יום שני, 6 בינואר 2014

ממתק בתיק האיפור שלי - ביקורת - Review

TonyMoly - Mini Berry Lip Balm

ברוכות הבאות לסקירה של הפריט הראשון בסלסילת הפירות שלי! :)
היום אני אתחיל מהמוצר הראשון שהזמנתי, כי הוא נראה כל כך מתוק שלא יכולתי לסרב לו..






תמונות של הרכישה שלי








ההבטחה (בתרגום לעברית)

"הוסיפי לחות לשפתייך על ידי הגנה מאידוי והפכי אותן למלאות חיים בעזרת צבע טבעי".
כמו כן, המוצר מכיל מקדם הגנה SPF15!
אני מניחה שכשהם אומרים "הגנה מאידוי" הם מתכוונים לכך שהלחות "ננעלת" על השפתיים ולא מתפוגגת, ופשוט התרגום לעברית לא נשמע משהו..


מבחר הצבעים

לגבי צבעים, יש רק  2- אוכמנית ודובדבן, ועוד אחד שקוף (אפרסק) שהוא נטו ללחות.
האוכמנית שאני מסקרת היום היא יותר לכיוון הורוד-סגלגל בעל גוון קריר, והדובדבן הוא אדום-כתמתם בהיר וחמים.


מרקם

מכיוון שהשפתון נמצא במיכל נפתח, הוא מוצק לחלוטין. ברגע שנוגעים בו, הוא מתרכך. ניסיתי עם מכחול וניסיתי עם האצבעות, ולמרות שאצבעות זה לא היגייני בעליל, עליי להודות שהשפתון נמרח יותר טוב ככה. אולי בגלל שהמגע מחמם ומרכך אותו קצת. בכל מקרה, אני משתמשת במכחול קטן שאני נושאת איתי לכל מקום, ומנגבת עם נייר אחרי כל שימוש. לא נוח, אבל היי, בשביל מוצר כזה חמוד מי לא הייתה משקיעה מאמצים? :)
על השפתיים המרקם זהה לחלוטין לזה של לאבלו ובליסטקס מוצקים.


ריח

כל הריחות בסדרת המוצרים אמורים להיות זהים לאריזת המוצר, כלומר אם השפתון בצורת אוכמנית- אז ריחו גם מדמה אוכמנית. אני לא יודעת אם הם באמת קלעו למטרה, פשוט מאוד מהסיבה שנולדתי בארץ ואין לי שמץ של מושג אוכמנית טרייה מהי. אוכמניות קפואות שאני מפשירה בד"כ מריחות טיפה יותר חמצמצות, אבל ייתכן שתהליך ההקפאה וההפשרה פוגם בריחן.
למי שרוצה תיאור יותר מדויק- הריח מתוק, אם כי בעל אפקט טבעי. לא ריח של סוכרייה על מקל, אלא באמת פירותי כזה. יש נגיעה קלושה של חמצמצות, וזה טיפה מזכיר לי תות, אבל יותר מתוק. שילוב כזה בין תות לדובדבן, אם זה הגיוני בכלל. מאוד נעים!
מתפוגג כמעט מיידית לאחר מריחה על השפתיים. בעצם, הרחה ישירות מהמיכל של השפתון היא הדרך היחידה להריח אותו.
אין שום ריח לוואי לא נעים, הוא מקסים ומעורר תיאבון!
לגבי טעם- יש משהו מתקתק, אם כי טיפ-טיפה מלאכותי. הטעם אפילו בקושי מורגש, וממש התרכזתי בשביל להסיק מסקנות כלשהן לגביו.


עמידות

למרות שהמרקם דומה לזה של לאבלו ובליסטקס מוצקים, הלחות הרבה פחות מורגשת. היא מתחילה להתפוגג לאחר כחצי שעה, הצבע נשאר קצת יותר. אני בד"כ מחדשת אותו כל שעה-שעה וחצי.
הצבע בד"כ שורד כמה שעות בתנאי שלא הפרעתם לו עם אכילה ושתייה, אבל לא משאיר שום נגיעת גוון על השפתיים. אם הוא נעלם- הוא נעלם לחלוטין ומשאיר שפתיים עירומות כביום היוולדכן. נגיד ככה- בלי אכילה הוא שורד 3-4 שעות מקסימום. ברגע שתאכלו או תשתו משהו חם הוא ייעלם מייד ותיאלצו לחדש.
אגב, הצבע שורד יותר זמן מהצבעים של לאבלו.


מחיר

26.08 ש"ח מהמוכר הבא באיביי: http://www.ebay.com/usr/iamlove-shop
למיטב זכרוני קיבלתי גם ממנו כמה דוגמיות חינמיות של מוצרים קוריאניים חדשים, רק שהגיעו לי המון הזמנות ביחד ואני לא זוכרת כבר מי נתן לי דוגמיות ומי לא. בכל מקרה, המוכר הזה שמור אצלי במועדפים, אני קונה אצלו די הרבה, כך שהוא מומלץ בין כה. המשלוח הגיע תוך שבועיים!!


אריזה

כבר אמרתי שזו הסיבה הראשונה שבגללה בכלל הזמנתי את כל השפתונים בסדרה? המעצבים של החברה גאונים!
האריזה עגולה ובגודל שנכנס בדיוק לכף יד קפוצה. המוצר מכיל 7.2 גרם, ובין המכסה לבין התכולה יש מין פלסטיק לבן ודק שאמור לתרום להיגייניות בשימוש. המוצר ממש דומה לאוכמנית, בסגול-כחול כהה ומבריק. בתחתית האריזה יש מדבקה עם הסברים בקוריאנית.
עצם העובדה שהשפתון עצמו חשוף וצריך להשתמש במכחול או באצבעות, מהווה מינוס. אצבעות זה לא היגייני, ולמי יש כוח להיסחב עם מכחול לכל מקום? אני בד"כ לא קונה בכלל שפתונים מסוג זה, שצריך לטבול משהו בשביל השימוש, אבל באמת שהחמודיות קנתה אותי.


קנייה חוזרת

תלוי. זה מוצר שאפשר לחיות בלעדיו בשלווה, אבל ברגע שיש לך אותו ביד את רק רוצה לקפוץ ולשיר ולהראות אותו לכל העולם. מבחינת ביצועים הוא מספק את הסחורה, כלומר הוא מעניק לחות בינונית+ לשפתיים, הצבע נראה מאוד טבעי ויפה על השפתיים, ושורד יחסית אורך זמן סביר.
אני מניחה שייקח לי לפחות כמה חודשים טובים לחסל אותו, ובגלל שיש לי את כל 3 השפתונים של הסדרה אני חושבת שאני אתאפק מקנייה עתידית חוזרת. אולי בעוד כמה שנים, כשאני אהיה אישה בוגרת ואחראית והשגרה תימאס עליי, אני אקנה אותו שוב רק בגלל שהוא מספק את הילדה הקטנה שמסתתרת בתוכי.


תמונות להמחשה
לפני מריחה




אחרי מריחת שכבה אחת דקה






חצי שעה אחרי מריחה, הברק נעלם אבל הצבע עדיין שם



על המכחול הוא נראה קצת חלבי




כמה ברק!


לסיכום

יתרונות

*אריזה מקסימה!
*מחיר סביר
*הצבע מאוד מחמיא וטבעי על השפתיים
*ריח פירותי נעים, אם כי לא הכי עמיד
*מקדם הגנה


חסרונות

*לחות בינונית+ (לא מספיק בשבילי)
*אריזה שמחייבת טבילת אצבע או מכחול, לא נוח בין כה וכה, וגם לא הכי היגייני
*לא עמיד בכלל
*לא נמכר בארץ


ציון:3/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


6 תגובות :

  1. את ממש דומה לסקרלט ג'והנסון :O איזה כיף לךךך

    השבמחק
    תשובות
    1. אומיגאאאאאאד את פשוט מקסימה!! 3> בחיים שלי לא אמרו לי את זה, אפילו לא הארוס שלי! :) You! I like You!

      מחק
    2. יו נכון! ואני יושבת ותוהה פה את מי את מזכירה לי!

      מחק
  2. היא צודקת!! באמת יש משהו!! :)
    איזה באסה שהעיצוב שלו לא משהו, היו עושים את זה בצורה של ה-eos ואז היה אפשר לוותר על המברשת, זה דווקא נראה ממש חמוד!!
    אחלה סקירה!

    השבמחק
    תשובות
    1. יאאאאאא תודה!! :)
      למען האמת, בימים האחרונים אין לי סבלנות להשתמש במברשת, אז אני פשוט שוטפת ידיים לפני כל שימוש ואחרי כל שימוש. לפעמים זה מציק, אבל זה נמרח יותר טוב על השפתיים ככה (כי החומר מתרכך ממגע האצבעות).

      מחק