יום ראשון, 19 באפריל 2015

30 ימים ללא מייקאפ- סוף שבוע 1

30 ימים ללא מייקאפ- סוף שבוע 1
היי לכולן!
בתחילת השבוע הקודם סיפרתי לכן על האתגר שלקחתי על עצמי- 30 ימים ללא מייקאפ וגם סיפרתי לכן על הקשיים שלי בלקחת את האתגר הזה. 

אז מה היה לנו בשבוע האחרון?

ביום ראשון הלכתי לעבודה בלי מייקאפ. נראה לי שזאת הייתה הפעם הראשונה בשנה וחצי האחרונות שעשיתי את זה (וזה למה? כי לפני זה הייתי בצבא וגם שם רוב הזמן הייתי עם :) ).
בהתחלה היה מרגיש לי מוזר, כי נראיתי שונה.
בגלל שהייתי גם בלי קונסילר, לא היה מה שיסתיר את העיניים הקצת עייפות שלי, והיה לי מוזר לראות את זה במראה. גם חשבתי שכולם בעבודה ישימו לב שאני בלי "פוטושופ" ויגידו שאני נראית עייפה.

מנחשות מה קרה?


אף אחד לא אמר לי כלום.

אף אחד לא שם לב שהייתי בלי מייקאפ וקונסילר.

אפילו ידיד טוב שלי שנוסע איתי כל יום לעבודה ושם לב לכל שינוי הכי קטן בי (ואפילו מחמיא לפעמים על האיפור שלי) לא שם לב לזה. וזה אחד האינדיקטורים הכי גדולים מבחינתי.



שמתי לב כמה זמן נחסך לי בבוקר.
אני בחורה די זריזה, ובגלל שאני רגילה לשים איפור ממש כל יום אני מבצעת את המלאכה במהרה ולא לוקחת את הזמן, אבל עדיין, כמה הדקות האלה (ובעיקר ההשקעה) שזה חסך לי בבוקר היה מאוד מורגש, ואם אני לא אמשיך לשים הרבה איפור כל יום גם לאחר שהאתגר ייגמר, זאת תהיה אחת הסיבות העיקריות.


כשאני רגילה להסתיר את כל הפגמים שלי ככה, פחות אכפת לי מפצעים קטנים פה ושם, צלקות מפצעים קודמים, אדמומיות או כהויות מתחת לעיניים.
אבל הבנתי שאני לא יכולה להמשיך "להזניח" את העור שלי ככה רק בגלל שיש לי איך להסתיר את הבעיות, ומעכשיו כל לילה אני חייבת להתמיד במשטר נקיון הפנים שלי והטיפוח שלו.
כן, גם כשלא שמים איפור צריך לשטוף את הפנים פעמיים ביום! ;)


אחד הדברים שהכייי אהבתי בשבוע האחרון הוא לשטוף את הפנים באמצע היום. זה משהו שלא יכולתי לעשות כשהיה לי איפור מלא! 
אני רגילה לקחת איתי תיק איפור קטן עם דברים "נחוצים" למהלך היום, אבל אני ממש לא מתכננת לקחת את כל המוצרים שאני משתמשת בהם בבוקר רק בשביל לשטוף את הפנים באמצע היום.
אני שמה קצת מים על הפנים ומנגבת עם מגבת נייר, ואז שמה קצת קרם לחות.
אזור השפתיים והסנטר שלי נוטים להתייבש באזור הצהריים, אז זה מאוד נוח שאני יכולה פשוט לשים קרם לחות ולא לדאוג לאיפור שזה יהרוס.

הפנים שלי מרגישות נקיות יותר, אבל עדיין לא מושלם כי אני קרובה לזמן-הזה-בחודש ותמיד יש לי התפרצויות בזמן הזה. 
אני מרגישה שהפנים שלי פחות מלוכלכות וקורנות יותר.



אני, כמובן, ממשיכה באתגר, ומפצירה בכן להתחיל אותו גם! :)

אני מתעדת את האתגר תחת ההאשטאג 30#ימיםללאמייקאפ באינסטגרם שלי! אם אתן גם עושות את האתגר אני אשמח לראות את התמונות שלכן תחת ההאשטאג הזה :)

שיהיה לכולן המשך שבוע נפלא 3>

5 תגובות :

  1. שמחה שהאתגר עובד עבורך!! פוסט נהדר!! :)

    השבמחק
  2. אני גם החלטתי לנסות לוותר על המיקאפ... אבל לא הצלחתי לוותר על הקונסולר מתחת לעיניים וסומק כי אני מרגישה שאני נראית חולה בלי...
    בהצלחה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בהצלחה גם לך! :) אני מנסה לוותר גם על קונסילר, לפחות לחודש הקרוב :) אחר כך לחזור לאט לאט.

      מחק
  3. אני שמה מייקאפ כזה החרכי, כמו לבסיס של איפור.. אבל ביום יום לא, בשבילי איפור זה פאן ולא חובה להסתרה..
    דרך אגב מוזמנת לבלוג שלי, הוא חדש וחמוד :P

    השבמחק