יום ראשון, 26 ביולי 2015

לא הרבה השתנה - ביקורת - Review

Loreal - Color Riche 2015 new

כשהציעו לי לקבל זוג אודמים מה-30 שבאים לחדש את הסדרה העל-זמנית של לוריאל לכבוד חגיגות 30 השנה שלה, הייתי די קרובה ללסרב. למה? כי כבר ניסיתי בעבר אודם אחד מהסדרה, ולא אהבתי אותו. 
בכל זאת, חשבתי שאולי ישנו קצת את המרקם, את הרכיבים, משהו. ציפיתי לשינוי שיוכל לאפשר לי ליהנות מהמוצר.
האם הם הצליחו במשימה? האם המשאלה הקטנה שלי התגשמה? קראו וגלו! :) 


תמונות







רכיבים



ההבטחה
"אם זה בנשיקה, מפגש, חיבוק, ואפילו מסיבה - השפתון מלווה אותנו לכל מקום ומשאיר סימון, חותמת אישית של כל אחת. הוא מעצים את היופי הייחודי של כל אחת מאיתנו ומאפשר לנו להמציא את עצמנו מחדש בכל יום. מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז, חוגג 30 שנה לשפתון האייקוני קולור ריש ומשיק 30 גוונים חדשים- שפתיים בצבעים עוצמתיים, אינטנסיביים, יצירתיים, מלאי חיים וזוהרים. השפתונים מעניקים התאמה טוטאלית או יצירת ניגודיות ונותנים ביטוי לסגנון ולדמיון של כל אישה."


מבחר
ובכן, כבר בהבטחה הפתיעו אותנו ב-30 גוונים חדשים! :)
אני חושבת שזה נדיב מאוד, בהתחשב שעד היום נוצרו כבר למעלה מ-60 גוונים לקולור ריש על כל סדרותיה (המוגבלות והקבועות כאחת). 


מרקם
כשכתבתי על אודם אחר מהסדרה בעבר, התלוננתי על המרקם היבש והקשה שלו, ועל הקושי להשתמש בו בשל כך. 
כששני האודמים החדשים הגיעו אליי, מאוד פחדתי שהם יהיו בעלי מרקם דומה, שלא ימצא חן בעיניי ויאלץ אותי לתרום אותם לחברות או לקרובות משפחה פחות בררניות. 
ובכן, הם שינו קצת את המרקם, אבל לא מספיק, לצערי. הוא כבר לא יבש וקשה כמו שהוא היה פעם, הוא הרבה יותר רך ועל הגבול של להיות חמאתי (אם כי הוא עדיין יותר שעוותי מחמאתי), אבל! משום מה הכניסו לאודמים נצנצים, או לפחות בשניים שאני קיבלתי. הנצנצים האלה גסים ומרגישים כמו חול על השפתיים, וזה מציק במיוחד כשהשפתיים מתחככות אחת בשנייה (כשמדברים, למשל). 
לא המרקם הכי מוצלח בעולם לדעתי, אבל לפחות הוא לא גרוע כמו שאני זוכרת אותו מפעם.   


ריח
ריח ונילי-פרחוני מאוד אלגנטי, שמקנה תחושת יוקרתיות למוצר. הוא לא סינטטי כמו שהייתי מצפה ממוצר שברובו עשוי מחומרים כימיים! :)


תוצאה
בתכלס, הלחות שלהם לא נשארת על השפתיים יותר משעה, אבל הגוון נשאר. הם משאירים הכתמה מכובדת על השפתיים גם אחרי האכילה, אז זה כבר טוב.


מחיר
בתמרוקייה המקומית שלי, אודמי לוריאל עולים בערך 45 שקלים, שזה מחיר סביר בהחלט בארצינו.
עם זאת, אני מתארת לעצמי שברשתות קוסמטיקה ענקיות המחירים כפולים ומכופלים. 


אריזה
כשכתבתי על אודם אחר מהסדרה, תיארתי את האריזה כ"מלבנית זהובה, מרגישה מאוד יוקרתית ובוגרת". ובכן, אני עדיין חושבת שהיא מאוד בוגרת, על גבול הזקנה. היא מאוד old fashioned, לא מודרנית, וכנראה לא השתנתה הרבה מאז שהסדרה הושקה לראשונה לפני כמה עשרות שנים. פעם חשבתי שהעיצוב הזה אלגנטי ויוקרתי למראה. עכשיו אחרי שצברתי לי קצת ניסיון ושטפתי את עיניי בהמוני עיצובים יפהפיים של אודמים אחרים, אני חושבת שהעיצוב הזה מאוד פרחי וזול. 


קנייה חוזרת
לא. יש אודמים הרבה יותר מוצלחים בשוק במחירים דומים. 


תמונות להמחשה
לפני הנחה

373 - Magnetic Coral


288 - Intense Fuchsia



לסיכום

יתרונות
*ריח וניל-פרחוני נעים ומתקתק
*מרקם פחות יבש מפעם
*מחיר סביר בתמרוקיות
*מבחר עצום של גוונים בסדרה
*משאירים הכתמה על השפתיים


חסרונות
*מרקם יותר שעוותי מחמאתי (לא מספיק מלחח לטעמי, ייתכן ויזדקק ללחות נוספת מתחת)
*נוכחות הנצנצים באודם מרגישה כמו חול על השפתיים
*עיצוב זול ו"זקן" למראה
*הלחות של האודמים מתפוגגת אחרי שעה בערך (אבל הגוון נשאר)


ציון: 2/5

גילוי נאות: קיבלתי את המוצר מהחברה בתמורה לסקירה שלי, ואני מקווה שאתן מבינות שאין לזה השפעה על איכות הכתיבה שלי, הכנות והאמינות שבה אני כותבת. 


