יום רביעי, 8 ביולי 2015

קופסאות זה כיף! ביוטיבוקס יולי 2015

BeautyBox July 2015

ציפיתי לקופסא הזאת וידעתי שהיא תהיה מדהימה, כבר כשראיתי את האריזה שלה. כבר הרבה זמן לא ראיתי קופסה שמעוצבת בכל כך הרבה השקעה! :)





לכל מי שלא מכירה, הביוטיבוקס נשענת על רעיון ישן ומוכר (וטוב, לדעתי), על פיו משלמים לחברה X סכום כסף ומקבלים בתמורה אלוהים יודע מה, בתוך אריזה חמודה ומתוקה, כששווי המוצרים בפנים תמיד יותר גבוה ממה ששולם על הקופסה כולה.
ובכן, הביוטיבוקס עולה 99 שקלים לקופסה (לפחות כרגע. למיטב זכרוני פעם [לפני המיתוג מחדש] המחיר היה אחר, נמוך יותר, אבל אני לא זוכרת בוודאות איזה), ובכל קופסה מקבלים בין 2-3 מוצרים בגודל מלא, ומספר דוגמיות בגדלים משתנים. מקור המוצרים הוא תמיד מחברות שונות, ובקופסאות השונות משולבות גם חברות ישראליות בד"כ.

שנתחיל? :)




כמובן, בגלל שאני ג'אנקית ל'אוקסיטן חסרת תקנה, המוצר הראשון שהושטתי אליו את ידי היה קרם הידיים שלהם בניחוח פריחת הדובדבן, שמבחינתי כבר עשה לי את הקופסה. 

אני מאוהבת בריח של הסדרה הזאת, ואני בעלים גאה של בושם, ג'ל רחצה, קרם גוף, וקרם ידיים בגודל מלא, כולם מהסדרה היפהפיה הזאת. 
למעשה, המילה שהכי מתארת את הריח היא "יפה". זה ריח שקט, נחבא אל הכלים, לא חונק את הנחיר. מסוג הריחות האלה שמזכירים ניחוח שמפו קלוש, שגורמים לבן (או בת) הזוג להסתובב ולהגיד "וואו, יש לך ריח ממש מהמם, איך לא שמתי לב לזה קודם?". הוא מאוד אביבי וקליל, ומאוד פרחוני, אבל בלי להיות סוכרייתי ומתוק מדי.
מבחינת המרקם, מדובר במרקם הל'אוקסיטן הקלאסי והאהוב - קליל, רך, נספג בשניות ומשאיר ידיים מלוחחות שעות ארוכות. 
ציון זריז: 5/5
המחיר ל-30 מ"ל הוא 49 שקלים, והמחיר ל-75 מ"ל הוא 101 שקלים.




המוצר הבא שמשך אותי בקופסה, ומתהדר בעבר משגשג בחיים שלי, הוא קרם הרגליים המקרר של סבון של פעם. 

הוא נותן אפקט קירור מיידי, ממש איך שמורחים אותו על הרגליים, מה שכמובן מתאים מאוד לקיץ. המרקם שלו קליל ונספג בשניות בעור, וממש אין תחושה של קרם כבד ש"יושב" ומפריע לתפקד. את הקרם הזה אפשר למרוח ולשכוח, הוא עד כדי כך קליל. 
לדעתי הוא קצת יותר מדי קליל בשביל עור עקבים סדוק ומיובש נורא, אבל בשביל טיפוח שגרתי וקליל הוא יותר ממספיק, ואפקט הקירור הוא כמובן בונוס! :)
ציון זריז: 5/5
המחיר לגודל מלא (150 מ"ל) הוא 59 שקלים.




הבושם של ורסצ'ה זעק "1 מיליון" בשנייה שראיתי אותו, באריזתו הזהובה ובמיכל הזהוב שלו, וגם הריח אכן דומה מאוד (ודווקא לגרסה הגברית, משום מה). הוא נעים, אבל לא בדיוק כוס התה שלי. אשמור אותו לטיולים שדורשים נשיאת משא קל ומועט ביותר. :)
ציון זריז: 3/5
המחיר לגודל מלא (50 מ"ל) הינו 349 שקלים.




