יום חמישי, 30 באפריל 2015

קופסאות זה כיף! ביוטיבוקס מאי 2015

BeautyBox May 2015

קודם כל, אני חייבת להגיד משהו. כנות היא, כידוע לכל, אחד הדברים הכי חשובים אם לא ה- בחיי היום-יום שלנו. ולכן אני לא אסתיר מכם דבר. קיבלתי את הקופסה הזאת לסקירה מהחברה, as in, בתמורה לכתיבה שלי. נותר לי רק לקוות שאתן יודעות בכל מאת האחוזים שאני לא נותנת למקרים כאלה לטשטש את הבהירות והצלילות שבה אני כותבת את הסקירות שלי, ושאין לעובדה הזאת שום השפעה על הכנות שבה אני כותבת. 







לכל מי שלא מכירה, הביוטיבוקס נשענת על רעיון ישן ומוכר (וטוב, לדעתי), על פיו משלמים לחברה X סכום כסף ומקבלים בתמורה אלוהים יודע מה, בתוך אריזה חמודה ומתוקה, כששווי המוצרים בפנים תמיד יותר גבוה ממה ששולם על הקופסה כולה.
ובכן, הביוטיבוקס עולה 99 שקלים לקופסה (לפחות כרגע. למיטב זכרוני פעם [לפני המיתוג מחדש] המחיר היה אחר, נמוך יותר, אבל אני לא זוכרת בוודאות איזה), ובכל קופסה מקבלים בין 2-3 מוצרים בגודל מלא, ומספר דוגמיות בגדלים משתנים. מקור המוצרים הוא תמיד מחברות שונות, ובקופסאות השונות משולבות גם חברות ישראליות בד"כ.

שנתחיל? :)



המוצר הראשון שתפס את עיני וידיי הוא כמובן המוצר הגדול ביותר בקופסה- תחליב לחות לגוף בגודל מלא מבית סבון של פעם. זה לא סוד שאני חובבת מושבעת של חברת סבון של פעם (בעיקר בגלל מסכת הבוץ האלוהית שלהם והפילינגים הריחניים לגוף, במיוחד בריח תה-ורדים), אבל אם לומר את האמת, דווקא את הקרמים והתחליבים שלהם לא ניסיתי מעולם. זה פשוט לא קרה. בגלל ניסיונות העבר המאוד מוצלחים שלי עם סבון של פעם, ניגשתי אל המוצר הזה עם ציפיות דומות ורף די גבוה.
התחליב הספציפי הזה מגיע בכמה ריחות, ולכן לקוחות שונים מקבלים ריחות שונים ואין דרך מעקב או שליטה על הריח שתקבלו. לשמחתי הרבה מאוד (!) לא קיבלתי את ריח הלוונדר המאוס עד מאוד והממוסחר עד כדי בחילה, אלא ניחוח עדין ואלגנטי ממנו- "יסמין עדין". בגלל שריחות פרחים הם החביבים והמועדפים עליי מכל, קפצתי קצת מאושר (ובעיקר כי ניצלתי מגזרת הלוונדר, למזלי הרב). מייד פתחתי את האריזה הפסטלית והיפה, לאחר מכן את השפופרת האפרסקית-זהובה המרשימה, וקירבתי המוצר לנחיריי. לאחר שלא כל כך הבנתי מה זה הריח הזה, כי יסמין זה לא, מרחתי קצת ממנו על היד. 
דמיינו את עצמכן לוגמות לימונדה על הדשא ליד הבריכה, ריח של כלור ומקדם הגנה באוויר. אז כזה. לימונדה, דשא, בריכה ומקדם הגנה. בקיצור- קיץ. הריח מאוד רענן ונקי, לא מתוק מדי ולא חזק מדי. אני, לפחות, מאוד אהנה להשתמש בו בימי החום המהבילים של הקיץ שבא עלינו לטובה! :) לדעתי גם שונאות הפרחים ימצאו את הריח הזה נעים ומרענן במיוחד. 
מבחינת המרקם, מדובר במרקם האידאלי בשבילי- קליל מספיק בשביל לא לחנוק את העור, עשיר מספיק בשביל ללחח. הוא נספג בעור כמעט באופן מיידי ולא משאיר על העור תחושה שומנית, חנוקה או כבדה, ובמגע אחרית דבר בעור הוא מרגיש מעט לח יותר ולא יבש ומחוספס כשהיה. דרך אגב, על המוצר מצויין שהוא מכיל חלב שיבולת שועל אורגנית, וזה נשמע מבטיח מאוד. אני אוהבת שיבולת שועל בכל צורותיה (כן, גם חלב שיבולת שועל מחנויות טבע יקרות) ואני מודעת לכל הניסים והנפלאות שהיא אוצרת בחובה. יש לי כבר כמה מוצרי טיפוח אחרים על בסיס שיבולת שועל בצורותיה השונות וכולם מתאימים לעור שלי. 
ציון זריז: 5/5
המחיר לגודל מלא הוא 98 שקלים. 




