יום רביעי, 13 במאי 2015

מדבקות לעיניים עייפות - ביקורת - Review

SNP - Bird's Nest Aqua Eye Patch

כבר זמן רב אני שומעת על נפלאות המדבקות ההידרוג'ליות של הקוריאנים (הי, אפילו ליסה אלדרידג' דיברה עליהן) ומתה לנסות. מצד אחד, אני לא באמת צריכה את זה כי למזלי לא ניחנתי בשקיות כהות מתחת לעיניים או עיניים נפוחות במיוחד. מצד שני, ליסה התלהבה מהן (לא אלה ספציפית, של חברה אחרת) כל כך שהרגשתי צורך של ממש לנסות ולהבין על מה כל המהומה.


תמונות






רכיבים


ההבטחה
"מעניק לחות והזנה, משפר את גמישות העור, מקרר ומרגיע, מכיל תמצית קן swiftlet (ציפורים ממשפחת הסיסיים, ברוסית "לאסטאצ'קה"), על בסיס חומר הידרו-ג'לי מועשר".
התיאור שלהם קצת מסורבל, אבל הבנו את הפואנטה.. :) 


מבחר
אלו המדבקות ההידרו-ג'ליות היחידות שמצאתי אצל החברה הזאת. 


מרקם
לפני כמה שנים היו באופנה "דפי מנטה" מוזרים שהיינו שמים על הלשון וזה היה מרענן את הנשימה, כמו מסטיק או טיק-טק רק בלי הלעיסה. אחרי כמה דקות הדפים היו נמסים והופכים לעיסה "גומית" רכה ומוזרה. ככה בדיוק מרגישות המדבקות האלה. הן מאוד רכות ובהחלט מתאימות לשימוש באזור העדין הזה. אני מודה שבעת ההזמנה קצת חששתי שהן יהיו קשיחות מדי ויגרו את העור העדין שמתחת לעיניים, אבל הסירו דאגה מלבכן, זה לא יקרה בחיים. המדבקות האלה כל כך עדינות שאני מפחדת להרוס אותן עם אצבעות הנקניק שלי בזמן שאני שמה אותן על הפנים. 


ריח
מאוד נעים ו"יערי", צמחי ומזכיר תה ירוק. לא רק שהוא מאוד נעים, הוא גם לא מאוד חזק, ולדעתי גם רגישות לריחות יוכלו להשתמש במוצר הזה. 


תוצאה
כששמים את המדבקות על העור, באופן מיידי מתחילים להרגיש אפקט קירור נהדר ומרענן ביותר. אני חושבת שלא רק הנוזל אחראי לאפקט הנעים הזה, ואני חושבת שיש משהו בתוך החומר של המדבקות ההידרו-ג'ליות האלה, שמקרר את העור כאילו שמתי ריבוע קרח מתחת לעיניים. זו ברכה של ממש ביום מהביל ומאוס! :)
כמו כן, הנוזל משאיר את העור שמתחת לעיניים מלוחח ונעים ביותר, הרבה יותר חלק ומועשר מלפני השימוש. 
אני לא יודעת מה התוצאה על עיניים נפוחות ו"שקיות כהות" מתחת לעיניים, פשוט מאוד כי אני (לשמחתי הרבה) לא סובלת מהן, אבל מבחינתי אפקט הקירור לבדו מספיק. 


מחיר
המחיר הכי זול שאפשר למצוא באיביי על המוצר הזה הוא כ-55 ש"ח (קישור). 
למרות שזה לא המחיר הכי זול למוצר קוריאני, מדובר במחיר זול מאוד בהשוואה למחירים של הארץ. אם היה מוצר מקביל בארצינו הקטנטונת (והגרידית) אני בטוחה וסמוכה שפחות מ-200 לא היינו רואות. 
נקרא לזה מחיר נוח. :)


