יום רביעי, 22 ביולי 2015

יקר אבל שווה את זה - ביקורת - Review

Vichy - Aqualia Thermal Day Spa

לפני כמה חודשים, רוקחת חביבה בבית המרקחת המקומי שלי הרעיפה עליי עשרות דוגמיות וישי שונות במהלך רכישה. מבין כל הדוגמיות השונות והמשונות, אהבתי במיוחד קרם פנים קליל, עדין, שהריח כמו גן פרחים וגרם לעור שלי להיראות כפליים יותר טוב משהוא נראה קודם תוך שימוש אחד. 
חזרנו להווה. מזג האוויר חם ומסריח, בני אדם עצבנים ומסריחים, ואני לא רוצה לשים על הפנים שלי שום דבר שגובל במרקם סמיך. לא מצאתי מתמודד ראוי בסליק שלי, ונזכרתי בבית המרקחת האהוב. ניגשתי לאותה רוקחת מקסימה, שזכרה אותי והסתקרנה לגבי ההתנסות שלי בדוגמיות מאז. אמרתי לה שבדיוק בגלל זה חזרתי, ושבזכותה התנסיתי בקרם הפנים בין הטובים שאי פעם נחו על העור שלי. אחרי דקה של היזכרות ומעבר בין הקרמים השונים של הסדרה, רכשתי ממנה את המיכל הזה, של קרם פנים ליום מסדרת "אקווליה טרמאל". 


תמונות 




רכיבים


ההבטחה
"ג'ל במרקם מיימי המסייע להמרצה ורענון של העור. מעניק לעור זוהר מיידי ותחושת לחות מתמשכת לאורך זמן. לכל סוגי העור, מותאם לעור רגיש. 
מסייע לטיפול בתחושת אי הנוחות של עור רגיש עם סימני עייפות. 
חדשנות: מעניק לעור יתרונות דומים לאלה המוצעים בספא, בכל בוקר! המים הטרמליים ממעיינות וישי העשירים ב-15 מינרלים, שולבו עם חומצה היאלורונית, ליצירת מראה עור רענן ותחושת לחות מועשרת לאורך כל היום. 
יעילות: מעניק באופן מיידי מראה קורן לעור רגיש. מעניק לחות אינטנסיבית, המעניקה לעור תחושת רכות ורעננות ומרקם אחיד יותר, תחושת לחות, גמישות ונוחות מתמשכת לאורך כל היום.
מכיל מיום טרמליים ממעיינות וישי. נבדק גם בישראל על עור רגיש. בפיקוח דרמטולוגי. היפואלרגני. ללא פארבן."


מבחר
בסדרה קיימים כמה קרמים, ביניהם קרם היום הקליל שאני מדברת עליו היום, קרם יום עשיר יותר, קרם ג'ל סופר קליל (יותר קליל מזה שקניתי), וקרם לילה סמיך וכבד. חוץ מהקרמים יש גם תחליב לחות עם מקדם הגנה ליום, סרום לחות עשיר, ורול-און לעור שמתחת לעיניים.


מרקם
ג'לי מדוזה קוריאני, בדיוק כמו שאני אוהבת! :)
ולמי שלא כל כך מבינה על מה אני מדברת- זהו קרם מימי על גבול הג'לי, מאוד קליל ועדין. אם אתן מחפשות קרם לחות סופר סמיך וכבד, זה לא האחד. זהו המרקם המושלם לסובלות מעור שומני ומיוזע במיוחד, שמרגישות שרוב הקרמים חונקים את העור והופכים אותו למגעיל עוד יותר, ושמחפשות משהו לשים על הפנים בלי שהוא יכביד עליהם. רק שימו לב שלדעתי זהו קרם ללילה, לעור השומני שלי. אני עדיין לא שמה אותו על הפנים בבוקר, בבוקר אני זקוקה למוצרי מאט בלבד, והקרם הזה לא נכנס בקטגוריה בזאת. בעלות עור יבש או רגיל בטח יאהבו אותו מאוד ביום, אבל אני באמת לא זקוקה לרמת ליחוח עד כדי כך גבוהה. 


ריח
פרחוני-חמצמץ סופר עדין ובקושי מורגש מבחינתי, אבל מאוד נעים.
לא בטוחה שיתאים לרגישות, קראתי כמה סקירות שבהן קטלו את הריח. 


תוצאה
בשימוש הראשון שכחתי לרגע שאני משתמשת בקרם מימי קליל, ושמתי יותר מדי על הפנים שלי. התוצאה הייתה עור פנים די דביק, אבל מלוחח כהוגן בבוקר (ברמה של הרגשה של הקרם על העור במהלך שטיפתו בבוקר).
בשימושים שאחריו כבר למדתי את כל הניואנסים של המרקם, ועכשיו אני יודעת בדיוק כמה צריך בשביל אפקטיביות מקסימלית בשימוש.
בפועל, מייד אחרי השימוש העור מרגיש מעט דביק (קצת כמו אחרי מריחה של קרם התפוח המעולה של טוני מולי, שכתבתי עליו בעבר), ומלוחח כהוגן (עד כמה שעור שומני מוכן להיות מלוחח, כן?) אבל לא שומני או רטוב בשום צורה.
אין לי בעיה עם הדביקות הקלה של המוצר על העור, אבל אני יודעת שיש בנות שלא מתחברות לקונספט, אז קחו זאת בחשבון. 
מבחינתי הקרם הזה הוא הקרם הכי טוב לתקופות שבהן העור רוצה שיעזבו אותו בשקט והופך למכוער ומעוות כששמים עליו חומרים עם קצת יותר נוכחות. מכירות את הנקודות האדומות האלה שמופיעות משום מקום על הלחיים ושום דבר לא מעיף אותן אי פעם בחיים? אז הקרם הזה יעיף אותן. הוא גם יאזן בלגן-לחותי (לחיים מיובשות/אף שומני) ויהפוך את העור לאחיד וחלק יותר. ואם זה לא מספיק, כל עקצוצים וחוסר-נוחות יעלמו כאילו לא היו שם מעולם! :) 


