יום חמישי, 16 ביולי 2015

הרומן שבין טיסות למוצרים מוקטנים - ביקורת - Review

מארזי הנסיעה של ל'אוקסיטן

אני חושבת שאין פה אפילו נפש אחת שלא יודעת שאני מאוהבת בל'אוקסיטן לעולמים ולעד. אני מכורה, אין מה לעשות! המרקמים, הריחות, העיצוב, המיתוג, כל אלה צועקים יוקרה וגם עולים בהתאם. 

ומה הקשר לטיסות שפתאום ציינתי בכותרת הפוסט? ובכן, אני אוטוטו טסה לשבועיים וחצי שלמים לחו"ל (צ'כיה, לכל הסקרניות :)). והעובדה הזאת גורמת לי לחפש יותר מוצרים קומפקטיים בזמן האחרון. מוצרים קטנים ונוחים, שיספיקו ליותר משימוש אחד אבל לא יכבידו על המזוודה (כי כמובן, המזוודה נועדה ברובה בשביל סחיבת מתנות חזרה ארצה ;)). 



בגלל אהבתי העזה לל'אוקסיטן, ידעתי עוד מההתחלה שאקח איתי לחו"ל ערכת חופשה מגוונת ופרקטית. למה דווקא היא? כי יש בה כמה מוצרים שכבר ניסיתי בעבר והם בוודאות היו מוצלחים, כי אני סקרנית לדעת איך המוצרים שלא ניסיתי יתפקדו, וגם כי המחיר שלה מאוד משתלם אם מסתכלים על טווח המחירים ה"רגיל" של ל'אוקסיטן (כלומר, בתמורה לסכום יחסית סמלי לדעתי, 139 שקלים, מקבלים כמה מוצרים שונים מסדרות שונות שאפשר להתנסות בהם). 





אז מה יש לנו פה? 
-בושם פריחת הדובדבן (7.5 מ"ל)
-שמן רחצה שקד (75 מ"ל)
-קרם ידיים מסדרת השקד (10 מ"ל)
-שמן גוף מזין מסדרת השקד (15 מ"ל)
-שמפו וורבנה (50 מ"ל)
-קרם פנים מסדרת אימורטל (8 מ"ל)
-ואחרון חביב הוא שפתון עשיר על בסיס חמאת שיאה (2 גר')




את הבושם מסדרת פריחת הדובדבן אני אוהבת בכל ליבי, ולמעשה, יש לי אותו אפילו בגודלו המלא! זהו בושם קליל, פרחוני אבל לא מתוק מדי, עדין, מאוד אביבי וצעיר. מבחינתי זהו הבושם המושלם לאביב. כמו כן, גודלו של הבושם במארז זה אכן מושלם לנסיעות. הוא סופר קומפקטי וקטן, אבל עם זאת הוא מספיק לפחות לחודש של שימוש אינטנסיבי. אגב, כבר כתבתי עליו פעם בבלוג




שמן הרחצה מסדרת השקד הוא מוצר בסט-סלר בלתי מעורער, ובצדק! הוא מריח כמו גן עדן אגוזי מתקתק, משאיר את ניחוחו האלוהי שעות ארוכות על העור, מלחח אותו like it's nobody's business, והמרקם שלו ייחודי וכיפי ביותר- שמן נוזלי שבמגע עם מים הופך לקצף רך, מפנק, ומפיץ ענן ריח משכר בחדר האמבטיה (לא אחת הבחור דחף את אפו לחרך שבדלת ותחקר אותי לפשר הניחוחות המעלפים שיוצאים משם).





קרמי הידיים של ל'אוקסיטן הם גאונות לשמה, ולא רק בגלל הריחות המשגעים שלהם, אלא בעיקר בגלל המרקם שלהם. מי שמחפשת כל חייה קרם ידיים בעל מרקם רך וקליל אבל כזה שגם נותן עבודה ומלחח אפילו את הידיים הפצועות והחבולות ביותר, יכולה להפסיק לחפש! עד היום ניסיתי כמות מרשימה מקרמי הידיים של ל'אוקסיטן, ואני מודה שזה פחות מחצי מהמגוון הקיים, אבל המסקנה שלי היא כזאת: אלו קרמי הידיים הטובים ביותר שאפשר למצוא בשוק כיום, לדעתי. או לפחות מבין הקרמים שניסיתי עד היום. 
אגב, מי שמחפשת אלטרנטיבה דומה אבל זולה יותר, יכולה למצוא מפלט אצל לאקה (חברת טיפוח ציפורניים ומניקור ישראלית, אפילו כתבתי על קרמי הידיים שלהם סקירה), שמתדהרת ב-4 קרמי ידיים קלילים שנספגים מהר אבל מלחחים כמו גדולים. הם כמובן לא מתקרבים לקרסוליים של ל'אוקסיטן מבחינת הריח, אבל שוב, המחיר מאוד נוח, והמרקם באמת דומה מאוד. 

ועכשיו נעבור למוצרים שעד לרגע כתיבת סקירה זו לא התנסיתי בהם מעולם, והייתי מאוד סקרנית לראות אם אתאהב או אתאכזב.





אז מוצר נוסף ואחרון מסדרת השקד הנהדרת במארז זה הינו שמן הגוף המזין, מה שמייד נותן לי את הקונוטציה לתרסיסי שמן גוף כבדים וחונקים (אהמ, ללין, כן. הריחות נהדרים, אבל המרקם כבד מדי!). לצערי הרב וביגון קודר, הוא אכן כבד מדי בשבילי. אמנם לא ברמה כמו של ללין וחבריה, אבל יותר מדי שומני בשביל מריחה לפני יום עבודה, למשל. הוא מתאים לשימוש יותר לילי בשבילי, כמו לפני השינה. 

מבחינת התפקוד מדובר במלחח רציני, ממש נשק גרעיני למלחמה נגד יובש. הוא נותן לעור גמישות ורכות מטורפים, אז לדעתי הוא יהיה כוכב הבית שלי בחורף הבא. 
אגב, הבנתי שהוא משמש כטיפול מונע לסימני מתיחה! כמו לנשים בהריון, או סתם שמנות כמוני. אני בהחלט מקווה שהוא מונע ומצמצם סימני מתיחה, ואם כן, אז אני אפתח כלפיו יחסי אהבה והערצה לנצח נצחים (למרות השמנוניות הכבדה שלו). מתישהו בעתיד אכתוב בבלוג אם הוא אכן מממש את הציפיות או לא! :) 
אני חייבת לציין שהריח שלו חזק במיוחד, אז אני מרוצה. הוא מבשם את העור ליום שלם (ואת זה גיליתי כשהמריחה הראשונה בוצעה בשעות הבוקר, לפני שידעתי שהוא שומני מדי לטעמי, והמשכתי להריח את ענן האלוהים על עצמי גם בארוחת העב), והריח יותר עמיד מהריח שמתקבל אחרי רחצה עם שמן הרחצה, למשל. 
האם אקנה בעתיד בגודל מלא? לא, פשוט כי אני כנראה לא טיפוס של שמני גוף כבדים. 




לגבי השמפו הייתי קצת סקפטית. מכירות את הריחות האלה שאתן מאוד אוהבות בתאוריה, אבל הם פשוט לא מתאימים לכם? הם מריחים עליכם כמו זיעה חמוצה, מה שכמובן לא מחמיא לכם, וגם לא לאף של הסובבים אתכם. אז סדרת הוורבנה (כמו גם אחיותיה מהמהדורות המוגבלות), פשוט לא מריחה עליי טוב. אני אוהבת את הריח, באמת שכן, אבל עליי הוא מריח מיוזע וסרוח במקום רענן וקיצי. 

אבל הייתי מוכנה לתת לו צ'אנס. בכל זאת, אולי על השיער הוא יריח אחרת משהוא מריח על העור? אמן.
כולי נמלאתי תקווה ונכנסתי למקלחת. :)
כבר בשימוש הראשון ידעתי שמדובר בשמפו טוב, בעיקר בגלל שבזמן החפיפה השיער הרגיש יבש וקצת כמו קש. למה זה טוב? כי זה אומר שברכיבים כנראה לא תמצאו סיליקונים או פרבנים. ואכן, הצצה ברכיבים העלתה כי סיליקונים לא נכללים שם. למה שיער יבש וקשי בזמן החפיפה מעיד על מוצר נטול סיליקונים? כי סיליקונים "יושבים" על השיער בזמן החפיפה ונותנים אשלייה של שיער חלק כמו משי, אבל זה כל מה שהם עושים. יושבים שם. ועם כל חפיפה הם מצטברים ומצטברים, ובסוף השיער שלנו עמוס בחומרים שלא נשטפים ממנו, מרגיש כבד ועייף, נראה חסר ברק ולא ממש מסתדר. זה מה שסיליקונים עושים. 
אז השיער קצת יבש וקשי בזמן החפיפה, נו ו..? אחרי הייבוש הוא ייראה יותר טוב משהוא אי פעם נראה, יתייבש הרבה יותר מהר ויהיה הרבה יותר קל לשליטה. 
ואחרי ההרצאה אני חוזרת לשמפו הספציפי הזה. הריח הלימוני המשגע שלו לשם שינוי לא מריח עליי כמו זיעה בת 10 חודשים, נתפס בשיער עד החפיפה הבאה, מסובב ראשים ומאלץ אותי להסניף את השיער שלי כמו סהרורית משוגעת באמצע היום. השיער מרגיש רך וחלק אחרי הייבוש, ונכנע בקלות לכל תסרוקת וטיפול שתתנו לו. Me likey! :) 
החיסרון היחיד הוא המחיר, אבל אם לקחת בחשבון שבכל חפיפה הכמות המקסימלית של שמפו צריכה להיות בגודל מטבע, אפשר להתנחם קצת. 




