזה מרגיש יותר כמו ג'לי מאשר קרם. 
כמו המוצר הקודם, הוא גם טוען לחדש את העור מהר יותר, ולהחדיר לחות ולעבות את העור שמסביב לעיניים.
למען האמת, סתם חיפשתי קרם עיניים חדש והחלטתי ללכת על הקרם הזה. הוא נחמד, אבל לא משהו מהפכני. אין לי עור מאוד בעייתי מסביב לעיניים אז אולי למישהי אחרת זה היה עובד טוב יותר, אבל הוא לא רע.
אני משתמשת בו כקרם העיניים הלילי שלי.



המוצר הבא הוא סרום האפרסקים וסאקה של סקין פוד (לינק למוצר) שאחרי שדובי שיבחה אותו בפניי כל כך הרבה, איך אפשר לעבור הזמנה קוריאנית ראשונה בלעדיו?!


הוא טוען להקטין את המראה של נקבוביות ולתת מראה מט לעור.
אחרי השימוש הראשון שלי בו, ידעתי שגיליתי מוצר שאני לא אפסיק להשתמש בו לעולם!!
אני תמיד מחפשת מוצרים ששולטים בשומן על הפנים, והמוצר הזה חד משמעית עושה את זה! :)
אם בדרך כלל אני נהיית שומנית שעה אחרי ששטפתי את הפנים, עם הסרום הזה אני נהיית שומנית 7 שעות אחרי! והריח, הו הריח...ריח אפרסקי נהדר :)
המוצר שאני הכי ממליצה עליו בנתיים!



המוצר הבא (והאחרון) הוא פילינג הסוכר השחור של סקין פוד (לינק למוצר)



יש בו חומצה גליקולית, מינרלים וויטמינים, והוא טוען לחדש את העור.
הוא מאוד אגרסיבי! אני אוהבת פילינגים כאלה, אבל יש בנות עם עור רגיש יותר ואז זה פשוט לא יתאים להן. אני משתמשת בו במקלחת, אחרי שכבר שטפתי את הפנים והייתי במקלחת כמה דקות (כדי לרכך את העור ולפתוח קצת את הנקבוביות). אחרי הקרצוף אני משאירה אותו כמה דקות ואז שוטפת. העור מרגיש מאודדדד נעים אחריו, ממש כמו משי, אבל לגבי השפעות ארוכות טווח קשה לי להגיד, כי מבחינתי הוא סתם פילינג מאוד נעים.


החלק הכי טוב בהזמנה קוריאנית? הדוגמיות :)

לא השתמשתי עדיין בכולן, אבל כן השתמשתי במסכה לעיניים של הפנדה (האריזה הגדולה) והעיניים שלי הרגישו מדהים אחר כך אז אני חייבת להזמין!
קרם הידיים של הפנדה (מצד שמאל) מאוד סמיך ומזין ומאוד אהבתי אותו.
קרם הבננה מאוד נחמד אבל הריח...פשוט יותר מדי בשבילי ולא אהבתי אותו.



מקווה שנהניתן, והמשך שבוע נפלא! :)

12 תגובות :

  1. חברההההההההההה תתחדשי על הכל!! אני רוצה ביקורות על הכל הכל :] איזה אתר נפלא זה ביוטינט,אה?

    השבמחק
    תשובות
    1. אתר מדהים!! איך לא גיליתי אותו קודם?! :)
      תודה :)

      מחק
  2. חח את מתכוונת לריר חלזונות?

    השבמחק
    תשובות
    1. ריר! כן! איכס עכשיו זה נשמע עוד יותר מגעיל...

      מחק
  3. מה עם מוצרים לשיער?

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שבחיים לא ניסיתי מוצרים קוריאניים לשיער, אולי בהזמנה הבאה אשלב כמה מוצרים כאלה רק כדי לנסות :)

      מחק
  4. תתחדשי !
    אשמח לביקורות על המוצרים :)

    השבמחק
  5. עשית לי חשק למוצרי חלזונות *_* הם נהדרים, יש לי את הג'ל והוא פשוט משפר לי צלקות בטירוף.רוצה לקנות את הקרם לחות מהסדרה ועכשיו גם תקרם עיניים >< חבל רק שאני סטודנטית ענייה ואתן מגדילות לי את הWISHLIST באופן משמעותי חחחח. גם הסרום נשמע ממש מעניין, כבר קראתי עליו את הסקירה של דובי ועכשיו בא לי עליו עוד יותר. הוא אמור לעשות עוד משהו חוץ להפוך אתא הפנים למאט ? ועוד משהו, יש משהו מיוחד באתר הזה ? כעקרון כבר יש לי אתר קוריאני אהוב וגם מוכר נחמד באיביי, אבל אין את מיזון באתר אז שוקלת להזמין מהאתר הזה .... אגב איזה כיף עם הדוגמיות ! בהזמנה האחרונה שעשיתי (של איזה 55 דולר) הם שלחו לי 8 דוגמיות של הייליטר של אטיוד ! אני עדיין קצת מבואסת מהם, שזה בתאכלס לא הגיוני כי זה מתנות בחינם חחחח, פשוט, כאחת שלא בדיוק משתמשת בהייליטר וגם אם אני כן שמה אותו טיפה לפעמים עכשיו כשיש וגם נתתי דוגמיות לחברות, מי שולח 8 דוגמיות של הייליטר ??? ): נראה לי כבר נעשתי מפונקת מהדוגמיות שלהם

    השבמחק
    תשובות
    1. דוגמיות זה החלק הכי כיף! ואין מה לעשות, מי שבצד השני לא מכיר אותך ולא תמיד ידע לקלוע לטעם שלך..אבל זה כל היופי כי לפעמים נותנים לך לנסות מוצרים שלא בהכרח היית קונה או מנסה לבד! D:
      אני מרגישה קצת יותר טוב כשאני "מבזבזת" על מוצרים כאלה כי הם זולים משמעותית מכל מוצרים שהיית קונה בארץ או של חברות אחרות, וההבדל בין לקנות באיביי ובין באתר הזה הוא...לא כזה גדול. פשוט באיביי זה מוכר יחיד, ולא תמיד יהיו לו את כללל המוצרים שבא לך, ובאתרים כאלה בד"כ יש יותר מבחר. יש גם את עניין הגנת הצרכן, שאיביי מאוד מקפידים עליו, ובאתרים אחרים גם אם את משלמת בפייפאל לפעמים נתקעים עם שירות הלקוחות שלהם וזה מציק אם הם לא טובים בזה...

      מחק
  6. אני לאט לאט נכנעת ללחץ להזמין מוצרים קוראנים. לאא עוד מוצריםםםםם.
    אבל אם אני אשבר אז הקרם עיניים ברשימה, מסכת בפנדה לעיניים

    השבמחק
  7. אני חייבת להזמין את קרם הפנדה בפעם הבאה! הוא ממש טוב וגם האריזה כזאת חמודה ^__^
    אני לא בעד בזבוז יתר, במיוחד שיש לך מוצרים אחרים, אבל כשייגמרו את לגמרי יכולה להזמין, זה לא כזאתתת הוצאה גדולה כי הם די זולים :)

    השבמחק