יום שני, 18 במאי 2015

כל סוף הוא התחלה חדשה



אני לא יודעת איך כמות כזאת של מוצרים ריקים הצטברה לי פתאום. למה לא שמתי לב קודם שיש לי משהו כמו מיליון מוצרים (בלי להגזים ;)) לדבר עליהם?


נלך לפי הסדר המועדף עליי מכל- מהשנוא אל האהוב! נשאיר את הטוב לסוף.. ;)

אז שני המוצרים האלה לא הרשימו אותי בכלל, בלשון המועטה. שניהם מוצרי אמבט מבית ללין. 


אני אוהבת את ללין, באמת שכן. אבל אני לא סובלת וניל, פטצ'ולי, ולוונדר, ביחד ובנפרד. :( לגבי איכות המוצר, אני יכולה להעיד שקצף הניקוי (מימין) היה נעים לשימוש מבחינת מרקמו, והשאיר את העור רענן ולא מיובש. שמן האמבט (משמאל) שימש אותי נאמנה בעיקר באמבטיות מלח לכפות רגליי, והשמן אכן הפך לקצף קליל וריחני בכל פעם. אבל הריח.. איו... :(
ציון זריז: 1/5

המוצר הבא לא רע, אבל הוא לא מספיק מדהים בשביל לגרום לי לרוץ לסניף גולף&קו הקרוב ולקנות לי מייד קרם גוף כזה נוסף. 




הוא הריח נפלא- פרחים לבנים, בדיוק כמו שאני אוהבת. הבעיה זה המרקם. מצד אחד הוא דליל מדי בזמן המריחה (ממש טפטף על הרצפה), מצד שני הנוזל הזה חנק את העור שלי ולא נתן לו לנשום. אני לא יודעת איך הם הצליחו להשיג כזה מרקם מוזר שפספס מכל הכיוונים, אבל הם הצליחו. 
ציון זריז: 1/5

אחד המוצרים בתמונה הבא מוצלח, והשני בכלל לא, אבל שניהם מוצרי ציפורניים ולכן שמתי אותם באותה תמונה. :)


משמאל אנחנו רואים לק מגנטי של חברה עלומת שם (שמה נמחק עם הזמן, ואין לי שמץ של מושג איך קוראים לה יותר), שהתייבש לאחר שלושה שימושים בודדים. אבל הי, הוא עלה לי רק 5 שקלים לכל לק אז אני לא כועסת.. 
ציון זריז: 2/5

מימין אנחנו רואים מחזק ציפורניים של חברת שיק, שדווקא הפתיע אותי ולא היה רע בכלל! למעשה, הוא היה נהדר. אבל בגלל שאני לנצח נצחים נאמנה למחזק הפנומנלי של ביוטיקר, לא ארכוש את השיק יותר. 

ציון זריז: 4/5

את קרם הפנים הבא קיבלתי פעם במתנה בבית המרקחת המקומי שלי, כשהצגתי להם קופון שניל'ס יארד רמדיס פעם פרסמו באתר שלהם. בגלל שהוא היה כל כך יקר שמבחינתי היה מדובר בשערוריה, לא כתבתי סקירה מפורטת. 




הקרם הזה לא רע בכלל, ובחורף הייתי קוראת לו אפילו נהדר! הוא נמרח על העור בקלילות, וכשהוא מתיישב על העור ישנה תחושה של "חוצץ", מעין מסכה קצת קשיחה שמפרידה בין העור לבין האוויר. זה טוב במיוחד לימים קפואים בהם העור סדוק ופצוע וצריך בדחיפות משהו שיפריד בינו לבין האוויר הקר. אני חושבת שבקיץ הקרם הזה עלול היה להיות כבד מדי בשבילי, אבל בחורף מאוד נהניתי להשתמש בו. 
ציון זריז: 3/5

מוצר פנים נוסף הוא תחליב הלחות לעור מעורב מבית אליזבת ארדן. 




