יום שלישי, 14 ביולי 2015

הרמה וסלסול ריסים ביתית- At Home Eyelash Perm

שלום חברות!! 
היום אסקור מוצר שאני מאוד מתרגשת לדבר עליו, מהסיבה הפשוטה שמאוד רציתי לעשות את התהליך הזה אבל תמיד ויתרתי מכל מיני סיבות - הרמה וסלסול ריסים!

קצת רקע- הריסים שלי מאוד ארוכים ועבים, אבל גם מאוד ישרים ועקשניים. על מעגל ריסים כבר ויתרתי מזמן כי הוא לא מחזיק לי את הריסים ל-5 דקות, והתייאשתי מנסיונות להוריד את המסקרה העמידה במים כל יום (כי זה ידוע שמסקרות עמידות במים מחזיקות את הריסים הרבה יותר טוב, וזה נכון!! אבל הו...כמה קשה זה להוריד אותן בסוף היום..)

לפני די הרבה זמן ראיתי את הסרטון של SLOABN שמסבירה על ערכת סלסול ריסים ביתית, ולא האמנתי שזה יכול להיות אמיתי! הרי בארץ לוקחים באזור ה400 ש"ח לטיפול אחד (!!) של סלסול ריסים שמחזיק כמה שבועות וכבר חשבתי שהערכה שלה תהיה מאוד יקרה וכבר חשבתי לוותר.
יום אחד חשבתי לחפש ערכה בסגנון, ובשיטוטיי בעליאקספרס מצאתי את הערכה הזאת ואמרתי "מה?! 15 דולר?! וזה יחזיק לי להרבה טיפולים?!" והחלטתי לקנות אותה גם אם היא לא תעבוד. לפחות לנסות, לא?
אגב- בסוף לא חיפשתי את הערכה המדוייקת שהבחורה בסרטון השתמשה בה. מצאתי אחת אחרת. (לינק למוצר)


תמונות







ההבטחה
FANTASTIC COLORFUL EXTRA LONGER EYELASH

ספויילר- האנגלית שבה השתמשו הסינים על הערכה ממש מצחיקה.
אני מניחה שהתכוונו לכך שהריסים יהיו יותר שחורים, לא יותר צבעוניים (על אף שעל האריזה יש תמונה של מישהי עם ריסים צבעוניים). בכל מקרה זה ממש מצחיק אותי חחחחחחח


מבחר
אולי קיים מוצר שאשכרה מבטיח להפוך את הריסים לשחורים יותר במקום לצבוע אותם בשלל גווני הקשת?
סתם, אני צוחקת.


תהליך + תוצאה
הערכה מגיעה עם: 4 חומרים (שעליהם ארחיב בהמשך), סיליקון בגדלים שונים, דבק, מקלון למריחת החומרים ומסקרה.


התהליך זהה להתהליך של החלקה לשיער- בהתחלה מורחים חומר ש"מפשיט" את השיערה מהמבנה המקורי שלה ולאחר מכן מורחים חומר שבונה את השיערה מחדש ומסדרים את השיער כמו שרוצים שהוא יהיה בסוף. כלומר- אם רוצים לעשות החלקה, כשמורחים את החומר השני מחליקים את השיער כדי שהשיער "יידע" להישאר בצורה הזאת. ככה גם סלסול הריסים. הסיליקון בצורה עגולה וככה כשהריסים נדבקות אליו עם החומר השני, הריסים נשארות כמו שהן נדבקו לסיליקון, לכן יש לבחור את גודל הסיליקון בקפידה ולפי אורך הריסים :)
החומרים:
A- מסלסל - זה החומר הראשון ששמים על הריסים.
B- מנטרל - זה החומר השני ששמים על הריסים.
C- מנקה - זה החומר שמנקים איתו את הריסים בין כל שלב (להשתדל לנקות כמה שיותר, אבל לא להתאבד על זה)
D- מחייה ריסים - אמור לתת מראה מלא לריסים ובגדול- להחיות אותם :)

מסקרה- לשימוש אחרי הטיפול, אמור להיות בדומה לחומר D שמחייה את הריסים. בפועל זאת סתם מסקרה רגילה, לא ראיתי אפקט משמעותי.

