יום שני, 27 באפריל 2015

30 ימים ללא מייקאפ - נבחרת טיפוח העור שלי!


היי לכולן! :)
סוף השבוע השני של אתגר "30 ימים ללא מייקאפ" עבר בהצלחה, ובמקום סתם לחפור לכן כמה אני אוהבת ללכת בלי מייקאפ, החלטתי לחפור לכן על המוצרים שאני הכי אוהבת בתקופה האחרונה, ובמיוחד עכשיו לאור העובדה שאני צריכה לטפח אותו אקסטרה :)





אז בלי יותר מדי חפירות, נתחיל במוצר הראשון!



מי פנים למראה מט- ד"ר פישר
על המוצר הזה כבר עשיתי סקירה בעבר (לינק!) ואני לא יכולה להגיד מספיק דברים טובים עליו.
הוא מנקה את העור, משאיר אותו נוח ונעים, והכי חשוב- מונע משדוני-פרצוף להשתלט עליו.
לא יכולה לעבור יום בלעדיו!
את הסקירה כתבתי בסוף ינואר, כשהיה לי את המוצר בערך חודש, ורק עכשיו הוא נגמר! (זאת אומרת..יש לי עוד כמה שימושים בו...אבל עדיין צריך לקנות אחד חדש :) ) אז הוא זול (89 ש"ח מחיר מלא) ונשאר להמון זמן! שמחה ליהודים! :)





על המוצר הבא עוד לא דיברתי בבלוג, וחבל.
זאת מסיכת חימר, או בעצם רק חימר ירוק צרפתי (ברצינות! רשימת המרכיבים שלו מונה רק חימר) שמערבבים עם החומרים הרצויים בהתאם לסוג העור והתוצאה הרצויה.
אפשר לערבב אותו עם שמן (זית, קוקוס, וכו'), מים, מיץ לימון, חומץ תפוחים....
המתכון האהוב עליי הוא חצי כפית מיץ לימון, חצי כפית חומץ תפוחים וכפית מהאבקה של החימר.





השילוב של מיץ הלימון וחומץ התפוחים מנקה את העור, מלבין ועוזר להתחדשות העור (בעיקר לכתמים שנגרמו מפצעונים) ונותן Glow לעור!
ואכן, אחרי כל שימוש אני מרגישה שהעור שלי נקי, הנקבוביות שלי הוקטנו, הנקודות השחורות פחתו משמעותית, הפצעים שלי מחלימים מהר יותר והעור שלי קורן ומבריק!
נשמע יותר מדי טוב?
אולי.
אבל זאת באמת המסיכה הכי טובה שהשתמשתי בה.

אה, והיא עולה רק 5.99$ באתר של ויטהקוסט.







את המוצר הבא, קצף לניקוי פנים מבית לאוקסיטן (הנורא אהובים עליי בזמן האחרון, שמתן לב?!) קיבלתי באריזת ההפתעה שניתן לקנות בכל קניה מעל 150 ש"ח.
דובי עשתה עליו סקירה  ממש לא מזמן, ומאוד אהבה אותו, אז מאוד שמחתי שגם לי יצא לנסות אותו!
הוא מאוד קליל, אבל מצד שני עושה עבודה מעולה בהסרת השומן מהפנים שלי בסוף היום ואת המסקרה והאייליינר שלא כל תכשיר לניקוי פנים מוריד.
הוא די יקר, 150 ש"ח למוצר בגודל מלא, אז כנראה שלא ארכוש אותו שוב, אבל אתמול הייתי בחנות וקניתי שוב את אריזת ההפתעה, והממזר הקטן שוב יצא לי בהפתעה! אז יש לי עוד קצת ליהנות ממנו :)





את המוצר הזה יש לכולכן בבית. במיוחד בחודשי הקיץ, אחרי שבילינו בים ונשרפנו, זה הדבר היחיד שמציל אותנו.
ג'ל אלוורה עוזר להרגיע את העור ועוזר לאדמומיות בפנים, והוא מאוד מקרר ונותן תחושה נעימה.
לפעמים כשהעור שלי עושה בעיות עם פצעונים ואדמומיות, אני שמה ג'ל אלוורה בלילה, והוא עוזר בהרגעתו.
וגם אם אני מרגישה שהעיניים שלי עייפות (או שאני באמת עייפה) אני אוהבת לשים באזור העין והוא מאוד מקרר את העור ועוזר במניעת עיגולים שחורים מתחת לעיניים (שזה גם נהדר, כי עד היומיים האחרונים לא שמתי גם קונסילר מתחת לעיניים, עכשיו ממש טיפה).
כל ג'ל אלוורה שתמצאו יהיה נהדר למטרה זאת, רק תסתכלו על המרכיבים ותוודאו שהוא כמה שיותר "נקי" מחומרים אחרים שהם לא אלוורה. :)





