יום חמישי, 2 באפריל 2015

חביבי החודש של דובי (מרץ 15')


גם החודש לא התאפרתי הרבה, והסיבה היא בגלל שהעור שלי משום מה הגיב רע כמעט לכל מוצר איפור שנגע בפנים שלי, וגרם לו להצמיח חצ'קונים, ציסטות, להאדים, לגרד, ולהיראות רע. אז העדפתי להלך נטורל ברחבי עיר הקודש, אבל עם עור בריא ושמח. העור שלי הודה לי. 


החודש השתמשתי בעיקר בשני מוצרי ניקוי עור, כשאחד מהם עדין, רך ומפנק, והשני יסודי, מקרצף ושמח. 

רוב הזמן השתמשתי במוצר הבא, קצף ניקוי עור פנים של ל'אוקסיטן. 




המוצר הזה לא רק מריח כמו גן עדן פרחוני ואלגנטי, אלא גם עושה עבודה מעולה! הוא מנקה את העור כמו שצריך, אבל לא יותר מדי. הוא לא מגרה את העור שלי (שכאמור, היה ילד רע החודש), הוא לא מפשיט אותו מלחות. הוא משאיר אותו מלוחח ונקי, ואפילו מבהיר כתמי חצ'קונים לשעבר!

המוצר השני שבו השתמשתי החודש כדי לנקות את העור שלי הוא ג'ל ניקוי על בסיס אשכוליות וחומצה סליצילית של גרנייה. 




השתמשתי בו בימים שבהם העור שלי הרגיש שומני ומלוכלך יותר מהרגיל, בעיקר בימי החום הבודדים שהזדחלו אלינו בזמן האחרון. הג'ל הזה מנקה את העור ביסודיות יתרה, אבל גם לא מגרה את העור שלי! אני מודה שהעור שלי קצת יותר יבש לאחר השטיפה (אם להשוות לקצף של ל'אוקסיטן), אבל בימים שומניים ומגעילים במיוחד זו ברכה. כמו כן, הריח פשוט מטריף ומשמח אותי בכל שימוש מחדש. ריח אשכוליות עסיסיות! מי לא אוהב אשכוליות? :) והחלק הכי טוב וכנראה גם הכי חשוב- המחיר שלו פשוט מצחיק ותמיד אפשר לקנות אותו במבצעים ב-30 שקלים, גם בסופר פארם. מציאה!

החודש, בגלל החום שלאט לאט התחיל להתקרב אלינו מקצוות רחוקים של כדור הארץ, העור שלי הזדקק לפחות ופחות לחות, ולכן זנחתי את כל חמאות הלחות הכבדות והחונקות לטובת קרמים וג'לים מרעננים וקלילים. 
המוצר הבא ללא ספק היה תגלית, ולולא חברתי קרן הייתה מביאה לי אותו במתנה בהחלפה שעשינו, בחיים לא הייתי יודעת על קיומו! מדובר בקרם יום לעור רגיל ומעורב מבית ניוואה. 



הריח שלו מאוד נעים ועדין, וקצת מזכיר לי את ריח המלפפונים של דאב, בתוספת נגיעת אלכוהול קלילה. השוס הכי גדול מבחינתי הוא שהקרם הזה משאיר את העור כמעט מאט לגמרי! התחושה על העור היא שהקרם הזה נספק בעור כמעט מייד ולאחר מכן לא מרגישים אותו יותר על הפנים! :) קרם נהדר לבעלות עור שומני-מעורב כמוני!

ועכשיו לקרמים!


קרם הידיים הבא הציל אותי החודש. למי שלא יודעת, אני והבחור הרחבנו את המשפחה ואימצנו 3 חולדות מתוקות נוספות! לפני זה היו לנו רק 2. עכשיו יש לנו 5! :) אבל! יותר אהבה = יותר פציעות.. והידיים שלי החודש נראו כמו ידיים של פועל חירייה. מה הקרם שעזר לי להתמודד עם המצב הזה? קרם הידיים על בסיס חמאת שיאה מבית ל'אוקסיטן. 




