יום שבת, 11 בינואר 2014

אודם לימים קודרים במיוחד - ביקורת כפולה - Double review

GOSH - Velvet Touch Lipstick
&
Bourjois - Levres Contour


לפני כמה שנים הייתי מכורה לאתר סטרוברי (il.strawberrynet.com), הזמנתי כל דבר שני משם, בין אם הייתי צריכה ובין אם לא. לעצמי, לחברות, מתנות לחגים, ימי-הולדת, לאמא, אפילו סט טיפוח לחבר.
כל מי שמזמינה מהאתר הזה יודעת שהם נדיבים במתנות וגם בשימור לקוחות קיימים, ובאחת ההזמנות קיבלתי אודם של חברת GOSH במתנה, סתם כך. כשהחבילה הגיעה, פתחתי את האודם, העפתי חצי מבט בצבע, מלמלתי "איכ", זרקתי אותו בפינת שידת האיפור שלי ולא נגעתי בו לפחות שנתיים (באותה התקופה אהבתי מאוד גלוסים בהירים ולא התקרבתי לשום דבר אחר).
לפני כמה חודשים חיפשתי בארסנל האודמים שלי אודם מרשים לחתונה של חברה. עיניי נחו על האודם המקופח. פתחתי אותו, ניסיתי אותו, הנהנתי לעצמי, והבנתי שמצאתי את אודם החלומות. מאז, אני משתמשת בו המון ומבחינתי זהו האודם המושלם ליצירת רושם.
בדיעבד, גיליתי שהאודם נוטה לזלוג, אבל מה לזלוג! עד לסנטר הוא מגיע, הממזר. קניתי עיפרון תוחם לשפתיים, בצבע מאוד דומה, ושל חברה שכן ניתן לקנות את מוצריה בארץ- בורז'ואה.










ההבטחה (בתרגום לעברית)

האודם
"Gosh Velvet Touch Lipstick נותן צבע עז ועמיד לשפתיים באמצעות ריכוז גבוה של פיגמנטי צבע. השפתון הקרמי המדהים הזה מכיל פיגמנטים משקפי אור שמעניקים לשפתיים מראה בהיר ונוצץ. איכות הצבע נהדרת והוא נשאר על השפתיים שעות על גבי שעות. השפתון מכיל ויטמין E אשר מגן על השפתיים מרדיקלים חופשיים ומשמנים צמחיים כאקסטרה טיפוח והגנה לשפתיים."

התוחם
"עפרון לתיחום שפתיים למראה מושלם."


מבחר הצבעים

האודם
באתר המקורי של החברה ראיתי שהסדרה Velvet Touch Lipstick מכילה 9 צבעים, כאשר הצבע שאני קיבלתי - "Burgundy", הוא הכהה מכולם. יש בסדרה עוד 2 ורדרדים, 2 סגלגלים, 2 אדומים בהירים, ו-2 חומים. הייתי רוצה לנסות את הורדרד האפרסקי בשם "Kitten Pink"!

התוחם
אני בחרתי את גוון מס' 13 - "Coquette" (למרות שבדיעבד אני מבינה שלקחתי צבע עם גוון סגול מדי בשביל האודם הזה. עדיין, הוא מאוד יפה ועכשיו אני מתכננת לקנות אודם באמת תואם לעיפרון). הדיילת בחנות הייתה מאוד נחמדה ומאוד השתדלה למצוא את הצבע שהכי דומה לאודם שלי, מכמה חברות שונות, עד שלבסוף הגענו למסקנה שזה האחד.





מרקם

האודם
הוא מאוד לח ומרכך את השפתיים, אבל הוא פשוט נוזל מהשפתיים אם לא תוחמים אותן לפני! חייב תוחם!

התוחם
מאוד נעים על השפתיים. נמרח ברכות ובאופן אחיד, אבל אחרי כמה דקות הוא מייבש את השפתיים למוות.


ריח

האודם
ישנו ריח מאוד קלוש אבל נעים. הוא מתקתק, אבל לא מוגדר. קצת מזכיר את סבוני הידיים האלה שיש בכל מקום, הוורודים הנוזליים, אבל הרבה יותר עדין. יש קצת טעם לוואי כימי על השפתיים.