למרות שאני בד"כ אוהבת מאוד את המוצרים של אליזבת ארדן, הפעם נתקלתי במוצר ממוצע בלבד, ולא התלהבתי מי-יודע-מה. הוא מריח בסדר, הוא נותן לחות בסדר, אבל הוא לא סופר מגה מדהים וממש לא מצדיק קנייה עתידית מבחינתי. 
ציון זריז: 3/5

את הבושם הבא קיבלתי מחברה יקרה ואני מודה לה! :)




אני חייבת להודות שלמרות שאני כמעט אף פעם לא אוהבת ריחות מאסק, ריח המאסק הזה של בודי שופ העולמית היה פשוט נפלא וקליל בו זמנית, בלי לתת לי את "תחושת הסבתא" שרוב ריחות המאסק נותנים לדעתי. הוא מאוד office appropriate, ולדעתי מדובר באחד הבשמים המוצלחים שאפשר למצוא בתחום המאסקים שאני לא כל כך אוהבת.. ;) הוא מתקתק-מריר בצורה שהיא לא זקנה מדי ולא חסרת טעם לחלוטין. הצלחה! :) 
ציון זריז: 3.5/5


את המוצר הזה רכשתי בזמנו בפראג- קרם גוף מאוד סמיך על בסיס חלב עזים.



הריח שלו אלוהי לחלוטין- חלבי ומתקתק, כמעט כמו קוקוס. המרקם שלו נהדר לחורף. אבל יש לו איזו נטייה מוזרה, שאם מורחים אותו יותר מדי זמן, הוא מתחיל להתכדרר ולהיאסף לכדי גושי קרם מוצקים וקשים שמסרבים להיספג בעור. רוב הזמן הספגתי אותו בעור בטפיחות בגלל זה, אבל זה בהחלט לא נוח ולא אופטימלי. 
ציון זריז: 3.5/5

את קרם הידיים הזה קיבלתי בשקית ההפתעות שרכשתי לי מל'אוקסיטן בזמנו, ולמרות שאני לא הכי מרוצה ממנו, אני שמחה שיצא לי להתנסות בו. 




למה לא אהבתי אותו? בגלל הריח שלו.. ריח טאלקי מאוד חזק, ואני לא אוהבת טאלק. הוא מזכיר לי תחת של תינוקות וטיטולים.. :( אבל! המרקם של הקרם הזה כל כך עשיר וחמאתי, שכבר אחרי לילה אחד עם הקרם הזה, הידיים נראות ומרגישות הרבה יותר טוב! בתור בעלת 5 חולדות קטנות עם ציפורניים ארוכות מאוד, הידיים שלי הן קורבן תמידי לשריטות ופציעות, והקרם הזה ללא ספק עזר לי מאוד בהתמודדות עם הבעיה. אם רק היה לו ריח אחר, כנראה שהייתי אוהבת אותו הכי הכי בעולם!
ציון זריז: 3/5

הפילינג הזה שרד כל כך הרבה זמן במגירת האמבט שלי שזה פשוט לא ייאמן! בעיקר מהסיבה הפשוטה שבתור בעלת עור פנים אדום במיוחד, פילינגי פנים (ולא גוף) גורמים לעור שלי להיות אדום עוד יותר ומגורה ימים ארוכים. 



כידוע לכל, פילינגים הם דבר הכרחי בשגרת טיפוח, ולמרות חוסר הנוחות שבאדמומיות תמידית, אני מוצאת ששימוש בפילינג פעם בשבוע שומר על העור שלי רענן, נקי ופחות או יותר מאוזן מבחינת השומניות. 
בזמנו מאוד אהבתי את הפילינג הזה, בעיקר בגלל ריח הורדים המשגע שלו (אני מתה על ורדים), אבל בדיעבד אני מבינה שהוא לא עשה לי טוב. הוא הפך את העור שלי לאדום יותר משהוא אמור להיות אחרי פילינג, ממש כאילו העלו את הפנים שלי באש או משהו כזה. זכור לי שהוא היה מאוד מאוד עדין ורך על העור שלי, אז כנראה אחד הרכיבים בפנים אשם במחדל, ולא גודל הגרגירים. בקיצור, לא יודעת.  
ציון זריז: 3/5

מסיר הלק הבא מאוד זול, וזו הסיבה העיקרית שבגללה אני חוזרת וקונה אותו פעם אחר פעם. 




למזלו הוא גם מסיר הלק הכי טוב שאני מכירה. הוא אפילו יותר טוב ממסיר הלק הוורוד של לייף (מותג הבית של סופר פארם)! הוא לא משאיר תחושה שמנונית מעיקה על הציפורניים, ובהחלט מתמודד יפה עם רוב הלקים שלי. 
ציון זריז: 5/5

את הג'ל הבא קיבלתי בזמנו במימיבוקס שזכיתי בו בהגרלה של קרן




כבר בשימוש הראשון הבנתי שמדובר במוצר איכותי ביותר, והסיבה היחידה שלא כתבתי עליו סקירה מהללת היא כי כמעט אין מצב להשיג אותו ברשת.. :( 
המרם שלו הוא מרקם ג'ל-מדוזות-קוריאני ממוצע, לא משהו חדש. זה אומר שאני מרוצה מאוד, כי המרקמים הקלילים והעדינים האלה מתאימים בול לעור השומני והקפריזי שלי. :)
הריח הוא ריח אלוורה שגרתי ופשוט (מה שאפשר להבין, כי הג'ל הזה מכיל אחוז גבוה של אלוורה). 
מה עשיתי איתו? ובכן, הוא לא מדהים רק כג'ל מרגיע אחרי הישרפות בשמש או להרגעת עור מגורה אחרי גילוח, אלא גם כג'ל ליחוח לעור הפנים, במקום קרמים כבדים וסמיכים. רוב הזמן אכן השתמשתי בו בג'ל לליחוח עור הפנים! :)
ציון זריז: 5/5

צמד השמפו-מרכך הבא הוא צמד אהוב ומועדף עליי כבר שנים. 




הם לא ממש זולים (בסביבות ה-30-40 שקלים לבקבוק), אבל אני דואגת תמיד לקנות אותם במבצעים ואז זה משתלם יותר.
יש להם ריח נהדר ושמח של פרחים מלבבים, אבל השוס האמיתי הוא הרכות שהם מעניקים לשיער. השיער שלי אף פעם לא היה רך במיוחד, אבל בשימוש בצמד-חמד הזה, השיער שלי רך כמו פרוות ארנבון אנגורה צעיר ומבריק כמו סליל ברונזה. 
ציון זריז: 5/5
תופעת הקשקשים מעיקה ומציקה לרבות (ורבים) מאיתנו, ולפעמים זה פשוט מייאש ששום מוצר לא עוזר! :( גם אני חשבתי כך, עד שרופאת העור שלי הכירה לי את שני הבייביז האלה. 




אין מילים שיתארו את השמפואים האלה בצורה מהללת מספיק. הם הצילו את הקרקפת שלי מסבל, עקצוצים, גירודים וכאב בלתי נסבלים. והקטע הכי נהדר- זה קרה כל כך מהר שאני כבר אפילו לא זוכרת מה זה קשקשים! איך משתמשים? לסירוגין- פעם זה ופעם זה, בכל חפיפה מחליפים בין השמפואים האלה. כמו כן, במהלך הטיפול לא משתמשים בשום מוצר שיער אחר! לא מסכות, לא קרמים, לא מרככים, לא שמפו יבש, כלום! אחרי חודש אפשר לחזור להשתמש במוצרי שיער אחרים, אבל אם צריך אז להשתמש מידי פעם באחד משני אלה (פעם זה ופעם זה, אבל כבר בלי חוקים נוקשים ומדוייקים).
ציון זריז: 5/5

אני חסידה גדולה מאוד של מגבונים להסרת איפור, מהסיבה הפשוטה שאני אוהבת להתאמן בחד"כ ללא איפור, ואני מתאמנת מייד אחרי העבודה. זה מאלץ אותי לקחת איתי מגבונים בתיק על בסיס קבוע. 




אלו הם המגבונים הכי טובים להסרת איפור שאי פעם ניסיתי, ותאמינו לי, ניסיתי הרבה. הם גם לא יקרים בכלל, מה שתמיד טוב! :) מבין שני אלה, אני אוהבת יותר את העליון- הירוק. אני מרגישה שהוא מתאים יותר לסוג העור שלי, למרות שגם התחתון לא רע. הבנתי שהתחתון מתאים לעור יותר בוגר, ואולי זו הסיבה שאהבתי יותר את האריזה הירקרקה. יש להם גם ריח מאוד נעים, כמו של קרם יוקרתי ואלגנטי. 
ציון זריז: 5/5

פעם קניתי מארז מוקטנים של אוון, והתרסיס הזה היה שם. התאמינו לי שרק לאחרונה סיימתי אותו? :) כל כך אהבתי אותו, שהתקמצנתי על כל שפריץ! ;)




המיסט הזה כל כך עדין ורענן על הפנים, ממש כמו טל בוקר על עלים צעירים. הוא מרגיע ומלחח את העור מייד, ואני מרגישה כאילו שהעור שלי "שותה" אותו בשמחה. הוא מקרר את העור אחרי אימון או כשהעור מרגיש אדום ומגורה. ללא ספק המיסט הכי איכותי שאי פעם השפרצתי על הפנים שלי (ואת זה אני אומרת בתור אחת שלא אוהבת מיסטים בכלל)! כמו כן, בשונה משאר מוצרי אוון, דווקא התרסיס הזה לא כל כך יקר בפארמים! בקבוקון קטנטן כמו שלי עולה 30 שקלים, וכמעט תמיד אפשר למצוא אותו במבצעים. 
ציון זריז: 5/5


עוד מוצר שקיבלתי פעם במארז מוקטנים חמדמדים הוא הקרם הזה, לעור פנים צעיר מעורב-רגיל. 




הדבר הראשון שכבש אותי בקרם הזה הוא הריח הנהדר שלו, ריח אוכמניות טריות וחמצמצות-פירותיות. הדבר השני היה המרקם- כאילו קצפת רכה ושומנית, אבל בפועל על העור מתקבל מראה כמעט מאט. הוא נספג בעור בדקות ספורות, מלחח כהוגן, וגם לא גורם לי להבריק? מציאה! :) החיסרון היחיד הוא שהוא לא זול בכלל (הבנתי שבבתי מרקחת הוא עולה בסביבות ה-250-300 שקלים). 
ציון זריז: 5/5

את הפודרה הזאת קניתי אחרי שהתאכזבתי מהפודרות המערביות המקומיות. הן לא הצליחו לתת לי מראה מאט לשעות ארוכות, ומשום מה נטו לתת לי במקום זה מראה סטייל עוגה מקומחת להחריד. ציפיתי ממוצר קוריאני להיות איכותי יותר, ולשמחתי הציפיות שלי לא התבדו! :)




את הפודרה הזאת(מי רצתה סקירה ולא קיבלה?אהבתי משימוש ראשון, ובצדק. היא מעניקה מראה מאט לעור שומני באופן מיידי, עמידה מאוד, ושקופה לחלוטין! זוהי הפודרה הכי טובה שיצא לי לנסות על העור השמן שלי, ואני בהחלט מתכוונת להמשיך לרכוש אותה גם בעתיד. 
ציון זריז: 5/5

בגלל ששלוש המסקרות הבאות היו מעולות כולן, הן נכללו בתמונה אחת! :) 