המוצר הבא שמשך את עיני הוא צבעוני להפליא (כמו שאני אוהבת!) ורק נראה קטן. בעצם מדובר במסקרה בגודל מלא מבית בורז'ואה, מסדרת החגים שלהם. אני חושבת שאין צורך להכביר במילים שכן קניתי את המסקרה המעולה הזאת כבר מספר פעמים בעבר, ובכל פעם הייתי מרוצה. אפילו כתבתי עליה סקירה!
ציון זריז: 5/5
המחיר לגודל מלא הוא 79 שקלים. 

נגמרו המוצרים בגודל המלא, ומכאן אנחנו ממשיכים לדוגמיות. 




המוצר הבא הוא דוגמית בושם בשם Carven, והיצרן מתאר אותו כ"זר פרחים רענן בניחוח קליל ומאסקי" (בתרגום זריז). הריח אכן מאוד פרחוני (כמו שאני אוהבת), ואני מרגישה שמץ של חמצמצות לימונית-תפוזית שמחה. אני מאוד שמחה שקיבלתי אותו בקופסה הנוכחית כי יש סיכוי גדול שהייתי פשוט חולפת על פניו בפארמים השונים. זה מסוג הריחות שאני לא פונה אליהם בד"כ, כי מניסיונות עבר אני יודעת שריחות מאסקיים-חמצמצים לא עובדים טוב עם כימיית הגוף שלי (אהמ אהמ, Beauty ואחיו הצעיר Sheer Beauty מבית קלווין קליין). ובכל זאת, הקטנטן המתוק הזה הצליח להפתיע אותי ולהכניס אותי לעולם חדש לחלוטין בשבילי, של ריחות חמצמצים שמצליחים לתת לי תחושה רעננה וקיצית במקום מיוזעת וסרוחה. 
ציון זריז: 4.5/5 
האם אקנה בגודל מלא? יש סיכוי טוב שכן, גם אם לא לעצמי אז לאמא שלי, שבשמים מהסוג הזה מתאימים לה כמו כפפה ליד. 
המחיר לגודל מלא הוא 320 שקלים ל-50 מ"ל, ו-410 שקלים ל-100 מ"ל. 




המוצר הבא הוא שפופרת בצבע טורקיז עמוק חורפי ומפתיע, בסגנון שקצת מזכיר לי את סבתא שלי (חובבת בקבוקונים ושפופרות קודרות של פעם). מדובר בקרם לעור מתחת לעיניים מבית פרימייר (חברה המבוססת על מוצרי ים המלח), כשבשלל ההבטחות שלו הצליחה להשתחל המילה אנטי אייג'ינג. 
הריח הוא בדיוק מה שהייתי מצפה מחברת טיפוח לא זולה- חלבי ומעט מתקתק-קוקוסי. "ריח של עשירות", אם תרצו.
מרקמו קצת יותר קרמי מחלבי, ואני מרגישה שמץ קלוש ביותר של שומניות, מהסוג שמוצרי אנטי אייג'ינג לרוב ניחנים בו. זה, כמובן, לא מפתיע, כי הקרם אכן מבטיח לנו אנטי אייג'ינג. מכמה מריחות אני יכולה להעיד שמדובר במוצר מבטיח על גבול הנהדר, אם כי לא בהכרח מתאים לי. העיניים שלי לא נפוחות בכלל, ולמזלי לא קוללתי בשקיות הארורות שרבות סובלות מהן. ככל הנראה אתרום אותו לסבתי היקרה, והיא ללא ספק תהנה ממנו. אני, אגב, ניסיתי אותו על עצמי כבר, ויכולה להעיד שהעור שלי מאוד אהב את המרקם הזה, והרגיש סופר חלק ומטופח אחריו. אבל שוב, אני לא בטוחה שאני זקוקה לו.
ציון זריז: 4/5
האם אקנה גודל מלא? נופ. אני לא משתמשת בקרמי עיניים בכלל (מקסימום במסכות לעור מתחת לעיניים, רטיות הג'לי הקוריאניות המגניבות), ולדעתי המחיר לגודל מלא גם קצת-הרבה מופרז.
המחיר לגודל מלא הוא 299 שקלים ל-35 מ"ל.