קרם הפנים מסדרת אימורטל (רק שלא ברור איזה מהם נמצא במארז. בסדרה קיים קרם יום פעיל וקרם לילה פעיל, אבל הקרם שנמצא במארז ניתן לשימוש גם ביום וגם בלילה אם לסמוך על מה שכתוב על המיכל, אז בינתיים אני מבולבלת קצת) פשוט מעולה. אני יודעת שקרמי הפנים מהסדרה אהובים מאוד, אבל בשל מחירם הגבוה במיוחד לא התנסיתי בהם מעולם עד לקבלת מארז זה. ובכן, הם אהובים בצדק! 

בזמן המריחה התחושה היא כאילו הקרם כבד וחמאתי מאוד, וחששתי שהוא יהיה כבד מדי לעורי השמן ("איך תעברי פה עם העור השמן הזה שלך?!".. זוכרות? ;)), אבל החששות התבדו תוך שניות ספורות. הקרם נספג בעור כמו משי, לא חונק את העור בכלל ולא "יושב" עליו בציפייה למשיח. מרקמו העשיר ויכולת הספיגה המהירה שלו עובדים לטובתו, והוא מטפל בעור כהוגן בשעות שאחרי המריחה בלי שאפילו נרגיש אותו על הפנים. אם זה לא מספיק, הוא גם משאיר את העור מאט לחלוטין! לא כמו קרמים אחרים שאני לא יכולה למרוח בבוקר, כי הם משאירים אותי מבריקה ומיוזעת למראה. 
בקיצור, מציאה. ואם הוא אי פעם יהיה במבצע שווה במיוחד, אקנה אותו ללא היסוס. 




מוצר אחרון במארז, ולצערי- מאכזב, הוא שפתון חמאת השיאה. עכשיו, לפני שניסיתי אותו בעצמי, היה לי הרושם שזה אחד השפתונים הכי איכותיים ומלחחים out there (בעיקר מסקירות של אחרים), אבל אני לא מסכימה עם הדעה הרווחת. הוא לא עושה שום דבר מיוחד שלאבלו שקוף או אפילו ווזלין פושטי לא יכולים לעשות. 
אני מחובבות שפתוני הלחות השמנוניים במעט (כמו למשל באלם השפתיים האפרסקי המעולה של טוני מולי, שהיללתי ושיבחתי לא אחת בבלוג), כי הם נספגים מאוד מהר (ברמה של מריחה לפני התאפרות וספיגה מלאה שלו עד סוף האיפור והגעה לשלב האודמים) וכי אפשר למרוח מהם יותר כשצריך בשביל אקסטרה ליחוח (כמו למשל לפני השינה). זה לא המקרה בשפתון הזה. 
קודם כל, הוא בקושי נמרח על השפתיים. מילה יותר מתאימה תהיה "נגרר". כשאני מנסה לגרור אותו על השפתיים הוא מושך אותן וזה לא כל כך נעים. חוץ מזה, אי אפשר ממש "להעמיס" ממנו שכבה עבה יותר, ואני לא כל כך מבינה למה. זה כאילו שהוא פשוט "נתקע" ומפסיק להימרח אחרי ששכבה אחת דקיקה כבר נמרחה על השפתיים. אם זה לא מספיק, אחרי המריחה השפתיים מרגישות כאילו לא נמרח עליהן כלום בכלל, והנראות שלהן גם די מיובשת וכמעט-מאט, כלומר כמו במצבן הטבעי בלי שפתון לחות או כל מוצר שפתיים אחר. כמו כן, בבוקר התעוררתי עם שפתיים מיובשות וקצת מעקצצות מהיובש, וזה למרות שמרחתי אותו על השפתיים 5 דקות רצופות בניסיונות נואשים להוציא ממנו קצת יותר חומר משהוא הסכים להוציא. 
בקיצור, אני לא מרוצה ממנו, אבל שמחה שיצא לי להתנסות בו ולהגיע למסקנה הזאת במקום לחיות בסקירות של אחרים. ;) 
השפתון הזה ייתרם לבחור שלי, שלא כל כך בררן בשפתוני לחות ומרוצה מזה שהוא מאט. 