קודם כל, הוא מריח רע. בזה אין לי ספק. הוא מריח כמו עשרות ישבנים של תינוקות, ונגיעת טיטול. מאוד טאלקי. מאוד. ואני לא אוהבת תינוקות. או טאלק. :( 

אבל! הוא מלחח את הידיים עד כדי כך שאין שני לו בתחום הזה! הוא עזר לעשרות שריטות ופציעות אהבת-חולדות להיעלם מהעור שלי תוך יום אחד, השאיר את עור-המסביב-לציפורניים מלוחח כהוגן (ואפילו מבריק! כן, כמו בתמונות מניקור מקצועיות!), ובאופן כללי גרם לידיים שלי להיראות הכי טוב שהן נראו אי פעם בחיים שלי!
אז אולי לא ארכוש קרם ידיים שלהם בריח הזה.. אבל בריח אחר? yes please! :)

קרם נוסף שעשה לי את החודש הינו חמאת גוף בריח Monoi של ללין. 




אז נכון שאמרתי שהרחקתי את כל הקרמים הכבדים והחמאות מהעור שלי, אבל מי אמר משהו על כל שאר הגוף? ;) חילופי העונות נתנו את אותותיהם בעור הגוף שלי, ודווקא החודש, למרות הימים החמימים שלאחרונה פקדו אותי, הזדקקתי ליותר לחות מהרגיל, וחמאת הגוף הזאת בהחלט עזרה לי בכך. היא מריחה נהדר! יש לי אפילו מיסט גוף בריח הזה, ורחוק משפחה שהגיע לארץ רץ מייד ללין לרכוש את *כל* מוצרי הסדרה בריח הזה, שלטענו הוא הריח הכי מדהים שהוא אי פעם קירב לנחיריו.

חמאת הגוף הזאת די כבדה, ולדעתי אני אתרחק ממנה בקיץ, אבל עכשיו היא פסגת השלמות הלחותית בשביל העור המסכן שלי. היא מלחחת את העור בצורה נהדרת (כי בכל זאת, חמאה), והריח נשאר ונשאר על העור עד המקלחת הבאה! והריח, כאמור, מהמם. מאוד טרופי, ויש בו משהו חלבי אם כי לא קוקוסי. קצת אננסי ופרחוני בו זמני. מהמם!

אם כבר בריחות עסקינן, אני חייבת לדבר רגע על הבושם הזה. מדובר בבושם Royal Desire של כריסטינה אגילרה. 




שימו רגע בצד את העובדה שאני חיה ונושמת כריסטינה עוד מהיום שהיא שיחררה את "Genie In A Bottle" לאוויר, הבשמים שלה פנטסטיים! 

הבושם הזה, למרות היותו מתקתק וגנרי משהו (לטענת אנשים אחרים), לחלוטין מספק לי משב רוח מרענן בבוקר. קצת כמו שילוב של כביסה וסוכריות. נקה 7 ופרילי. 
אני לא אוהבת "בשמי עדר", כלומר הבשמים האלה שיש לכולם (אהמ, אליין, אהמ, אני מסתכלת עליך) ושבגדול מריחים נהדר אבל אפקט העדר מיידית הופך אותם ללא אטרקטיביים בעיניי. ולכן הבושם הזה של כריסטינה הוא נישה פרטית ומאוד חביבה עליי. הוא מריח מוכר אבל שונה. הוא לא כמו כל האחרים, אבל הוא לא זר לגמרי. אם אתן אוהבות בשמים מתקתקים וקצת "רעננים", שלא כל כך כמו כל השאר, כדאי לכן מאוד לנסות אותו!

מוצר אחרון בגזרת הטיפוח הוא (שוב) שפתון האפרסק החביב עליי של טוני מולי!




הוא מריח נהדר, הוא מספיק שומני ועשיר בשביל ללחח את השפתיים, אבל גם מספיק "דליל" בשביל להיספג בשפתיים מיידית. העיצוב שלו מתוק לאללה, המחיר שלו פשוט מצחיק, ולדעתי מדובר בשפתון לחות בין הטובים שקיימים בשוק כיום. 


אז רשמית עברנו למוצרי שפתיים, והמעט מאוד שכן התאפרתי החודש היה באודמים ושלל שפתונים אחרים. 


החודש כיכבו אצלי ביוטיקר. כן, כן, ביוטיקר. החברה הזולה ההיא שכולם מזלזלים בה שלא בצדק. אני לא יודעת למה אנשים כל כך סולדים מאיפור (או מוצרים בכלל, לא רק קוסמטיקה) זול. הרי אפילו הקוסמטיקה הקוריאנית, הנהדרת והמהוללת, זולה! וכולם אוהבים אותה! אז למה דווקא ביוטיקר מקבלת נזיפות מכל עבר? על כל פנים, נתחיל. 