את הסיליקון מדביקים לעפעף בצורה הבאה (הדבק הוא כמו דבק לריסים מלאכותיות, הוא יורד די בקלות אחרי התהליך):



יש לשים לב שמשתמשים בדבק רק כדי להדביק את הסיליקון לעפעף! הריסים נדבקים לסיליקון בגלל החומרים ששמים עליהם :)

הוראות מלאות כולל זמנים של כל חומר על הריסים:



והכי חשוב- התוצאה!

הריסים שלי לפני:




הריסים שלי אחרי:




נכון וואו?!

את הסלסול עשיתי לפני 3 שבועות (בדיוק!) 
הסלסול מחזיק עד שכל הריסים מתחדשים (שזה תהליך טבעי, כמו שנושר שיער מהראש) וכרגע יש לי כמה ריסים בודדים שהתחדשו והם לא מסולסלים, אבל בגדול הריסים נראים כמו בתמונה :)
לפי דעתי אפשר לחזור על התהליך פעם בחודש וחצי (פלוס מינוס) כדי להימנע משלב הביניים שחצי מהריסים מסולסלים וחצי לא :)


אריזה
האריזה וכל המרכיבים בה הם מפלסטיק, לא נראה יוקרתי במיוחד. לא כ"כ מפריע לי אם להגיד את האמת, זה מוצר שאני אגע בו פעם בכמה שבועות אז לא חשוב לי איך שזה נראה.


קנייה חוזרת
נכון לעכשיו, המחיר של הערכה הוא 15 דולר (למרות שקניתי אותה ב12 דולר, אבל זה לא הבדל משמעותי) ולפי דעתי הערכה תחזיק ללפחות 10 שימושים. אם נעשה חישוב- כל טיפול יעלה 1.5 דולר, בהמרה לשקל זה 5.7 שקל!! לטיפול!! 
שורה תחתונה- ברור שאקנה שוב! :)


לסיכום

יתרונות
*עושה את העבודה כמו שצריך
*אפשר לעשות את זה מתי שבא לך, בנוחיות בבית שלך
*זול!


חסרונות
*תהליך שקצת מסתבכים בו בהתחלה
*אריזה לא הכי יוקרתית


ציון: 5/5

מקווה שנהניתן ושהפוסט עזר לכן :) המשך יום נפלא!


הערה: כן, אני מודעת לסיכונים של קניית ערכה כזאת באינטרנט. זה סיכון שלקחתי על עצמי ובסוף הכל היה בסדר. אם אתן מפחדות מדי אני ממש לא מכריחה אתכן לקנות את זה גם :)

4 תגובות :

  1. מדהים!!! עכשיו גמאני רוצה לנסות!

    השבמחק
  2. את יכולה בבקשה לפרט את הוראות השימוש? האנגלית של הסינים קצת לא ברורה.
    למיטב הבנתי, מדביקים את הסיליקון לעפעף, מורחים חומר A, מחכים 10-12 דקות לריסים עבים ו-8-10 דקות לריסים לא עבים (נראה לי שזו הייתה הכוונה שלהם), מסירים את חומר A באמצעות חומר C, מורחים חומר B, מחכים 8-10 דקות ואז מסירים אותו באמצעות חומר C. מה עושים אחר כך לא הבנתי. רשום להסיר את חומר B ואת הדבק. זה אומר שמסירים בשלב הזה גם את הסיליקון? לא הבנתי גם מה לעזאזל הולך שם בציור. ולא ממש הבנתי איך אמורים לשים את חומר D. אמורים למרוח אותו ולחכות 3-6 דקות, או למרוח אותו *במשך* 3-6 דקות?

    השבמחק
  3. טוב, ניסיתי אתמול והתוצאה מאוד לא טובה. רשמת שלא אמורים להשתמש בדבק בשביל להדביק את הריסים, והקשבתי לך. זו הייתה טעות. הריסים לא נדבקו באמצעות החומר, היה צריך לשים הרבה חומר כדי להצמיד אותם איכשהו, הם כל הזמן התנתקו ונדבקו בכל מני צורות משונות. התוצאה הסופית היא ריסים מעוגלים בזוויות מוזרות לכל הכיוונים. ממש נורא.
    בכל האתרים שהסתכלתי בהם עכשיו שיש בהם הוראות, רשום במפורש להדביק את הריסים באמצעות הדבק לסיליקון בהתאם לצורה הסופית הרצויה של הריסים.
    עכשיו אני צריכה להסתובב עם ריסים מוזרים חודש וחצי.

    השבמחק