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:



20 תגובות :

  1. בובה הביקורות שלך הכי הכי טובות בעולם ואני גאה בל שאת תמיד אמינה ומהימנה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי!!! :)
      אני בטוחה שיום אחד אני אשלם את המחיר על הכנות שלי.. ;) עד אז אני כותבת מה בא לי. הם יכולים להתנחם בכך שהביבי/סיסיקרם מעולים ושהם הולכים לקבל עליהם 5/5 אצלי :)

      מחק
  2. ואו, אני כל כך בדעתך. אף פעם לא התחברתי ללוריאל כחברה. :( לא מצאתי את הנישה שלי שם פשוט.

    השבמחק
    תשובות
    1. מוצרי הפנים שלהם דווקא לא רעים, והלקים שלהם פצצה, אבל האודמים.. ממממ.. נופ. :(

      מחק
    2. הקרם פנים שלהם סבבה אבל דיי כבד, ומבחינת מייקאפים- הקספריות פשוט נשארות בחוץ וזה מעציב.

      מחק
    3. אז יופי, עכשיו אפשר להירגע. לוריאל הוציאו ביביקרם וסיסיקרם חדשים לשוק, ובדיוק קיבלתי אותם לסקירה, והם מעלפים. הסיסיקרם משנה גוון לצבע העור שלך אז בכלל אין בעיות, אבל צריך לקחת בחשבון שהתת-גוון שלו כתמתם מעט (שלי זה מעולה, כי כל הגוף שלי בתת-גוון כתמתם ורק הפרצוף משום מה ורוד), והביביקרם מגיע בשני גוונים (בהיר ושחום), כשהבהיר מתאים לי פיקס! :)
      הם גם לא עולים מיליון, כולה 70 שקל בתמרוקיות :)

      מחק
  3. לא רואים את הנצנצים על השפתיים והפוקסיה נורא יפה עליך

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת לא רואים אותם, אבל הם בהחלט מורגשים על השפתיים.. :(
      תודה רבה!! :)

      מחק
  4. הקוראלי מהמם עלייך, מחכה לנסות אותם בעצמי..

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא הקוראלי??? :) :) :) הפתעת אותי לגמרי ביב.. ;)
      תודה רבה! :)
      יש סיכוי גבוה שתקבלי גוונים אחרים, ממה שהבנתי כולן מקבלות 2 גוונים שאף אחת אחרת לא קיבלה.. :P אני מקווה שתקבלי 2 בגימור אחר משלי! הנצנצים האלה פשוט הרסו את כל החוויה! :(

      מחק
  5. תודה על הסקירה! בדיוק מה שאני חושבת על האריזה.
    (יש לי מוצרי שפתיים אחרים של לוריאל שאני אוהבת את האריזה שלהם..)

    השבמחק
    תשובות
    1. תני לי לנחש- הסדרה ההיא עם המיכל השחור המאט? :) מהמם!
      תודה! 3> :)

      מחק
    2. דווקא אלה מסדרת אינפליבל במיכל כמו קופסת מצית..לא זוכרת אם נמכרו בארץ

      מחק
    3. אוי זה נשמע מעניין! לא זכור לי שראיתי כזה. :O

      מחק
  6. ואוו בדיוק מה שאני חושבת על האריזה. מה עם קצת חידוש?
    למרות התיאור הלא נעים שאת מתארת של המרקם, השפתונים באמת נראים מאוד יפים עלייך.
    אני באמת חושבת שזה הנצנצים, כי באלו שאין נצנצים המריחה מאוד נעימה והמרקם גם..

    פוסט נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!! :)
      אין, אין לי מזל. מכל המרקמים השונים והמשונים שיש בגוונים המחודשים, קיבלתי דווקא את ההם עם הנצנצים.. ;)

      מחק
  7. בסוואצ'ים שלך לא רואים את הנצנצים... בשלי כן :/ אולי כי הגוון שיש לי הוא בורגונדי.. כהה יותר מהגוונים שלך.. מבאס קצת..
    לגבי המרקם, בהחלט השתנה, הוא רך יותר ואני מרגישה שהוא נמרח כמו חמאה.
    סקירה יפה ומכובדת! יש ברשותי שלושה מימים עברו, שחשבתי שאתאהב בה עם הזמן שעובר, אבל רק זנחתי אותם (לטובת מאק), בכל מקרה עכשיו התווספו עוד שניים ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. כבר העלית את שלך? הולכת לבדוק! :) ודווקא חשבתי שבכתמתם די רואים את הנצנצים, המרקם נראה די גרגירי גם בסוואטץ' :P
      תודה יקירה! מאק ללא ספק יותר נעימים על השפתיים :)

      מחק
  8. אני ממש אהבתי את שלי!
    באמת שהם דיופים למאק! לא יודעת האריזה לא מפריע לי אבל הגוונים שלהם עשירים ומדהימים!

    השבמחק