אריזה
אני אוהבת מאוד את הקטע ה"כחול" של האריזה כולה. אריזת הקרטון, מיכל הפלסטיק, ואפילו המדבקות עצמן, כולם כחולים ויפים. צבע מאוד מרגיע ומתאים לקונספט ה"מקרר" של המדבקות. 
מיכל הפלסטיק תוכנן כראוי ושום טיפת נוזל לא "בורחת" (גם אם הופכים את המיכל כשהוא סגור. כבר היו לי מקרים של קרמים קוריאניים ג'ליים שנשפכו קצת בכל פעם שהעזתי להטות את המיכל הסגור). כמו כן, דאגו להיגיינה שלנו וציידו אותנו בכפית פלסטיק שטוחה קטנטנה ומתוקה ביותר, שאיתה מוציאים כל מדבקה מהמיכל בלי לגעת בחומרים בפנים ובלי לזהם את התכולה. מעולה! :) 

קנייה חוזרת
בהחלט. אני כבר עכשיו מתכננת קנייה של עוד 2 מיכלים כאלה (כי זה יוצא יותר משתלם. אחד עולה 55, שניים עולים 85), כדי שתמיד יהיו לי מדבקות קירור מהממות בשלוף! :)


לסיכום

יתרונות
*ריח נהדר ולא חזק של תה ירוק (לדעתי יכול להתאים גם לרגישות)
*אפקט קירור סופר נעים ומרענן על העור
*מלחח את העור העדין מתחת לעיניים באפקטיביות רבה
*מחיר נוח
*עיצוב נקי שמתאים לקונספט של המדבקות (כחול=קירור)
*מגיע עם כפית שטוחה להוצאה היגיינית של המדבקות
*מיכל מתוכנן היטב- הנוזל בפנים לא נשפך גם כשמטים את המיכל על צדו
*המדבקות מאוד רכות ומתאימות לשימוש באזור העדין הזה


חסרונות
*לא ידוע האפקט על עיניים נפוחות או "שקיות כהות" מתחת לעיניים, פשוט כי אני לא סובלת מהתופעות האלה


ציון: 5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


10 תגובות :

  1. הוווווווו מאוד מזכיר את אלו שאני כתבתי עליהן! אין המדבקות האלו הן תענוג רצוף! במיוחד בקיץ ^_^

    השבמחק
    תשובות
    1. מתי הספקת כבר להגיב????? :) :) :) הרגת אותי חחחחח.. הרגע פרסמתי!!! ;)
      נשבעת לך שאני הולכת לצייד את כל מגירות הספייר שלי בעוד ועוד חבילות של הבייבי הזה.. :)

      מחק
  2. רק מלראות את הקופסה עם המדבקות כבר עושה הרגשה מרעננת :)
    אגב, יש משהו דומה של לייף שניסיתי אצל חברה אבל לא אהבתי..זה גם לא עשה כלום

    השבמחק
    תשובות
    1. יש מדבקות מקבילות בארץ?? :O לא ראיתי! :O

      מחק
  3. לאמא שלי יש שקיות מתחת לעיניים..קטע גנטי שעבר לאחותי...אני אקנה לה חבילה אחת שתנסה..אולי יעזור

    השבמחק
    תשובות
    1. לאמא שלי יש שקיות מטורפות מתחת לעיניים שלה! :O אני רוצה לקנות לה חבילה במתנה גם.. :)

      מחק
  4. אוווו זה נשמע מגניב! יש לי כהויות מעצבנות מתחת לעיניים, שום דבר עד היום לא הצליח ממש לטפל בזה.
    אני בטח אשבר ואתן לזה צ'אנס מתישהו [רק לא החודש :( קניתי כבר כ"כ הרבה החודש]

    השבמחק
    תשובות
    1. ת'אמת, היה לי כל כך קשה להתאפק, אז הזמנתי 2.. :P אם להגזים, אז להגזים כמו שצריך! :)
      אני באמת לא יודעת איך זה עובד עם כהויות, אבל ללא ספק מדובר בחוויה מקררת ונעימה בכל זאת. :)

      מחק
  5. ולמה תקעו את הפארבנים המעצבנים האלה שם? אוף איתם..

    השבמחק
    תשובות
    1. תכלס, עם הקוריאנים אין לדעת מראש.. אף פעם אין רשימת רכיבים מסודרת מפורסמת לפני זה, אז רק אחרי שמקבלים את החבילה מגלים מה יש בפנים.. :(

      מחק