את האודם הבא לא התכוונתי לקנות, אבל הוא כל כך קרץ לי מהמדף שהייתי חייבת לנסות אותו. מדובר בגוון 7 מהסדרה העמידה. למה קניתי דווקא אותו? כי הוא ממש הזכיר לי את הגוון קשמיר מהוולווטינס של ליים-קריים!




ואכן, מדובר במציאה. הגוון חום-אפרפר-סגלגל חם-קר, לא ברור בדיוק מה הוא ומי הוא, אבל הוא כל כך יפה, שלא פחות מ-7 אנשים שונים הפריחו לעברי מחמאות כשהלכתי איתו לקונצרט. כן! מחמאות על אודם שעולה 6 שקלים בודדים (נראה לי, יש לי זיכרון של אבן)! אם זה לא ישכנע אתכן, אני לא יודעת מה כן. :)

בואו נדבר על המרקם. ללא ספק הוא מייבש. מומלץ מאוד למרוח מתחתיו שפתון לחות רציני (אהמ, אפרסק טוני מולי, אהמ). אם תשלבו אותו עם שפתון לחות טוב מתחת, תיהנו מאודם איכותי ובאמת עמיד. 
כמו כן, הוא מאט. ומאט זה תמיד מהמם. ;)

האודם הבא של ביוטיקר מצא חן בעיניי מסיבה טובה מאוד. כשהגעתי איתו הביתה והסווטצ'תי אותו על היד, הוא נראה לי מוכר. מוכר מאוד. וכששלפתי את הפלאמפול של מאק מהארסנל והסווטצ'תי אותו ליד, גיליתי שמדובר בדיופ מאוד מוצלח (אם כי לא זהה לחלוטין. פלאמפול קצת-קצת יותר סגלגל מזה)! אמנם האודם של מאק הרבה יותר מלחח ומעשיר את השפתיים (וגם מבריק יותר עקב כך), אבל גם מס' 38 של ביוטיקר מהסדרה הרגילה עושה עבודה לא רעה בכלל. 




הגימור הוא לא בדיוק מאט, אבל גם לא גלוסי או מבריק במיוחד. הוא משהו באמצע, מעין נקודה שמחה שבין "עמיד" ל"לא מייבש". הוא לא מייבש את השפתיים נורא, אבל אני בחיים לא שמה אודם על השפתיים שלי בלי לשים לחות כלשהי מתחת, ולכן גם כאן האפרסק של טוני מולי התערב והיווה חוצץ עשיר בלחות ביני לבין האודם הזה. ובכל זאת אני חוזרת ומדגישה, ממש לא חובה להוסיף לחות! אפשר, אבל לא חובה. הוא מספיק לח גם בלי זה (אבל אם יש לכן שפתיים יבשות או נוטות ליובש, ללא ספק לכו על שכבת לחות נוספת מתחתיו). 

בשביל אודם כה זול הוא גם עמיד להפליא, וכל עוד לא אוכלים אוכל ממש שומני, אפשר לוותר על חידושים! :) 

אודם נוסף (!) של ביוטיקר הוא סוג של צ'אבי קצת יותר דקיק מהצ'אבי שאנחנו רגילות אליו (כמו למשל קליניק או רבלון), אבל הוא גם לא בדיוק עיפרון שפתיים דקיק. הוא בדיוק באמצע. והוא מהמם. מדובר בגוון 29 מסדרת הצ'אבי שלהם (נקראת גם "עפרון איפור ללא חידוד עמיד במים").




הגוון שלו לא ורוד ברבי-פקאצית, לא מסטיק-בזוקה, לא פרחה-ניאונית-מנומרת. יש בו נגיעת פטל אבל הוא לא בדיוק פטל. הוא ורוד יפה ובהיר, אבל לא ניאוני, לא בהיר מדי, לא צועק למרחקים. לדעתי הוא באמת הורוד המושלם, שיתאים לכל גוון עור ולכל סוג איפור. הוא גם נותן אפקט קל של "הכתמה" על השפתיים. כמו כן, המרקם מאוד שעוותי, ולכן אני לא אוהבת להעמיס ממנו על השפתיים (מי אוהבת גושי אודם רטובים ולחים על השפתיים שלה? לא אני!). ושוב, לא חובה להוסיף שפתון לחות מתחת, אבל אני תמיד מוסיפה, אז לשיקולכן. :)


ואחרונים חביבים, הלקים שכיכבו על הציפורניים שלי החודש הם בעיקר סגלגלים וורדרדים למיניהם, ואהבתי במיוחד לקים "עם אפקט" - גליטרים, שימרים, תלת מימדים. מי שבא ברוך הבא! :)



נתחיל למעלה ונלך בכיוון השעון.