אז אחרי שהרחבתי על כל מוצר בנפרד, המסקנה שלי היא כזאת: כמארז אחד שלם, על כל מוצריו יחד, הוא מושלם לנסיעות. הוא מכיל מוצרים ממגוון יחסית רחב של סדרות שונות, ומוצרי אמבט לצד מוצרים לטיפוח הפנים והגוף. כן, אולי יש פה כמה מוצרים מוצלחים פחות ומוצלחים יותר, אבל זה לא גורע מאיכות המארז כיחידה אחת (בעיקר כי הסיפוק ממוצרים ספציפיים הוא עניין פרטני ואישי לחלוטין). רואים של'אוקסיטן השקיעה מחשבה ותכנון רבים בהרכבת המארז הזה, וניסו (והצליחו!) לשלב מוצרים שונים לחוויית טיפוח כללית לכל הגוף. 


אבל זהו לא המארז היחיד של'אוקסיטן שחררה לאחרונה! :) יש פה עמוד שלם באתר שמוקדש לערכות נסיעה, אבל אתן מכירות אותי, ואני יותר משמחה לפרט לכן בדיוק אילו ערכות יש, כולל את הדעה שלי לגביהן בסוגריים. :)


ישנו מארז נהדר שמכיל ברובו מוצרים מסדרת היסמין וברגמוט (ריח מתקתק-מריר, מעט בוגר לטעמי אבל מאוד נעים בכל זאת), מארז על טהרת הוורבנה והסיטרוס (שוב, ריח נהדר, אבל משום מה לא עובד עם כימיית הגוף שלי), מארז שיאה מפנק ומלחח במיוחד (ניסיתי בעבר מוצר אחד מהסדרה והוא ליחח והעשיר בצורה יוצאת מן הכלל, אבל הריח תינוקי-טיטולי מדי בשבילי), מארז אדמונית (פאוני) פרחוני ויפהפה (שאפילו הזמנתי לי מהאתר!), מארז שקד מתוק בתוך תיק מתוק לא פחות (עוד מארז שהזמנתי לעצמי מהאתר!), מארז מגוון ביותר עם מוצרים שונים ומשונים מכל מיני סדרות אחרות, כולל בושם תה ירוק שיצא מכלל ייצור (רוצו על ההזדמנות!), מארז עם מוצרים מסדרת וורבנה ומסדרת היסמין וברגמוט, מארז מרהיב בתוך סלסילת קש מעלפת עם מוצרי וורבנה וסיטרוס, ומארז עם 3 קרמי ידיים קטנטנים בתוך אריזת פח

לחובבות מוצרי הפנים ישנו מארז עם מוצרים מסדרת אימורטל (ניסיתי את קצף הניקוי מהסדרה בעבר והוא היה מדהים), ומארז עם מוצרים מסדרת דיוויין ואימורטל יחד (והקצף המדובר נמצא כאן!).
ואם מישהי כאן במקרה רוצה לפנק את הבחור שלה, ישנו מארז מיוחד לגברים, עם מוצרים מסדרת וורבנה, סיטרוס, ערער ושיאה.

וכמובן, אם אתן סקרניות לגבי מוצרים אחרים, אתן מוזמנות להיכנס לאתר של ל'אוקסיטן ישראל ולהתאהב. ;) 





ציונים
בושם פריחת הדובדבן: 5/5
שמן רחצה שקד: 5/5
קרם ידיים שקד: 5/5
שמן גוף שקד: 3/5
שמפו וורבנה: 4/5
קרם פנים אימורטל: 4/5
שפתון חמאת שיאה: 2/5


גילוי נאות: קיבלתי את המארז מהחברה בתמורה לסקירה שלי, ואני מקווה שאתן מבינות שאין לזה השפעה על איכות הכתיבה שלי, הכנות והאמינות שבה אני כותבת. 

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


6 תגובות :

  1. איך תעברי פה עם העור השמן שלך?!?!?!

    סקירה מעולה! ממש בא לי לנסות את שמני השקדים בגללך!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה! :)

      שמן הרחצה מדהים מדהים מדהים, אבל שמן הלחות לגוף ממממ.. לא משהו.. :P

      מחק
  2. שמן שקדיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!! אלוהות פשוט!

    השבמחק
  3. וואי, עשית לי חשק עכשיו..בא לי לנסות הכל :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן! :) את חייבת, המארז עולה יחסית בסדר במחיר שלו ויש בו מלא דברים שווים!!! :)

      מחק