המסקרה הראשונה (מימין) היא של בורז'ואה (מי רצתה סקירה ולא קיבלה?) והיא המסקרה הצבעונית הכי טובה שנתקלתי בה אי פעם. פיגמנט סגול עז שרואים למרחקים (ולא רק כשהשמש פוגעת בריסים), מעבה ומעגלת את הריסים בצורה מאוד מכובדת, וכמעט תמיד ניתן לקנות אותה במחירים סבירים לגמרי במבצעים! :)
ציון זריז: 5/5

המסקרה השנייה (במרכז) שייכת לחברה רוסית בשם faberlic, והיא המסקרה הכי מעגלת ומרימה שאי פעם נגעה בריסיי! לצערי אין שום דרך להשיג אותה מחוץ לרוסיה, אז בפעם הבאה שמי מקרובי משפחתי יתכוון לטוס לשם, אבקש ממנו להביא לי מלאי שיספיק לנצח. 
ציון זריז: 5/5

המסקרה האחרונה (משמאל) היא המסקרה Drama מבית לנקום (מי רצתה סקירה ולא קיבלה?). למרות שאני בד"כ מאוד אוהבת מסקרות של לנקום, המסקרה הספציפית הזאת לא הייתה כל כך מדהימה. אני לא אומרת שהיא לא טובה, ממש לא! היא פשוט לא מצליחה להרים את הריסים שלי כמו שאני רוצה, וזה קורה רק בגלל שיש לי ריסים ישרות ועקשניות כמו מטאטא קש. הייחודיות האמיתית של המסקרה הזאת היא ביכולת העיבוי שלה!
ציון זריז: 4/5

מוצר אחרון וללא ספק החביב עליי מכל המוצרים שדיברתי עליהם כאן היום, הוא הבושם הזה של ל'אוקסיטן!



אין מספיק מילים בלקסיקון העברי שיוכלו לתאר את האהבה שאני חשה כלפי הניחוח הנפלא הזה! אני לא יודעת אם כך באמת מריחה פריחת הדובדבן (זהו שם הבושם), אבל מדובר בריח שהיא בדיוק כוס התה המועדפת עליי מכל! ריח פרחוני עדין, לא מתוק מדי, לא זקן מדי, לא צעיר מדי. הבושם המושלם לאירוע בוקר/צהריים מיוחד, דייט קליל, יום כיף עם חברה או לבד. יש בו משהו מיוחד מאוד ולא "מיינסטרים". אני בהחלט מתכוונת לקנות לי בקבוק שלם של הנוזל האלוהי הזה!
ציון זריז: 5/5


תודה רבה לכן יקירות, על הביקור בבלוג ועל הקריאה! אוהבת אתכן המון! :)


תודה לכולכן על הזמן שהקדשתן לקריאה, ושיהיה לכן יום טוב!


9 תגובות :

  1. היי דובי :) אחלה פוסט!
    בקשר לשמפואים לקשקשים, צריך מרשם רופא כדי לקנות אותם?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא :) קניתי אותם בהמלצת הרופאה אבל לא צריך מרשם.

      מחק
    2. אפשר את שמותיהם ? הראשון סבוסל ויצא לי להתנסות בו בעבר אבל את השני אני לא מצליחה לראות ( גולשת מהנייד)
      תודה (:

      מחק
    3. השני הוא צטרימיד (כתוב שם באנגלית) :)

      מחק
  2. בקשר לפודרה..יש אותה גם בגרסה דחוסה?
    אגב, ניסית את הפודרה של רימל? אומרים שהיא נותנת מראה מאט להרבה זמן ואני מתכוונת לנסות

    השבמחק
    תשובות
    1. הפודרה אכן נמכרת גם בגרסה דחוסה! :)
      לא ניסיתי את הפודרה של רימל, אבל ניסיתי פודרה של מייבלין שמבטיחה מראה מאט לשעות ארוכות והן פישלו בגדול.. :(

      מחק
  3. פוסט טוב, תודה שאת חולקת איתנו את הניסיון שלך :)

    השבמחק
  4. פוסט טוב, תודה שאת חולקת איתנו את הניסיון שלך :)

    השבמחק