יום רביעי, 15 באפריל 2015

זכרונות מתוקים - ביקורת - Review

Dior - Diorshow Mascara

בכיתה ט' קיבלתי את המסקרה הראשונה בחיים שלי במתנה ליום הולדתי. החזקתי אותה בידיי ביראת קדושה, וכשמשחתי אותה על ריסיי, הופתעתי מאוד לראות את ההבדל העצום ששפופרת אחת קטנה ויוקרתית עושה! לא הפסקתי לבחון את ריסיי החדשים, הארוכים יותר, המעוגלים יותר, העבים יותר, והכהים יותר. מכל עבר נשלחו אליי מחמאות, ואני הרגשתי כמו מיס יוניברס הבלתי-מעורערת. כשכמה חודשים לאחר מכן המסקרה התייבשה/נגמרה (אני אף פעם לא בטוחה מה קורה קודם- החומר נגמר או שהוא מתייבש בכלל?), עצב רב התגנב לליבי, והחלטתי שכשאהיה גדולה ויהיה לי כסף משלי, אקנה לי עוד שפופרת כזאת!
ובכן, ההבטחה שלי לעצמי אכן התקיימה, והיום אני באה לדווח ולספר, האם המסקרה באמת כזאת מדהימה כמו שזכרתי, או שמא ההתלהבות שלי הייתה רק התלהבות של ילדים שהוליכה אותי שולל?


תמונות






רכיבים


ההבטחה
"מסקרת מסלולי-תצוגות המעניקה נפח מוגבר ואפקט של הארכת ריסים. דיורשואו משלבת את הכוח האגדי של מברשת האקסטרה-לארג' שלה עם פורמולת חומר קרמי המעניק אפשרות בנייה מקצועית של נפח לריסים מדהימות. התוצאה: נפח משתנה המשתווה לאפקט הלחמות ריסים מקצועיות".


מבחר
המסקרה הזאת מגיעה בשלושה גוונים: שחור, כחול, וחום. סטנדרטי ומספק. כמו כן, המסקרה הזאת (על כל גווניה) מגיעה גם בגרסה עמידה במים, למי שמעדיפה. 


מרקם
המסקרה הזאת מאוד קרמית, כמו מסקרות "של פעם". המרקם מתייבש מהר מאוד (מעולה) ולא מרגיש כבד על הריסים. 


ריח
קרוב מאוד לריח של כלום, אבל מעט חמצמץ בגדר הנעים (ולא בגדר המקולקל). בסה"כ הריח כמעט לא מורגש- מעולה לרגישות!


תוצאה
וואלה, לא כל כך מרשים.. :( אפשר להגיד שהמסקרה הזאת רק מאריכה וצובעת את הריסים שלי, אבל היא לא מעגלת וגם לא מוסיפה מי-יודע-מה הרבה נפח. :(
אכזבה טוטאלית! כנראה שיש דברים שעדיף להשאירם בזכרון. :(


מחיר
בכל חנות שמוכרת את מוצרי דיור בארץ, אף פעם לא ראיתי את המסקרה הזאת בפחות מ-200. למען האמת, ברוב המקרים ראיתי אותה ב-250. מוגזם מוגזם מוגזם. 
לעומת זאת, באתר של ספורה המסקרה הזאת עולה 25$ (שהם כ-100 שקלים בלבד). מדינת ישראל, את לא מפסיקה להפתיע (לרעה, כמובן). במחיר של חו"ל אפשר לשקול קנייה, אבל במחיר של ישראל- ממש ממש ממש ממש לא! :(


אריזה
אריזת הקרטון כסופה ומבריקה לאללה. לא משהו חדש (אהמ, לנקום), ולמען האמת, גם לא הכי פרקטי. בגלל שהקרטון יותר מדי מבריק, נורא קשה להתפקס על הכיתוב ולהצליח לקרוא כמו שצריך את מה שכתוב עליו. :(
העיצוב של המסקרה עצמה גאוני ומהמם. רקע שחור, כיתוב כסוף מבריק, וידית מברשת כסופה לגמרי ללא כיתוב אבל עם חריטת הלוגו על "הפסגה" שלה. 
המברשת עבה. מאוד עבה. בחיים שלי לא ראיתי מברשת מסקרה כל כך עבה ורחבה. כמעט ואין סיכוי לא להכתים את כל העפעף כשמורחים את המסקרה הזאת על הריסים, אז יש לנהוג בה במשנה זהירות. 


קנייה חוזרת
לא. בנעוריי אהבתי מאוד את המסקרה הזאת, אבל סיפור האהבה הזה בעבר, ושם מקומו. עדיף שיישאר שם. היא יקרה מדי בשבילי (בארץ), והיא לא מספקת את הסחורה שאני זקוקה לה כעת. 


תמונות להמחשה
לפני מריחה

אחרי מריחה 

לפני מריחה

אחרי מריחה


לסיכום

יתרונות
*מבחר מספק וסטנדרטי של גוונים (ואת כולם אפשר לרכוש גם בגרסה עמידה במים)
*עיצוב שפופרת מאוד יפה ואלגנטי
*מרקם קרמי שמתייבש מהר מאוד
*ריח מאוד חלש - מעולה לרגישות


חסרונות
*יקר לאללה (בארץ)
*אריזת קרטון לא נוחה (מבריקה מדי, מקשה מאוד על הקריאה)
*מברשת סופר עבה ורחבה, מכתימה מאוד את העפעף (גם כשנזהרים)
*לא ממש עושה כלום לריסים חוץ מלצבוע ולהאריך אותן (לא מעגל, לא מוסיף נפח)


ציון: 1.5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:



4 תגובות :

  1. איזו אכזבה!! זה פשוט נוראי כשיש זיכרון מתוק ומציאות מרירה :\ אוי נוסטלגיה זה כזה דבר מתעתע

    השבמחק
  2. בשבילי את לעד מיס יוניברס

    השבמחק