את הדאודורנט הזה אף פעם לא אהבתי, פשוט כי מבחינתי הוא לא מספק את הסחורה בקיץ. 
אני מזיעה כמו סוס, ואם זה לא מספיק, אני גם מתאמנת 4-5 פעמים בשבוע, בהתעלמות מוחלטת משרבים וחמסינים למיניהם. אני צריכה דאודורנט שמסוגל להתמודד עם התותחים הכבדים שלי, ודאודורנט הקרם הזה של גרנייה הוא פשוט לא האחד שאיתו הייתי רוצה לצאת למלחמה. 
אבל הי, יש לו ריח סופר נעים, והוא באמת מטפח את העור של בית השחי, אם זה משהו שאתן שואפות אליו. 
ציון זריז: 2/5
המחיר לגודל מלא הינו 30 שקלים.




על תחליב הניקוי 3 ב-1 הזה של אהבה כבר דיברתי בעבר, אבל עדיין שמחתי לראות אותו בקופסה. יש משהו נורא מרגש בלנסות שוב משהו שלא ממש התלהבת ממנו פעם ופתאום לגלות שהוא דווקא לא רע בכלל! אז למה בעצם לא אהבתי אותו בפעם הקודמת שכתבתי עליו? ובכן, אני די בטוחה שהבעיה נעוצה בכך שאז ניסיתי דוגמית פיצית שהספיקה לי בקושי לשימוש אחד, וגם אז השתמשתי בה באצבעות חשופות במקום להשתמש בצמר גפן או בפד לפנים. 
בשימוש עם פד לפנים, מרגישים את ההבדל! באמת שלא ציפיתי לכך, אבל הופתעתי לחלוטין לגלות שלא סתם אהבה כתבו שם מאחורה שכדאי להשתמש בפד לפנים. אני עדיין חושבת שהוא מלחח יותר משהוא מנקה את הפנים, אבל זה אחלה מוצר משלים אם רוצים להימנע מטונר שמנקה יתר על המידה ובסוף משאיר את העור עירום וצמא (אני בדיוק מנסה להתגבר על אחד כזה עכשיו).
אחרי השימוש העור מרגיש טיפה'לה נקי יותר (אבל לא ברמה שמצדיקה וויתור על מוצר ניקוי לפני כן), ומלוחח. מעולה לעור יבש או רגיל. 
האם אקנה אותו בגודל מלא? ובכן, לא. אבל עדיין נהניתי להשתמש בו ולגלות שהוא לא כזה נורא כמו שחשבתי פעם. 
ציון זריז: 3.5/5
המחיר לגודל מלא (250 מ"ל) הינו 95 שקלים.




אני בחורה צנועה בד"כ, אבל יש משהו אחד שאני אוהבת להגיד לכולם בכל הזדמנות- עם כל החסרונות של הגוף והנראות שלי, יש דבר אחד שאני אוהבת ומתגאה בו, והוא השיער שלי. אני דואגת לו ומטפחת אותו בסרומים, מסכות, שמנים ותרסיסים לצד שמפואים טבעיים ונטולי רעלים. הקצוות שלו נראים טוב, הוא שופע ומבריק. אני אוהבת אותו, והוא מחזיר לי אהבה. 
בגלל זה אני תמיד נורא שמחה לגלות ולנסות מוצרי שיער חדשים, שבנסיבות אחרות לא הייתי מנסה. 
אז קודם כל, המסכה הזאת מריחה כמו גן עדן, והריח שלה התפשט בכל רחבי הקופסה וגרם לה להריח כמו פלוץ של חד-קרן. אז זה כבר משהו אחד טוב. 
שנית, הוא עובד תוך 60 שניות! דקה אחת בודדה! זה כל מה שצריך בשביל שהמסכה הזאת תעשה את הקסם שלה! :)
ודבר אחרון- היא באמת עובדת! למרות שהמרקם שלה קצת דליל יותר ממרקמים של מסכות שיער אחרות שניסיתי עד כה, היא מפציצה עבודה ונותנת לשיער נפח, ברק, מרקם חלק יותר, ומאפשרת שליטה קלה יותר ברעמה בטווח הרחוק! באמת שהופתעתי. אני לא מחובבות מוצרי השיער של לוריאל (בגלל החומרים שהם משתמשים בהם במוצרים שלהם), אבל זה באמת מוצר שאני מרגישה שלמה להמליץ עליו. 
האם אקנה שוב? כן! המחיר שלה סביר לגמרי והיא לגמרי משנה את נראות השיער לטובה! :)
ציון זריז: 4.5/5
המחיר לגודל מלא הינו 40.50 שקלים.





