יום רביעי, 29 ביולי 2015

קופסאות זה כיף! ביוטיבוקס אוגוסט 2015

BeautyBox August 2015

הקופסא החדשה יפהפיה, אין ספק. עיצוב שמזכיר גלים, בגווני טורקיז וצהוב (שילוב הורס לדעתי), כאילו מבטיח שהתכולה תהיה יפה ומהפנטת לא פחות. בואו נראה אם זה אכן קרה! :)










לכל מי שלא מכירה, הביוטיבוקס נשענת על רעיון ישן ומוכר (וטוב, לדעתי), על פיו משלמים לחברה X סכום כסף ומקבלים בתמורה אלוהים יודע מה, בתוך אריזה חמודה ומתוקה, כששווי המוצרים בפנים תמיד יותר גבוה ממה ששולם על הקופסה כולה.
ובכן, הביוטיבוקס עולה 99 שקלים לקופסה (לפחות כרגע. למיטב זכרוני פעם [לפני המיתוג מחדש] המחיר היה אחר, נמוך יותר, אבל אני לא זוכרת בוודאות איזה), ובכל קופסה מקבלים בין 2-3 מוצרים בגודל מלא, ומספר דוגמיות בגדלים משתנים. מקור המוצרים הוא תמיד מחברות שונות, ובקופסאות השונות משולבות גם חברות ישראליות בד"כ.

שנתחיל? :)




לא מפתיע לגלות שזה המוצר ממנו אני הכי מרוצה בקופסה הנוכחית, בהתחשב בעובדה שאני משתמשת בתמיסת המיסלר הזאת כבר כמעט שנה להסרת האיפור (הלא עמיד. להסרת איפור עמיד אני זקוקה למשהו יותר רציני) שלי. התמיסה עדינה על העור הפסיכוטי שלי, אבל הכי חשוב- לא מגרה את אזור העיניים. אפשר להגיד שהעור שלי לא בעייתי כמו העור שמסביב לעיניים, וספציפית בצידי העיניים. כמעט כל מסיר איפור שניסיתי עד היום, שרף בצידי העיניים שלי, גרם להם להאדים, גרם לעיניים שלי לדמוע, ובטווח הרחוק גרם לעיניים שלי לדמוע תמידית במשך ימים שלמים. מאז שעברתי לתמיסת המיסלר הזאת כל הבעיות שלי נמוגו, ואני אפילו לא זוכרת איך זה מרגיש כשהעיניים רוצות להתגלגל החוצה מארובותיהן מרוב סבל!

זה כל מה שעיניים ו/או עור רגיש אי פעם חלמו עליו. 
ציון זריז: 5/5
המחיר לגודל מלא (400 מ"ל) הוא 70 שקלים (שזה כמובן שקר. בחיים שלי לא קניתי אותו ביותר מ-35 שקלים).








אני אוהבת מוצרים "זריזים" שהעבודה איתם קלה, מהירה ומדוייקת. אני אוהבת אותם אפילו יותר אם הם רכים כמו חמאה ולא נגררים על העור הבכיין שלי. 
בהסווטצ'ה ראשונה הופתעתי לחלוטין מהמרקם הרך והנעים של העיפרון התמים למראה הזה. הוא נמס על העור ברכות מדהימה לגמרי, באמת שהופתעתי. 
על האריזה מצויין שאפשר להשתמש במוצר כצללית לכל דבר, או לחדד את הקצה ולהשתמש בו כאייליינר (שזה מה שאני עשיתי בתמונה ומה שאני מעדיפה לעשות בד"כ). 
רק דבר אחד קטן: הוא לא כזה עמיד כמו שציפיתי שהוא יהיה (בגלל כל הכיתובים על האריזה). כל נגיעה באייליינר שאני עושה איתו (ואני מתכוונת לנגיעה קלה, לא שפשופים ושות') גורמת לקצת חומר לעבור לקצות האצבעות שלי. 
ציון זריז: 4/5
המחיר לגודל מלא הינו 99 שקלים.




כבר בשניות הראשונות ליחסים בינינו, התעוררי בי חשדות כבדים שלא אתחבר אליו.
קודם כל, כיתוב "סיליקונים ממקור טבעי" לא עובד עליי, ולא אמור לעבוד על אף אחת אחרת. סיליקון לא קיים בטבע. סיליקון לא צומח על עצים. סיליקון לא רועה באחו. סיליקון נוצר כתוצאה ממניפולציות כימיות במעבדה, ומצדי שיהיו ממקור גזר, הם עדיין כימיה טהורה ושלא יסובבו אתכן באצבע.
שנית, יש לו את ריח הטיטולים השנוא עליי בעולם. אני שונאת ריח של טיטולים/תחת של תינוקות. מצדי שיהיה החומר הכי טוב בעולם. אם יש לו ריח של טיטולים, זה נגמר בינינו. רק לשם השוואה, גם בסרום השיער של אטוד האוס יש סיליקונים, אבל בגלל הריח המקסים אני מוכנה להבליג על עצם קיומם ולהמשיך להשתמש במוצר למרות שאני לא בטוחה שהוא בריא לשיער שלי בטווח הארוך (סיליקונים אמנם תורמים למרקם חלק כמשי בשיער שלנו ולברק חסר מעצורים בתחילת השימוש, אבל בפועל הם סתם יושבים על השיער ומצטברים עליו, "מכסים" אותו, ומכבידים עליו. שימוש מרובה במוצרים מבוססי סיליקון לשיער בד"כ גורמים לשיער כבד, "נפול", עייף, וקצת מת למראה, בטווח הרחוק). 
מבחינת האפקט שהסרום הזה נותן לשיער, הוא אכן תורם למראה מבריק ובריא באופן כללי (לפחות בהתחלה, לפני שהסיליקונים מתחילים לעשות את שלהם), אבל שוב, הריח מונע ממני לרצות להמשיך ולהשתמש בו. 
ציון זריז: 2/5
המחיר לגודל מלא (15 מ"ל) הינו 39 שקלים.





הנה דוגמה קלאסית לבושם שרוצה להיות מיוחד יותר מכולם אבל בסוף מתמזג בהמון של בשמים זהים לחלוטין. 
זהו העתק מדוייק וזהה לגמרי ל"אמור אמור" הישן והטוב, שלצערי לא עובד טוב עם כימיית הגוף שלי. הריח נעים, זה כן. אבל ריחות כאלה מתוקים מעולם לא התאימו לי. מה עם משהו קצת יותר פרשי וקליל לקיץ, הא?
ציון זריז: 3/5
המחיר ל-50 מ"ל הוא 199 שקלים, ואילו ל-100 מ"ל המחיר הוא 299 שקלים. 




הנה עוד מוצר שלא הצלחתי להתחבר אליו בקופסה. 
הקונספט מגניב וחדשני, זה בטוח. אבל הביצועים בשטח פשוט לא מספיק טובים. בפעם הראשונה ניסיתי להשתמש במגבונים האלה על "לק בלינג" (המון המון נצנצים), וזה לא כל כך עבד. אמרתי לעצמי- "לא נורא, זה בטח כי לקים עם בלינג קשים להסרה באופן כללי. ננסה שוב מחר".  כשמחר הגיע והייתי עם לק אחר רגיל (ועוד מאותה חברה, לאקה), שנמרח בשכבה אחת דקיקה אבל אטומה, ניסיתי שוב. הזדקקתי ל-3 מגבונים ליד אחת, ואינספור ניסיונות להסיר את הלק ביעילות, שלא בדיוק עבדו, כי משום מה הלק איכשהו עבר דרך המגבון ונדבק לעור של קצות האצבעות. אני לא יודעת מה התפקשש פה, אבל אני אמשיך לנסות ולהבין. בינתיים זה בזבוז מוחלט וקצת באסה, כי באמת אהבתי את הרעיון של מוצר קטן ומגניב שמקל על החיים שלנו. 
ציון זריז: 1/5
המחיר לגודל מלא הינו 15 שקלים.




כיף גדול לקבל לקים בגדלים פצפוניים במיוחד, כי בינינו, מי באמת מסיימת לק?? ;) הם מתייבשים הרבה לפני שהם נגמרים, ויש גבול לכמה מדלל לק אפשר לטפטף פנימה.. 
הלק שקיבלתי בצבע לבן, שלהפתעתי הרבה נמרח באחידות ואטימות מושלמת בשכבה אחת (בד"כ לקים בהירים קצת מעצבנים במריחה שלהם, תמיד יש את הקוים שנשארים מהמברשת ותמיד צריך עוד שכבה לאטימות. לא במקרה הזה! :)). האיכות פשוט מדהימה. 
רק הצבע קצת מוזר לי כי אני לא מחובבות לק הטיפקס (וזה הדבר היחיד שמוריד בניקוד כאן).
אגב, על הנרתיק בכלל אין לי מה להגיד. מיותר לגמרי לדעתי, גם כאקסטרה. :( 
ציון זריז: 3/5
המחיר ללק בגודל 9 מ"ל הוא 20 שקלים, והמחיר לנרתיק הוא 10 שקלים.



אחרית דבר

אני לא ממש מרוצה, ולמעשה יש פה רק 2 מוצרים שאני באמת מחבבת (תמיסת המיסלר והעפרון השמנמן לעיניים), אבל אני רגע שולפת מעצמי את הגנים הפולניים שירשתי מסבתא, ואומרת שיכל להיות יותר גרוע. 
אני נותנת לקופסה הזאת 2/5.
אין לי עוד הרבה מה להוסיף. אני חושבת שריבוי מוצרי ציפורניים ומילוי הקופסה במוצרים סתמיים כמו הנרתיק השקוף די מורידים מערכה של הקופסה והופכים אותה ללא-אטרקטיבית בעליל. 
בקיצור, יותר מוצרי איפור ויותר מוצרים לניקוי וטיפוח הפנים הם המפתח לקופסה יותר מעניינת, לדעתי. 

גילוי נאות: קיבלתי את הקופסה מהחברה בתמורה לסקירה שלי, ואני מקווה שאתן מבינות שאין לזה השפעה על איכות הכתיבה שלי, הכנות והאמינות שבה אני כותבת. 

אשמח מאוד לשמוע מה דעתכן על הקופסה הזאת, מה הייתן רוצות לקבל, אם יש לכן חלק מהמוצרים או בכלל כל דבר שיש לכן לומר בתגובה! :)


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


12 תגובות :

  1. קודם כל, בלק הלבן אפשר להשתמש כבסיס לנייל ארט :)
    והגוון של העיפרון יפה, ראיתי שאחרות קיבלו ירוק או כחול..אבל את קיבלת את הגוון השימושי

    השבמחק
    תשובות
    1. אם רק הייתי עושה נייל ארט... ;) חחחחחחחחח
      אני ממש שמחה שקיבלתי חום! אני מתה על איפור עיניים חום בכללי, עובד עם כל גוון אודם שרוצים ולא מושך יותר מדי תשומת לב. :)

      מחק
  2. אוף חודש אסל מחודש בסל מה שנקרא, מקווה שבקופסא הבאה יהיו דברים קצת יותר שווים

    השבמחק
  3. הגוון של העפרון שקבלת נורא מוצא חן בעיני והאיילינר יפה ממש
    הגוונים של המוצרים (עיפרון/לק) נקבעים רנדומלית?

    השבמחק
  4. הי, לא ברור לי מאיזו חברה העיפרון.. :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שכחתי לפרט? :O סליחה!!
      העפרון של חברת סופט-טאץ' הישראלית! :)

      מחק
  5. כן ביוטיבוקס.. את מתחילה לפשל כמו אחותך הגדולה הגדולה גלוסי-משהו...

    השבמחק
  6. את יודעת שיש קופסא הרבה הרבה יותר שווה? קוראים לזה '' את'' vip box
    היא עולה 149 אבל יש שם 8 מוצרים וכולם בגודל מלא.. השווי של קופסאות הוא 500 שקל
    היא קופסאה של המגזין '' את''

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מכירה, תודה. :)
      דווקא בחודשיים האחרונים אני מבינה שהקופסה של "את" כבר מתחילה לאבד מהפופולאריות שלה..

      מחק