יום ראשון, 12 באפריל 2015

30 ימים ללא מייקאפ - האתגר

30 ימים ללא מייקאפ - האתגר!


לא התברכתי בעור נפלא.
מאז שאני זוכרת את עצמי היה לי עור שומני, פצעונים, נקבוביות ענקיות ומלוכלכות, עור לא אחיד (אני לבנה, וחלק מזה הוא שהעור שלי לוקה בפיגמנט, ולכן אחרי פצעים יש לי תקופה ארוכה עם כתמים מאותם הפצעים) והרשימה עוד ארוכה...
תמיד הייתי מודעת לטיפוח עור. לא הייתי יכולה להרשות לעצמי שלא להיות. אני תוהה איך העור שלי היה נראה אם לא הייתי מודעת ככה. וגם אמא שלי (שאני כ"כ מודה לה עכשיו על כל החפירות של "את חייבת לנקות כל יום את הפנים! להשתמש בתכשיר הזה והזה!") הייתה מודעת לעור הבעייתי שלי ותמיד הייתה מציידת אותי בתכשירים הכי טובים (ולפעמים גם הכי יקרים) כדי לעבור את התקופה המגעילה של גיל ההתבגרות.
בגיל 16 היא הסכימה שאני אתחיל להשתמש במייקאפ. 
מאז, ועד סוף התיכון, לא הגעתי יום אחד ללא מייקאפ.
וחוץ מתקופת הטירונות, בכל התקופה שלי בצבא הייתי עם מייקאפ. גם בקורס, שזה אומר לקום חצי שעה לפני הזמן (כשגם ככה לא היה יותר מדי זמן לישון).
מן הסתם, שבכל יום אחר אחרי הצבא גם הייתי עם מייקאפ ובכל מסגרת אחרת לא נתתי לאף אחד לראות אותי בלי.

בשבוע האחרון הייתי בחופש, ובגלל שרוב הזמן סתם ישבתי בבית התאפרתי אולי פעמיים בכל הזמן הזה. וכמו כל תקופה (קצרה) שבה אני בקושי מתאפרת, אפשר להגיד שהתרגלתי לראות את עצמי ככה.
ואז בנסיעה רגילה באוטו, בזמן שעמדתי ברמזור ונתתי מבט במראה, אמרתי לעצמי,

אולי אני אשאר ככה?


אז בתור אחת שאוהבת לקחת על עצמה אתגרים שונים, החלטתי לקחת על עצמי את אחד האתגרים הכי קשים.


להראות לעולם את העור האמיתי שלי (תרתי משמע).
את הצבע הלא מושלם, את השקיות מתחת לעיניים, את הפצעונים שמגיעים לביקור מדי פעם, את הנקודות השחורות שכל כך קשה לי להיפטר מהן.

לראות האם כשאני מפסיקה להשתמש במייקאפ העור שלי ייראה טוב יותר? אולי לנסות להשקיע בטיפוח קצת יותר כי אין לי שום דבר שיסתיר לי את הפגמים?

ללמוד לאהוב את העור שלי איך שהוא, לא משנה איך הוא.



אני מאתגרת אתכן, מכורות יקרות, לקחת איתי את האתגר הזה ולראות איך תרגישו! :)
אני אעדכן כאן מדי פעם כדי להעביר חוויות ולסקור מוצרים שעוזרים לי באתגר, ואני אעדכן גם באינסטגרם שלי! תחת ההאשטאג- 30#ימיםללאמייקאפ :)


קיטי :)

7 תגובות :

  1. את יפייפיה ואין לך שום צורך במייקאפ, יש לך עור *טפו טפו טפו* כמו טוסיק של תינוק!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אבל את מכירה איך זה...תמיד על עצמך את רואה את כל הפגמים גם אם כל השאר לא :(

      מחק
  2. גברת את מהממת! עזבי אותך משטויות! בתכלס יש ימים והרבה מהם שאני בלי איפור ואין לי כוח בגרוש...אני לומדת בעפולה אז יש לי שעה נסיעה בבקרים ולפעמים לא מסוגלת פשוט לקום מוקדם מידי כדי להתאפר אז אני הולכת ככה...הכי חשוב שאת אוהבת את עצמך וכל השאר מסתדר ולכל מי שיש לו בעיה עם זה שילך לחפש את עצמו...פוסט נהדר, בהצלחה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאוד אוהבת להתאפר! ובגלל זה כבר התרגלתי ללכת עם כ"כ הרבה איפור. ואין לי בעיה לקום מוקדם יותר בשביל זה כי זאת ההנאה שלי, אבל הרגשתי שזה כבר קצת יותר מדי על העור שלי ואני צריכה הפסקה...
      תודה! :)

      מחק
  3. את לא מבינה כמה שעשית לי חשק! והאמת שזה דווקא יכול לשפר את העור ולנקות אותו
    את לא שמה גם פודרה?

    השבמחק
    תשובות
    1. בדרך כלל לא, היום הרגשתי סופר שומנית אז שמתי קצת :) אבל אני מרגישה שזה קצת cheat, אם כבר בלי כלום אז עד הסוף, לא? ;)
      לכי על זה!! אני רק ביום הרביעי וכבר מרגישה כיף יותר! :)

      מחק
  4. הלוואי עליי אומץ כזה :'(
    אני בדיוק מתגייסת, וכבר מתכננת איך אני הולכת לקום יותר מוקדם כדי לכסות את הנמשים, האדמומיות והשקיות..

    השבמחק