יום חמישי, 9 בינואר 2014

"העיניים אומרות עלינו הכל..." - ביקורת - Review

Laline - All Eyes On You Eye Cream


יש אנשים (וביניהם גם אמא שלי) שאומרים שקרם עיניים זה לזקנות בלות, שכל עוד אין לי קמטים אז זה סתם בזבוז כסף, שאני צעירה ויפה ולכן חבל על הזמן שאני אשקיע בחיפושים אחר קרם טוב. אבל לא השתכנעתי. לדעתי הצעד הראשון לקראת עור בריא וקורן בגיל מבוגר- הוא טיפוחו מגיל צעיר, וזה תקף גם לגבי העור העדין שמסביב לעיניים שלנו. וכך החל לו תהליך ארוך ומייגע של חיפושים אחר קרם העיניים האולטימטיבי. למען האמת, את קרם העיניים שאסקר היום קניתי לגמרי במקרה ואפילו לא ידעתי על קיומו, עד שהגעתי לללין ונתקלתי במבצע שתקף על כל מוצרי החנות (כן, כולם!): הפריט השני ב-10 ש"ח. לאחר סיבוב קצר בחנות נתקלתי בסדרת ה-Laline Face, והחלטתי לנסות. כי מבצעים כאלה אין כל יום.







תמונות של הרכישה שלי








ההבטחה


"העיניים אומרות עלינו הכל, אז מובן שעדיף להיות "בהירות ומאירות" מאשר "עייפות ונפוחות"... הקרם מעדן קמטוטים, מרגיע אדמומיות ומזין בוויטמינים חיוניים את רקמת העור הרגישה שסביב לעין. מכיל מסנני קרינה להגנה מהשמש."
ההוראות הן להספיג את החומר על העור מסביב לעיניים בטפיחות קטנות, בוקר וערב.


מבחר

בסדרה הזאת יש רק קרם עיניים אחד, אבל בסדרה האחרת, אנטי-אייג'ינג של ללין, יש קרם עיניים נוסף שאולי יצא לי יום אחד לנסות, בלי נדר! :)


מרקם


המרקם סמיך למדי, ויש לו תחושה מאוד נעימה על העור בעת ההנחה, קצת מזכיר מרקם של גלידות שמנת עשירות, או חמאת שיאה אם תרצו. :) על העין עצמה הוא לא נספג מיידית, לוקח לו בין דקה לשתיים, ואם מורחים בטעות יותר מדי חומר אז חלק ממנו לא נספג בכלל, כך שחשוב לשים לב לכמות שמוציאים עם האצבע. בכל מקרה, גם כאשר הוא נספג לחלוטין, עדיין יש תחושת לחות קצת כבדה על העין.
עוד משהו- אני מניחה שזה כמובן בגלל שיש לי רגישויות רבות ומרובות באזור העיניים, אבל אחרי המריחה אני מרגישה תחושה קלה מאוד של שריפה. אחרי כמה דקות התחושה עוברת, ועד כה לא נרשם נזק מיוחד לעור. אחרי כמה ימים של שימוש לא הרגשתי יותר שום תחושת שריפה בכלל, כך שאני לא דואגת.






ריח

מאוד, אבל מאוד, מזכיר את הריח של סדרת מלפפונים ותה ירוק של דאב! הריח הזה מדהים! אני שוקלת בחיוב לקנות את שאר מוצרי הסדרה פשוט כי הריח ממכר.


התוצאה

בפעם הראשונה שהשתמשתי בקרם הזה, מרחתי אותו לפני השינה בכמות מועטה מדי. קמתי בבוקר עם עיניים שהרגישו כאילו לא מרחתי כלום בכלל, יובש קל כזה, אבל בכל זאת שמתי לב להצטמצמות קלה של השקיות מתחת לעיניים! לאחר שטיפת הפנים בבוקר ולפני האיפור שוב מרחתי את הקרם, אבל הפעם בכמות מוגזמת שגרמה למצב שרק כ-70% ממנו נספג, והעור מסביב לעין ממש הבריק והרגיש רטוב. לאחר שהנחתי פריימר לצללית על העפעפיים איכשהו המצב התאזן ויכולתי להתאפר כרגיל. בכל זאת מומלץ לשים לב טוב טוב לכמות שאתן מורחות.
עריכה: לאחר שימוש של שבועיים אני שמה לב שהשקיות מתחת לעיניים הצטמצמו באופן באמת ניכר לעין, ובאופן כללי העור שמתחת לעיניים נראה יותר בריא וקורן. העליתי את הניקוד!


מחיר


המחיר המקורי של המוצר הינו 119.90 בחנויות של ללין, אבל במבצע שנתקלתי בו השבוע בחנות קניתי עוד קרם חמאה לגוף מסדרת Pele Monoi ב-10 ש"ח בלבד, במקום 79.90 ש"ח! אם להסתכל על הקנייה ככלל- 130 ש"ח לשני קרמים, אחד לעיניים ואחד לגוף, אפשר להגיד שיצאתי בזול. כמובן שבמחיר המקורי בחיים שלי לא הייתי קונה את הקרמים, כי לדעתי מחירים כאלה הם מוגזמים ביותר.
המבצע תקף עד סוף ינואר, ועל כל המוצרים בחנות.


אריזה


אריזת הקרטון שבה הקרם נמכר נראית ומרגישה כמו נייר ממוחזר (למרות שאין שום מילה על כך באתר או בחנות, כך שאין לדעת). גווניה לבנים-ירקרקים והאריזה משדרת אלגנטיות וטבע. ישנה לשונית משתרבבת מהקופסה, שעליה רשום "Laline Face" (שם הסדרה).
הקרם מגיע במיכל זכוכית מאוד אלגנטי. לא הייתי בטוחה אם לרשום שהוא משדר גם יוקרתיות, כי למרות שהמכסה זהוב ורשום עליו שם הסדרה באותיות יפות ומלכותיות משהו- הוא עשוי מחומר (ספק מתכת-ספק פלסטיק, ככל הנראה מפח) שעלול להתקמט ולהיהרס בנפילה הראשונה, שלא לדבר על אריזת הזכוכית שבוודאי תתנפץ לרסיסים ביום שהיא תפגוש את הרצפה (אני מקווה מאוד שזה לא יקרה לעולם, אבל יש לידיים שלי נטייה לשבור את כל מה ששווה משהו בחיים שלי). על הזכוכית מכל כיווניה, מודפס כיתוב באנגלית, שמתאר רכיבים מצד אחד, ואופן שימוש ואזהרות מהצד השני.
בסך הכל המיכל נראה די יוקרתי, אם לקחת בחשבון שצריך להיזהר מאוד בנשיאתו. אני מפחדת מכל מכה או מהמורה שהמכסה עלול לספוג.
מה שדווקא כן טוב באריזה זה שהיא מכילה מין מכסה ביניים מפלסטיק בין מכסה הפח לבין מיכל הזכוכית, שכמובן מעלה את רמת ההיגיינה ובטיחות השימוש במוצר.






קנייה חוזרת

אולי, אם הוא יוכיח את עצמו כקרם טוב בטווח הרחוק אז כן, אבל גם אז רק אם הוא יהיה במבצע.


לסיכום

יתרונות


*ריח מדהים
*מרקם סמיך ומאוד נעים למגע ולמריחה
*אריזה אלגנטית ויוקרתית למראה
*נותן תוצאות סבבה- כבר אחרי יום אחד של שימוש שמתי לב להצטמצמות קלה של השקיות מתחת לעיניים, והעור מרגיש צעיר וגמיש אחרי השימוש בו


חסרונות

*מחיר מקורי מוגזם (למרות שאני יודעת שאלו המחירים והכי זול לקרם עיניים נורמלי זה 70 ש"ח, עדיין חורה לי להוציא כל כך הרבה כסף על מיכל פצפון של קרם)
*אריזה שבירה ככל הנראה
*צריך להיזהר עם הכמות הנמרחת, מעט מדי זה לא מספיק, ויותר מדי יגרום לעין רטובה ומבריקה


ציון: 4/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה