יום שני, 6 באפריל 2015

ציפורניים ושמנים - ביקורת - Review

Essence - Caring Nail Oil

הבהלה לאסנס לא תפסה אותי כמו שהיא תפסה מאות נשים אחרות, שעטו על כל סטנד אסנס קיים ברגע שהוא הוקם. הכרתי את המותג עוד קודם, וידעתי שאם אחכה מספיק זמן, הבהלה תעבור, הסטנדים יתרוקנו, וחוויית הקנייה שלי תהיה הרבה יותר רגועה ונעימה. וכך אכן עשיתי. 
כשהגעתי לסטנד ריק לחלוטין (הללויה!), היה לי נחמד מאוד לעבור לק-לק, שפתון-שפתון, לדגום כל טסטר (על היד כמובן!) ולבחור לי קומץ של מוצרים בודדים אבל מובחרים. אחד מהם הוא שמן הציפורניים הזה. 


תמונות



רכיבים


ההבטחה
"מזין את הציפורניים ואת העור שמסביבן".


מבחר
זהו שמן הציפורניים היחיד שראיתי בסטנד. 


מרקם
אני חייבת להודות שפחות שומני משציפיתי. הוא יותר מימי משומני. וזה מעולה! גם כי הוא נספג ממש ממש מהר בעור, וגם כי הוא לא מספיק שומני בשביל להכתים בגדים או כל דבר אחר שאני עלולה לגעת בו לפני שהוא מספיק להיספג. 


ריח
ריח תפוזים סינטתי, אבל מאוד נעים ומתקתק, בדיוק כמו שאני אוהבת! :) הוא בהחלט נוכח כל עוד הוא לא נספג בעור, אז אם אתן רגישות - שימו לב. 


תוצאה
אף על פי שהמרקם יותר מימי משומני, אפקט השמן בהחלט מורגש, והעור מתרכך ומתעדן כמעט באופן מיידי לאחר המריחה והספיגה. 


מחיר
כמו כל מוצרי אסנס בעולם ובארץ (לשם שינוי), מאוד זול! :) 
הבקבוקון עלה 12 שקלים בודדים, וזה מחיר מעולה. 


אריזה
מיכל זכוכית קטן ומתוק לאללה, עם פקק כתום-פסטלי ומברשת ספוג "של פעם"- נוחה וטובה. העיצוב חמוד, פרקטי, ונוח. אין לי תלונות! :)
הגודל גם מאפשר בהחלט נשיאה בתיק, מה שאני עושה! הוא תמיד איתי בעבודה, וכשהעור מסביב לציפורניים שלי מתחיל להתייבש ולהיראות פחות טוב, הופ! אני שולפת את המיכל החמדמד הזה ומורחת חיש מהר את כל הקוטיקולות שלי בחינניות. 


קנייה חוזרת
כן! אני מאוד מרוצה, המחיר מאוד נוח, ואני מרגישה שהשמן באמת תורם משהו לשגרת הציפורניים שלי. 


לסיכום

יתרונות
*ריח תפוזים נעים
*מחיר מעולה
*לא שומני מדי (לא מכתים בגדים וכל דבר שנוגעים בו)
*מלחח ומעדן את העור מסביב לציפורניים באופן מיידי
*גודל נוח לנשיאה לכל מקום
*מברשת ספוג נוחה להנחה מדוייקת 
*עיצוב חמוד בצבע כתום-פסטלי יפה ואביבי


חסרונות
*הריח עלול להיות חזק מדי לרגישות 


ציון: 5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


2 תגובות :