יום רביעי, 27 במאי 2015

יש עוד בוץ בעולם שהוא לא בוץ ים המלח?! - ביקורת - Review

Innisfree - Jeju Volcanic Pore Clay Mask

כשסיימתי את מסכת הבוץ של סבון של פעם שלי, ידעתי שאני זקוקה לעוד מסכת בוץ. הרגשתי את ההבדל בין שימוש קבוע בבוץ כלשהו על העור, לבין תקופה של הימנעות ממנו. ללא ספק, בוץ מתאים לי ביותר. :) אבל הפעם, אחרי שקניתי את המסכה של סבון של פעם כבר 3 פעמים רצופות, החלטתי שאני רוצה לנסות משהו חדש, וכמובן, קוריאני. ומומלץ גם מחברה "טבעית" עד כמה שיותר, שדואגת לסביבה לא פחות משהיא דואגת לעור שלנו. :)



תמונות






רכיבים


ההבטחה
"מסכת החמר על בסיס סיג (לבה קרושה) הזאת שואבת שומן בעוצמה ומטהרת את נקבוביות העור".


מבחר
לאיניספרי יש סדרה שלמה שמושתתת על הבוץ הגעשי של ג'ג'ו, ובין מוצריה נמנים קרם-מקציף לניקוי הפנים, קצף עדין לניקוי הפנים (מיועד לעור רגיש יותר), תחליב לחות לפנים, טונר, באלם להוצאת שחורים מהאף (זה נשמע ממש מגניב ואני מתה לנסות), נוזל להוצאת שחורים מהאף, מדבקות להוצאת שחורים מהאף, מסכת מוס (יותר עדינה מהמסכות הרגילות, ולכן אמורה להתאים גם לעור רגיש ויבש), המסכה שאני מדברת עליה היום, ומסכה נוספת מאותה הסדרה, אבל "מחוזקת" (לא ניסיתי אותה אז לצערי אני לא ממש בטוחה מה ההבדל בין הרגילה למחוזקת, אבל מסקירות של אחרים הבנתי שהמחוזקת מכילה פיסות געשיות שמוסיפות אפקט פילינג וקרצוף, ושהיא גם מייבשת יותר. בגלל שעדיף לא להתיש את העור, גם לא אם הוא שומני, קצת פחדתי להתנסות במחוזקת והמייבשת, אבל אני מניחה שיש אנשים שהמחוזקת תתאים להם). 

מרקם
קרמי סמיך אבל עם זאת לא כבד מדי. מסכת הבוץ של סבון של פעם, למשל, מרגישה הרבה יותר כבדה על העור. 


ריח
אני רגילה לריחות מאוד מפונפנים ויפים אצל הקוריאנים (ברמה כזאת שגם מוצרים על בסיס עגבניות או גבינה מריחים כמו שדה פרחים אביבי), ולכן הופתעתי מאוד כשלמסכת הבוץ היה ריח של, ובכן, בוץ. ממש בוץ, עם החמיצות והכל. מזכיר ריח של מופלטה. לא הכי נעים בעולם, אבל לא מעיק או מעצבן במיוחד. לפחות לא אותי.. :) לשם שינוי זה דווקא מרענן להיתקל במוצר קוסמטי "לא פלצני".


תוצאה
העור שלי נקי אבל לא מותש, הנקבוביות בהחלט מרגישות מטוהרות (אם כי עדיין מזדהמות שוב, במהירות הרגילה, תוך כמה ימים), ואני לא מרגישה עקצוצים או גירויים יוצאי דופן. במהלך השימוש במסכת הבוץ של סבון של פעם, למשל, כן הרגשתי עקצוצים וגירויים קלים שעברו לאחר שטיפת המסכה מהפנים (וזה נורמלי, זה אמור להיות ככה), אבל במקרה הנ"ל אין שום תחושה כזאת. 
לגבי אקנה - בחודשים האחרונים חלה אצלי ירידה משמעותית בכמות האקנה בפנים (ובמיוחד בסנטר ובלסת, שם סבלתי ממנו הכי הרבה, כולל ציסטות מהגיהנום ומה לא), אולם מאז ששיניתי את התזונה שלי לתזונה בריאה ולא מעובדת, אני כמעט ולא סובלת מאקנה. אולי חצ'קון אחד פעם בחודש, בימים "ההם". אז אני לא יודעת איך המסכה הזאת תתפקד במצב מחוצ'קן תמידית (כמו שהייתי עד לפני כמה חודשים), אבל אני מקבלת את הרושם שהיא תעבוד לא רע גם במצב כזה. גם בגלל איך שהעור שלי נראה אחרי המסכה, וגם בגלל העובדה שהיא לא מייבשת את העור יותר מדי (מה שבד"כ גורם לייצור עודף של שומן ואז גם חצ'קונים). 

מחיר
מחיר המסכה בגודל של 100 מ"ל הוא כ-46 ש"ח, ומחיר המסכה בגודל של 200 מ"ל הוא כ-78 ש"ח (קישור).
בדיעבד, היום הייתי הולכת על גודל של 200 מ"ל. זה יוצא יותר משתלם כלכלית, וגם מספיק לזמן רב יותר. בכל מקרה מדובר במחיר נוח לכל הדעות. 


אריזה
כשהזמנתי לראשונה לא דמיינתי עד כמה קטנה תהיה האריזה של ה-100 מ"ל, וכשהיא הגיעה הופתעתי לרעה. היא בגודל האגרוף שלי, ולא, אין לי יד גדולה במיוחד. 
חוץ מהגודל הקטן במיוחד, עוד דבר שאכזב אותי הוא היעדר ה"כפית". חשבתי שהקוריאנים (ובמיוחד חברה מכובדת וסולידית כמו איניספרי) הם מומחים בהיגיינה, וכן, חשבתי שכפית היא בגדר חובה בכל מוצר "ג'ארה". אבל לא. אין כפית. :(
אחרי שהתגברנו על החסרונות הגדולים האלה, אני יכולה להוסיף 2 יתרונות גדולים אחרים.
קודם כל, אריזת הקרטון עשויה מנייר ממוחזר, וזה נהדר. 
שנית, המיכל עשוי מחומר פלסטיקי מאוד חזק ועמיד למראה. לא משהו שיישבר או יתנפץ בנפילה הראשונה (או המיליון, אם אני מכירה את עצמי מספיק טוב). 


קנייה חוזרת
כן, אבל בגודלה הגדול יותר. גם יותר משתלם כלכלית וגם מספיק להרבה יותר זמן. :)


לסיכום

יתרונות
*מחיר נוח
*אריזת הקרטון עשויה מנייר ממוחזר
*מיכל מאוד חזק ועמיד 
*לא מורגשים גירויים או ייבוש עודף לאחר השימוש
*מנקה את הנקבוביות כהוגן (אבל הן עדיין מזדהמות חזרה מהר)
*כמעט ריח של כלום, מבחינתי בסדר
*מרקם סמיך אבל לא כבד
*מבחר עצום של מוצרי בסדרה (כמו גם מסכות נוספות)


חסרונות
*מיכל ה-100 מ"ל יותר קטן משנדמה לנו
*לא מגיע עם כפית להוצאה היגיינית של חומר
*הריח עלול להיות לא נעים לאחרים- בוצי וחמצמץ


ציון: 5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה