יום רביעי, 10 ביוני 2015

לק היום

את הלק הזה רכשתי בעקבות הבהלה ללקים החדשים (יחסית) של Sinful Colors, והייתי ילדה טובה כי בחרתי רק אחד, את האחד שמככב כאן היום.

מדובר בגוון 858 You Just Wait, גוון ורדרד עדין עם אפקט פנינה זהובה-ירקרקה, מבחינתי הגוון הכי מיוחד שראיתי שם בדוכן. הגוון לא אטום בכלל. בתמונות כאן רואים את "הלבן של הציפורניים", ומרחתי 3 שכבות נדיבות, ולמרות זאת אני לא כועסת, כי הוא כל כך יפה. אני מניחה שהוא יהיה מטריף אפילו יותר מעל לק ורדרד אטום אחר, אבל עוד לא ניסיתי. 

אגב, הוא מתייבש במהירות ממש מרשימה!





תודה לכולכן על הביקור בבלוג ושיהיה לכן יום מקסים!


4 תגובות :

  1. לק מרהיב אהובה! התגעגעתי לפוסטים שלך! (אבל לא אלייך - אותך יש לי כל יום בטלפון P: חחח סתם סתם)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה! :) הנה בדיוק עלה פוסט קוריאני חדש.. :P

      מחק
  2. צבע מאוד מעניין..נראה לי שהוא לא אמור להיות אטום לגמרי אלא בתור אפקט מעל לק אחר (שחור, לבן, כחול וכו'..)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני חושבת שהוא לא נועד להיות אטום, אבל את זה גיליתי רק אחרי שקניתי וכבר היה מאוחר מדי להתחרט.. ;)

      מחק