מוצר אחרון ומעניין לא פחות מהאחרים הוא תחליב לחות לעור הפנים מבית שיסיידו, היפאנית היוקרתית והמלכותית. 
אני כבר יודעת שצפויים לי קרבות רבים ומעייפים עד מאוד עם המיכל הזה. המיכל קשיח ובלתי ניתן למעיכה או לחיצה, והמוצר בפנים נוזלי-קרמי ולא ממש שש לציית לפקודת ההוצאה שלי. כל ניסיון לטפוח בחוזקה את המיכל הפוך על כף ידי נגמר בגומות עגולות בעור שלי וטיפות קרם בודדות. פתרון לא יפה ולא אסתטי במיוחד הוא להשתמש במקלון אוזניים בכל פעם שרוצים להוציא קצת מהמיכל המרושע הזה. 
הריח מזכיר מעט את הריח של קרם העיניים של פרימייר (המוצר הקודם שדיברתי עליו), בנגיעת אגס קלה. ריח מאוד נעים ויוקרתי, שוב, כמו "של עשירות". 
מריחות ספורות על העור נתנו לי רושם של תחליב פנים איכותי ביותר, ומאוד הזכיר לי תחליב לחות לפנים של אסתי לאודר שהשתמשתי בו לאחרונה (ולא כתבתי עליו סקירה). הוא נספג בעור במאית השנייה, משאיר אותו חלק ומלוחח כהוגן בלי להכביד עליו, ולא נותן תחושה שומנית מעיקה כמו שהרבה תחליבים משאירים לפעמים. 
ציון זריז: 4/5
האם אקנה גודל מלא? לא. גם מוצר הטיפוח הכי מדהים ביקום לא מצדיק, לדעתי, מחיר של 455 שקלים ל-50 מ"ל.



אחרית דבר

אני חושבת שהקופסה הזאת ניסתה בו זמנית לספק גם את הנפשות השקטות שאוהבות את הבנאליות והשגרה, וגם את המשוגעות-קצת (כמוני) שאוהבות צבעים מטורללים וכל מה ששונה. 
הרושם האישי שלי כלפי הקופסה הנוכחית הוא חיובי ביותר, אבל אם במקרה הייתי מקבלת קרם בריח שונה או מסקרה בגוון שונה, הייתי מתאכזבת מאוד. רבות אחרות באמת קיבלו את הקרם בריח הלוונדר השנוא עליי, ואת המסקרה בגוון הטורקיז שלא הכי הרשים אותי. 
כלומר, ההצלחה של הקופסה הזאת בעיניי תלויה במקריות שבגללה קיבלתי דווקא את הריח הזה של הקרם, ודווקא את הגוון הזה במסקרה. אם לא המקריות הזאת, כנראה הייתי יוצאת במפח נפש. אז למרות שאני רוצה לתת 5 כוכבים שלמים לקופסה הנהדרת הזאת שנפלה בחיקי, אתן רק 3/5. 

ועכשיו לחלק הכי כיפי לדעתי בפוסט הזה, הצעות לייעול ושיפור לביוטיבוקס! :) 

1 - למכור שתי קופסאות בכל חודש. אחת לכל קהל.
קופסה אחת תהיה "הקופסה הרגועה" עם המוצרים הקלאסיים שכולם אוהבים (למשל מוצרים בעלי ריחות טאלקיים, מאסקיים, אגוזיים ונייטרליים למהדרין, מסקרות שחורות או חומות, בשמים נצחיים כמו שאנל מס' 5, אודמים עדינים שמתאימים לכל גוון עור ולכל אירוע וכו'). 
הקופסה השנייה תהיה "הקופסה השמחה", עם מוצרים גימיקיים ומוזרים (למשל צבעים לא קונבנציונאליים, מוצרים מעניינים כמו אודמים מחליפי צבעים וקרמים במרקמים חדשניים, ביביקרמים שמתאימים את עצמם לגוון העור שלך, לקים מחליפי צבעים בשמש וכו'). 
ככה כל אחת תוכל לבחור את הקופסה שהיא יותר נמשכת אליה אישית ולגלות דברים חדשים בתחום הנוחיות שלה. אני למשל, בכיף הייתי הולכת על הקופסה המשוגעת. 