קרם פנים לעור מט- Essentials של גרנייה 
הקרם הזה מכיל תמצית צמח הדקורית, ועוזר לשמור על פנים לא שומניות לאורך היום.
הקרם קליל מאוד ומצד שני מלחח מאוד, הוא נעים על העור ולא עושה בעיות לעור רגיש, ושומר על עור מט בצורה מעולה :)
הוא יחסית זול- קניתי אותו במחיר השקה כשהוא רק יצא באזור ה40 ש"ח, והמחיר עכשיו לא הרבה יותר גבוה.
ממליצה לכל הסובלות מעור רגיש ושומני! :)





לפני שהתחלתי ללכת בלי מייקאפ, הייתי משתמשת במייקאפים עם SPF בתוכם. גם ההגנה הכי נמוכה זה יותר טוב מכלום. אבל עכשיו כשאין לי כלום חוץ מקרם הגנה, אני חייבת להגן על העור שלי.
קרם ההגנה של חברת קרליין מסדרת SkinGard מאוד נעים על העור, היפואלרגני, לעור רגיש ובהיר,עמיד במים ומכיל SPF 34, ואם משתמשים בכמות קטנה יחסית (אבל מספיקה) אפשר לשים אותו גם מתחת למייקאפ ואין את תחושת השומניות של קרם הגנה.
קניתי אותו יחסית מזמן ושילמתי עליו באזור ה60 ש"ח (אחרי הנחה). להתחשב בזה שצריך כמות קטנה כל פעם זה משתלם :)







את שני המוצרים האחרונים שאדבר עליהם קשה לי להכניס לפוסט כי אי אפשר להשיג אותם בארץ, אבל הם כ"כ מעולים שהייתי חייבת!
מדובר על קרם פנים ללילה ושמן פנים מסדרת ויטמין E של The Body Shop.
קניתי אותם בדיוטי פרי באמסטרדם (וגם קרם עיניים שהיה פחות טוב) ומאז אני פשוט מאוהבת!
קרם הפנים מאוד סמיך, כמו שאני אוהבת בקרמים ללילה, הריח שלו משגע והעור מדהיםםם אחריו! אני אוהבת לשים אותו באזור העיניים (אבל כמה שיותר לנסות להימנע להתקרב לעור המאוד רגיש בעיניים, מהסיבה הפשוטה שזה לא קרם עיניים ואני מפחדת שהוא אגרסיבי מדי) ובאזורים שמתייבשים יותר בפנים.
השמן בעל אותו ריח מדהים, הוא נעים בטירוף על העור ומלחח אותו עד שאני מורידה אותו. המינוס היחיד שגם כששמים כמות קטנה ממנו, מרגישים שיש שמן על הפנים. זה המוצר הראשון שיש לי מהסוג הזה, ככה זה אמור להרגיש? או שרק זה ככה?
בכל מקרה, שני המוצרים האלה מעולים! אני כבר מחכה לנסיעת עבודה לאמסטרדם כדי לקנות אותם שוב :) 


אלה המוצרים שעושים לי את החיים הרבה יותר קלים בלי מייקאפ, ואני מאוד שמחה שבתקופה האחרונה יצא לי לגלות מוצרי MUST כאלה שפשוט הופכים את העור שלי להרבה יותר מאושר, ועור מאושר = סיגל מאושרת :)


תודה שקראתן, והמשך שבוע נהדר :)

4 תגובות :

  1. פוסט נהדר, ממש אהבתי את המסכת חימר, אנסה אותה כאותיא הזמנה מויטה בפעם הבאה! בגלל אלרגיות למוצרים מסויימים העור שלי התחרפן אז אני עושה שינוי של 180 מעלות בשגרת טיפוח שלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי, בהצלחה! זה באסה כשהעור מתחיל להשתגע וכל מה שעבד עד עכשיו לא עושה כלום :(

      מחק
  2. לאאאאאאאאאאאא כתבתיעכשיו תגובה באורך הגלות והיא נמחקה. בשלוש מילים: אני רוצה bodyshop

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי :(
      אבל את טסה עוד רגע! בטוח תמצאי את החנות :) ואם לא, אני גם טסה אז אני פתוחה להזמנות :P

      מחק