הנה מוצר שאף אחת כנראה לא תסכים איתי לגביו.. ;)
כשכל העולם התלהב שיש פה מוצר של בובי בראון ומיהר להכריז בחוצות שזאת הקופסה הכי טובה אוור רק כי יש פה בובי בראון, אני אמרתי meh. לא מתה על מוצרי עיניים. לא מתה על קונסילרים. \: מה אני אעשה איתם? מה לא בסדר איתי? :(
אני מתכוונת לתרום אותו לקרובת משפחה מאפרת שכנראה תשמח מאוד לקבל אותו, ובגלל זה אני אפילו לא אפתח ולא אנסה אותו. כמובן שהוא לא מקבל ציון בגלל זה. ;)
אף על פי כן, אני מסכימה חלקית עם ההתלהבות הגורפת לגבי המוצר הזה, פשוט כי בובי בראון הוא אחד ממותגי האיפור הגדולים והמקצועיים בעולם, ונוכחותו בקופסה מעידה על טעם טוב ובחירה מפנקת במיוחד. :) אולי בפעם הבאה נקבל אודם? או משהו אחר שרוב האוכלוסיה משתמשת בו על בסיס יומיומי? :)
המחיר לקרם העיניים בגודל מלא הוא 230 שקלים, לקורקטור בגודל מלא 135 שקלים, ולקונסילר בגודל מלא 135 שקלים.



אחרית דבר

אני חושבת שכולנו יכולות להסכים שהקופסה הנוכחית פשוט מצויינת. יש פה מותגים עממיים לצד מותגי יוקרה ומותגים מקומיים לצד מותגים מערביים. יש פה גם איפור וגם טיפוח, גם מוצרי פנים וגם מוצרי גוף. המרקמים קלילים ורכים, הריחות עדינים ופרחוניים. לדעתי זאת אחת הקופסאות הכי מושקעות אם לא ה-, מאז ומעולם, כולל עידן גלוסיבוקס. 
אני נותנת לקופסה הזאת 5/5! 

גילוי נאות: קיבלתי את הקופסה מהחברה בתמורה לסקירה שלי, ואני מקווה שאתן מבינות שאין לזה השפעה על איכות הכתיבה שלי, הכנות והאמינות שבה אני כותבת. 

אשמח מאוד לשמוע מה דעתכן על הקופסה הזאת, מה הייתן רוצות לקבל, אם יש לכן חלק מהמוצרים או בכלל כל דבר שיש לכן לומר בתגובה! :)


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


8 תגובות :

  1. לשם שינוי זו קופסה בהחלט מושקעת :)
    ובקשר לעיצוב...מזכיר לי משהו שעיצבתי לא לפני הרבה זמן

    השבמחק
    תשובות
    1. תראי לי תראי לי תראי לי!!!!!! :) ולא ידעתי שאת מעצבת! איזו עבודה מעניינת!!! :)

      מחק
  2. סשנקה אני מסכימה עם כל מילה! באמת אחת הקופסאות המוצלחות החודש! לאב יו!

    השבמחק
    תשובות
    1. יאללה יאללה אני מחכה לסקירה שלך!!!!!!! ;) :*
      ואני אוהבת אותך יותר! 3>

      מחק
  3. אוי החבילה נראת מעניינת! בדר''כ החבילות האלה נרואת מבאסות טילים ביחס לאלה מחו''ל, זאתי נראת נהדר.

    השבמחק
  4. מודה שהקופסא הזו לא כ"כ ריגשה אותי, אבל זה רק בגלל שאני מעדיפה להתנסות באיפור ופחות בטיפוח :) כי בסה"כ יש פה אחלה מוצרים...
    סקרנת אותי לגבי קרם הרגליים [כן, מוצר כ"כ לא סקסי אבל כ"כ חשוב]

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה לי הם בחיים לא יוציאו קופסה שהיא ברובה איפור :( אבל נמשיך לקוות.. ;)
      קרם הרגליים מעולה!! אני ממליצה עליו בחום! :)

      מחק