2 - לא להיצמד רק או בעיקר לתחום אחד. כלומר, לא לשים המון מוצרי טיפוח בקופסה ורק מוצר איפור אחד (או ההיפך). בקופסה הנוכחית ישנו רק מוצר איפור אחד, מוצר בישום אחד, ושלושה מוצרי טיפוח. אני חושבת שעדיף היה אילו היו שמים שני מוצרי טיפוח, שני מוצרי איפור, ומוצר בישום אחד בגודל גדול יותר (30 מ"ל אולי? או לפחות 10 מ"ל).

3 - הצעה אחרונה ודי: לדעת מה קהל היעד שלך. אפשר למשל להשתמש בפרטים שהרשומות לאתר משאירות מבחינת סוג העור שלהן וגילן, ולפי זה לדעת מה יותר מתאים להן. לי, למשל, קצת עצוב יהיה לוותר על קרם העיניים רק בגלל שהוא אנטי אייג'ינג ובגלל שאני מרגישה שעוד קצת מוקדם לי לדאוג לאזור הזה. 
על אותו המשקל אפשר להשתמש בעונה הנוכחית לטובת הקופסאות (או- לדעת מה עונת היעד שלך)! למשל בקיץ לשים דגש על מוצרים מנטרלי שומניות וברק ועל ריחות יותר קיציים, ובחורף לשים דגש על חמאות למיניהן וצבעים יותר עמוקים (במקרה הזה, אגב, הקופסה מתאימה בדיוק לעונה- ריחות קלילים, צבעים שמחים, מרקמים עדינים ולא חונקים. כל הכבוד! :)). 

אשמח מאוד לשמוע מה דעתכן על הקופסה הזאת, מה הייתן רוצות לקבל, אם יש לכן חלק מהמוצרים או בכלל כל דבר שיש לכן לומר בתגובה! :)




תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


8 תגובות :

  1. פוסט מעולה! הטיפים לדעתי ממש on point
    הם צריכים לקחת אותך כיועצת בלוגרים! ^_^

    השבמחק
    תשובות
    1. אמן! :) מהפה שלך לאוזניים של הנהלת ביוטיבוקס חחחח.. ;)

      מחק
  2. טיפים טובים! ולפי דעתי הקופסא קצת מבאסת, לא מספיק מוצרים ורק 2 בגודל מלא...
    אני מאוד אוהבת את הרעיון, תמיד גם נשארות הרבה מתנות לחלק אחר כך ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תאמת, אני לא בטוחה איך הקופסה התנהלה לפני ה"מהפך" שלה והקנייה והמיתוג מחדש וכו'.. תמיד היו 2 מוצרים בגודל מלא? איך זה עבד אז? :O אף פעם לא הייתי לקוחה שלהם אז מבחינתי מדובר בקופסה ראשונה מוצלחת.. ;)

      מחק
  3. אני אוהבת בקופסאות מהסוג הזה את אפקט ההפתעה.
    אבל לפעמים ההפתעה לא כ״כ טובה כי בקופסה אחרת קיבלתי גוונים לא לטעמי ומוצרי טיפוח שלא מתאימים לעור

    השבמחק
    תשובות
    1. זה הכי מבאס :( בגלל זה בדיוק אני חושבת שעדיף להם לעשות כמה קופסאות, וככה לקוחות יוכלו לבחור קופסאות שהם מעדיפים ושיש יותר סיכוי שהם יאהבו אותן.. :)
      וגם אני מתה על אפקט ההפתעה! :)

      מחק
  4. אוי המסקרה הסגולה נשמעת ממש מגניב!! אף פעם לא ניסיתי אבל בא לי לנסות...חומות הן סבבה אבל סגולות מגניבות לאללה!!! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אז תנסי! :) הן כמעט תמיד במבצע בס"פ. אני בזמנו קניתי אותן ב-30 או 35 ש"ח, לא יקר בכלל! אני די בטוחה שראיתי בשבוע שעבר מבצעים בדלפק בורז'ואה, אבל לא זוכרת את הפרטים הקטנים.. :O

      מחק