הלק הראשון הוא כסוף בהיר תלת-מימד של ביוטיקר. משיטוטים ברשת הבנתי שהוא דווקא המאכזב בחבורה! ואני יכולה להבין למה. 3 שכבות והוא עדיין לא אטום! :( אבל הי, הוא כל כך יפה, ולפעמים מתחשק דווקא לק בהיר וכמעט שקוף. כמעט כמו ללכת נטורל.

הלק הבא הוא לק שלדעתי כבר כיכב בבלוג פעם או פעמיים, ומסיבה טובה! הוא כתמתם-קורלי שקצת נוטה לאדמדם, ויש בו נצנוץ כסוף קליל! הוא כל כך יפה שאי אפשר שלא להתאהב בו!

הלק הבא הוא לק קוריאני מחברה בשם The Face Shop, והוא היה חלק מסדרת היוגורט שלא נמכרת יותר לצערי! בזמנו הספקתי לקנות 3 לקים שלמים מהסדרה, והם כה יפים! הם גם תמיד גורפים אין-ספור מחמאות. הדבר היחיד שמצעבן אותי הוא, כמובן, ההסרה. הלק הזה ניחן בהמון גליטר בשלל צבעים, ולכן ההסרה היא גיהנום. 

הלק הבא הוא לק תלת-מימד נוסף של ביוטיקר! הפעם בגוון הוורוד. בשונה מהכסוף הבהיר, הוורוד מספק אטימות מלאה ב-2 שכבות בלבד (אפילו אחת תספיק, אבל 2 שכבות ייתנו עומק מיוחד יותר לגוון). הצבע הוא צבע פטל משגע שלדעתי יהיה יפה כל ימות השנה (ובכלל, מי מתאים לק לעונה?). 

הלק האחרון והחביב עליי מכל החודש (והי, אני אפילו מתכננת למשוח אותו על ציפורניים בערב החג מחר!) הוא לק יחסית חדש בארסנל שלי, והוא מבית אסנס! ברוכה הבאה לארצינו! :) הלק הזה נותן לי תחושה כאילו אני פיה קסומה ביער ערפילי וירוק במיוחד. הבסיס ירקרק-זהוב, והגליטר (בצורות שונות) בפנים הוא וורוד-בייבי. הלק הזה כל כך יפה שחברה יקרה השאילה אותו ממני יום אחרי שמרחתי אותו על עצמי! הוא מאוד מיוחד, ובמראה ראשון אפילו לא ברור מה הגוון המדוייק שלו. ללא ספק מציאה! כנראה שאקנה לי עוד אחד או שניים, שיהיו, למקרה ויחליטו להפסיק לייצר אותו! ;)
אבל כמובן, ההסרה היא גיהנום.. ובכל זאת, זה לא הורס מבחינתי את הקסם של הלק הזה! :)

אז זה הכל יקירות! המון תודה על הקריאה, יום נהדר, שבת שלום, וחג שמח! :)



4 תגובות :

  1. דבר ראשון, אין אני שמחה שאהבת את הקרם לחות של ניוואה, אני חושבת שהוא אלוהי! ודבר שני, פוסט מעולה אני מסכימה פה עם הרבה מהמומלצים מינוס הלקים של ביוטי קר שאליהם אני לא מצליחה להתחבר.... פוסט מדהים אהובה!

    השבמחק
  2. רוצה לצחוק קטע מצחיק? גם אצלי העור פשוט הגיב למשהו בצורה רעה..יש לי פריחה מוזרה בצידי הפנים שמסרבת לעבור..עם איפור..בלי איפור..עקשנית כמו הבעלים שלה! אני פשוט הורדתי את מוצרי הטיפוח שלי לראות אם יש קשר...בנתיים נראה שזה עוזר מה שאומר שאני צריכה לחפש מוצרים חדשים! פוסט נהדר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי זה קטע של עונות מעבר? :O כי העור שלי התחרפן רק בחודשיים האחרונים, כשפתאום נהיה יום חם יום קר.. :O
      מקווה שהפריחה שלך תעבור כמה שיותר מהר! :O

      מחק