מחיר
המחיר הרגיל לקרמים מהסדרה הזאת של וישי הוא כ-270 שקלים, אבל כשראיתי מבצעים בבית המרקחת המקומי וגיליתי שהוא עולה "רק" 119, קפצתי על המציאה. זה פחות מחצי מחיר! :) 
אני חושבת ש-119 לקרם פנים זה עדיין המון, אבל יש פה כמה פרמטרים שלדעתי מצדיקים את הרכישה בכל זאת: קודם כל, המרקם המימי והקליל לא מצריך כמות גדולה של חומר למריחה בודדת, ואני מעריכה שהקרם יספיק לי כמעט לשנה. 119 לשנה זה בסדר גמור. שנית, זה לא "סתם" קרם פנים. הוא על תקן רפואי אצלי, ועושה ניסים ונפלאות לעור מגורה וסובל.


אריזה
אריזת קרטון בצבע תכלת רגוע, בתוכו מיכל זכוכית באותו גוון עדין, ומכסה פלסטיק לבן. בסה"כ העיצוב יפה ונקי, "רפואי" משהו, אבל אני לא בטוחה שאני אוהבת את העובדה שהמיכל עשוי זכוכית שבירה. מצד שני, מיכל פלסטיק לא היה נראה יוקרתי באותה מידה, אז.. נו טוב. 
נעבור לסוגייה שבאמת מטרידה אותי כאן. אולי הקוריאנים פינקו אותי יותר מדי, אבל חשבתי שכפית כלשהי להוצאה נוחה והיגיינית של חומר מהג'ארה, בלי לגעת בחומר ולזהם אותו, הוא ברירת מחדל וחובה בעולם הקוסמטיקה. כנראה שציפיתי ליותר מדי, כי אין פה שום כפית. אולי בכל זאת למערב עוד יש מה ללמוד מהמזרח.. ;)


קנייה חוזרת
כן! אבל רק במבצעים, כמובן.
ובפעם הבאה אני רוצה לנסות את קרם הג'ל שאמור להיות עוד יותר קליל מהקרם הנוכחי. 
בכל מקרה, אני בהחלט מורשמת לטובה ומתכוונת להמשיך לקנות מוצרים נוספים מוישי. וואלה, מי היה מאמין שיום אחד אסטה מדרך הישר הקוריאנית? ;)


לסיכום

יתרונות
*עיצוב נקי ויפה
*מרקם "ג'לי מדוזה" קליל ועדין- מושלם לעור שומני, או לכל אחת שמחפשת קרם סופר קליל שלא מכביד על העור
*לא הופך את העור לשומני או מבריק מדי (יתאים לשימוש גם בבוקר, למי שחפצה בכך)
*רמת ליחוח מדהימה בהתחשב במרקם הקליל
*כמות נאה של מוצרים בסדרה, וכמות עוד יותר מרשימה ספציפית של קרמים- יש משהו לכל סוג עור!


חסרונות
*לא זול, ולא תמיד יש מבצעים
*מגיע בלי כפית- לא היגייני!
*מיכל זכוכית שביר
*מרגיש מעט דביק על העור אחרי המריחה (אין לי בעיה עם זה, אבל יש הרבה בנות שלא אוהבות את התחושה)


ציון: 5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


6 תגובות :

  1. אם לולא הדביקות הייתי מנסה אותו גם!! פוסט נהדר!! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אחחחח, אם היינו נפגשות מתישהו! הייתי מביאה לך במיכלון פצפון לנסות. לפחות לנסות! ;)
      תודה יקירה! 3>

      מחק
  2. לי אישית לא מפריע שהאריזה מגיעה ללא ספטולה, אני מעדיפה לרחוץ ידיים היטב ואז לדחוף את האצבע פנימה (כך גם ניתן לנצל את המוצר במלואו, בייחוד לאור המחיר..)

    השבמחק
    תשובות
    1. אה נו ברור, כשכבר לא נשאר כלום גם אני טובלת אצבעות, כדי לגרד את כל השאריות מהדפנות! ;)
      רק בהתחלה אני כזאת יסודית ועקרונית :)
      מעצבן אותי בטבילות שאחרי זה נכנס מלא חומר מתחת לציפורניים :O זה לא משהו גדול ומשמעותי כי זה שטויות לנקות את זה, אבל לי זה מציק :P

      מחק
  3. ה-קרם הכי אהוב עליי בעולם!!
    יש לי כזה גם של הלילה, שהוא מהמם לקיץ!!
    ושווה כל שקל!

    השבמחק
    תשובות
    1. חוששני שהוא עלול להיות כבד מדי בשביל העור השומני שלי.. ;) אולי בחורף? :)

      מחק