התוחם
כשפותחים את מכסה התוחם, מרגישים ריח חזק מאוד של עץ- שממנו עשוי העיפרון כמובן. ניסיתי למרוח שכבה עבה של התוחם על היד, ואפילו שנתתי לו כמה דקות להתאוורר, חוץ מריח של עץ אני לא מרגישה דבר. אני דווקא אוהבת ריח של עצים.. :)


עמידות

האודם
לא עמיד בכלל. נמרח לכל עבר ברגע שנוגעים בו, אפילו אם בטעות (נניח אם אני מורידה סוודר במשרד, או אם נדבקות לשפתיים שיערות מהראש בגלל הרוח), נמחק לחלוטין אם שותים או אוכלים, וחוץ ממסגרת בולטת מאוד מסביב לשפתיים לא נשאר שום זכר לקיומו של אודם על השפתיים.
לעומת זאת, עם תוחם מתחת, הוא הצליח להחזיק הרבה יותר שעות על השפתיים בלי לזוז, אם כי עדיין לא שורד אוכל ושתייה חמה. האודם הזה זקוק למשהו שיחזיק אותו חזק לשפתיים, אחרת הוא לא עמיד בעליל.

התוחם
שורד *כמעט* יום שלם בלי להניד עפעף, אבל! במהלך היום הוא מתייבש, וחלקים קטנים ממנו מתחילים "להיסדק ולהיקרע" על השפתיים, במיוחד איפה שמתחילים הסדקים של השפתיים. אני פשוט נותנת נגיעה קלה של העיפרון על החלקים "הנעלמים" והשפתיים שוב נראות כאילו כלום לא קרה. בכל מקרה, אני לא מעיזה לצאת בלעדיו מהבית. אני תמיד חוששת שהוא יתקלף ואני אשאר עם "חורים" על השפתיים.
ה"כמעט" שהדגשתי קודם, משמעותו צער רב על כך שגם התוחם לא שורד אוכל ושתייה חמה! :(


מחיר

האודם
אני אמנם קיבלתי אותו בחינם, אבל באיביי הכי זול זה 50 ש"ח, וגם באתר המקורי של החברה הוא עולה בסביבות ה-50 ש"ח.

התוחם
קניתי אותו ב-35 ש"ח אם אני לא טועה, בתמרוקייה המקומית החביבה עליי- עדיקה קוסמטיקס. מחיר סביר לדעתי.


אריזה

האודם
אריזה מאוד אלגנטית ומקצועית. אריזת הפלסטיק כולה בשחור מאט, ורק במרכז, איפה שיש את "הטבעת" המסתובבת להוצאת האודם, הפלסטיק בשחור מבריק, ועליו חרוט GOSH. בתחתית האריזה יש מדבקה עגולה בצבע של האודם, עליה כתוב מספר ושם הגוון, שם סדרת האודמים, ומשקל האודם- 4 גרם.
חשוב לציין שהשפופרת נוטה להיפתח אצלי מעצמה. בשידת האיפור, או אפילו סתם כשהיא בתיק, אני באופן קבוע מוצאת את האודם פתוח. לא טוב! :(

התוחם
העיפרון צבוע כולו בגוון המוצר, כאשר המכסה מבריק, והעיפרון עצמו במאט עם כתוביות כסופות מבריקות מהסוג שכולנו מכירות- תוקף, ארץ ייצור, מספר ושם הגוון, וכו'. העיפרון הוא עיפרון חידוד מעץ.


קנייה חוזרת

האודם
אני לא יודעת! מצד אחד אני אוהבת מאוד את התחושה הרכה ומלאת הלחות שנשארת על השפתיים אחרי המריחה שלו, אבל מצד שני הוא ממש על גבול הנוזלי כשהוא על השפתיים! פשוט בלתי אפשרי להשתמש בו ללא תוחם. אני לא יודעת איך הצלחתי בכלל להשתמש בו לפני כן!


התוחם
טיפה מייבש ומתקלף מדי לטעמי. כמו כן, אם הוא לא שורד אוכל ושתייה, אז.. כנראה שלא.


תמונות להמחשה
לפני מריחה





אחרי תיחום ומילוי השפתיים באמצעות העיפרון




אחרי שכבת אודם נדיבה







לסיכום

יתרונות

האודם
*מלא לחות
*עיצוב קלאסי ואלגנטי
*צבע מאוד פיגמנטי ויפה
*ברק בריא על השפתיים
*מחיר מקובל

התוחם
*נמרח ברכות ובאחידות
*עמיד כל עוד לא נוגעים בשפתיים
*מחיר טוב


חסרונות

האודם
*לא נמכר בארץ
*זולג מהשפתיים
*השפופרת לא נסגרת טוב
*לא עמיד

התוחם
*מייבש מאוד את השפתיים
*מתקלף בקטנה מהשפתיים אחרי כמה שעות
*מי שרגישה לריחות יכולה אולי להזדעזע מריח העץ הדומיננטי
*לא עמיד אחרי אוכל ושתייה



ציון
אודם: 4/5
תוחם: 3.5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה