יום חמישי, 2 בינואר 2014

מיני מאוס זה לא רק לילדות! - ביקורת - Review

Etude House - Minnie Kissing Lips

אני מאוד אוהבת את החברה שהיום אסקר את אחד האודמים שלה. החברה היא חברה דרום-קוריאנית נוספת, מאוד מצליחה ומוכרת, ומיועדת לילדה הקטנה שמסתתרת בכל אחת מאיתנו :) מי לא אהבה את מיני מאוס כשהיא הייתה קטנה? עכברית אופנתית שכזו.
הסדרה מכילה מבחר עצום של מוצרי איפור בהשראת מיני, ולכן סקלת הצבעים מתמקדת בורוד ובאדום בעיקר. על כל מוצר יש הדפס תואם לאריזה. למשל, האריזה של האודם שרכשתי היא ורודה עם נקודות אדומות, והפלסטיק של האודם עצמו הוא לבן עם נקודות ורודות.
אגב, לחברה יש מוצרים מעולים רבים, ביניהם פריימר לעיניים, שיותר טוב לדעתי מהפריימר לעיניים של אורבן דיקיי, פשוט כי הוא עושה את אותה העבודה בשליש מחיר. סקירת הפריימר המעולה, שכבר קניתי שלושה ממנו, תבוא בעתיד.










ואלו הם שאר המוצרים בסדרה המתוקה הזאת:









סומק (אפשר להשתמש בכל אחד מהצבעים בנפרד, או בכולם ביחד)
שימו לב שאין מראה, לא בסומק, ולא בשימר




היילייטר - איך קוראים לזה בעברית? (כנ"ל, הצבעים ניתנים לשימוש לחוד או ביחד)
בגדול זה פשוט שימר להבהרת עצמות הלחיים/האף/הסנטר ליצירת אפקט חיטוב הפנים




צלליות שימריות




צלליות מאט



מסקרת 3 שלבים



ריסים מלאכותיות 



2 לקים בצבעים תואמים לאודמים, ו-4 שקופים שמכילים נצנצים בצבעים שונים שחלקם בצורת הראש של מיני




הנצנצים שמגיעים בתוך הלק השקוף מגיעים גם בנפרד, ואפשר לפזר אותם מעל כל לק בסיס
(כמה זה חמוד שלאריזה העגולה יש אוזניים??? 3:)



תמונות של הרכישה שלי







איכשהו המצלמה הצליחה לצלם תמונה נורמלית! כאן, היא הכי משקפת את הצבע של השפתון, בדיוק ככה הוא גם נראה על השפתיים! תודו שזה צבע פטל מקסים!




ההבטחה (בתרגום לעברית)


"השפתון הקרמי הזה מעניק צבע מלא לחות עם ברק עדין."
קצר ולעניין!


מבחר הצבעים


כפי שראיתן בתמונות הפרסומיות, האודם מגיע רק בשני צבעים, אבל שניהם מאוד מאוד יפים. הייתה לי התלבטות ארוכה בין שני הצבעים אבל לבסוף בחרתי ללכת על הורוד, פשוט כי אין לי מספיק "צבעי קיץ" בארסנל האודמים. לצבע הורוד קוראים "Bubble Pink" ואילו לאדום- "Minnie Red".
הורוד מזכיר קצת את הורוד המוכר של ברבי, והאדום הוא אדום בהיר, כמו תות. באמת שהם לא יכלו למצוא שני צבעים יותר מזוהים עם מיני מאוס מאשר אלו! :)
חשוב לציין שהורוד הוא בעל תת-גוון כחלחל, כלומר הוא לא צבע חם אלא קר, ומתקבל קצת רושם של שפתון ניקי מינאג' על עור פנים בהיר כמו שלי. לא שזה מציק לי, אבל זה צבע אטום עם המון נוכחות.


מרקם


מזכיר לי קצת שילוב בין המרקם של שפתוני בורז'ואה לבין המרקם של שפתוני לוריאל. השפתון מרגיש כמו צבעי פנדה, עם רכות שומנית כזאת כמו של בורז'ואה, אבל רק אחרי שקצת ממנו נמרח יותר כמו צבעי קריון (כמו לוריאל). הכוונה שלי היא- במריחה ראשונה השפתון קצת "קשה", אבל אחרי כמה שניות על השפתיים הוא מתרכך. לדעתי זה בסדר גמור, כי הקשיחות היחסית מאפשרת מריחה מדוייקת, ואחרי כן הוא מתחמם ומתרכך על השפתיים ונראה נהדר, "בלי לצאת מהפסים".
חשוב לציין שהשפתון נוטה טיפה "להיתקע" בתוך החריצים של השפתיים (על השפתיים עצמן, לא לזלוג מחוץ) וכשאני מחייכת- עין רגישה עלולה לשים לב להיווצרות "פסים" על השפתיים. לצערי המצלמה הגרועה שלי לא הצליחה לקלוט את הפסים אז לא אוכל להראות לכן למה הכוונה. היתרון הוא שהצבע כל כך בולט, שאיכשהו הסיכוי לא לשים לב לפסים האלה גבוה יותר מאשר בצבעים בהירים (כגון ניוד או ורדרדים ממש עדינים).
והחלק הטוב ביותר - אין שום שמץ להצטברות אודם על השיניים!!! אפשר לחייך בלי לחשוש!
אגב, השפתון הזה עושה עבודת לחות מצויינת- אין צורך בשימוש בשפתון לחות נוסף במקביל.


ריח


באמת שלא ציפיתי לכלום, אבל הריח שמילא את נחיריי ברגע שפתחתי את השפופרת, היה כה נהדר, שפשוט המשכתי לרחרח אותו כמה דקות רצופות. הריח הזה מזכיר לי משהו רחוק מהילדות, Can't put my finger on it, הוא מתוק אבל לא יותר מדי, ויש בו גוון חמצמץ שמזכיר קצת פטל טרי. אני מרגישה שמץ של תה ירוק? מסטיק פירות של ילדים?
הריח הנפלא הזה מכיל המון אלמנטים שונים שבכל רגע אחד אחר מושך את תשומת לבי, לא משהו אחיד, אבל נעים ביותר! 
מבחינת טעם, על השפתיים עצמן אני לא מרגישה שום טעם, וגם כשליקקתי את השפתיים במיוחד בשביל הסקירה- הרגשתי שמץ קלוש של טעם מתקתק, אבל באמת שבקושי.


עמידות


השפתון הזה לא עמיד וגם לא התיימר להיות עמיד. הוא נמחק אחרי אכילה ושתיה, ומשאיר טבעת צבע מעצבנת כזאת מסביב לשפתיים, ולכן חובה לקחת אותו למטרות חידוש במשך היום.
בכל מקרה, לדעתי זה לא מהווה חיסרון פשוט מאוד מהסיבה שהשפתון זול מאוד, לא הבטיחו לנו עמידות, וחוץ מזה- האריזה עם הנקודות כל כך יפה שאני נהנית לשלוף אותה בפומבי בשביל חידושים אקראיים! :)



וככה זה נראה אחרי סלט ותה חם




מחיר

האודם המקסים הזה נרכש ב-32.40 ש"ח, מהמוכר הבא באיביי: http://www.ebay.com/usr/biz-inside
בהתחשב בגודל של האודם (3.5 גרם חומר), הייתי אומרת שהמחיר מעולה ולא יקר בכלל, בשביל מוצר כה איכותי.


אריזה


הדבר שהכי הקסים אותי בנוגע לאריזה של האודם שקניתי, הוא דווקא הברקוד. תראו אותו!
זה בצורת הראש של מיני!!!




ילדה, תירגעי..
האריזה עצמה נראית די ילדותית, עם הדפס של מיני נשענת על היד שלה ומסתכלת בחולמנות אל עבר האופק, ומרכיבה משקפי שמש בצורת לבבות (אני חייבת לקנות כאלה מתישהו). בצידי האריזה יש רקע ורוד תואם לצבע האודם עם נקודות לבנות, ובאחורי האריזה ישנן הרבה מילים בקוריאנית, אני מתארת לעצמי שזה תיאור המוצר ("ההבטחה") ואופן השימוש.
לגבי מיכל האודם, הוא שמנמן למדי, וכמות החומר בפנים היא כמו של אודמים רגילים בד"כ, 3.5 גרם. 
הפלסטיק של המכסה הוא בלבן מאט, ויש עליו נקודות ורודות מבריקות (מאט ומבריק ביחד! מיוחד!), ורשום עליו באנגלית- "XOXO Minnie" ("נשיקות וחיבוקים מיני") בהדפס שנראה כמו כתב יד. התחתית המסתובבת של האודם היא בשחור מבריק, ומה שהכי הרשים אותי זה שהמכסה נסגר ממש טוב! כלומר, לסגירה יש תחושה ממש של איטום. אין חשש שהאודם ייפתח לפתע מעצמו בתיק. מעולה!


קנייה חוזרת


כן! ולא רק את הצבע הזה, אלא גם את האדום! ואם כבר מדברים על קולקציית מיני, אז אני גם חושקת קשות בסומק. זה סומק עם חריטה בצורת מיני!! איך אפשר לא לרצות דבר כזה?


תמונות להמחשה
לפני מריחה




אחרי מריחה ראשונה. כמה צבע בשכבה אחת!










לסיכום

יתרונות


*מחיר זול
*הרבה חומר יחסית למחיר
* האריזה, DUH! גם הקופסא וגם אריזת הפלסטיק של האודם עצמו. כל כך יפה ומעורר סקרנות מהסביבה!
*צבע איכותי עם המון נוכחות
*שפופרת שנסגרת היטב
*ריח נהדר!!! וכמו כן, אפס טעם מלאכותי על השפתיים.
*מלא לחות, אין צורך בשפתון לחות נוסף.

חסרונות


*לא נמכר בארץ
*מבחר צבעים דל. אני רוצה עוד צבעים!!!
*טיפה מדגיש חריצים על השפתיים, אבל לא ברמה שמביך לצאת איתו מהבית
*משאיר טבעת צבע מציקה מסביב לשפתיים אחרי אכילה ושתיה


ציון: 4.5/5



תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה